Volgens hun moeten de Ferrari's 2,5 seconden sneller zijn voor een clean overtake, dat halen ze momenteel niet, als Verstappen goed verdedigd kan hij hem pakken volgens hen.quote:
Ham en Ros waren er idd erg van in de war!quote:Op zondag 15 mei 2016 15:16 schreef Angry_Bird het volgende:
Maar nu al duidelijk dat Red Bull er goed aan heeft gedaan VES en KVY te wisselen.
dan kan het alleen maar meevallenquote:
Pak een lege cola flesquote:
Een luier kwam niet in je op?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:15 schreef ondeugend het volgende:
Ik moet plassen... maar de vorige keer viel Max uit toen ik deed.
1 ronde verschil Kimi en Max toch?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:16 schreef merino het volgende:
Het is tussen Ricciardo en Verstappen met verschillende banden aan het einde. Kimi er vlak achter en Vettel op een veel te oud medium setje die door iedereen gepakt wordt.
Betere start bij RB had niemand kunnen hopenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij geeft sowieso z'n visitekaartje af.
Dit is wel heel erg dat ze het daarom een mooie dag voor nederland noemen. Kimi heeft in NL gewoond.quote:
Zou kunnen opzichquote:Op zondag 15 mei 2016 15:17 schreef Ooku het volgende:
over 4-5 rondjes nieuwe softs eronder is winst verstappen
quote:Op zondag 15 mei 2016 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat niet gebeuren. Ajax scoorde uiteindelijk ook nog tegen De Graafschap.
Klinkt wel alsof ze er bij Sky wat meer van snappen dan bij Ziggoquote:Op zondag 15 mei 2016 15:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Volgens hun moeten de Ferrari's 2,5 seconden sneller zijn voor een clean overtake, dat halen ze momenteel niet, als Verstappen goed verdedigd kan hij hem pakken volgens hen.
Kut, heb ik dat gedroomd...quote:Op zondag 15 mei 2016 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat niet gebeuren. Ajax scoorde uiteindelijk ook nog tegen De Graafschap.
Natuurlijkquote:Op zondag 15 mei 2016 15:18 schreef Sked het volgende:
Ben ik de enige die stiekem hoopt dat Kimi 'm pakt?
Op de Belg doen ze dit ook altijd bij het wielrennen. Een weekendje Ardennen en je bent een halve Belg.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg dat ze het daarom een mooie dag voor nederland noemen. Kimi heeft in NL gewoond.
Ik plas wel op de bank desnoodsquote:
Dit lijkt op vorige weekquote:
ik mis z'n inhaalactiesquote:Op zondag 15 mei 2016 15:19 schreef Urb het volgende:
Ben allang blij dat Max nu veel meer in beeld komt.
ja het is wel saai zoquote:
Pas bij rondje 55 danquote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 15:20 schreef TwenteFC het volgende:
Verstappen using his years of expierience niceley
yup, opofferen voor RICquote:Op zondag 15 mei 2016 15:20 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Krijg zo'n voorgevoel dat Max toch buiten het podium gaat vallen.
Moet er toch weer voorbij.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:19 schreef Max23 het volgende:
Ricciardo gaat dit toch gewoon winnen, maar 2 seconden achter Vettel
jij bent ook voor Vitessequote:Op zondag 15 mei 2016 15:18 schreef Sked het volgende:
Ben ik de enige die stiekem hoopt dat Kimi 'm pakt?
Daarom zijn die Britten de beste tv makers by far!quote:
Die knul heeft 2 weken lang dit circuit geoefend op de playstation volgens mijquote:Op zondag 15 mei 2016 15:21 schreef beantherio het volgende:
Het is niet normaal dat een 18-jarige F1-coureur zo presteert. Ook bijna compleet foutloos. Niet normaal dit.
Zonder Merc is het prima!quote:
ja, brit ook, heeft ze zelf een liedje van gemaaktquote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 15:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die knul heeft 2 weken lang dit circuit geoefend op de playstation volgens mij
gelukkig hoef je maar 1 track uit je hoofd te lerenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:21 schreef beantherio het volgende:
Het is niet normaal dat een 18-jarige F1-coureur zo presteert. Ook bijna compleet foutloos. Niet normaal dit.
De flarden of de finnishquote:Op zondag 15 mei 2016 15:22 schreef raptorix het volgende:
Gaat Max nou nog stoppen of niet? Als hij dat zou doen, dan had hij dat toch al gedaan?
Onzin, het is best rieeel.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet. Top 3 komt nog wel binnen rond lap 56.
De jongste coureur vs. de oudste...:Dquote:Op zondag 15 mei 2016 15:21 schreef Crazy-M het volgende:
Battle for 1st. Verstappen en Raikonnen ... wie had dat gedacht
echt prachtig jaquote:Op zondag 15 mei 2016 15:22 schreef franklop het volgende:
die exits van Red Bull uit die bochten, al jaren fenomenaal
gezien het verschil erachter moet ik nog maar zien of ze gaan stoppen.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:22 schreef zoem het volgende:
Als Kimi zo eerder stopt, kan Max nog slachtoffer worden van de undercut.
En dan 4e worden omdat Kimi niet stopt. Goeie.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:23 schreef beantherio het volgende:
Nog 2 rondjes op deze banden en daarna de pit in voor de softs.
Omdat je achter iemand moet rijden om DRS te kunnen gebruikenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:23 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom gebruikt RAI elke keer zijn drs en VES niet?
Heeft toch alleen nut als je achter iemand zit?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:23 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom gebruikt RAI elke keer zijn drs en VES niet?
Kimi moet ook stoppen. Die rijd op bijna even oude banden.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan 4e worden omdat Kimi niet stopt. Goeie.
Zou wat vroeg zijn voor de softs. Wordt wel een spel wie van de 2 eerder gaat, ergens rond lap 55, 56.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:22 schreef raptorix het volgende:
Gaat Max nou nog stoppen of niet? Als hij dat zou doen, dan had hij dat toch al gedaan?
Daarom achteruit rijdenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:24 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Omdat je achter iemand moet rijden om DRS te kunnen gebruiken
Heeft anders ook wel nut, maar het mag niet, als je niet minder dan een seconde achter iemand zit.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:24 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heeft toch alleen nut als je achter iemand zit?
Ah ik ben gewoon een onwetende mongoolquote:Op zondag 15 mei 2016 15:24 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Omdat je achter iemand moet rijden om DRS te kunnen gebruiken
Als hij z'n banden heel houd misschien, maar reken er maar niet op.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:23 schreef CR7 het volgende:
Als hij nu door gaat zonder te stoppen is een podiumplaats dan zeker? Sorry, ben hier niet zo thuis in.
Dan moet Vettel wellicht ook stoppenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Kimi moet ook stoppen. Die rijd op bijna even oude banden.
Kan me niet voorstellen dat max 30 rondjes op zn banden gaat crossen.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:23 schreef franklop het volgende:
[..]
gezien het verschil erachter moet ik nog maar zien of ze gaan stoppen.
Al weet ik dat ze eigenlijk wel moeten, maar toch
Zolang ze niks verliezen op Vettelquote:
Ja, "geluk"quote:Op zondag 15 mei 2016 15:23 schreef Crazy-M het volgende:
Eke keer een perfecte laatste bocht voor de start finish, dat is zn geluk
drs mag alleen als je binnen 1 sec achter iemand zitquote:Op zondag 15 mei 2016 15:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah ik ben gewoon een onwetende mongool
Hou eens op, winnen is nog reëel zelfs! Tijd voor het Wilhelmus.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:24 schreef nils7 het volgende:
Weet je tweede is ook goed gedaan en beter dan verwacht!
Gastquote:Op zondag 15 mei 2016 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
En ik maar denken dat een hoop voetbalcommentatoren irritant waren. Wat een bloedhond is dit met zijn theatrale gedoe en zogenaamde grapjes.
Zullen ze die wel hebben liggen daar?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hou eens op, winnen is nog reëel zelfs! Tijd voor het Wilhelmus.
Hebben ze dat bandje wel?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hou eens op, winnen is nog reëel zelfs! Tijd voor het Wilhelmus.
Mol? Ja je moet er een beetje aan wennen, hij is wel fanatiek dat vind ik wel positief.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
En ik maar denken dat een hoop voetbalcommentatoren irritant waren. Wat een bloedhond is dit met zijn theatrale gedoe en zogenaamde grapjes.
Rot op johquote:Op zondag 15 mei 2016 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Zelfs als Vettel hem uitrijdt heeft hij maar 14sec voorsprong met zo'n 10 te gaan. Dat houdt hij in principe niet ten opzichte van nieuwe softs van RAI en VES.quote:
Tegen VET?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:26 schreef wdn het volgende:
Als RAI nu zijn wagen eens de prak in zou rijden zeg
Op Ziggo. Ik kon het lang aan maar ik begin er nu toch wel goed moe van te wordenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mol? Ja je moet er een beetje aan wennen, hij is wel fanatiek dat vind ik wel positief.
Ik denk dat Redbull en Ferrari nu echt naar elkaar kijken, pitten of niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:26 schreef DeNiAs het volgende:
Ik mag zo hopen dat Max wint maar hij heeft nog 1 pitstop te gaan
Ja Mol dus. Er is wel slechter te vinden op de TV.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op Ziggo. Ik kon het lang aan maar ik begin er nu toch wel goed moe van te worden
Vet zit op 3.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:27 schreef DeNiAs het volgende:
[..]heeft er 3 opzitten of was dat vettel ?
gewoon een live orkest laten spelenquote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 15:27 schreef franklop het volgende:
Vraagje tussendoor
Zou Mercedes vandaag ook klagen over hun air-time
Vandaag nietquote:Op zondag 15 mei 2016 15:27 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Wordt er eigenlijk ook op ultra softs gereden?
Verstappen maakt 2 pitstops heeft er 1 gehadquote:Op zondag 15 mei 2016 15:27 schreef SR4 het volgende:
Verstappen en raikkonen moeten beiden nog stoppen toch?
3x langer in beeld geweest dan de auto's op de baan zijn geweest. Geen reden tot klagen voor Mercedes deze keerquote:Op zondag 15 mei 2016 15:27 schreef franklop het volgende:
Vraagje tussendoor
Zou Mercedes vandaag ook klagen over hun air-time
Komt door die rare banndenwisselquote:Op zondag 15 mei 2016 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
VET is de enige die zeker NIET gaat winnen
Die krijgt hoe dan ook Ricciardo om de oren jaquote:Op zondag 15 mei 2016 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mits er niemand van de 4 crasht/uitvaltquote:Op zondag 15 mei 2016 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jouw gifjes zijn echt waardevol.quote:
toch een lekke band?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:28 schreef Fir3fly het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Vettel die extra stop maakte.
Misschien gaat Kimi dan niet meer.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:28 schreef Rodawa het volgende:
Max moet nu naar binnen voordat Kimi opeens eerder gaat!
Ik wel maar ik snap de timing van die stop niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:28 schreef Fir3fly het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Vettel die extra stop maakte.
Daar zijn te weinig liefhebbers van F1 voorquote:Op zondag 15 mei 2016 15:29 schreef raptorix het volgende:
Als Max wint denk ik dat ook het Topic post record gaat worden verbroken
Dus geen P1quote:Op zondag 15 mei 2016 15:28 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Verstappen maakt 2 pitstops heeft er 1 gehad
genoeg gloryhunters gezien de afgelopen tijdquote:Op zondag 15 mei 2016 15:29 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Daar zijn te weinig liefhebbers van F1 voor
Met dank aan z'n DRSquote:Op zondag 15 mei 2016 15:29 schreef RemcoW23 het volgende:
Damn die Ferrari is rap op dat rechte stuk.
Heb het nog nooit zo spannend gezienquote:
Als ie nu nog voor de softs gaat dan gaat hem dat te weinig opbrengen voor de winst denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:29 schreef franklop het volgende:
Tien rondjes nog, zouden nu toch niet meer voor de stop gaan?
66 rondes op 1 paar banden is dat mogelijk?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:29 schreef franklop het volgende:
quote:Max you have to come in, have to come in for new tyres.
quote:NO!
Dan heeft hij 10 laps om gemiddeld 2sec per ronde harder te rijden om vooraan te komen, even zwartwit gezegd. Moet kunnen met nieuwe softs vs oude mediums.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Misschien gaat Kimi dan niet meer.
Hij heeft er al twee gehad hoor..quote:Op zondag 15 mei 2016 15:28 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Verstappen maakt 2 pitstops heeft er 1 gehad
dat was meer gaat hij hem uitrijden of niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:30 schreef merino het volgende:
ugh mijn zenuwen trekken dit nauwelijks. Zo fucking spannend. Zat vroeger met vader Jos nog wel eens met zulke zenuwen te kijken maar dit is op een heel ander level.
Van een undercut ga je het verliezen hier denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:30 schreef wdn het volgende:
Niet pitten met risico dat je je banden kapot rijdt en niet finished?
Of pitten en hopen dat de rest het ook moet?
Of wachten tot RAI gepit heeft en er een ronde erna meteen ook?
ik dacht net echt van wel, maar het lijkt er steeds meer op dat Max niet naar binnen wil.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:29 schreef franklop het volgende:
Ik hoop hetquote:Op zondag 15 mei 2016 15:30 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
66 rondes op 1 paar banden is dat mogelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |