Gastquote:Op zondag 15 mei 2016 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
En ik maar denken dat een hoop voetbalcommentatoren irritant waren. Wat een bloedhond is dit met zijn theatrale gedoe en zogenaamde grapjes.
Zullen ze die wel hebben liggen daar?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hou eens op, winnen is nog reëel zelfs! Tijd voor het Wilhelmus.
Hebben ze dat bandje wel?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hou eens op, winnen is nog reëel zelfs! Tijd voor het Wilhelmus.
Mol? Ja je moet er een beetje aan wennen, hij is wel fanatiek dat vind ik wel positief.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
En ik maar denken dat een hoop voetbalcommentatoren irritant waren. Wat een bloedhond is dit met zijn theatrale gedoe en zogenaamde grapjes.
Rot op johquote:Op zondag 15 mei 2016 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Zelfs als Vettel hem uitrijdt heeft hij maar 14sec voorsprong met zo'n 10 te gaan. Dat houdt hij in principe niet ten opzichte van nieuwe softs van RAI en VES.quote:
Tegen VET?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:26 schreef wdn het volgende:
Als RAI nu zijn wagen eens de prak in zou rijden zeg
Op Ziggo. Ik kon het lang aan maar ik begin er nu toch wel goed moe van te wordenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mol? Ja je moet er een beetje aan wennen, hij is wel fanatiek dat vind ik wel positief.
Ik denk dat Redbull en Ferrari nu echt naar elkaar kijken, pitten of niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:26 schreef DeNiAs het volgende:
Ik mag zo hopen dat Max wint maar hij heeft nog 1 pitstop te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |