Als ie nu nog voor de softs gaat dan gaat hem dat te weinig opbrengen voor de winst denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:29 schreef franklop het volgende:
Tien rondjes nog, zouden nu toch niet meer voor de stop gaan?
66 rondes op 1 paar banden is dat mogelijk?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:29 schreef franklop het volgende:
quote:Max you have to come in, have to come in for new tyres.
quote:NO!
Dan heeft hij 10 laps om gemiddeld 2sec per ronde harder te rijden om vooraan te komen, even zwartwit gezegd. Moet kunnen met nieuwe softs vs oude mediums.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Misschien gaat Kimi dan niet meer.
Hij heeft er al twee gehad hoor..quote:Op zondag 15 mei 2016 15:28 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Verstappen maakt 2 pitstops heeft er 1 gehad
dat was meer gaat hij hem uitrijden of niet.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:30 schreef merino het volgende:
ugh mijn zenuwen trekken dit nauwelijks. Zo fucking spannend. Zat vroeger met vader Jos nog wel eens met zulke zenuwen te kijken maar dit is op een heel ander level.
Van een undercut ga je het verliezen hier denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:30 schreef wdn het volgende:
Niet pitten met risico dat je je banden kapot rijdt en niet finished?
Of pitten en hopen dat de rest het ook moet?
Of wachten tot RAI gepit heeft en er een ronde erna meteen ook?
ik dacht net echt van wel, maar het lijkt er steeds meer op dat Max niet naar binnen wil.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:29 schreef franklop het volgende:
Ik hoop hetquote:Op zondag 15 mei 2016 15:30 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
66 rondes op 1 paar banden is dat mogelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |