Volgens hun moeten de Ferrari's 2,5 seconden sneller zijn voor een clean overtake, dat halen ze momenteel niet, als Verstappen goed verdedigd kan hij hem pakken volgens hen.quote:
Ham en Ros waren er idd erg van in de war!quote:Op zondag 15 mei 2016 15:16 schreef Angry_Bird het volgende:
Maar nu al duidelijk dat Red Bull er goed aan heeft gedaan VES en KVY te wisselen.
dan kan het alleen maar meevallenquote:
Pak een lege cola flesquote:
Een luier kwam niet in je op?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:15 schreef ondeugend het volgende:
Ik moet plassen... maar de vorige keer viel Max uit toen ik deed.
1 ronde verschil Kimi en Max toch?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:16 schreef merino het volgende:
Het is tussen Ricciardo en Verstappen met verschillende banden aan het einde. Kimi er vlak achter en Vettel op een veel te oud medium setje die door iedereen gepakt wordt.
Betere start bij RB had niemand kunnen hopenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij geeft sowieso z'n visitekaartje af.
Dit is wel heel erg dat ze het daarom een mooie dag voor nederland noemen. Kimi heeft in NL gewoond.quote:
Zou kunnen opzichquote:Op zondag 15 mei 2016 15:17 schreef Ooku het volgende:
over 4-5 rondjes nieuwe softs eronder is winst verstappen
quote:Op zondag 15 mei 2016 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat niet gebeuren. Ajax scoorde uiteindelijk ook nog tegen De Graafschap.
Klinkt wel alsof ze er bij Sky wat meer van snappen dan bij Ziggoquote:Op zondag 15 mei 2016 15:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Volgens hun moeten de Ferrari's 2,5 seconden sneller zijn voor een clean overtake, dat halen ze momenteel niet, als Verstappen goed verdedigd kan hij hem pakken volgens hen.
Kut, heb ik dat gedroomd...quote:Op zondag 15 mei 2016 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat niet gebeuren. Ajax scoorde uiteindelijk ook nog tegen De Graafschap.
Natuurlijkquote:Op zondag 15 mei 2016 15:18 schreef Sked het volgende:
Ben ik de enige die stiekem hoopt dat Kimi 'm pakt?
Op de Belg doen ze dit ook altijd bij het wielrennen. Een weekendje Ardennen en je bent een halve Belg.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg dat ze het daarom een mooie dag voor nederland noemen. Kimi heeft in NL gewoond.
Ik plas wel op de bank desnoodsquote:
Dit lijkt op vorige weekquote:
ik mis z'n inhaalactiesquote:Op zondag 15 mei 2016 15:19 schreef Urb het volgende:
Ben allang blij dat Max nu veel meer in beeld komt.
ja het is wel saai zoquote:
Pas bij rondje 55 danquote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 15:20 schreef TwenteFC het volgende:
Verstappen using his years of expierience niceley
yup, opofferen voor RICquote:Op zondag 15 mei 2016 15:20 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Krijg zo'n voorgevoel dat Max toch buiten het podium gaat vallen.
Moet er toch weer voorbij.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:19 schreef Max23 het volgende:
Ricciardo gaat dit toch gewoon winnen, maar 2 seconden achter Vettel
jij bent ook voor Vitessequote:Op zondag 15 mei 2016 15:18 schreef Sked het volgende:
Ben ik de enige die stiekem hoopt dat Kimi 'm pakt?
Daarom zijn die Britten de beste tv makers by far!quote:
Die knul heeft 2 weken lang dit circuit geoefend op de playstation volgens mijquote:Op zondag 15 mei 2016 15:21 schreef beantherio het volgende:
Het is niet normaal dat een 18-jarige F1-coureur zo presteert. Ook bijna compleet foutloos. Niet normaal dit.
Zonder Merc is het prima!quote:
ja, brit ook, heeft ze zelf een liedje van gemaaktquote:
quote:Op zondag 15 mei 2016 15:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die knul heeft 2 weken lang dit circuit geoefend op de playstation volgens mij
gelukkig hoef je maar 1 track uit je hoofd te lerenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:21 schreef beantherio het volgende:
Het is niet normaal dat een 18-jarige F1-coureur zo presteert. Ook bijna compleet foutloos. Niet normaal dit.
De flarden of de finnishquote:Op zondag 15 mei 2016 15:22 schreef raptorix het volgende:
Gaat Max nou nog stoppen of niet? Als hij dat zou doen, dan had hij dat toch al gedaan?
Onzin, het is best rieeel.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet. Top 3 komt nog wel binnen rond lap 56.
De jongste coureur vs. de oudste...:Dquote:Op zondag 15 mei 2016 15:21 schreef Crazy-M het volgende:
Battle for 1st. Verstappen en Raikonnen ... wie had dat gedacht
echt prachtig jaquote:Op zondag 15 mei 2016 15:22 schreef franklop het volgende:
die exits van Red Bull uit die bochten, al jaren fenomenaal
gezien het verschil erachter moet ik nog maar zien of ze gaan stoppen.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:22 schreef zoem het volgende:
Als Kimi zo eerder stopt, kan Max nog slachtoffer worden van de undercut.
En dan 4e worden omdat Kimi niet stopt. Goeie.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:23 schreef beantherio het volgende:
Nog 2 rondjes op deze banden en daarna de pit in voor de softs.
Omdat je achter iemand moet rijden om DRS te kunnen gebruikenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:23 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom gebruikt RAI elke keer zijn drs en VES niet?
Heeft toch alleen nut als je achter iemand zit?quote:Op zondag 15 mei 2016 15:23 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom gebruikt RAI elke keer zijn drs en VES niet?
Kimi moet ook stoppen. Die rijd op bijna even oude banden.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan 4e worden omdat Kimi niet stopt. Goeie.
Zou wat vroeg zijn voor de softs. Wordt wel een spel wie van de 2 eerder gaat, ergens rond lap 55, 56.quote:Op zondag 15 mei 2016 15:22 schreef raptorix het volgende:
Gaat Max nou nog stoppen of niet? Als hij dat zou doen, dan had hij dat toch al gedaan?
Daarom achteruit rijdenquote:Op zondag 15 mei 2016 15:24 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Omdat je achter iemand moet rijden om DRS te kunnen gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |