Niet want die knaken zijn hard nodig. Enig idee wat dit festijn kost zo per jaar?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:58 schreef Koen66 het volgende:
wanneer gaat die vage regel van 5 landen die geen halve finale hoeven te draaien eens op de helling
Ieder jaar weer denk ik dat het grote concurrentie is. Maar blijkt toch telkens wel weer mee te vallen (op Duitsland een paar jaar terug na)quote:Op zondag 15 mei 2016 01:58 schreef Koen66 het volgende:
wanneer gaat die vage regel van 5 landen die geen halve finale hoeven te draaien eens op de helling
Neequote:Op zondag 15 mei 2016 01:59 schreef Poepz0r het volgende:
Enig idee wat dit festijn kost zo per jaar?
dat klopt, maar als een ander land hetzelfde zou willen betalen voor die eer dan mag het nietquote:Op zondag 15 mei 2016 01:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet want die knaken zijn hard nodig. Enig idee wat dit festijn kost zo per jaar?
Italië werd 2e vorig jaar hoorquote:Op zondag 15 mei 2016 01:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ieder jaar weer denk ik dat het grote concurrentie is. Maar blijkt toch telkens wel weer mee te vallen (op Duitsland een paar jaar terug na)
Het is niet zomaar te betalenquote:Op zondag 15 mei 2016 02:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat klopt, maar als een ander land hetzelfde zou willen betalen voor die eer dan mag het niet
Het zou voor die landen zelf wellicht veel beter zijn om gewoon aan de halve finales mee te gaan doen. Liever niet door dan telkens laatste in de finale.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:58 schreef Koen66 het volgende:
klopt, het zijn vaak de lachertjes van het festivalquote:Op zondag 15 mei 2016 02:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zou voor die landen zelf wellicht veel beter zijn om gewoon aan de halve finales mee te gaan doen. Liever niet door dan telkens laatste in de finale.
Italië 3e vorig jaar. Lachertje iddquote:Op zondag 15 mei 2016 02:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, het zijn vaak de lachertjes van het festival
klopt, maar dat was een uitzonderingquote:Op zondag 15 mei 2016 02:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Italië 2e vorig jaar. Lachertje iddKregen de meeste stemmen van de jury
2010 Duitsland gewonnen.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar dat was een uitzondering
meeestal scoren die landen beroerd
Was geen uitzondering. Paar jaar terug won Duitsland nog (ook big 5). Je kan alleen niet elk jaar top 10 halen, onmogelijk.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar dat was een uitzondering
meeestal scoren die landen beroerd
dat is zoquote:Op zondag 15 mei 2016 02:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was geen uitzondering. Paar jaar terug won Duitsland nog (ook big 5). Je kan alleen niet elk jaar top 10 halen, onmogelijk.
Nu worden er een paar uitzonderingen genoemd maar Koen heeft gewoon gelijk. De grote 5 doen het gemiddeld gezien heel slecht.quote:
Ben ik het wel mee eens hoorquote:Op zondag 15 mei 2016 02:05 schreef Strani het volgende:
De grote 5 doen het gemiddeld gezien heel slecht.
Ik heb toevallig het NSF gezien van de VK en dat viel wel mee, het was allemaal gewoon vrij slecht.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:05 schreef Koen66 het volgende:
maar de Engelsen maken er meestal een geintje van lijkt het
Nee geen gelijk. Er doen 50+ landen mee. Je kan gewoon niet ieder jaar een hoge klassering halen, zeker met de toevoeging van die extra landen niet + andere landen gaan ook vooruit etc en brengen ook goede songs uit. Ik denk als je eens per 10 jaar top 5 haalt je het gewoon goed doet met het systeem zoals het nu is.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu worden er een paar uitzonderingen genoemd maar Koen heeft gewoon gelijk. De grote 5 doen het gemiddeld gezien heel slecht.
klopt, maar het blijft wel hangen, Oekraine kan ik me nu al niet meer herinnerenquote:Op zondag 15 mei 2016 02:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Aan de reacties te lezen hier waren er veel fans van Rusland aanwezig![]()
![]()
Tip: Probeer het liedje eens te beluisteren (ipv te bekijken)............gaat een wereld voor je open, nou ja dicht dan
Er doen 42 landen meequote:Op zondag 15 mei 2016 02:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee geen gelijk. Er doen 50+ landen mee. Je kan gewoon niet ieder jaar een hoge klassering halen, zeker met de toevoeging van die extra landen niet + andere landen gaan ook vooruit etc en brengen ook goede songs uit. Ik denk als je eens per 10 jaar top 5 haalt je het gewoon goed doet met het systeem zoals het nu is.
Veilig genoeg? Natuurlijk, de vraag is eerder of ze geld genoeg hebben.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:08 schreef Strani het volgende:
Jon Ola Sand heeft aangegeven dat de EBU binnenkort vergadert over of Oekraine veilig genoeg is voor 2017.
Als je 4 jaar rechterrijtje eindigt en dan ineens 3e wordt (Italië) doe je het gemiddeld dus prima snap je?quote:Op zondag 15 mei 2016 02:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Er doen 42 landen meeEn als van de grote 5 vaak zo'n 4 in het rechter rijtje belanden, en ook nog eens vak bij de laatste plaatsen, kan je stellen dat ze het niet goed doen.
in Kiev is nog nauwelijks iets gebeurdquote:Op zondag 15 mei 2016 02:08 schreef Strani het volgende:
Jon Ola Sand heeft aangegeven dat de EBU binnenkort vergadert over of Oekraine veilig genoeg is voor 2017.
quote:Op zondag 15 mei 2016 02:08 schreef Strani het volgende:
Dat hij maar gaat vergaderen om het maximum aantal stemmen per telefoon terug te brengen naar 1quote:Op zondag 15 mei 2016 02:08 schreef Strani het volgende:
Jij hebt het nu over die ene derde plaats van Italie en die overwinning van Duitsland. Dat zijn dus in 7 jaar tijd zo'n twee top-vijf noteringen van de 35 mogelijkheden (vergeef me als er meer zijn geweest). Ik noem dat niet indrukwekkend.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je 4 jaar rechterrijtje eindigt en dan ineens 3e wordt (Italië) doe je het gemiddeld dus prima snap je?
Check dit:
''Australia has gotten a total of 707 points in the last two years while the UK in the past 16 years has gotten 697 points'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk per land. Jij bekijkt ze alle 5. Duitsland en Italië doen het dus prima. UK is drama al jaren, 100% eensquote:Op zondag 15 mei 2016 02:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij hebt het nu over die ene derde plaats van Italie en die overwinning van Duitsland. Dat zijn dus in 7 jaar tijd zo'n twee top-vijf noteringen van de 35 mogelijkheden (vergeef me als er meer zijn geweest). Ik noem dat niet indrukwekkend.
Ik weet niet eens wie dat isquote:Op zondag 15 mei 2016 02:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen, voor de duidelijkheid: Ik ben niet Jon Ola Sand.
Met zo'n beredenering doet bijna geen enkel land het indrukwekkend.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij hebt het nu over die ene derde plaats van Italie en die overwinning van Duitsland. Dat zijn dus in 7 jaar tijd zo'n twee top-vijf noteringen van de 35 mogelijkheden (vergeef me als er meer zijn geweest). Ik noem dat niet indrukwekkend.
Nou ja, Duitsland prima.. die 1ste plaats van 2010 was geweldig inderdaad maar nu spreken we gewoon over twee laatste plaatsen op rij. Dat is uniek, in negatieve zin.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kijk per land. Jij bekijkt ze alle 5. Duitsland en Italië doen het dus prima. UK is drama al jaren, 100% eens![]()
True en het is gewoon ontzettend lastig met zoveel landen om altijd maar top 10/5 te halen.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:12 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Met zo'n beredenering doet bijna geen enkel land het indrukwekkend.
Gemiddeld gezien dus nog steeds 26 + 26 + 1 = 53:3= 17e. Kan beter maar drama nee.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, Duitsland prima.. die 1ste plaats van 2010 was geweldig inderdaad maar nu spreken we gewoon over twee laatste plaatsen op rij. Dat is uniek, in negatieve zin.
Je krijgt natuurlijk ook meer kijkers met een semi erbij. De big 5 zijn nu in de finale vaak nog de grote onbekenden voor veel mensen, terwijl die mensen in de semi's al min of meer besloten hebben op wie ze in de finale gaan stemmen.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zou voor die landen zelf wellicht veel beter zijn om gewoon aan de halve finales mee te gaan doen. Liever niet door dan telkens laatste in de finale.
Anders kun je nog uitwijken naar het in het westen gelegen Lvivquote:
iets unieksquote:Op zondag 15 mei 2016 02:16 schreef WhiteBeard het volgende:
Hopelijk volgend jaar eens iets anders? Country kan me niet bekoren. Liever een dijk van een ballad
Ik vraag me wel af hoe welkom de Russische delegatie gaat zijn, als ze uberhaupt al gaan.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:21 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Anders kun je nog uitwijken naar het in het westen gelegen Lviv
die gaan boycotten , maar als ze toch gaan komen ze niet boven het boe-geroep uitquote:Op zondag 15 mei 2016 02:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe welkom de Russische delegatie gaat zijn, als ze uberhaupt al gaan.
Geen Sharon pleasequote:Op zondag 15 mei 2016 02:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Armin van Buuren, Hardwell en Tiesto op 1 stage en dan Sharon den Adel voor de vocals.
Ik vrees het ook ja.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die gaan boycotten , maar als ze toch gaan komen ze niet boven het boe-geroep uit
Niet voor het ESF sorry. Je moet jonge mensen hebben zoals een Mans (Zweden), Loreen, Rybak dat soort hele knappe mensenquote:Op zondag 15 mei 2016 02:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Prachtvrouw juist! En fantastische zang.
die Russische oma's deden het destijds anders aardigquote:Op zondag 15 mei 2016 02:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet voor het ESF sorry. Je moet jonge mensen hebben zoals een Mans (Zweden), Loreen, Rybak dat soort hele knappe mensen
Met zo'n gothic outfit knalt Sharon Loreen met gemak van het podium.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet voor het ESF sorry. Je moet jonge mensen hebben zoals een Mans (Zweden), Loreen, Rybak dat soort hele knappe mensen
Nee joh, dit is allemaal vooropgezet.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die gaan boycotten , maar als ze toch gaan komen ze niet boven het boe-geroep uit
Nee sorry. Gewoon Waylon sturen met een funk achtige plaatquote:Op zondag 15 mei 2016 02:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Met zo'n gothic outfit knalt Sharon Loreen met gemak van het podium.
Kan ook, maar Waylon is zo..gecompliceerd om mee samen te werken, lijkt me.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee sorry. Gewoon Waylon sturen met een funk achtige plaat
Als het songfestival gehouden wordt in Lviv in plaats van Kiev is dat een duidelijk statement tegen de Russen. Maar ik zou niet rouwig zijn als de Russen niet meedoen. Dan heb je in ieder geval al een geduchte concurrent minder.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe welkom de Russische delegatie gaat zijn, als ze uberhaupt al gaan.
Mwa denk dat hij gewoon muziek wilt maken. Ik zou hem solo sturen btw.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ook, maar Waylon is zo..gecompliceerd om mee samen te werken, lijkt me.
Met bijvoorbeeld The Escapist had ie misschien wel gewonnen inderdaad.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa denk dat hij gewoon muziek wilt maken. Ik zou hem solo sturen btw.
De man is een baas. Ook Boris oftewel Bo Saris is een goede, entertainer pur sang.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Met bijvoorbeeld The Escapist had ie misschien wel gewonnen inderdaad.
toch vond ik ze niet slecht. Beter dan Oekrainequote:Op zondag 15 mei 2016 02:32 schreef Strani het volgende:
Ik hoor dat de Spanjaarden (opnieuw) oprecht niet begrijpen dat hun liedje zo slecht heeft gescoord, maar het was ook gewoon een vrij saai liedje, met saaie presentatie.
Het was vooral rommelig vond ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:32 schreef Strani het volgende:
Ik hoor dat de Spanjaarden (opnieuw) oprecht niet begrijpen dat hun liedje zo slecht heeft gescoord, maar het was ook gewoon een vrij saai liedje, met saaie presentatie.
Nou, bij mij niet hoorquote:Op zondag 15 mei 2016 02:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar het blijft wel hangen, Oekraine kan ik me nu al niet meer herinneren
Nederland kan proberen Laura Tesoro te strikken. Die wil nog wel eensquote:Op zondag 15 mei 2016 02:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het probleem met Spanje is meestal dat ze erg onopvallend zijn. Het liedje is vaak best aardig, niet verschrikkelijk maar ook niet goed genoeg om op te stemmen.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch vond ik ze niet slecht. Beter dan Oekraine
Als ze dit keer niet een nummer steelt hebben we wel interessequote:Op zondag 15 mei 2016 02:36 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Nederland kan proberen Laura Tesoro te strikken. Die wil nog wel eens
kloptquote:Op zondag 15 mei 2016 02:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Het probleem met Spanje is meestal dat ze erg onopvallend zijn. Het liedje is vaak best aardig, niet verschrikkelijk maar ook niet goed genoeg om op te stemmen.
zit een beetje in de Spaanse volksaardquote:Op zondag 15 mei 2016 02:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar het probleem is dat ze zelf elk jaar oprecht denken dat ze het beste liedje sturen
Ze sturen wel altijd heerlijke poppetjesquote:Op zondag 15 mei 2016 02:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar het probleem is dat ze zelf elk jaar oprecht denken dat ze het beste liedje sturen
Klopt ja. Ik woon er toevallig en Spanjaarden denken een stuk populairder te zijn in Europa dan ze daadwerkelijk zijn.quote:
zal wel weer Spaans zijnquote:Op zondag 15 mei 2016 02:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik woon er toevallig en Spanjaarden denken een stuk populairder te zijn in Europa dan ze daadwerkelijk zijn.
Er was dit jaar trouwens ook een hoop discussie over het Engelstalige liedje dus ik ben benieuwd wat ze dan volgend jaar weer gaan doen.
Polen zijn performance was ook bar slecht, ook vanavond. Ik zou dat als jury ook met 0 beoordelen om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 03:00 schreef Anonymousz het volgende:
Polen maar 7 punten
Juryledenmaar de kijkers waren het niet mee eens
Is dat met Nederland niet precies hetzelfde.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Vond ik niet. Beste liedje van de wedstrijd als je het mij vraagt. Maar Ach er is ook volop op Oekraïne en Rusland gestemd, dus het verbaast me niets hoorquote:Op zondag 15 mei 2016 02:32 schreef Strani het volgende:
Nou.. toen Common Linnets gingen bijvoorbeeld was iedereen in NL juist hartstikke negatief, dat het nummer te sloom zou zijn enz. En die deden het juist supergoed.quote:Op zondag 15 mei 2016 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat met Nederland niet precies hetzelfde.
polen was een prima song en uitvoering. De Jury waardering sloeg nergens op.,terecht gecompenseerd door de televoters.quote:Op zondag 15 mei 2016 03:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Polen zijn performance was ook bar slecht, ook vanavond. Ik zou dat als jury ook met 0 beoordelen om eerlijk te zijn.
Een russisch lied over de moorden en deprtaties onder de facisten van Bandera met een knipoog naar de moordcommandos die nu namens de oekraiense staat mensen uitmoorden die ook maar iets neigen naar symphatie tov Rusland. Het nummer mag ook "1944" heten. Het mag van de EBU, want het is immers "geschiedenis."quote:Op zondag 15 mei 2016 02:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Marlijn Weerdenburg vond duidelijk van niet bij It takes 2. Die staat zelfs met hem in Ahoy straks. Ik wil die twee weleens op dit podium zienquote:Op zondag 15 mei 2016 02:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ook, maar Waylon is zo..gecompliceerd om mee samen te werken, lijkt me.
Hamilton heeft een slechte start, daardoor Rosberg er naast komtquote:Op zondag 15 mei 2016 09:50 schreef BabeWatcher het volgende:
Vanmiddag gaat Max de eer reden voor Nederland
Ook weer zo inderdaad. Of we denken dat we winnen of we denken dat we laatste worden. Er zit meestal niets tussenquote:Op zondag 15 mei 2016 09:18 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nou.. toen Common Linnets gingen bijvoorbeeld was iedereen in NL juist hartstikke negatief, dat het nummer te sloom zou zijn enz. En die deden het juist supergoed.
Maar we hebben onszelf ook een flink aantal keer wel overschat ja.
Vond deze ook 1 van de leukste. Je merkte gelijk dat het publiek erg enthousiast was, en veel stemmen van de televoters ofcoursequote:
Sharon.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Armin van Buuren, Hardwell en Tiesto op 1 stage en dan Sharon den Adel voor de vocals.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |