Niet want die knaken zijn hard nodig. Enig idee wat dit festijn kost zo per jaar?quote:Op zondag 15 mei 2016 01:58 schreef Koen66 het volgende:
wanneer gaat die vage regel van 5 landen die geen halve finale hoeven te draaien eens op de helling
Ieder jaar weer denk ik dat het grote concurrentie is. Maar blijkt toch telkens wel weer mee te vallen (op Duitsland een paar jaar terug na)quote:Op zondag 15 mei 2016 01:58 schreef Koen66 het volgende:
wanneer gaat die vage regel van 5 landen die geen halve finale hoeven te draaien eens op de helling
Neequote:Op zondag 15 mei 2016 01:59 schreef Poepz0r het volgende:
Enig idee wat dit festijn kost zo per jaar?
dat klopt, maar als een ander land hetzelfde zou willen betalen voor die eer dan mag het nietquote:Op zondag 15 mei 2016 01:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet want die knaken zijn hard nodig. Enig idee wat dit festijn kost zo per jaar?
Italië werd 2e vorig jaar hoorquote:Op zondag 15 mei 2016 01:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ieder jaar weer denk ik dat het grote concurrentie is. Maar blijkt toch telkens wel weer mee te vallen (op Duitsland een paar jaar terug na)
Het is niet zomaar te betalenquote:Op zondag 15 mei 2016 02:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat klopt, maar als een ander land hetzelfde zou willen betalen voor die eer dan mag het niet
Het zou voor die landen zelf wellicht veel beter zijn om gewoon aan de halve finales mee te gaan doen. Liever niet door dan telkens laatste in de finale.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:58 schreef Koen66 het volgende:
klopt, het zijn vaak de lachertjes van het festivalquote:Op zondag 15 mei 2016 02:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zou voor die landen zelf wellicht veel beter zijn om gewoon aan de halve finales mee te gaan doen. Liever niet door dan telkens laatste in de finale.
Italië 3e vorig jaar. Lachertje iddquote:Op zondag 15 mei 2016 02:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, het zijn vaak de lachertjes van het festival
klopt, maar dat was een uitzonderingquote:Op zondag 15 mei 2016 02:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Italië 2e vorig jaar. Lachertje iddKregen de meeste stemmen van de jury
2010 Duitsland gewonnen.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar dat was een uitzondering
meeestal scoren die landen beroerd
Was geen uitzondering. Paar jaar terug won Duitsland nog (ook big 5). Je kan alleen niet elk jaar top 10 halen, onmogelijk.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar dat was een uitzondering
meeestal scoren die landen beroerd
dat is zoquote:Op zondag 15 mei 2016 02:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was geen uitzondering. Paar jaar terug won Duitsland nog (ook big 5). Je kan alleen niet elk jaar top 10 halen, onmogelijk.
Nu worden er een paar uitzonderingen genoemd maar Koen heeft gewoon gelijk. De grote 5 doen het gemiddeld gezien heel slecht.quote:
Ben ik het wel mee eens hoorquote:Op zondag 15 mei 2016 02:05 schreef Strani het volgende:
De grote 5 doen het gemiddeld gezien heel slecht.
Ik heb toevallig het NSF gezien van de VK en dat viel wel mee, het was allemaal gewoon vrij slecht.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:05 schreef Koen66 het volgende:
maar de Engelsen maken er meestal een geintje van lijkt het
Nee geen gelijk. Er doen 50+ landen mee. Je kan gewoon niet ieder jaar een hoge klassering halen, zeker met de toevoeging van die extra landen niet + andere landen gaan ook vooruit etc en brengen ook goede songs uit. Ik denk als je eens per 10 jaar top 5 haalt je het gewoon goed doet met het systeem zoals het nu is.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu worden er een paar uitzonderingen genoemd maar Koen heeft gewoon gelijk. De grote 5 doen het gemiddeld gezien heel slecht.
klopt, maar het blijft wel hangen, Oekraine kan ik me nu al niet meer herinnerenquote:Op zondag 15 mei 2016 02:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Aan de reacties te lezen hier waren er veel fans van Rusland aanwezig![]()
![]()
Tip: Probeer het liedje eens te beluisteren (ipv te bekijken)............gaat een wereld voor je open, nou ja dicht dan
Er doen 42 landen meequote:Op zondag 15 mei 2016 02:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee geen gelijk. Er doen 50+ landen mee. Je kan gewoon niet ieder jaar een hoge klassering halen, zeker met de toevoeging van die extra landen niet + andere landen gaan ook vooruit etc en brengen ook goede songs uit. Ik denk als je eens per 10 jaar top 5 haalt je het gewoon goed doet met het systeem zoals het nu is.
Veilig genoeg? Natuurlijk, de vraag is eerder of ze geld genoeg hebben.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:08 schreef Strani het volgende:
Jon Ola Sand heeft aangegeven dat de EBU binnenkort vergadert over of Oekraine veilig genoeg is voor 2017.
Als je 4 jaar rechterrijtje eindigt en dan ineens 3e wordt (Italië) doe je het gemiddeld dus prima snap je?quote:Op zondag 15 mei 2016 02:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Er doen 42 landen meeEn als van de grote 5 vaak zo'n 4 in het rechter rijtje belanden, en ook nog eens vak bij de laatste plaatsen, kan je stellen dat ze het niet goed doen.
in Kiev is nog nauwelijks iets gebeurdquote:Op zondag 15 mei 2016 02:08 schreef Strani het volgende:
Jon Ola Sand heeft aangegeven dat de EBU binnenkort vergadert over of Oekraine veilig genoeg is voor 2017.
quote:Op zondag 15 mei 2016 02:08 schreef Strani het volgende:
Dat hij maar gaat vergaderen om het maximum aantal stemmen per telefoon terug te brengen naar 1quote:Op zondag 15 mei 2016 02:08 schreef Strani het volgende:
Jij hebt het nu over die ene derde plaats van Italie en die overwinning van Duitsland. Dat zijn dus in 7 jaar tijd zo'n twee top-vijf noteringen van de 35 mogelijkheden (vergeef me als er meer zijn geweest). Ik noem dat niet indrukwekkend.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je 4 jaar rechterrijtje eindigt en dan ineens 3e wordt (Italië) doe je het gemiddeld dus prima snap je?
Check dit:
''Australia has gotten a total of 707 points in the last two years while the UK in the past 16 years has gotten 697 points'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk per land. Jij bekijkt ze alle 5. Duitsland en Italië doen het dus prima. UK is drama al jaren, 100% eensquote:Op zondag 15 mei 2016 02:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij hebt het nu over die ene derde plaats van Italie en die overwinning van Duitsland. Dat zijn dus in 7 jaar tijd zo'n twee top-vijf noteringen van de 35 mogelijkheden (vergeef me als er meer zijn geweest). Ik noem dat niet indrukwekkend.
Ik weet niet eens wie dat isquote:Op zondag 15 mei 2016 02:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen, voor de duidelijkheid: Ik ben niet Jon Ola Sand.
Met zo'n beredenering doet bijna geen enkel land het indrukwekkend.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij hebt het nu over die ene derde plaats van Italie en die overwinning van Duitsland. Dat zijn dus in 7 jaar tijd zo'n twee top-vijf noteringen van de 35 mogelijkheden (vergeef me als er meer zijn geweest). Ik noem dat niet indrukwekkend.
Nou ja, Duitsland prima.. die 1ste plaats van 2010 was geweldig inderdaad maar nu spreken we gewoon over twee laatste plaatsen op rij. Dat is uniek, in negatieve zin.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kijk per land. Jij bekijkt ze alle 5. Duitsland en Italië doen het dus prima. UK is drama al jaren, 100% eens![]()
True en het is gewoon ontzettend lastig met zoveel landen om altijd maar top 10/5 te halen.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:12 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Met zo'n beredenering doet bijna geen enkel land het indrukwekkend.
Gemiddeld gezien dus nog steeds 26 + 26 + 1 = 53:3= 17e. Kan beter maar drama nee.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, Duitsland prima.. die 1ste plaats van 2010 was geweldig inderdaad maar nu spreken we gewoon over twee laatste plaatsen op rij. Dat is uniek, in negatieve zin.
Je krijgt natuurlijk ook meer kijkers met een semi erbij. De big 5 zijn nu in de finale vaak nog de grote onbekenden voor veel mensen, terwijl die mensen in de semi's al min of meer besloten hebben op wie ze in de finale gaan stemmen.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zou voor die landen zelf wellicht veel beter zijn om gewoon aan de halve finales mee te gaan doen. Liever niet door dan telkens laatste in de finale.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |