Anders kun je nog uitwijken naar het in het westen gelegen Lvivquote:
iets unieksquote:Op zondag 15 mei 2016 02:16 schreef WhiteBeard het volgende:
Hopelijk volgend jaar eens iets anders? Country kan me niet bekoren. Liever een dijk van een ballad
Ik vraag me wel af hoe welkom de Russische delegatie gaat zijn, als ze uberhaupt al gaan.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:21 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Anders kun je nog uitwijken naar het in het westen gelegen Lviv
die gaan boycotten , maar als ze toch gaan komen ze niet boven het boe-geroep uitquote:Op zondag 15 mei 2016 02:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe welkom de Russische delegatie gaat zijn, als ze uberhaupt al gaan.
Geen Sharon pleasequote:Op zondag 15 mei 2016 02:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Armin van Buuren, Hardwell en Tiesto op 1 stage en dan Sharon den Adel voor de vocals.
Ik vrees het ook ja.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die gaan boycotten , maar als ze toch gaan komen ze niet boven het boe-geroep uit
Niet voor het ESF sorry. Je moet jonge mensen hebben zoals een Mans (Zweden), Loreen, Rybak dat soort hele knappe mensenquote:Op zondag 15 mei 2016 02:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Prachtvrouw juist! En fantastische zang.
die Russische oma's deden het destijds anders aardigquote:Op zondag 15 mei 2016 02:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet voor het ESF sorry. Je moet jonge mensen hebben zoals een Mans (Zweden), Loreen, Rybak dat soort hele knappe mensen
Met zo'n gothic outfit knalt Sharon Loreen met gemak van het podium.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet voor het ESF sorry. Je moet jonge mensen hebben zoals een Mans (Zweden), Loreen, Rybak dat soort hele knappe mensen
Nee joh, dit is allemaal vooropgezet.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die gaan boycotten , maar als ze toch gaan komen ze niet boven het boe-geroep uit
Nee sorry. Gewoon Waylon sturen met een funk achtige plaatquote:Op zondag 15 mei 2016 02:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Met zo'n gothic outfit knalt Sharon Loreen met gemak van het podium.
Kan ook, maar Waylon is zo..gecompliceerd om mee samen te werken, lijkt me.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee sorry. Gewoon Waylon sturen met een funk achtige plaat
Als het songfestival gehouden wordt in Lviv in plaats van Kiev is dat een duidelijk statement tegen de Russen. Maar ik zou niet rouwig zijn als de Russen niet meedoen. Dan heb je in ieder geval al een geduchte concurrent minder.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe welkom de Russische delegatie gaat zijn, als ze uberhaupt al gaan.
Mwa denk dat hij gewoon muziek wilt maken. Ik zou hem solo sturen btw.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ook, maar Waylon is zo..gecompliceerd om mee samen te werken, lijkt me.
Met bijvoorbeeld The Escapist had ie misschien wel gewonnen inderdaad.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa denk dat hij gewoon muziek wilt maken. Ik zou hem solo sturen btw.
De man is een baas. Ook Boris oftewel Bo Saris is een goede, entertainer pur sang.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Met bijvoorbeeld The Escapist had ie misschien wel gewonnen inderdaad.
toch vond ik ze niet slecht. Beter dan Oekrainequote:Op zondag 15 mei 2016 02:32 schreef Strani het volgende:
Ik hoor dat de Spanjaarden (opnieuw) oprecht niet begrijpen dat hun liedje zo slecht heeft gescoord, maar het was ook gewoon een vrij saai liedje, met saaie presentatie.
Het was vooral rommelig vond ik.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:32 schreef Strani het volgende:
Ik hoor dat de Spanjaarden (opnieuw) oprecht niet begrijpen dat hun liedje zo slecht heeft gescoord, maar het was ook gewoon een vrij saai liedje, met saaie presentatie.
Nou, bij mij niet hoorquote:Op zondag 15 mei 2016 02:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar het blijft wel hangen, Oekraine kan ik me nu al niet meer herinneren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |