Nederland kan proberen Laura Tesoro te strikken. Die wil nog wel eensquote:Op zondag 15 mei 2016 02:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet voor het ESF sorry. Je moet jonge mensen hebben zoals een Mans (Zweden), Loreen, Rybak dat soort hele knappe mensen
Het probleem met Spanje is meestal dat ze erg onopvallend zijn. Het liedje is vaak best aardig, niet verschrikkelijk maar ook niet goed genoeg om op te stemmen.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch vond ik ze niet slecht. Beter dan Oekraine
Als ze dit keer niet een nummer steelt hebben we wel interessequote:Op zondag 15 mei 2016 02:36 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Nederland kan proberen Laura Tesoro te strikken. Die wil nog wel eens
kloptquote:Op zondag 15 mei 2016 02:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Het probleem met Spanje is meestal dat ze erg onopvallend zijn. Het liedje is vaak best aardig, niet verschrikkelijk maar ook niet goed genoeg om op te stemmen.
zit een beetje in de Spaanse volksaardquote:Op zondag 15 mei 2016 02:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar het probleem is dat ze zelf elk jaar oprecht denken dat ze het beste liedje sturen
Ze sturen wel altijd heerlijke poppetjesquote:Op zondag 15 mei 2016 02:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar het probleem is dat ze zelf elk jaar oprecht denken dat ze het beste liedje sturen
Klopt ja. Ik woon er toevallig en Spanjaarden denken een stuk populairder te zijn in Europa dan ze daadwerkelijk zijn.quote:
zal wel weer Spaans zijnquote:Op zondag 15 mei 2016 02:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik woon er toevallig en Spanjaarden denken een stuk populairder te zijn in Europa dan ze daadwerkelijk zijn.
Er was dit jaar trouwens ook een hoop discussie over het Engelstalige liedje dus ik ben benieuwd wat ze dan volgend jaar weer gaan doen.
Polen zijn performance was ook bar slecht, ook vanavond. Ik zou dat als jury ook met 0 beoordelen om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 15 mei 2016 03:00 schreef Anonymousz het volgende:
Polen maar 7 punten
Juryledenmaar de kijkers waren het niet mee eens
quote:
Is dat met Nederland niet precies hetzelfde.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Vond ik niet. Beste liedje van de wedstrijd als je het mij vraagt. Maar Ach er is ook volop op Oekraïne en Rusland gestemd, dus het verbaast me niets hoorquote:Op zondag 15 mei 2016 02:32 schreef Strani het volgende:
Ik hoor dat de Spanjaarden (opnieuw) oprecht niet begrijpen dat hun liedje zo slecht heeft gescoord, maar het was ook gewoon een vrij saai liedje, met saaie presentatie.
Nou.. toen Common Linnets gingen bijvoorbeeld was iedereen in NL juist hartstikke negatief, dat het nummer te sloom zou zijn enz. En die deden het juist supergoed.quote:Op zondag 15 mei 2016 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat met Nederland niet precies hetzelfde.
polen was een prima song en uitvoering. De Jury waardering sloeg nergens op.,terecht gecompenseerd door de televoters.quote:Op zondag 15 mei 2016 03:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Polen zijn performance was ook bar slecht, ook vanavond. Ik zou dat als jury ook met 0 beoordelen om eerlijk te zijn.
Een russisch lied over de moorden en deprtaties onder de facisten van Bandera met een knipoog naar de moordcommandos die nu namens de oekraiense staat mensen uitmoorden die ook maar iets neigen naar symphatie tov Rusland. Het nummer mag ook "1944" heten. Het mag van de EBU, want het is immers "geschiedenis."quote:Op zondag 15 mei 2016 02:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe welkom de Russische delegatie gaat zijn, als ze uberhaupt al gaan.
Marlijn Weerdenburg vond duidelijk van niet bij It takes 2. Die staat zelfs met hem in Ahoy straks. Ik wil die twee weleens op dit podium zienquote:Op zondag 15 mei 2016 02:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ook, maar Waylon is zo..gecompliceerd om mee samen te werken, lijkt me.
Hamilton heeft een slechte start, daardoor Rosberg er naast komtquote:Op zondag 15 mei 2016 09:50 schreef BabeWatcher het volgende:
Vanmiddag gaat Max de eer reden voor Nederland
Ook weer zo inderdaad. Of we denken dat we winnen of we denken dat we laatste worden. Er zit meestal niets tussenquote:Op zondag 15 mei 2016 09:18 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nou.. toen Common Linnets gingen bijvoorbeeld was iedereen in NL juist hartstikke negatief, dat het nummer te sloom zou zijn enz. En die deden het juist supergoed.
Maar we hebben onszelf ook een flink aantal keer wel overschat ja.
Vond deze ook 1 van de leukste. Je merkte gelijk dat het publiek erg enthousiast was, en veel stemmen van de televoters ofcoursequote:
Sharon.quote:Op zondag 15 mei 2016 02:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Armin van Buuren, Hardwell en Tiesto op 1 stage en dan Sharon den Adel voor de vocals.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |