leuke actie inderdaad,quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:29 schreef Fogel het volgende:
Toffe actie![]()
Wij (TRV-)mods mogen vast niet meedoen?
Ik doe in ieder geval zelf niet mee, voor de rest van de crew ben ik aan het navragen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:29 schreef Fogel het volgende:
Toffe actie![]()
En vraag dan gelijk even naar zijn voorkeur voor de normale, moderne of klassieke versie?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:35 schreef ToT het volgende:
Tof!
[ afbeelding ]
Maarrrrrrr......ik denk eerder dat ik hem aan mijn broer zou geven die echt zowat OVERAL is geweest. Helaas heeft hij geen FOK! account.
Ik zal eens kijken of ik een lijstje van hem kan krijgen.
Niet vergeten om hier https://www.herinneringenoplinnen.nl/effecten/wereldkaart een keuze te maken van welk soort je zou willen winnen als je wintquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:35 schreef ToT het volgende:
Tof!
[ afbeelding ]
Maarrrrrrr......ik denk eerder dat ik hem aan mijn broer zou geven die echt zowat OVERAL is geweest. Helaas heeft hij geen FOK! account.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe in ieder geval zelf niet mee, voor de rest van de crew ben ik aan het navragen.
[..]
En vraag dan gelijk even naar zijn voorkeur voor de normale, moderne of klassieke versie?
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet vergeten om hier https://www.herinneringenoplinnen.nl/effecten/wereldkaart een keuze te maken van welk soort je zou willen winnen als je wint
een reden om nog veel te ontdekken van de wereld. dat er maar veel vlaggetjes mogen komen,quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:35 schreef ToT het volgende:
Tof!
[ afbeelding ]
Oh shit, ik ben nog eentje vergeten, ik pas 'm even aan!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:41 schreef Roger_ het volgende:
[..]
een reden om nog veel te ontdekken van de wereld. dat er maar veel vlaggetjes mogen komen,
gewoon zelf houden.
Klopt, crew is uitgesloten van deelname.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:29 schreef Fogel het volgende:
Toffe actie![]()
Ohquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, crew is uitgesloten van deelname.
60 vlaggetjes is niet genoegquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:18 schreef liesje1979 het volgende:
en het toffe is dat je hier een setje van 60 vlaggetjes bij krijgt waarmee je kan markeren waar jij allemaal al geweest bent.
Voor de gemiddelde mens wel.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:42 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij maar de klassieke kaart als ik win
Dat willen we hier in TRV allemaal! Zelfs de mensen met een "goedgevulde" kaart hebben nog wensen hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:28 schreef MilkTea het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou dat ik op meer plekken geweest wasVolgend jaar in ieder geval naar China!
![]()
Ik ga voor de moderne kaart, mocht ik deze actie winnen.
Ja kan een screenshot maken en die hier posten. Maar er moet vast een simpeler manier zijn want eigenlijk iedereen post een directe link van de site.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:30 schreef Mystic4Life het volgende:
?? hoe krijgen jullie de wereld map zo in de chat ??
Malta is een onafhankelijk land en staat er gewoon tussen (Europa)quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:30 schreef ToT het volgende:
De landen waar mijn broer is geweest:
[ afbeelding ]
(Alleen kon ik een paar dingen niet vinden zoals de Canarische eilanden, Malta, Isla Margarita enz aangezien die bij andere landen horen.)
En volgens mij is het lijstje nog incompleet, want ik weet 100% zeker dat hij ook in Rusland is geweest!
Oh vreemd, over het hoofd gezien dan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Malta is een onafhankelijk land en staat er gewoon tussen (Europa)
Door je link te selecteren en boven het invoervenster op het 7e icoontje te klikken met dat gekleurde plaatje. Of voor je link [img] een achter je link [/img] te zetten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:15 schreef pietkanarie het volgende:
http://www.traveltip.org/visited.php?survivallaar
Leuke actie. Ik zou graag de normale kaart willen.
Hoe kan ik de kaart zichtbaar maken? Kan de Faq ook niet vinden waar dat volgens mij wordt uitgelegd.
Bedankt voor je antwoord, alleen lukt het nog steeds niet. *voelt zich niet zo slimquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Door je link te selecteren en boven het invoervenster op het 7e icoontje te klikken met dat gekleurde plaatje. Of voor je link [ [url= een achter je link ]afbeelding[/url] ] te zetten.
Naar je link gaan, rechter muisknop op het plaatje -> adres van afbeelding kopiëren (in jouw geval http://www.traveltip.org/(...)er=survivallaar&s=md ) en die dan in img tags zettenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:55 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord, alleen lukt het nog steeds niet. *voelt zich niet zo slim*
Klopt, kwamen wij ook achter. Daarom heb ik alle directe plaatjes van die site veranderd in een screenshot. Ik hoop maar dat ik bij niemand de verkeerde screenshot heb gepost.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:46 schreef shiznuts het volgende:
Liever de afbeelding ff uploaden bij http://imgur.com .
Nu zijn het gegenereerde php plaatjes en duurt het laden van de afbeeldingen, dus: pagina op FOK! onnodig lang.
Ik weet het, maar kijk hoeveel kaartjes heb aangepast. Daar was ik even te lui voor.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:15 schreef shiznuts het volgende:
!
[ afbeelding ]
P.S. extragratis algemene FOK!tip. Als je geen roodgestreept kader om je plaatjes wilt hebben, voeg dan aan je IMG-tag '=719' toe. [ img = 719 ] .. [ /img ]
dat zijn er best veelquote:Op zondag 15 mei 2016 17:00 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hier alle landen waar ik gaag naar toe zou willen gaan:
[ afbeelding ]
Klassiek vind ik de mooiste
Zo, die staat ook op mijn lijstjequote:Op zondag 15 mei 2016 23:33 schreef Rica het volgende:
Mijn droombestemming stond er niet op dus moest er zelf bijplakken.
[ afbeelding ]
Klassiek s'il vous plait.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:29 schreef LompeHork het volgende:
Ik kan geen heel imposant kaartje posten
[ afbeelding ]
Ik ga voor de klassieke versie.
Maar dit lijkt mij wel erg tof, wil ooit nog eens naar de US en richting China Japan.
Die vlaggetjes zitten bij alle 3.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:43 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop op die kaart met die vlaggetjes
Ze kunnen allemaal in zwart-wit.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
oh haha, doe dan maar die mooie zwart-witte
Oh, haha, bedoelde dus de normale variant in zwart-wit.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze kunnen allemaal in zwart-wit.Kijk even op de site van herinneringen op linnen dan zie je welke 3 varianten er zijn.
Arm Spitsbergenquote:Op zondag 15 mei 2016 17:00 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hier alle landen waar ik gaag naar toe zou willen gaan:
[ afbeelding ]
Klassiek vind ik de mooiste
Jij bent nog nooit in Engeland of in Scandinavië geweest???quote:Op maandag 16 mei 2016 19:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
Veel te leeg![]()
![]()
Tijd voor de moderne kaart, om verder te gaan opvullen
nopequote:Op maandag 16 mei 2016 19:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit in Engeland of in Scandinavië geweest???![]()
LDG'tje toch!!!![]()
Daar heb je dan ook wel heel erg gelijk inquote:Op maandag 16 mei 2016 20:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nopeScandinavië staat wel op het lijstje voor de volgende grote (maand)reis
neem graag de tijd voor toffe dingen
vandaar dat ik er nog niet geweest benquote:Op maandag 16 mei 2016 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel heel erg gelijk in
Dikke aanrader dat
(Neem wel een zak geld mee of leef daar heeeeel basic is wel een tip om te onthouden)
Spannenddddquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:35 schreef liesje1979 het volgende:
Zal vanavond de winnaars bekend maken.
Ik eis dat er opnieuw geloot gaat worden.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:24 schreef Joezi het volgende:
En ik danzo op verheugd, ik eis een notaris erbij
Ik kon sowieso niet winnen.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:39 schreef SeLang het volgende:
Hoeveel mensen gaan er nu zelf een kopen nu ze hem niet hebben gewonnen?
Ik zie jammergenoeg geen kortingscodequote:Op zondag 22 mei 2016 17:39 schreef SeLang het volgende:
Ik had er al een.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:39 schreef SeLang het volgende:
Ik ben bang dat ze niet in Denemarken leveren.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:39 schreef SeLang het volgende:
Jij ook gefeliciteerdquote:Op zondag 22 mei 2016 21:09 schreef LompeHork het volgende:
Congrats! Dat was ook mijn initiële reactie Pippi
Dankquote:
Dit.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
https://www.herinneringenoplinnen.nl/effecten/wereldkaart
Daar zie je wel korting toch?
Das de standaardkorting, elke maand hebben ze wel een korting in de nieuwsbriefquote:Op zondag 22 mei 2016 20:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
https://www.herinneringenoplinnen.nl/effecten/wereldkaart
Daar zie je wel korting toch?
Moeten we inderdaad doenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dank![]()
Ik vind wel dat we allemaal even een foto moeten maken als het binnen is, zo te zien hadden we met z'n vieren een lekkere variatie aan kaarttypes:
Pippi - Normale kaart
Shiznuts - Moderne kaart
Summer2bird - Zwart/wit kaart
Ik - Klassieke kaart
Geen idee! Maar mijn vrouw vertelde mij gisteren nog dat het formaat niet telt?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:54 schreef Pippi het volgende:
[..]
Moeten we inderdaad doen![]()
Wat toevallig dat we dan alle vier een andere uitvoering hebben gekozen!
Weet jij toevallig welk formaat wij hebben gewonnen?
Zij heeft gelijkquote:Op zondag 22 mei 2016 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee! Maar mijn vrouw vertelde mij gisteren nog dat het formaat niet telt?
Er zijn maar drie variantenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dank![]()
Ik vind wel dat we allemaal even een foto moeten maken als het binnen is, zo te zien hadden we met z'n vieren een lekkere variatie aan kaarttypes:
Pippi - Normale kaart
Shiznuts - Moderne kaart
Summer2bird - Zwart/wit kaart
Ik - Klassieke kaart
Hiep hoi! Wat een goed nieuws voordat ik vandaag op vakantie ga ( haha is wel toevallig allemaal)quote:Op zondag 22 mei 2016 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
Allereerst, super bedankt voor jullie enthousiaste deelname, heel tof!
Ik wilde de trekking via Tinychat doen maar dat liep niet helemaal lekker dus jullie zullen het met foto's moeten doen.
Alle lootjes:
[ afbeelding ]
Alle lootjes geknipt, gevouwen en in een grote vaas:
[ afbeelding ]
4 lootjes getrokken, vond het gewoon spannend.
[ afbeelding ]
De winnaars!
[ afbeelding ]
Summer2bird. Lompehork, Schiznuts en Pippi, pm mij jullie adresgegevens en graag nogmaals jullie voorkeur, dan zal ik ervoor zorgen dat deze gegevens bij Herinneringen op linnen komen!
Niet gewonnen? Jammer, maar er komt vast wel weer een keer een nieuwe wedstrijd.
Wauw hij is echt mooi! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:08 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm puik. Vanavond even de klopboormachine in de muur zetten rond de tijd dat de buurkinderen gaan slapen, thanks!
quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:32 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Wauw hij is echt mooi! Gefeliciteerd
quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:33 schreef liesje1979 het volgende:
Tof, en wat een supersnelle verzending van herinneringen op linnen!
Is hier ook van toepassing.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze niet in Denemarken leveren.
Als ik hem had gewonnen had ik hem af laten leveren bij mijn ouders en dan had ik hem in juli daar opgehaald.
Kan eventueel ook met bestellen maar dan bestel ik er liever een uit Denemarken.
Oh, ook de moderne, die had ik ook gekozen, erg mooi!! Veel plezier er mee!!quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is hier ook van toepassing.Kreeg al een appje dat er iets binnen was gekomen!
[ afbeelding ]
Noice!![]()
Zenks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
Is alles al uitgepakt?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:14 schreef summer2bird het volgende:
De mijne is ook binnen!! Helaas geen foto ivm vakantiezooi uitpakken maar hij is super mooi!
Ontzettend bedankt!![]()
Jupsquote:Op zondag 29 mei 2016 20:54 schreef liesje1979 het volgende:
Supertof, ik vind die van Pippi ook heel mooi!
[..]
Is alles al uitgepakt?
Dacht ik ook!quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:06 schreef shiznuts het volgende:
Oh, die is ook erg nice, ik dacht dat ze alleen de drie in de OpeningsPostheader hadden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |