Malta is een onafhankelijk land en staat er gewoon tussen (Europa)quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:30 schreef ToT het volgende:
De landen waar mijn broer is geweest:
[ afbeelding ]
(Alleen kon ik een paar dingen niet vinden zoals de Canarische eilanden, Malta, Isla Margarita enz aangezien die bij andere landen horen.)
En volgens mij is het lijstje nog incompleet, want ik weet 100% zeker dat hij ook in Rusland is geweest!
Oh vreemd, over het hoofd gezien dan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Malta is een onafhankelijk land en staat er gewoon tussen (Europa)
Door je link te selecteren en boven het invoervenster op het 7e icoontje te klikken met dat gekleurde plaatje. Of voor je link [img] een achter je link [/img] te zetten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:15 schreef pietkanarie het volgende:
http://www.traveltip.org/visited.php?survivallaar
Leuke actie. Ik zou graag de normale kaart willen.
Hoe kan ik de kaart zichtbaar maken? Kan de Faq ook niet vinden waar dat volgens mij wordt uitgelegd.
Bedankt voor je antwoord, alleen lukt het nog steeds niet. *voelt zich niet zo slimquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Door je link te selecteren en boven het invoervenster op het 7e icoontje te klikken met dat gekleurde plaatje. Of voor je link [ [url= een achter je link ]afbeelding[/url] ] te zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |