leuke actie inderdaad,quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:29 schreef Fogel het volgende:
Toffe actie![]()
Wij (TRV-)mods mogen vast niet meedoen?
Ik doe in ieder geval zelf niet mee, voor de rest van de crew ben ik aan het navragen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:29 schreef Fogel het volgende:
Toffe actie![]()
En vraag dan gelijk even naar zijn voorkeur voor de normale, moderne of klassieke versie?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:35 schreef ToT het volgende:
Tof!
[ afbeelding ]
Maarrrrrrr......ik denk eerder dat ik hem aan mijn broer zou geven die echt zowat OVERAL is geweest. Helaas heeft hij geen FOK! account.
Ik zal eens kijken of ik een lijstje van hem kan krijgen.
Niet vergeten om hier https://www.herinneringenoplinnen.nl/effecten/wereldkaart een keuze te maken van welk soort je zou willen winnen als je wintquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:35 schreef ToT het volgende:
Tof!
[ afbeelding ]
Maarrrrrrr......ik denk eerder dat ik hem aan mijn broer zou geven die echt zowat OVERAL is geweest. Helaas heeft hij geen FOK! account.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe in ieder geval zelf niet mee, voor de rest van de crew ben ik aan het navragen.
[..]
En vraag dan gelijk even naar zijn voorkeur voor de normale, moderne of klassieke versie?
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet vergeten om hier https://www.herinneringenoplinnen.nl/effecten/wereldkaart een keuze te maken van welk soort je zou willen winnen als je wint
een reden om nog veel te ontdekken van de wereld. dat er maar veel vlaggetjes mogen komen,quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:35 schreef ToT het volgende:
Tof!
[ afbeelding ]
Oh shit, ik ben nog eentje vergeten, ik pas 'm even aan!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:41 schreef Roger_ het volgende:
[..]
een reden om nog veel te ontdekken van de wereld. dat er maar veel vlaggetjes mogen komen,
gewoon zelf houden.
Klopt, crew is uitgesloten van deelname.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:29 schreef Fogel het volgende:
Toffe actie![]()
Ohquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, crew is uitgesloten van deelname.
60 vlaggetjes is niet genoegquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:18 schreef liesje1979 het volgende:
en het toffe is dat je hier een setje van 60 vlaggetjes bij krijgt waarmee je kan markeren waar jij allemaal al geweest bent.
Voor de gemiddelde mens wel.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:42 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij maar de klassieke kaart als ik win
Dat willen we hier in TRV allemaal! Zelfs de mensen met een "goedgevulde" kaart hebben nog wensen hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:28 schreef MilkTea het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou dat ik op meer plekken geweest wasVolgend jaar in ieder geval naar China!
![]()
Ik ga voor de moderne kaart, mocht ik deze actie winnen.
Ja kan een screenshot maken en die hier posten. Maar er moet vast een simpeler manier zijn want eigenlijk iedereen post een directe link van de site.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:30 schreef Mystic4Life het volgende:
?? hoe krijgen jullie de wereld map zo in de chat ??
Malta is een onafhankelijk land en staat er gewoon tussen (Europa)quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:30 schreef ToT het volgende:
De landen waar mijn broer is geweest:
[ afbeelding ]
(Alleen kon ik een paar dingen niet vinden zoals de Canarische eilanden, Malta, Isla Margarita enz aangezien die bij andere landen horen.)
En volgens mij is het lijstje nog incompleet, want ik weet 100% zeker dat hij ook in Rusland is geweest!
Oh vreemd, over het hoofd gezien dan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Malta is een onafhankelijk land en staat er gewoon tussen (Europa)
Door je link te selecteren en boven het invoervenster op het 7e icoontje te klikken met dat gekleurde plaatje. Of voor je link [img] een achter je link [/img] te zetten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:15 schreef pietkanarie het volgende:
http://www.traveltip.org/visited.php?survivallaar
Leuke actie. Ik zou graag de normale kaart willen.
Hoe kan ik de kaart zichtbaar maken? Kan de Faq ook niet vinden waar dat volgens mij wordt uitgelegd.
Bedankt voor je antwoord, alleen lukt het nog steeds niet. *voelt zich niet zo slimquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Door je link te selecteren en boven het invoervenster op het 7e icoontje te klikken met dat gekleurde plaatje. Of voor je link [ [url= een achter je link ]afbeelding[/url] ] te zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |