Ik ben bang dat ze niet in Denemarken leveren.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:39 schreef SeLang het volgende:
Hoeveel mensen gaan er nu zelf een kopen nu ze hem niet hebben gewonnen?
Jij ook gefeliciteerdquote:Op zondag 22 mei 2016 21:09 schreef LompeHork het volgende:
Congrats! Dat was ook mijn initiële reactie Pippi
Dankquote:
Dit.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
https://www.herinneringenoplinnen.nl/effecten/wereldkaart
Daar zie je wel korting toch?
Das de standaardkorting, elke maand hebben ze wel een korting in de nieuwsbriefquote:Op zondag 22 mei 2016 20:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
https://www.herinneringenoplinnen.nl/effecten/wereldkaart
Daar zie je wel korting toch?
Moeten we inderdaad doenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dank![]()
Ik vind wel dat we allemaal even een foto moeten maken als het binnen is, zo te zien hadden we met z'n vieren een lekkere variatie aan kaarttypes:
Pippi - Normale kaart
Shiznuts - Moderne kaart
Summer2bird - Zwart/wit kaart
Ik - Klassieke kaart
Geen idee! Maar mijn vrouw vertelde mij gisteren nog dat het formaat niet telt?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:54 schreef Pippi het volgende:
[..]
Moeten we inderdaad doen![]()
Wat toevallig dat we dan alle vier een andere uitvoering hebben gekozen!
Weet jij toevallig welk formaat wij hebben gewonnen?
Zij heeft gelijkquote:Op zondag 22 mei 2016 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee! Maar mijn vrouw vertelde mij gisteren nog dat het formaat niet telt?
Er zijn maar drie variantenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dank![]()
Ik vind wel dat we allemaal even een foto moeten maken als het binnen is, zo te zien hadden we met z'n vieren een lekkere variatie aan kaarttypes:
Pippi - Normale kaart
Shiznuts - Moderne kaart
Summer2bird - Zwart/wit kaart
Ik - Klassieke kaart
Hiep hoi! Wat een goed nieuws voordat ik vandaag op vakantie ga ( haha is wel toevallig allemaal)quote:Op zondag 22 mei 2016 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
Allereerst, super bedankt voor jullie enthousiaste deelname, heel tof!
Ik wilde de trekking via Tinychat doen maar dat liep niet helemaal lekker dus jullie zullen het met foto's moeten doen.
Alle lootjes:
[ afbeelding ]
Alle lootjes geknipt, gevouwen en in een grote vaas:
[ afbeelding ]
4 lootjes getrokken, vond het gewoon spannend.
[ afbeelding ]
De winnaars!
[ afbeelding ]
Summer2bird. Lompehork, Schiznuts en Pippi, pm mij jullie adresgegevens en graag nogmaals jullie voorkeur, dan zal ik ervoor zorgen dat deze gegevens bij Herinneringen op linnen komen!
Niet gewonnen? Jammer, maar er komt vast wel weer een keer een nieuwe wedstrijd.
Wauw hij is echt mooi! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:08 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm puik. Vanavond even de klopboormachine in de muur zetten rond de tijd dat de buurkinderen gaan slapen, thanks!
quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:32 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Wauw hij is echt mooi! Gefeliciteerd
quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:33 schreef liesje1979 het volgende:
Tof, en wat een supersnelle verzending van herinneringen op linnen!
Is hier ook van toepassing.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze niet in Denemarken leveren.
Als ik hem had gewonnen had ik hem af laten leveren bij mijn ouders en dan had ik hem in juli daar opgehaald.
Kan eventueel ook met bestellen maar dan bestel ik er liever een uit Denemarken.
Oh, ook de moderne, die had ik ook gekozen, erg mooi!! Veel plezier er mee!!quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is hier ook van toepassing.Kreeg al een appje dat er iets binnen was gekomen!
[ afbeelding ]
Noice!![]()
Zenks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
Is alles al uitgepakt?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:14 schreef summer2bird het volgende:
De mijne is ook binnen!! Helaas geen foto ivm vakantiezooi uitpakken maar hij is super mooi!
Ontzettend bedankt!![]()
Jupsquote:Op zondag 29 mei 2016 20:54 schreef liesje1979 het volgende:
Supertof, ik vind die van Pippi ook heel mooi!
[..]
Is alles al uitgepakt?
Dacht ik ook!quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:06 schreef shiznuts het volgende:
Oh, die is ook erg nice, ik dacht dat ze alleen de drie in de OpeningsPostheader hadden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |