Naar je link gaan, rechter muisknop op het plaatje -> adres van afbeelding kopiëren (in jouw geval http://www.traveltip.org/(...)er=survivallaar&s=md ) en die dan in img tags zettenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:55 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord, alleen lukt het nog steeds niet. *voelt zich niet zo slim*
Klopt, kwamen wij ook achter. Daarom heb ik alle directe plaatjes van die site veranderd in een screenshot. Ik hoop maar dat ik bij niemand de verkeerde screenshot heb gepost.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:46 schreef shiznuts het volgende:
Liever de afbeelding ff uploaden bij http://imgur.com .
Nu zijn het gegenereerde php plaatjes en duurt het laden van de afbeeldingen, dus: pagina op FOK! onnodig lang.
Ik weet het, maar kijk hoeveel kaartjes heb aangepast. Daar was ik even te lui voor.quote:Op zondag 15 mei 2016 01:15 schreef shiznuts het volgende:
!
[ afbeelding ]
P.S. extragratis algemene FOK!tip. Als je geen roodgestreept kader om je plaatjes wilt hebben, voeg dan aan je IMG-tag '=719' toe. [ img = 719 ] .. [ /img ]
dat zijn er best veelquote:Op zondag 15 mei 2016 17:00 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hier alle landen waar ik gaag naar toe zou willen gaan:
[ afbeelding ]
Klassiek vind ik de mooiste
Zo, die staat ook op mijn lijstjequote:Op zondag 15 mei 2016 23:33 schreef Rica het volgende:
Mijn droombestemming stond er niet op dus moest er zelf bijplakken.
[ afbeelding ]
Klassiek s'il vous plait.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:29 schreef LompeHork het volgende:
Ik kan geen heel imposant kaartje posten
[ afbeelding ]
Ik ga voor de klassieke versie.
Maar dit lijkt mij wel erg tof, wil ooit nog eens naar de US en richting China Japan.
Die vlaggetjes zitten bij alle 3.quote:Op maandag 16 mei 2016 12:43 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop op die kaart met die vlaggetjes
Ze kunnen allemaal in zwart-wit.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
oh haha, doe dan maar die mooie zwart-witte
Oh, haha, bedoelde dus de normale variant in zwart-wit.quote:Op maandag 16 mei 2016 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze kunnen allemaal in zwart-wit.Kijk even op de site van herinneringen op linnen dan zie je welke 3 varianten er zijn.
Arm Spitsbergenquote:Op zondag 15 mei 2016 17:00 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hier alle landen waar ik gaag naar toe zou willen gaan:
[ afbeelding ]
Klassiek vind ik de mooiste
Jij bent nog nooit in Engeland of in Scandinavië geweest???quote:Op maandag 16 mei 2016 19:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
Veel te leeg![]()
![]()
Tijd voor de moderne kaart, om verder te gaan opvullen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |