SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Ik heb douwe niet kunnen horenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu komt de topfavoriet, dat moet ik horen
hahahaquote:
ITS JOHN CENAAAAAA! ITS JOHN CENAAAAAA! ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!ITS JOHN CENAAAAAA!quote:
Ik vind dit nummer helemaal niksquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb douwe niet kunnen horen
Waaron ben jij fan van russia
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:48 schreef Coco98 het volgende:
Tjaptjoep had er veel werk in gestoken met tekst en al erbij
Ok, waar mag ik naartoe komen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:48 schreef Nexum het volgende:
NEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MENEUK ME NEUK MEV
vind dat schermpje achter hem wel leuk maar liedje valt idd tegenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer helemaal niksvalt me tegen dit
Toen Tag zei dat het won wist ik aidsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
vind dat schermpje achter hem wel leuk maar liedje valt idd tegen
JIJ NIE WAT DENK JE ZELF DENK HET NIET BETER SCHUIF JE NAAR ACHTERE MET JE GRAFTAKKEFACEquote:
quote:
hafc zeg er wat vanquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:49 schreef Nexum het volgende:
[..]
JIJ NIE WAT DENK JE ZELF DENK HET NIET BETER SCHUIF JE NAAR ACHTERE MET JE GRAFTAKKEFACE
https://en.wikipedia.org/(...)_Contest#Contestantsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:49 schreef Amarantha het volgende:
Maar nogmaals.. Deed Rusland altijd al mee?
Eensquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:49 schreef Karina het volgende:
Die effects zijn wel cool maar het liedje is een eenheidsworst.
Leuke definitie van het hele ESFquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:49 schreef hafcfan het volgende:
Dit is toch niks bijzonders? Op de radio draai je meteen weg
quote:
Thanksquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)_Contest#Contestants
Nederland vindt zichzelf altijd het beste. Straks komen we weer van een kouwe kermis thuis.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:49 schreef Wimperkruller het volgende:
Douwe tot nu toe het beste, iedereen hier op de bank is het ermee eens
Een Douwe kermisquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nederland vindt zichzelf altijd het beste. Straks komen we weer van een kouwe kermis thuis.
Niet zo somber Elfletterig.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nederland vindt zichzelf altijd het beste. Straks komen we weer van een kouwe kermis thuis.
😂quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
GABRIELA IK WIL LIKKEN AAN HAAR KUTJEKOVA!!!!!!
Van een Douwe kermis bedoel je?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sow dankjequote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Doe normaal tegen Tag achterlijke Tbs'er
Armenie was ook gewoon zuiver met een catchy nummer maar zij gaf wel een show weg daar waar Douwe Bob, nou ja, gewoon saai is zoals het nummer ook eigenlijk oproept.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:49 schreef Wimperkruller het volgende:
Douwe tot nu toe het beste, iedereen hier op de bank is het ermee eens
Wat een taal.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
GABRIELA IK WIL LIKKEN AAN HAAR KUTJEKOVA!!!!!!
Dat is niet misquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
POLINA WAS HET LEKKERST
[ afbeelding ]
Het is een grof schandaal dat dit vanavond niet in Moskou is.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
POLINA WAS HET LEKKERST
[ afbeelding ]
ik raak in de war. Te veel drukte. Ff pauze houden zo voor de uitslagquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sow dankje
Alleen zeg je het wel tegen de verkeerde
Deze bevat totaal geen photoshop.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
POLINA WAS HET LEKKERST
[ afbeelding ]
er zit wat onderquote:
Geen Pauwgodgenot?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ik raak in de war. Te veel drukte. Ff pauze houden zo voor de uitslag
GODNONDEJUUU!!! hebben we hier tegenwoordig ook al huismoeders?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:52 schreef isax het volgende:
[..]
Wat een taal.
Waarschijnlijk heb je er nog nooit een in het echt gezien.
minder drinkenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ik raak in de war. Te veel drukte. Ff pauze houden zo voor de uitslag
Aldus de vrouw die haar toiletbril onderpist en het trots meldt. Pics van jouw oksels of je komt hier niet mee weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:52 schreef Stickertje het volgende:
ik waardeer wel dat ze haar oksels geschoren heeft, dat is het enige goede aan deze act
Zo gaat het gewoon vaak. Ik herinner me nog maar al te goed hoe verbolgen we jaren op rij waren. Omdat Joan Franka niet doorging. Omdat Trijntje niet doorging, ondanks dat ze zo goed had gezongen, etc.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
POLINA WAS HET LEKKERST
[ afbeelding ]
Ik ben hierbij in slaap gevallenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:53 schreef essnhills het volgende:
Iedereen lijkt een beetje tot rust te komen hier?
that assquote:
Heb i kvanavond gegeten, nergtens last van.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb ook windeffecten als ik bruine bonen op hebt
Er zitten toch geen vrouwen op Fok!?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de vrouw die haar toiletbril onderpist en het trots meldt. Pics van jouw oksels of je komt hier niet mee weg.
Robben had dat probleem ook, kijk waar hij nu is.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beter 20 zijn en 16 lijkenFeelsBadMan
Ik wist wel dat je op foute types zou vallen, viespeukquote:
Iedereen zou ook een lelijke zolderkamerautist zijn maar dat vooroordeel blaas alleen ik al volledig weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Er zitten toch geen vrouwen op Fok!?
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn internet heeft het moeilijk met dit topic.
Serieusquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik jou zie in een non-sport topic
Bon Jovi zou je ook kunnen vervangen door Nickelbackquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:56 schreef Stickertje het volgende:
Dit liedje klinkt als een bekend liedje, weet het niet heel zeker maar volgens mij is het een Bon Jovi liedje
Niet bon jovi maar het klinkt wel bekend idd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:56 schreef Stickertje het volgende:
Dit liedje klinkt als een bekend liedje, weet het niet heel zeker maar volgens mij is het een Bon Jovi liedje
21 pilotsquote:
Had ook wel wat heftiger verwachtquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Ze zien er allemaal zo ROCK uit, en dan komt er zo'n pop song uit![]()
![]()
![]()
Nouja, niks is ook overdrevenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit verdient ook wel een plek in de finale.
Niks mis met dit nummer.
Die is wel wat beter.quote:
Er hebben betere rock acts op het ESF gestaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit verdient ook wel een plek in de finale.
Niks mis met dit nummer.
!! Dit ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet bon jovi maar het klinkt wel bekend idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |