Zo gaat het gewoon vaak. Ik herinner me nog maar al te goed hoe verbolgen we jaren op rij waren. Omdat Joan Franka niet doorging. Omdat Trijntje niet doorging, ondanks dat ze zo goed had gezongen, etc.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
POLINA WAS HET LEKKERST
[ afbeelding ]
Ik ben hierbij in slaap gevallenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:53 schreef essnhills het volgende:
Iedereen lijkt een beetje tot rust te komen hier?
that assquote:
Heb i kvanavond gegeten, nergtens last van.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb ook windeffecten als ik bruine bonen op hebt
Er zitten toch geen vrouwen op Fok!?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de vrouw die haar toiletbril onderpist en het trots meldt. Pics van jouw oksels of je komt hier niet mee weg.
Robben had dat probleem ook, kijk waar hij nu is.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beter 20 zijn en 16 lijkenFeelsBadMan
Ik wist wel dat je op foute types zou vallen, viespeukquote:
Iedereen zou ook een lelijke zolderkamerautist zijn maar dat vooroordeel blaas alleen ik al volledig weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Er zitten toch geen vrouwen op Fok!?
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
Mijn internet heeft het moeilijk met dit topic.
Serieusquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik jou zie in een non-sport topic
Bon Jovi zou je ook kunnen vervangen door Nickelbackquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:56 schreef Stickertje het volgende:
Dit liedje klinkt als een bekend liedje, weet het niet heel zeker maar volgens mij is het een Bon Jovi liedje
Niet bon jovi maar het klinkt wel bekend idd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:56 schreef Stickertje het volgende:
Dit liedje klinkt als een bekend liedje, weet het niet heel zeker maar volgens mij is het een Bon Jovi liedje
21 pilotsquote:
Had ook wel wat heftiger verwachtquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Ze zien er allemaal zo ROCK uit, en dan komt er zo'n pop song uit![]()
![]()
![]()
Nouja, niks is ook overdrevenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit verdient ook wel een plek in de finale.
Niks mis met dit nummer.
Die is wel wat beter.quote:
Er hebben betere rock acts op het ESF gestaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit verdient ook wel een plek in de finale.
Niks mis met dit nummer.
!! Dit ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet bon jovi maar het klinkt wel bekend idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |