SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Los daarvan blijft het (tenminste, dat lijkt me, ik ben geen fan) gewoon zuur als je op de laatste dag van fucking DGS niet kan winnen.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het was dan ook op basis van het gehele seizoen niet verdiend geweest, beste pascalus![]()
Als de Boer oprot en de halve selectie neerklapt kan ik alsnog slapen.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Tja, liever een kutseizoen met een prijs dan zonder prijs zoals Tarado zegt. Maar ernstig zuur ben ik niet, nee; althans niet specifiek over het mislopen van een prijs. Wel over het seizoen als geheelquote:Op zondag 8 mei 2016 16:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Los daarvan blijft het (tenminste, dat lijkt me, ik ben geen fan) gewoon zuur als je op de laatste dag van fucking DGS niet kan winnen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
1e helft nog wel veel kansen maar de 2e helft was als een kip zonder kopquote:Op zondag 8 mei 2016 16:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Los daarvan blijft het (tenminste, dat lijkt me, ik ben geen fan) gewoon zuur als je op de laatste dag van fucking DGS niet kan winnen.![]()
Ik heb niks gezien dus ik geloof je meteen. Ik ga er in ieder geval voor zitten straks rond de klok van 7.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
1e helft nog wel veel kansen maar de 2e helft was als een kip zonder kop![]()
Hahahahahaquote:Op zondag 8 mei 2016 16:36 schreef Lokale_Notabele het volgende: http://www.ajaxshowtime.c(...)#ibDOBeSEfh2DlRsD.97 WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen sig.![]()
Dit, voor vanavond nog... Wat voor de busreis nog gewoon selectie opschonen. Hele schijtbende ziet maar hoe ze thuiskomen.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:38 schreef inslagenreuring het volgende:
Als de Boer oprot en de halve selectie neerklapt kan ik alsnog slapen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Eerst even Jablonec wegtikkenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijk uit om weer vernederd te worden door Rapid Wien en Molde
Oh nee wacht..RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zei het toch Buitendam?quote:Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ik teken ervoor. Waar waren die toptalenten vandaag? Middelmatige kutbende man.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:39 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dit, voor vanavond nog... Wat voor de busreis nog gewoon selectie opschonen. Hele schijtbende ziet maar hoe ze thuiskomen.Charlie: How's it going in there?
Ik hoop op serieuze boycot. Gewoon 0 supporters in het stadion voor de voorronde.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijk uit om weer vernederd te worden door Rapid Wien en MoldeI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Heerlijke dag dit...
Ajax geen landskampioen
Lekker weer
Ajax geen landskampioen
Wijntje drinken
En Ajax geen landskampioen
Nog een Fijne dag allemaal!
I feel kinda Locrian today![]()
dat kijk ik sowieso nooit dus vanavond ook maar nietquote:Op zondag 8 mei 2016 16:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien dus ik geloof je meteen. Ik ga er in ieder geval voor zitten straks rond de klok van 7.![]()
Jammer jongens. Volgend jaar beter. Hopelijk niet natuurlijk, maar jullie snappen wat ik bedoel.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Al heel wat dat ze gewoon 4-3-3- speelden en niet 3-4-3, alhoewel, dan hadden we misschien wel gewonnen![]()
Hou je bek!!quote:Charlie: How's it going in there?
En dan is het de schuld van de supporters!quote:Op zondag 8 mei 2016 16:40 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik hoop op serieuze boycot. Gewoon 0 supporters in het stadion voor de voorronde.
Die moeten namelijk gewoon juichen voor hun club, ook al zit je 2,5 jaar naar kutvoetbal of nog erger dan dat te kijkenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
dat ga ik ook allemaal doen, al word ik hier wel uitgelachenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:40 schreef starla het volgende:
Heerlijke dag dit...
Ajax geen landskampioen
Lekker weer
Ajax geen landskampioen
Wijntje drinken
En Ajax geen landskampioen
Nog een Fijne dag allemaal!![]()
Maar FF serieus, leuk dat jullie dit jaar wel meededen. Je merkt toch dat het algehele niveau dan wat omhoog gaat.![]()
![]()
Naar huis, om in juli gezellig voor de groep te gaan staan. Zichzelf verbazend waarom geen Europese topclub zich voor hem meldtquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Met een lading bakstenen aan zijn poten de 10 km diepe marientrog in?quote:Charlie: How's it going in there?
Maar FF serieus, leuk dat je in het topic bent. Je merkt dat het algehele niveau dan wat omhoog gaat.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:42 schreef BadderHaring het volgende:
Maar FF serieus, leuk dat jullie dit jaar wel meededen. Je merkt toch dat het algehele niveau dan wat omhoog gaat.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tja 11 tegen 11, kan gebeuren ditquote:Op zondag 8 mei 2016 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Jammer jongens. Volgend jaar beter. Hopelijk niet natuurlijk, maar jullie snappen wat ik bedoel.ze hebben het tegen Utrecht laten liggen, toen iedereen blij was met een puntje.
![]()
Ik hoop op Peter Bosz als opvolger van Frank. Veel liever attractief voetbal dan deze aids.
Laat de haat maar komen.Snelle Egel![]()
Kerel te vroeg. Ga feesten ofzo.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:42 schreef BadderHaring het volgende:
Maar FF serieus, leuk dat jullie dit jaar wel meededen. Je merkt toch dat het algehele niveau dan wat omhoog gaat.Charlie: How's it going in there?
we hebben het jullie wel moeilijk gemaaktquote:Op zondag 8 mei 2016 16:42 schreef BadderHaring het volgende:
Maar FF serieus, leuk dat jullie dit jaar wel meededen. Je merkt toch dat het algehele niveau dan wat omhoog gaat.![]()
Volledig eensquote:Op zondag 8 mei 2016 16:43 schreef S0nic het volgende:
Ik hoop op Peter Bosz als opvolger van Frank. Veel liever attractief voetbal dan deze aids.
Laat de haat maar komen.
Al moet ik maar eens zien of Frank überhaupt gaatMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Shoutout naar mijn buddy FireFox1.
Verder, jammer jongens, maar toch goed gestreden. Wel bizar dat het zo toch nog mis is gegaan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Lijkt me geen gekke optie, gaat alleen niet gebeuren denk ik.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:43 schreef S0nic het volgende:
Laat de haat maar komen.![]()
In tegenstelling met wanneer jij weer begon met hier te posten.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:42 schreef BadderHaring het volgende:
Dat is nog het frustrerende. Je zit een heel seizoen te kijken naar kanjervoetbal, je ziet ze gewoon letterlijk Europees en Beker verneuken zodat de heren doordeweeks niet meer hoeven te spelen en kunnen focussen op de eredivisie EN dan nog steeds geen kampioen worden.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan is het de schuld van de supporters!
Die moeten namelijk gewoon juichen voor hun club, ook al zit je 2,5 jaar naar kutvoetbal of nog erger dan dat te kijken
En wat ik al zei. Iedereen krijgt straks een brief door de deur 'Door het mislopen van gebudgeteerde inkomsten, zijn wij helaas genoodzaakt de prijs van seizoenskaarten met 10% te verhogen'I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Zeker. Ik had er ook niet meer op gerekend. Maar uiteindelijk wordt de beste kampioen.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
we hebben het jullie wel moeilijk gemaakt![]()
Ik denk idd dat na vandaag hij misschien wel gaat blijven. Bij een titel was hij sws vertrokken.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volledig eens
Al moet ik maar eens zien of Frank überhaupt gaatSnelle Egel![]()
Heel het seizoen was de kans <50% dat ze kampioen zouden worden tot de laatste paar weken en dan verkloten ze het. Had dan 5-0 in Eindhoven verloren godverdomme![]()
Dat zou nog wel de grootste teleurstelling zijn jaquote:Op zondag 8 mei 2016 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou wel typisch voor deze dag zijn als die zegt dat ie gewoon blijft..
Oh.![]()
Ik meen dat ze dit jaar zouden bevriezenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dat is nog het frustrerende. Je zit een heel seizoen te kijken naar kanjervoetbal, je ziet ze gewoon letterlijk Europees en Beker verneuken zodat de heren doordeweeks niet meer hoeven te spelen en kunnen focussen op de eredivisie EN dan nog steeds geen kampioen worden.
En wat ik al zei. Iedereen krijgt straks een brief door de deur 'Door het mislopen van gebudgeteerde inkomsten, zijn wij helaas genoodzaakt de prijs van seizoenskaarten met 10% te verhogen'Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ben niet eens zo erg teleurgesteld eigenlijk. Aardig wat punten behaald dit seizoen maar met wat voor voetbal...![]()
![]()
Wanneer ga je hier nou trollen?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shoutout naar mijn buddy FireFox1.
Verder, jammer jongens, maar toch goed gestreden. Wel bizar dat het zo toch nog mis is gegaan.![]()
Blijft mijn vraag, waar naartoe? Bij de wat grotere clubs zullen de Europese prestaties (of het gebrek eraan) ook opgevallen zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 16:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik denk idd dat na vandaag hij misschien wel gaat blijven. Bij een titel was hij sws vertrokken.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maar niet alleen hij moet weg hoor.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou nog wel de grootste teleurstelling zijn jaRED ONS HENNIEGOD![]()
oja ik zou hier het komende jaar gaan trollen he?quote:
nouja eerst maar feest vieren dan zie ik t wel weer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
mee eens, Ajax had het in eigen hand, als je dan de trekker niet over kan halen, verdien je het gewoon nietquote:Op zondag 8 mei 2016 16:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zeker. Ik had er ook niet meer op gerekend. Maar uiteindelijk wordt de beste kampioen.![]()
Ik roep al jaren dat ajax 4x op rij kampioen is geworden ONDANKS De Boer. Vandaag wordt het weer eens bewezen.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Waarom? Het is een enorme irritant man ja maar als je Vitesse zag spelen met al die huurlingen denk ik dat hij Ajax wel attractief kan laten spelen.quote:Snelle Egel![]()
Tuurlijk doen ze dat niet. Bij Ajax denken ze dat hij er verstand van heeftquote:"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Vertel, wat zou jij een interessante optie vinden?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar goed, echt relevant is het ook niet met de huidige technische leiding.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
we hebben het jullie wel moeilijk gemaakt
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ja, maar daar gaan ze op terugkomen. Wat is de laatste keer dat er rekening werd gehouden met supporters?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik meen dat ze dit jaar zouden bevriezenI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Volgend jaar keert Louis terugquote:Op zondag 8 mei 2016 16:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar niet alleen hij moet weg hoor.Oh.![]()
Echt geen idee, maar het feit dat het onder zijn opvolger echt veel slechter gaat pleit wel voor hemquote:Op zondag 8 mei 2016 16:47 schreef S0nic het volgende:
[..]
Waarom? Het is een enorme irritant man ja maar als je Vitesse zag spelen met al die huurlingen denk ik dat hij Ajax wel attractief kan laten spelen.![]()
Dan helpen we hem een handje door hem te ontslaan.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als die nu niet de biezen pakt wanneer dan wel?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Er wordt best vaak rekening gehouden met supporters hoor. In positieve zin wat minder helaasquote:Op zondag 8 mei 2016 16:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaan ze op terugkomen. Wat is de laatste keer dat er rekening werd gehouden met supporters?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Oh ja, een half jaar Vitesse.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:47 schreef S0nic het volgende:
[..]
Waarom? Het is een enorme irritant man ja maar als je Vitesse zag spelen met al die huurlingen denk ik dat hij Ajax wel attractief kan laten spelen.
Laten we hem direct halen.Die zijn er niet echt. Het wordt Bosz, Van den Brom of een beginneling ala Stam ofzo.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vertel, wat zou jij een interessante optie vinden?![]()
Stam heeft aangegeven niet te willenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, een half jaar Vitesse.
Laten we hem direct halen.
[..]
Die zijn er niet echt. Het wordt Bosz, Van den Brom of een beginneling ala Stam ofzo.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wanneer ga je nou weg?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, een half jaar Vitesse.
Laten we hem direct halen.
[..]
Die zijn er niet echt. Het wordt Bosz, Van den Brom of een beginneling ala Stam ofzo.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:21 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax geen kampioen wordt kom ik 34 dagen niet op FOK![]()
👍🏿quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Fredje Rutten.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Alle Van Gaal aanhangers in de organisatie komen er al.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is mijn vrees ook, dan nog liever Van den BromOh.![]()
In dat kader, weet iemand of er al iets bekend is over het hoofd jeugdopleiding?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle Van Gaal aanhangers in de organisatie komen er al.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gefeliciteerd met de 2e plek.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
''We hebben het weggegeven''quote:
''Dit mag nooit gebeuren''
''We moeten even in de spiegel kijken''
''Ik snap niet hoe dit kan''![]()
Totaal niet, ik vind jou echt een raar, achterbaks mannetje.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zal je missen.
Ik weet dat het ook wederzijds is.![]()
![]()
Jammer, maar wel iemand die zijn woord houdt , dat kan van bepaalde users niet gezegd worden.quote:What can change the nature of a man?![]()
Thanks en hopelijk doet Twente het volgend seizoen beterquote:ik hoop het voor Ties!
graag op anoniem![]()
"Snel vergeten deze wedstrijd"quote:Op zondag 8 mei 2016 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle Van Gaal aanhangers in de organisatie komen er al.What can change the nature of a man?![]()
Maarten Stekelenburg of Ton Pronkquote:Op zondag 8 mei 2016 16:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In dat kader, weet iemand of er al iets bekend is over het hoofd jeugdopleiding?
EN DAN ZIE IK ZE DAAR EEN BAL INPASSEN, DAT IS ONGELOFELIJK HOORRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat klopt.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:50 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Jammer, maar wel iemand die zijn woord houdt , dat kan van bepaalde users niet gezegd worden.
Tompsv18.Ik jou ook lieverd.quote:![]()
![]()
Ik zie je met alle plezier weer terug in het EK-topicquote:Op zondag 8 mei 2016 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totaal niet, ik vind jou echt een raar, achterbaks mannetje.
Heb je het nou over jezelf?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totaal niet, ik vind jou echt een raar, achterbaks mannetje.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Man man man, laten we dat maar niet doenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maarten Stekelenburg of Ton Pronk
EN DAN ZIE IK ZE DAAR EEN BAL INPASSEN, DAT IS ONGELOFELIJK HOORMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
"Als [insert random name] die 0-2 maakt, krijg je een hele andere wedstrijd"quote:Op zondag 8 mei 2016 16:50 schreef Gruisman het volgende:
[..]
''We hebben het weggegeven''
''Ik snap niet hoe dit kan''![]()
"Volgend jaar moet het echt beter"quote:Op zondag 8 mei 2016 16:50 schreef Gruisman het volgende:
[..]
''We hebben het weggegeven''
''Ik snap niet hoe dit kan''Oh.![]()
Als Frank niet eerst excuses aanbiedt aan de fans, dan mag ie helemaal optyfen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Dus zetten we maar Mikey in de spitstwitter:AFCAjax twitterde op zondag 08-05-2016 om 16:49:28De Boer: 'Ik had het gevoel dat Arek niet goed in de wedstrijd zat, daarom bracht ik El Ghazi.' #graaja reageer retweet
Wat een gekMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij laat zijn favorietjes altijd hele wedstrijden spelen, hoe slecht ze ook in de wedstrijd zitten.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:52 schreef Tagliano het volgende:
Dus zetten we maar Mikey in de spitstwitter:AFCAjax twitterde op zondag 08-05-2016 om 16:49:28De Boer: 'Ik had het gevoel dat Arek niet goed in de wedstrijd zat, daarom bracht ik El Ghazi.' #graaja reageer retweet
Wat een gek"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
En daarna doorstoten naar de halve finale ELquote:Op zondag 8 mei 2016 16:51 schreef S0nic het volgende:
Gelukkig krijgen we nu weer die voorronde CL genot.
Oh.![]()
Smeets van de graafschap is voor ajax![]()
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Gelukkig zitten ze niet in Amsterdam nu. Ik zou de bus naar DE sturenDe kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Ik kijk er niet naar. Wordt toch weer een grote bak cholera. Ik zie het volgend jaar wel weer hoe we een beetje lopen te kankeren in de EL.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:51 schreef S0nic het volgende:
Gelukkig krijgen we nu weer die voorronde CL genot.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Sowieso hoeft Milik helemaal niet goed in de wedstrijd te zitten om een goal te maken. En dan nog kan hij natuurlijk veel beter positie kiezen dan Van der Hoornquote:Op zondag 8 mei 2016 16:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hij laat zijn favorietjes altijd hele wedstrijden spelen, hoe slecht ze ook in de wedstrijd zitten.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
HAHAHAHAH het zit diepquote:Op zondag 8 mei 2016 16:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat jij nog steeds die UI hebt bedoel je?![]()
Paar weken niet gezien hier, goede vakantie gehad?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
"Als [insert random name] die 0-2 maakt, krijg je een hele andere wedstrijd"Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dat zeker, hij zat ook een paar dicht in de buurt. Maar jah, die torren van Frankie hequote:Op zondag 8 mei 2016 16:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso hoeft Milik helemaal niet goed in de wedstrijd te zitten om een goal te maken. En dan nog kan hij natuurlijk veel beter positie kiezen dan Van der Hoorn"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Gras is groenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat jij nog steeds die UI hebt bedoel je?De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Nee hoor, ik zou zelfs mijzelf lichtelijk schamen als Ajax wél kampioen was gewordenquote:
Bedankt lieverdquote:Op zondag 8 mei 2016 16:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Thanks en hopelijk doet Twente het volgend seizoen beterik hoop het voor Ties!
![]()
Dat was gewoon lachwekkend, vooral dat sommige spelers daar ook gewoon echt in geloofden.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En daarna doorstoten naar de halve finale ELSnelle Egel![]()
KNJB. Heb jij het toch altijd over?quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Sowieso, hoe verwacht je van Milik dat hij goed in de wedstrijd zit als je alleen maar hoge ballen geeftquote:Op zondag 8 mei 2016 16:54 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dat zeker, hij zat ook een paar dicht in de buurt. Maar jah, die torren van Frankie he
Klaassen was echt dramatisch en dat is hij al wekenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hij laat zijn favorietjes altijd hele wedstrijden spelen, hoe slecht ze ook in de wedstrijd zitten.![]()
Ondanks de KNJB geen kampioen kunnen wordenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
KNJB. Heb jij het toch altijd over?![]()
![]()
Iedereen die het over die pingel tegen Utrecht had mag van mij ter aarde stortenCharlie: How's it going in there?
De KNJB bestaat niet, als je dat soms dacht.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ondanks de KNJB geen kampioen kunnen worden![]()
Geen balverlies in de eerste 2 fases joh. LANG MET DIE BALquote:Op zondag 8 mei 2016 16:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso, hoe verwacht je van Milik dat hij goed in de wedstrijd zit als je alleen maar hoge ballen geeft
Wanneer rot die gek op.
#exitfrank"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dit. Het is dat Milik een rustige jongen is volgens mij want elke andere spits met een beetje karakter had Frank allang de middelvinger gegeven.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso hoeft Milik helemaal niet goed in de wedstrijd te zitten om een goal te maken. En dan nog kan hij natuurlijk veel beter positie kiezen dan Van der HoornSnelle Egel![]()
Zie je Ajax al tegen Liverpool spelen hahahaquote:Op zondag 8 mei 2016 16:54 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat was gewoon lachwekkend, vooral dat sommige spelers daar ook gewoon echt in geloofden.
Ze kunnen totaal niet onder de druk uitspelenOh.![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:55 schreef gniffie het volgende:
[..]
Geen balverlies in de eerste 2 fases joh. LANG MET DIE BAL
Wanneer rot die gek op.
#exitfrank
Hahahahaha echt hequote:Op zondag 8 mei 2016 16:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ondanks de KNJB geen kampioen kunnen wordenI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Neejoh gekkie, ik ga gewoon mee in zijn opmerkingenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De KNJB bestaat niet, als je dat soms dacht.![]()
Ik zou er ook wel klaar mee zijn, wat had hij moeten doen vanmiddag dan?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:56 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dit. Het is dat Milik een rustige jongen is volgens mij want elke andere spits met een beetje karakter had Frank allang de middelvinger gegeven.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Terechte penalty.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:55 schreef inslagenreuring het volgende:
Iedereen die het over die pingel tegen Utrecht had mag van mij ter aarde storten![]()
Nee. Paar maanden in het buitenland gewerkt.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Paar weken niet gezien hier, goede vakantie gehad?![]()
Hoger springen? Een voorbeeld nemen aan VdHoorn?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel klaar mee zijn, wat had hij moeten doen vanmiddag dan?"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Zijn er al excuses aan de supporters?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Raar om je kinderen een paar maanden in de steek te laten.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. Paar maanden in het buitenland gewerkt.
Maar welkom terug.![]()
![]()
Nee, goed combineren en aanbieden. Om vervolgens iedere hoge bal over je heen te zien gaanquote:Op zondag 8 mei 2016 16:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoger springen? Een voorbeeld nemen aan VdHoorn?
Mooi om te zien hoe bronson het hele jaar praatjes heeft maar nu in geen velden of wegen te bekennen is![]()
![]()
Badder is jouw vader?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar om je kinderen een paar maanden in de steek te laten.
Maar welkom terug.
What can change the nature of a man?![]()
Het moet toch ook lastig zijn, als (ex-)speler van Eindhoven. Dan voel je je toch betrokken bij die club.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar welkom terug.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Lange ballen aan het einde zijn logisch, maar al die lange ballen vanaf minuut 1 waren dramatisch jaquote:Op zondag 8 mei 2016 16:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso, hoe verwacht je van Milik dat hij goed in de wedstrijd zit als je alleen maar hoge ballen geeftgeen moment gevoetbald
![]()
Ik hoop stiekem dat er een paar stenen gooiende gekken staan.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Dat het op het eind gebeurde snap ik ook wel ja, dat is geen probleem natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2016 16:58 schreef BobW het volgende:
[..]
Lange ballen aan het einde zijn logisch, maar al die lange ballen vanaf minuut 1 waren dramatisch jageen moment gevoetbald
Tja, nadeel van het werk. Gelukkig kunnen ze regelmatig over komen.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar welkom terug.![]()
zal best onrustig zijn in de stad en bij dat parkeer terreinquote:Op zondag 8 mei 2016 16:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat er een paar stenen gooiende gekken staan.![]()
Zou de obsessie van BadderHaring met trollen ook ergens anders kunnen worden voortgezet?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie obsessie met BadderHaring kan best ergens anders worden voortgezet.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:57 schreef nickhguitar het volgende:
Mooi om te zien hoe bronson het hele jaar praatjes heeft maar nu in geen velden of wegen te bekennen is![]()
ben stiekem blij dat het niet @museumplein is, anders kreeg je hier al dat volkquote:Op zondag 8 mei 2016 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal best onrustig zijn in de stad en bij dat parkeer terreingraag op anoniem![]()
Enigszins treurig is het wel, maar ja, zij moeten iets na deze teleurstellende dag.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie obsessie met BadderHaring kan best ergens anders worden voortgezet.![]()
Of je stelt je aan. Logisch dat er nu flink wat getrolld wordt.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou de obsessie van BadderHaring met trollen ook ergens anders kunnen worden voortgezet?![]()
Maar jah. om dat nou al op het begin van het seizoen te gaan doen en nog trots te vertellen dat je speciaal een assistent hebt aangetrokken om het idee te komenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat het op het eind gebeurde snap ik ook wel ja, dat is geen probleem natuurlijk
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
iemand foto's uit A'dam ?Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Het zal mij een rotzorg zijn, al praat ik liever inhoudelijk over voetbal dan dat ik zou trollenquote:Op zondag 8 mei 2016 17:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of je stelt je aan. Logisch dat er nu flink wat getrold wordt.
Maar goed, er zijn eenmaal trieste figuren die liever hier zitten dan hun eigen titel vieren inderdaadMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik mis het woord OPPORTUNISMEquote:Op zondag 8 mei 2016 17:01 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maar jah. om dat nou al op het begin van het seizoen te gaan doen en nog trots te vertellen dat je speciaal een assistent hebt aangetrokken om het idee te komenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ajaxwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Deze zomer graag grote Exodus: helft van de selectie eraus, Frank eraus.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wie mogen blijven?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Deze zomer graag grote Exodus: helft van de selectie eraus, Frank eraus.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Huldiging is pas morgen. Hier stond nog geen podium.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zal mij een rotzorg zijn, al praat ik liever inhoudelijk over voetbal dan dat ik zou trollen
Maar goed, er zijn eenmaal trieste figuren die liever hier zitten dan hun eigen titel vieren inderdaad![]()
Klopt en jij moet morgen weer naar schoolquote:Op zondag 8 mei 2016 17:04 schreef TVKijkert het volgende:
HAHAHAHAHAHA
joh tweede is ook leuk jongens
graag op anoniem![]()
Je snapt prima wat ik bedoelquote:Op zondag 8 mei 2016 17:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Huldiging is pas morgen. Hier stond nog geen podium.
Van wie ben jij nu weer een kloon?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:04 schreef TVKijkert het volgende:
HAHAHAHAHAHA
joh tweede is ook leuk jongensI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
sowquote:Op zondag 8 mei 2016 17:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt en jij moet morgen weer naar schoolWhat can change the nature of a man?![]()
Alleen nog Duitse bekertje met onze Arjen + finale EL (juichen voor Liverpool)quote:
dan zit het seizoen voor mij er weer op.graag op anoniem![]()
EK juichen.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alleen nog Duitse bekertje met onze Arjen + finale EL (juichen voor Liverpool)
dan zit het seizoen voor mij er weer op.What can change the nature of a man?![]()
Eerste is beter.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:04 schreef TVKijkert het volgende:
HAHAHAHAHAHA
joh tweede is ook leuk jongens
Maar idd teveel huldigingen wordt ook vervelend![]()
![]()
Geen EK voor jou?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alleen nog Duitse bekertje met onze Arjen + finale EL (juichen voor Liverpool)
dan zit het seizoen voor mij er weer op.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die wissel van Milek valt een beetje in dezelfde categorie als Advocaat met Robben in 2004."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Wanneer is de huldiging eigenlijk?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Eerste is beter.
Maar idd teveel huldigingen wordt ook vervelend![]()
Geen reacties verder nog van De Boer of spelers (of ik moet ze gemist hebben)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niemand is te vergelijken met Robben.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:08 schreef TLC het volgende:
Die wissel van Milek valt een beetje in dezelfde categorie als Advocaat met Robben in 2004.What can change the nature of a man?![]()
het is maar een spelletje. Daarnaast eerste of tweede maakt ook niks uit. Ajax had het toch niet goed gedaan in Europaquote:![]()
Ik was het ook niet eens met die wissel, maar die vergelijking kan je echt niet maken hoor. Robben was in die wedstrijd de beste speler van het veld, dat had Milik zeker nietquote:Op zondag 8 mei 2016 17:08 schreef TLC het volgende:
Die wissel van Milek valt een beetje in dezelfde categorie als Advocaat met Robben in 2004.![]()
reactie: we hebbe n ze niet genoeg betaaldquote:Op zondag 8 mei 2016 17:09 schreef Tagliano het volgende:
Geen reacties verder nog van De Boer of spelers (of ik moet ze gemist hebben)![]()
http://www.foxsports.nl/v(...)e-droom-bent-beland/quote:Op zondag 8 mei 2016 17:09 schreef Tagliano het volgende:
Geen reacties verder nog van De Boer of spelers (of ik moet ze gemist hebben)"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
De Boer en Klaassen bij Hans.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:09 schreef Tagliano het volgende:
Geen reacties verder nog van De Boer of spelers (of ik moet ze gemist hebben)Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Feyenoord heeft de afgelopen twee seizoenen meer prijzen gewonnen dan de zelfbenoemd nummer één van Nederland.
Poeh.![]()
Homo'swoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
nare droom had De Boer het over, maar het is meer de harde werkelijkheidquote:Op zondag 8 mei 2016 17:09 schreef Tagliano het volgende:
Geen reacties verder nog van De Boer of spelers (of ik moet ze gemist hebben)![]()
Niks mis mee inderdaad, niet al te drukke topics waarschijnlijk. Gezellig tochquote:Op zondag 8 mei 2016 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kijk alles hoor, blij dat er nog voetbal is van de zomer
Excuus die wel inderdaad. Ik bedoelde verder nog nietsquote:Op zondag 8 mei 2016 17:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
http://www.foxsports.nl/v(...)e-droom-bent-beland/Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Voor het Nederlandse voetbal is het een zegen dat PSV gewoon de CL-ticket krijgt. Laat Ajax eerst maar eens proberen iets in de Europa League te presteren.![]()
dat heb je een tijd niet kunnen zeggenquote:Op zondag 8 mei 2016 17:10 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
Feyenoord heeft de afgelopen twee seizoenen meer prijzen gewonnen dan de zelfbenoemd nummer één van Nederland.
Poeh.![]()
![]()
Ze mogen hun grote teringbek dan ook wel even houden, de aankomende twee maanden. Kapot schamen moeten ze, teringlijers.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:09 schreef Tagliano het volgende:
Geen reacties verder nog van De Boer of spelers (of ik moet ze gemist hebben)Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Juist niet. Laat ze hun keuzes maar uitleggen en zich verantwoordenquote:Op zondag 8 mei 2016 17:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ze mogen hun grote teringbek dan ook wel even houden, de aankomende twee maanden. Kapot schamen moeten ze, teringlijers.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Alsof dit iemand een ene fuck boeit atmquote:Op zondag 8 mei 2016 17:10 schreef Breekfast het volgende:
Voor het Nederlandse voetbal is het een zegen dat PSV gewoon de CL-ticket krijgt. Laat Ajax eerst maar eens proberen iets in de Europa League te presteren.Charlie: How's it going in there?
PSV heeft de laatste jaren eveneens ondermaats gepresreerd in de EL johquote:Op zondag 8 mei 2016 17:10 schreef Breekfast het volgende:
Voor het Nederlandse voetbal is het een zegen dat PSV gewoon de CL-ticket krijgt. Laat Ajax eerst maar eens proberen iets in de Europa League te presteren.![]()
![]()
Ik kwam spuitend klaar netwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Alsof PSV dat heeft gedaan de voorgaande jaren. Wegwezen met die kul argumenten.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:10 schreef Breekfast het volgende:
Voor het Nederlandse voetbal is het een zegen dat PSV gewoon de CL-ticket krijgt. Laat Ajax eerst maar eens proberen iets in de Europa League te presteren.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Dan krijg je van die KNVB antwoorden.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Juist niet. Laat ze hun keuzes maar uitleggen en zich verantwoordenWhat can change the nature of a man?![]()
Ik ben voor PSV, maar hier ben ik het niet helemaal mee eens. PSV geef ik een betere kans door de voorrondes te komen dan Ajax.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:10 schreef Breekfast het volgende:
Voor het Nederlandse voetbal is het een zegen dat PSV gewoon de CL-ticket krijgt. Laat Ajax eerst maar eens proberen iets in de Europa League te presteren.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
PSV heeft beduidend meer punten gehaald in Europa dan ajax.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV heeft de laatste jaren eveneens ondermaats gepresreerd in de EL joh![]()
![]()
En jij bent?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:11 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Was jij nou die knul die zo hard riep dat Ajax moeiteloos kampioen werd, of was dat Adames?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Bullshit. Kijk de laatste 6 jaar even naquote:Op zondag 8 mei 2016 17:12 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
PSV heeft beduidend meer punten gehaald in Europa dan ajax.
Charlie: How's it going in there?
Je had het net eerst over de Europa League en nu zeg je over heel Europa?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:12 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
PSV heeft beduidend meer punten gehaald in Europa dan ajax.
???graag op anoniem![]()
De Graafschap dat het Nederlands voetbal redt. Moet niet gekker worden.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:10 schreef Breekfast het volgende:
Dat zit er wel in helaas. Ik ben bijvoorbeeld benieuwd of De Boer nu door wil blijven gaan omdat ze toch tweede zijn geworden bla blaquote:
Als dat zo is (wat ik niet onwaarschijnlijk acht), man man man
Seizoen gefaald. Frank mag de conclusie zelf trekken.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik zei helemaal nietsquote:Op zondag 8 mei 2016 17:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je had het net eerst over de Europa League en nu zeg je over heel Europa?
???
???
???
Opgewonden hoogstandje![]()
Dan had hij 2/3 jaar geleden al weg mogen wezenquote:Op zondag 8 mei 2016 17:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Seizoen gefaald. Frank mag de conclusie zelf trekken.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dan in de vCL eruit geknikkerd worden door Rapid Bratislava als in de EL dit seizoen.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:12 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
PSV heeft beduidend meer punten gehaald in Europa dan ajax.FR1908![]()
Frankie gaf aan dat de beslissing is al genomen of die doorgaat of niet.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zit er wel in helaas. Ik ben bijvoorbeeld benieuwd of De Boer nu door wil blijven gaan omdat ze toch tweede zijn geworden bla bla
Als dat zo is (wat ik niet onwaarschijnlijk acht), man man man"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Seizoen? Deze hele zogenaamde revolutie heeft gefaald.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Seizoen gefaald. Frank mag de conclusie zelf trekken.Charlie: How's it going in there?
Ah, dat heb ik gemist. Dan ga ik er vanuit dat hij gaatquote:Op zondag 8 mei 2016 17:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
Frankie gaf aan dat de beslissing is al genomen of die doorgaat of niet.
Ik bedoelde eigenlij kvooral zo doorgaan qua voetbal overigens, maar goed
Je kan wel stellen dat Ajax de afgelopen jaren onder druk niet presteert, dat zie je Europees en dat zag je vandaag, die extra spanning van het moeten kunnen ze dus niet mee omgaanquote:Op zondag 8 mei 2016 17:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Juist niet. Laat ze hun keuzes maar uitleggen en zich verantwoorden![]()
Frank was tegen de revolutie als je al zijn commentaren en beslissingen zo ziet.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Seizoen? Deze hele zogenaamde revolutie heeft gefaald."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Klopt. Eruit met deze gezwellen.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Seizoen? Deze hele zogenaamde revolutie heeft gefaald.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Jongens, laten we wel wezen.
Met deze selectie tweede worden is gewoon be-ren-knap.
Ik snap werkelijk waar niet waarom men zo opgefokt doet. Dit was toch exact wat jullie konden verwachten?![]()
Zit wat in, aan de andere kant zijn er ook wel weer positieve uitzonderingen, zie bijvoorbeeld PSV uitquote:Op zondag 8 mei 2016 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan wel stellen dat Ajax de afgelopen jaren onder druk niet presteert, dat zie je Europees en dat zag je vandaag, die extra spanning van het moeten kunnen ze dus niet mee omgaanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En PSV mag weer 25 miljoen bijschrijven. Ajax heeft ook op dat vlak wederom gefaald. Marc mag er dus ook uit getyfd worden.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
En dan hebben wij de naam arrogant te zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 17:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
De Graafschap dat het Nederlands voetbal redt. Moet niet gekker worden.![]()
Je had het óf helemaal moeten doen óf helemaal niet. Niet iets halfbakken ertusseninquote:Op zondag 8 mei 2016 17:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Seizoen? Deze hele zogenaamde revolutie heeft gefaald.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ga overigens even springen van het Hilton te Amsterdam.
Ik wil niet leven in een wereld waar Willems zinnige dingen zegt.![]()
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 8 mei 2016 17:14 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet waarom men zo opgefokt doet. Dit was toch exact wat jullie konden verwachten?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Frank heeft zelf genoeg fout gedaan. Vandaag weer.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
Frank was tegen de revolutie als je al zijn commentaren en beslissingen zo ziet.Charlie: How's it going in there?
Juistemquote:Op zondag 8 mei 2016 17:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je had het óf helemaal moeten doen óf helemaal niet. Niet iets halfbakken ertusseninCharlie: How's it going in there?
Toen was er niets te verliezen, dat is een ander soort druk (is mijn amateur psychologische mening)quote:Op zondag 8 mei 2016 17:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zit wat in, aan de andere kant zijn er ook wel weer positieve uitzonderingen, zie bijvoorbeeld PSV uit![]()
Is goed HMFquote:Op zondag 8 mei 2016 17:15 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
Ik ga overigens even springen van het Hilton te Amsterdam.
Ik wil niet leven in een wereld waar Willems zinnige dingen zegt.![]()
Dat zou ook mee kunnen spelen jaquote:Op zondag 8 mei 2016 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen was er niets te verliezen, dat is een ander soort druk (is mijn amateur psychologische mening)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maar wel 100miljoen+ op de bank he! Dat is ook wat waardquote:Op zondag 8 mei 2016 17:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
En PSV mag weer 25 miljoen bijschrijven. Ajax heeft ook op dat vlak wederom gefaald. Marc mag er dus ook uit getyfd worden.
#netto![]()
Kerel. Vooraf ja. Maar als je het bij de Graafschap laat liggen kan je dit toch niet zeggen man.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:14 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet waarom men zo opgefokt doet. Dit was toch exact wat jullie konden verwachten?Charlie: How's it going in there?
Ties, ga jij eens heel gauw wat bedrijfseconomisch lerenquote:Op zondag 8 mei 2016 17:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar wel 100miljoen+ op de bank he! Dat is ook wat waard
#netto
PSV investeert wel. De kloof wordt alleen maar groter. Ajax het nieuwe sporting Portugal.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
#nettoCharlie: How's it going in there?
Inderdaad berenknap hoe je de titel zo uit handen heb kunnen geven ja.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:14 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet waarom men zo opgefokt doet. Dit was toch exact wat jullie konden verwachten?![]()
Al gehad in mijn tweede jaar, niks aanquote:Op zondag 8 mei 2016 17:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ties, ga jij eens heel gauw wat bedrijfseconomisch leren![]()
Dan weet je dat ze geen 100 miljoentjes op de bank hebbenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
dit.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:10 schreef Breekfast het volgende:
Maar we moeten niet doen alsof Ajax niets uitgeeft. Afgelopen 2 seizoenen meer dan 20 miljoen uitgegeven en daar komen al die geheime kosten van Sinkgraven en Gudelj's familie nog bijquote:Op zondag 8 mei 2016 17:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
#netto"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Vanuit dat perspectief kun je PSV toch beter in de voorronde hebben?quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: