SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Los daarvan blijft het (tenminste, dat lijkt me, ik ben geen fan) gewoon zuur als je op de laatste dag van fucking DGS niet kan winnen.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het was dan ook op basis van het gehele seizoen niet verdiend geweest, beste pascalus![]()
Als de Boer oprot en de halve selectie neerklapt kan ik alsnog slapen.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Tja, liever een kutseizoen met een prijs dan zonder prijs zoals Tarado zegt. Maar ernstig zuur ben ik niet, nee; althans niet specifiek over het mislopen van een prijs. Wel over het seizoen als geheelquote:Op zondag 8 mei 2016 16:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Los daarvan blijft het (tenminste, dat lijkt me, ik ben geen fan) gewoon zuur als je op de laatste dag van fucking DGS niet kan winnen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
1e helft nog wel veel kansen maar de 2e helft was als een kip zonder kopquote:Op zondag 8 mei 2016 16:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Los daarvan blijft het (tenminste, dat lijkt me, ik ben geen fan) gewoon zuur als je op de laatste dag van fucking DGS niet kan winnen.![]()
Ik heb niks gezien dus ik geloof je meteen. Ik ga er in ieder geval voor zitten straks rond de klok van 7.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
1e helft nog wel veel kansen maar de 2e helft was als een kip zonder kop![]()
Hahahahahaquote:Op zondag 8 mei 2016 16:36 schreef Lokale_Notabele het volgende: http://www.ajaxshowtime.c(...)#ibDOBeSEfh2DlRsD.97 WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen sig.![]()
Dit, voor vanavond nog... Wat voor de busreis nog gewoon selectie opschonen. Hele schijtbende ziet maar hoe ze thuiskomen.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:38 schreef inslagenreuring het volgende:
Als de Boer oprot en de halve selectie neerklapt kan ik alsnog slapen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Eerst even Jablonec wegtikkenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijk uit om weer vernederd te worden door Rapid Wien en Molde
Oh nee wacht..RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zei het toch Buitendam?quote:Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ik teken ervoor. Waar waren die toptalenten vandaag? Middelmatige kutbende man.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:39 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dit, voor vanavond nog... Wat voor de busreis nog gewoon selectie opschonen. Hele schijtbende ziet maar hoe ze thuiskomen.Charlie: How's it going in there?
Ik hoop op serieuze boycot. Gewoon 0 supporters in het stadion voor de voorronde.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijk uit om weer vernederd te worden door Rapid Wien en MoldeI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Heerlijke dag dit...
Ajax geen landskampioen
Lekker weer
Ajax geen landskampioen
Wijntje drinken
En Ajax geen landskampioen
Nog een Fijne dag allemaal!
I feel kinda Locrian today![]()
dat kijk ik sowieso nooit dus vanavond ook maar nietquote:Op zondag 8 mei 2016 16:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien dus ik geloof je meteen. Ik ga er in ieder geval voor zitten straks rond de klok van 7.![]()
Jammer jongens. Volgend jaar beter. Hopelijk niet natuurlijk, maar jullie snappen wat ik bedoel.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Al heel wat dat ze gewoon 4-3-3- speelden en niet 3-4-3, alhoewel, dan hadden we misschien wel gewonnen![]()
Hou je bek!!quote:Charlie: How's it going in there?
En dan is het de schuld van de supporters!quote:Op zondag 8 mei 2016 16:40 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik hoop op serieuze boycot. Gewoon 0 supporters in het stadion voor de voorronde.
Die moeten namelijk gewoon juichen voor hun club, ook al zit je 2,5 jaar naar kutvoetbal of nog erger dan dat te kijkenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
dat ga ik ook allemaal doen, al word ik hier wel uitgelachenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:40 schreef starla het volgende:
Heerlijke dag dit...
Ajax geen landskampioen
Lekker weer
Ajax geen landskampioen
Wijntje drinken
En Ajax geen landskampioen
Nog een Fijne dag allemaal!![]()
Maar FF serieus, leuk dat jullie dit jaar wel meededen. Je merkt toch dat het algehele niveau dan wat omhoog gaat.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: