i know, maar ken ik alquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
22:00 komt een leuke film op Veronica, inglorious bastards
je hoeft teun toch niet altijd mee te nemen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, is Teun nog te jong voor, wel gisteren naar blijdorp, verbrande schedel, alles...
Ik vind dit een bijzondere manier van omgaan met je vriendenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
ze is legit bang loooolll
Zit me te appen dat ze doodsbang is en aan de telefoon doet ze stoer.
dat krijg je als je mij als vriend hebtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dit een bijzondere manier van omgaan met je vrienden
stelletje babykinderenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
ze is legit bang loooolll
Zit me te appen dat ze doodsbang is en aan de telefoon doet ze stoer.
En dan zeg je: 'Dat was ik maar die je belde hahaheheueheuaheuehahehah'quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:17 schreef Crip het volgende:
ik wil eigenlijk doorgaan totdat ze me huilend belt
nee, wat is daar leuk aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan zeg je: 'Dat was ik maar die je belde hahaheheueheuaheuehahehah'
Ja?
Misschien over een paar maandenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus je gaat het haar nooit vertellen?
Ben niet aan het pesten hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
poeh, daar heb je me wel hoor
nou zegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het voelde wel als een steek ;s
Hateful Eight was ijzersterkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
tarantino films zijn net wat te bloederig
Precies de reden waarom ik de Hateful Eight nog niet heb gezien ondanks dat ik van westerns hou.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
tarantino films zijn net wat te bloederig
ja, hatefull eight eerste 3/4 van de film is echt goed maar dan wordt het zo'n ontzettend bloedbadquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik de Hateful Eight nog niet heb gezien ondanks dat ik van westerns hou.
Wel goeie wendingenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, hatefull eight eerste 3/4 van de film is echt goed maar dan wordt het zo'n ontzettend bloedbad
zo overdreven dat het mij stoort
Ik heb het gelekte script gelezen, dus ik weet hoe het afloopt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, hatefull eight eerste 3/4 van de film is echt goed maar dan wordt het zo'n ontzettend bloedbad
zo overdreven dat het mij stoort
ik kan er wel tegen maar vind het overdreven en niets toevoegendsquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
precies, niet tegen een beetje bloed kunnen
ravagequote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb het gelekte script gelezen, dus ik weet hoe het afloopt.
ach ja, dat heb ik wel vaker met hypes hèquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die obsessie met gore van Tarantino begrijp ik werkelijkwaar niet.
Kun jij tegen een beetje pijn?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
precies, niet tegen een beetje bloed kunnen
Volgens Lelijknap ben ik een neger, durf je te vechten tegen een neger?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heb je nog feiten om dit te backuppen of denk je dat me zo wel 1 vs 1 aankan?
ik heb ooit het spel geen jager geen neger gewonnen dus ben niet bangquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens Lelijknap ben ik een neger, durf je te vechten tegen een neger?
In het bos daar zijn de?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb ooit het spel geen jager geen neger gewonnen dus ben niet bang
meen je vast niet oprechtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:11 schreef Myrr het volgende:
Zag eergisteren richting Scheveningen een neger in het bos staan, heb veel te hard gelachen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat je eerst over kinky begon en toen over pijn en het toen nice vond.
Ik heb nog nooit een foto gezien dus ik pas nog even. Hoekjes zijn voor stoute mensen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga lekker met chloro in een hokje zitten zeg..
ben jij niet stout?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een foto gezien dus ik pas nog even. Hoekjes zijn voor stoute mensen.
Jawel maar met andere stoute mensen... Ik moet eerst weten hoe ze ze eruit zien zodat ik kan bepalen met hoeveel stoutheid ik ga chargen.quote:
En heel de wereld weet dat dat een hoax is en ze daarom geen kampioen worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heel europa weet natuurlijk dat PSV beter was dit jaar.
Zinnnnn. Wat is je insta ik ga je toevoegen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Op mijn insta staat een filmpje
foto heb ik alleen closeup van mn ogen
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik zwemdiploma'squote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:19 schreef Crip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ken je d'r niet ofzoquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jawel maar met andere stoute mensen... Ik moet eerst weten hoe ze ze eruit zien zodat ik kan bepalen met hoeveel stoutheid ik ga chargen.
Aablablablaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
En heel de wereld weet dat dat een hoax is en ze daarom geen kampioen worden.
Oeh, ik vind die oogschaduw mooiquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:19 schreef Crip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gek genoeg zit ik al vanaf... 13/14 ofzo op Fok en heb ik nog nooit een foto gezien van d'r. Of überhaupt gepraat tot voor kort.quote:
ohjeequote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gek genoeg zit ik al vanaf... 13/14 ofzo op Fok en heb ik nog nooit een foto gezien van d'r. Of überhaupt gepraat tot voor kort.
@makeupwizarddquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zinnnnn. Wat is je insta ik ga je toevoegen.
Deze logicaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:23 schreef Montelly het volgende:
Pfff het is echt kenkiwarm, ga ff stukje joggen.
enkel bier en jonko vanavondquote:
het spijt mequote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Same, op dat bier na. Sws blowen en bier drinken
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:28 schreef Myrr het volgende:
Wejou wejou m'n vriend zit lekker te zuipen en snuiven in Grunn en moeder zit thuis te moederen.
Zoals het hoort.
woon jij in groningen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:28 schreef Myrr het volgende:
Wejou wejou m'n vriend zit lekker te zuipen en snuiven in Grunn en moeder zit thuis te moederen.
Zoals het hoort.
Weet je plekquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:28 schreef Myrr het volgende:
Zoals het hoort.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nog liever dat PSV kampioen wordt dan dat Real Madrid de CL wint. Denk ik.
wrm zouden bier en jonko niet samengaanquote:
Maar alleen omdat zijn vriendin een goedkeurende baas is, uiteraard. Anders had 'ie gewoon thuis gezeten van WJAATSS HOPPA STOFZUIGEN JIJ MANquote:
hehehe true datquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar alleen omdat zijn vriendin een goedkeurende baas is, uiteraard. Anders had 'ie gewoon thuis gezeten van WJAATSS HOPPA STOFZUIGEN JIJ MAN![]()
Maar ik gun gewoon, jwt.
Dan ga ik badquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm zouden bier en jonko niet samengaan
oquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, Utrecht. Ze zijn een nachtje hotellen.
Dit eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nog liever dat PSV kampioen wordt dan dat Real Madrid de CL wint. Denk ik.
wat een neppe ben je toch ookquote:
Schattebout ben je ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar alleen omdat zijn vriendin een goedkeurende baas is, uiteraard. Anders had 'ie gewoon thuis gezeten van WJAATSS HOPPA STOFZUIGEN JIJ MAN![]()
Maar ik gun gewoon, jwt.
van alles toch, over het algemeenquote:
Dat ik niet in Grunn woon. Ik interpreteerde het zo opgetogen op, maar hou vast mezelf voor de gek.quote:
ahw je hebt geluisterd naar mij vanmiddagquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat ik niet in Grunn woon. Ik interpreteerde het zo opgetogen op, maar hou vast mezelf voor de gek.
nog nooit iets van gemerktquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van sommige dingen baal ik niet
Had gezien jaquote:
Die opluchting als mascara van m'n harses af is gespoeld en er een shitload aan bio oil in mijn porien is gesmeerd.quote:
als het per se moetquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal ik je vertellen van wat?
I'm like a sponge.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahw je hebt geluisterd naar mij vanmiddag
daar geniet ik vanquote:
quote:
bepaal ik zelf wel boelertjequote:
Sowieso Steen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:34 schreef deadprez het volgende:
whehe steen op bevrijdingsfestival laten optreden![]()
ja, eerder ook al eens.. stonden er allemaal van die families met kinderen begon hij met zijn kadaverrapquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:34 schreef deadprez het volgende:
whehe steen op bevrijdingsfestival laten optreden![]()
mweh niks mis mee, maar snap niet wat die organisatie denkende wasquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, eerder ook al eens.. stonden er allemaal van die families met kinderen begon hij met zijn kadaverrap
heb nu sensitive dagcreme gesmeerd, eucerin creme voor gevoelige huid en daarna argan olie.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die opluchting als mascara van m'n harses af is gespoeld en er een shitload aan bio oil in mijn porien is gesmeerd.
Niks mis met Steen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
mweh niks mis mee, maar snap niet wat die organisatie denkende was
het leven is een illusiequote:
het is gewoon slechte muziek met dito teksten natuurlijk, maar best leuk op z'n tijdquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niks mis met Steen?![]()
Oké, waar zal ik beginnen...
ja stel je voor dat ronnie weer wat bier over zijn shirtje had gekregen, dat was dramatisch geweestquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ronnie Flex en Lil Kleine waren vast blij dat ze vrij ver van publiek af stonden bij bevrijdingsfestival in haarlem
eyyquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een goedenavond luitjes van het goede leven.
he frank xquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
is mij 1x overkomen, mad asfuckquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:37 schreef Myrr het volgende:
Nou, ik zou flink balen als er de hele tijd bier over me heen werd gegooid.
vind het maar aanstellerijquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:37 schreef Myrr het volgende:
het leven is noch goed noch slechtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het schijnt wel goed voor je haar te zijn, al lijkt het me - zeker als het droogt - een plakkerige bende.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:37 schreef Myrr het volgende:
trustenquote:
en dit jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voor 10k per optreden mogen ze vrijwel elke dranksoort over me heen mieteren
Ja als het je geen fuck uitmaakt dat je de rest van de avond naar bier meurt.quote:
Giel Beelen vindt dit absoluut niet kunnenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja stel je voor dat ronnie weer wat bier over zijn shirtje had gekregen, dat was dramatisch geweest
dat is ook wel een ander verhaal natuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja als het je geen fuck uitmaakt dat je de rest van de avond naar bier meurt.
Ik was een keer stappen met een meisje dat sowieso al niet echt spoort, en die vond het een grappig idee om random en bier tussen m'n memmen leeg te gieten. Heb twee glazen rode wijn voor d'r besteld. Mafkees.
super geil en sensueel lijkt me datquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja als het je geen fuck uitmaakt dat je de rest van de avond naar bier meurt.
Ik was een keer stappen met een meisje dat sowieso al niet echt spoort, en die vond het een grappig idee om random bier tussen m'n memmen leeg te gieten. Heb twee glazen rode wijn voor d'r besteld. Mafkees.
Neutraal, altijd het beste. Zo is Zwitserland onder twee Wereldoorlogen uitgekomen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het leven is noch goed noch slecht
quote:
Halloquote:
waar meeten we?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:40 schreef Myrr het volgende:
Ja, oke, voor 10k (ze krijgen toch niet serieus 10k he?) mag je een emmer zaad over me heen gooien.
giel beelen moet zijn bek houden vieze hoinkwannabe dat ie isquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Giel Beelen vindt dit absoluut niet kunnen
Ja, d'r haar was heel sensueel paars daarna.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
super geil en sensueel lijkt me dat
Dan moeten we wel collectief doortrekken hoor om een emmertje vol te krijgen, dat is namelijk nogal wat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:40 schreef Myrr het volgende:
Ja, oke, voor 10k (ze krijgen toch niet serieus 10k he?) mag je een emmer zaad over me heen gooien.
hehehequote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan moeten we wel collectief doortrekken hoor om een emmertje vol te krijgen, dat is namelijk nogal wat.
Moet in een zaal vol gasten wel lukken toch.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan moeten we wel collectief doortrekken hoor om een emmertje vol te krijgen, dat is namelijk nogal wat.
echt hequote:
nee dat is flauw wel openbaarquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je mag hier thuis komen dan kan ik meteen gaan douchen.
hou je daarvan?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee dat is flauw wel openbaar
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oké ergens in een discotheek dan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee dat is flauw wel openbaar
quote:
zijn er nieuwe users?quote:
Om mijn geloof in de mensheid niet al te veel te verliezen ga ik er vanuit - zonder te proeven - dat het een vruchtensapje is.quote:
het komt van 4chan dus ik zou daar niet vanuit gaanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Om mijn geloof in de mensheid niet al te veel te verliezen ga ik er vanuit - zonder te proeven - dat het een vruchtensapje is.
nee dat is de annual cumming of jizzus christquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Om mijn geloof in de mensheid niet al te veel te verliezen ga ik er vanuit - zonder te proeven - dat het een vruchtensapje is.
gvd manquote:
frank is voortaan conservatief.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
goeien garpjenquote:
Maar hoe kom je op het ideequote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
het komt van 4chan dus ik zou daar niet vanuit gaan
tsja, wederom:quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar hoe kom je op het idee. Wie staat er nu op en bedenkt zich, weet je wat ik de komende jaren ga doen? Flessen vol spuiten
.
quote:
Kan ook goed met nagels.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar hoe kom je op het idee. Wie staat er nu op en bedenkt zich, weet je wat ik de komende jaren ga doen? Flessen vol spuiten
.
Dp, waar was jij? Ik heb je gemist.quote:
Christus. Na vijf minuten vind ik dat spul al ruiken van Nehh. Pleur die handdoek maar aan de andere kant van de kamer.quote:
ewaaquote:
cokequote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:47 schreef zeer het volgende:
[..]
hij had slechte coke met koningsdag, geen pretje
Owh, niet meer doen.quote:
van jou zijn we ondertussen gewend dat je er amper bentquote:
Hahaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:47 schreef zeer het volgende:
[..]
hij had slechte coke met koningsdag, geen pretje
Wat valt er te missen?quote:
ik wil het niet eens wetenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat is die kerel trouwens uiteindelijk van plan met dat sperma? Is er nog een soort einddoel, een klein zembad vullen of iets dergelijks?
Ja, ik vind het zelf ook vervelend, want zoals je weet houd ik van rust. Maar het komt er niet van.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
van jou zijn we ondertussen gewend dat je er amper bent
Cola is sws smerig.quote:
hmz stomquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zelf ook vervelend, want zoals je weet houd ik van rust. Maar het komt er niet van.
Maar dp doet veel liever tegen mij.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn altijd zonnige aanwezigheid.
Geef even wat van jouw rust (lees: "middelen") aan die man.quote:
frank probeert je te neggenquote:
Dan kan ik beter weggaan.quote:
lijkt me wel grappig om een keer met die ouwe jonko te rokenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geef even wat van jouw rust (lees: "middelen") aan die man.
ik bescherm je welquote:
ik heb zin in jouquote:
Ik beeldde me net de geur, smaak en brand van pep in en nee. Echt alleen als ik toch al naar de klote ben. Dan jahoor en DOOR.quote:
Thx bbyquote:
is lekker manquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik beeldde me net de geur, smaak en brand van pep in en nee. Echt alleen als ik toch al naar de klote ben. Dan jahoor en DOOR.
bij the "WOEEESHHHH" the Geniuses "doodste stilte"quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:54 schreef Myrr het volgende:
Ik heb zin in de laatste kaassouffle. En weet iemand waar ik moet zijn om autocorrect uit te zetten op een MacBook?
Ik ga voortaan heel lief tegen je doen. Zo lief en zoetsappig dat we op een gelukkige dag samen in zo'n Merci chocolaatjes-reclame kunnen verschijnen.quote:
Moest wel een beetje hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bij the "WOEEESHHHH" the Geniuses "doodste stilte"
Nou bij nader inzien heb ik er ook wel zin in. Ik denk omdat het niet mag.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
is lekker man
geur is wel een terechte klacht als er flink wat ligt te drogen, maar verder krijg ik er vooral zin van om te snuiven. Maar misschien ben ik gewoon al verpest
Dat is me iets te veel. Zo vaak kan ik eigenlijk niet naar stadion, moet vrijdags en zondags zelf spelen. Zou alsnog gewoon niet je SK kopen...quote:
over 18 jaar kan het weerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:56 schreef Myrr het volgende:
Nou bij nader inzien heb ik er ook wel zin in. Ik denk omdat het niet mag.
moest wel beetje wat? ;squote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moest wel een beetje hoor.
[..]
Nou bij nader inzien heb ik er ook wel zin in. Ik denk omdat het niet mag.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:56 schreef Myrr het volgende:
Mocht ik ooit oppas voor drie dagen hebben dan ga ik helemaal van god loos.
Nee, dan wordt het weer ongemakkelijk :squote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga voortaan heel lief tegen je doen. Zo lief en zoetsappig dat we op een gelukkige dag samen in zo'n Merci chocolaatjes-reclame kunnen verschijnen.
hou jij je mond maar met je naakt ergens in een park of wat was het wakker worden na lsdquote:
quote:
haha kankersmerig zeggen tegen een modquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het weer ongemakkelijk :s
En chocola is kankersmerig.
Wow Willy niet vanjou gedachtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Watquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
hou jij je mond maar met je naakt ergens in een park of wat was het wakker worden na lsd
ben je ook een uiquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Huilen. Wat een bizar slecht idee om Southpark characters te contacteren.
quote:
Wat is het met die semi bejaarden he? Mijn schoonvader moest uit een hijskraan gehaald worden door de brandweer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
hou jij je mond maar met je naakt ergens in een park of wat was het wakker worden na lsd
Ja, maar ik heb het gedaan. Jaren geleden. Dat geeft mij dus het recht om, naar Amerikaans voorbeeld, de grootste puriteine en conservatieve hypocriet uit te hangen en een droom te hebben alles te verbieden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Welnee, krijg je geen ban voor.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha kankersmerig zeggen tegen een mod
ban voor 3 maand
doeidoei
willow
zal je missen
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het gedaan. Jaren geleden. Dat geeft mij dus het recht om, naar Amerikaans voorbeeld, de grootste puriteine en conservatieve hypocriet uit te hangen en een droom te hebben alles te verbieden.
Ik nooit.quote:
ja hahaquote:Op zondag 8 mei 2016 00:00 schreef deadprez het volgende:
ik heb volgens mij ook weleens een kankerban gehad
snapte em
quote:Op zondag 8 mei 2016 00:00 schreef deadprez het volgende:
ik heb volgens mij ook weleens een kankerban gehad
snapte em
Dit past niet in een Merci chocolaatjes-reclame willow.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jouw ouwe hoofd ook niet.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit past niet in een Merci chocolaatjes-reclame willow.
shotsquote:
volgens mij heeft frank nog nooit iemand een ban gegevenquote:Op zondag 8 mei 2016 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij geeft Frank gemiddeld maar 1 persoon per jaar een ban
Mod kan niet bannen hequote:Op zondag 8 mei 2016 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij geeft Frank gemiddeld maar 1 persoon per jaar een ban
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |