hehehe true datquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar alleen omdat zijn vriendin een goedkeurende baas is, uiteraard. Anders had 'ie gewoon thuis gezeten van WJAATSS HOPPA STOFZUIGEN JIJ MAN![]()
Maar ik gun gewoon, jwt.
Dan ga ik badquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm zouden bier en jonko niet samengaan
oquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, Utrecht. Ze zijn een nachtje hotellen.
Dit eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nog liever dat PSV kampioen wordt dan dat Real Madrid de CL wint. Denk ik.
wat een neppe ben je toch ookquote:
Schattebout ben je ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar alleen omdat zijn vriendin een goedkeurende baas is, uiteraard. Anders had 'ie gewoon thuis gezeten van WJAATSS HOPPA STOFZUIGEN JIJ MAN![]()
Maar ik gun gewoon, jwt.
van alles toch, over het algemeenquote:
Dat ik niet in Grunn woon. Ik interpreteerde het zo opgetogen op, maar hou vast mezelf voor de gek.quote:
ahw je hebt geluisterd naar mij vanmiddagquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat ik niet in Grunn woon. Ik interpreteerde het zo opgetogen op, maar hou vast mezelf voor de gek.
nog nooit iets van gemerktquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van sommige dingen baal ik niet
Had gezien jaquote:
Die opluchting als mascara van m'n harses af is gespoeld en er een shitload aan bio oil in mijn porien is gesmeerd.quote:
als het per se moetquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal ik je vertellen van wat?
I'm like a sponge.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahw je hebt geluisterd naar mij vanmiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |