ik heb zin in jouquote:

Ik beeldde me net de geur, smaak en brand van pep in en nee. Echt alleen als ik toch al naar de klote ben. Dan jahoor en DOOR.quote:

Thx bbyquote:

is lekker manquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik beeldde me net de geur, smaak en brand van pep in en nee. Echt alleen als ik toch al naar de klote ben. Dan jahoor en DOOR.

bij the "WOEEESHHHH" the Geniuses "doodste stilte"quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:54 schreef Myrr het volgende:
Ik heb zin in de laatste kaassouffle. En weet iemand waar ik moet zijn om autocorrect uit te zetten op een MacBook?

Ik ga voortaan heel lief tegen je doen. Zo lief en zoetsappig dat we op een gelukkige dag samen in zo'n Merci chocolaatjes-reclame kunnen verschijnen.quote:

Moest wel een beetje hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bij the "WOEEESHHHH" the Geniuses "doodste stilte"
Nou bij nader inzien heb ik er ook wel zin in. Ik denk omdat het niet mag.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
is lekker man
geur is wel een terechte klacht als er flink wat ligt te drogen, maar verder krijg ik er vooral zin van om te snuiven. Maar misschien ben ik gewoon al verpest

Dat is me iets te veel. Zo vaak kan ik eigenlijk niet naar stadion, moet vrijdags en zondags zelf spelen. Zou alsnog gewoon niet je SK kopen...quote:

over 18 jaar kan het weerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:56 schreef Myrr het volgende:
Nou bij nader inzien heb ik er ook wel zin in. Ik denk omdat het niet mag.

moest wel beetje wat? ;squote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moest wel een beetje hoor.
[..]
Nou bij nader inzien heb ik er ook wel zin in. Ik denk omdat het niet mag.

quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:56 schreef Myrr het volgende:
Mocht ik ooit oppas voor drie dagen hebben dan ga ik helemaal van god loos.

Nee, dan wordt het weer ongemakkelijk :squote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga voortaan heel lief tegen je doen. Zo lief en zoetsappig dat we op een gelukkige dag samen in zo'n Merci chocolaatjes-reclame kunnen verschijnen.

hou jij je mond maar met je naakt ergens in een park of wat was het wakker worden na lsdquote:

quote:

haha kankersmerig zeggen tegen een modquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het weer ongemakkelijk :s
En chocola is kankersmerig.

Wow Willy niet vanjou gedachtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het weer ongemakkelijk :s
En chocola is kankersmerig.

Watquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
hou jij je mond maar met je naakt ergens in een park of wat was het wakker worden na lsd

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |