ftfyquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
WCH en mooi volle bos haar, dat gaat nooit samen
dat gaat ook niet samen, neequote:
Krijg een psychose hoor, dikke belediging. Ik ga dm's openbaren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geloof ik nooit, die heeft nog een flink intellect vergeleken met opsodoos
Met mij erbij wel. Een paradijs vol afgehakte ledematen.quote:
ja die erotische dm's die ik je dag in dag uit stuur zeker, hugecool moest ingrijpen dit datquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Krijg een psychose hoor, dikke belediging. Ik ga dm's openbaren.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geloof ik nooit, die heeft nog een flink intellect vergeleken met opsodoos
Niet meteen zo doen.quote:
Ik zeg gewoon hoe het zit. Dat je de waarheid niet onder ogen wil zien, omdat je een crush hebt op VD, is niet mijn probleem.quote:
Wel een knobbelkop met haarquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hou je debiele knobbelkop nou een keer man, jeetje
Dat ik iemand aardig vind, wil niet zeggen dat ik een crush heb.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon hoe het zit. Dat je de waarheid niet onder ogen wil zien, omdat je een crush hebt op VD, is niet mijn probleem.
Nee, is Teun nog te jong voor, wel gisteren naar blijdorp, verbrande schedel, alles...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:48 schreef McGrath het volgende:
Hey WCH, lang niet gezien.
Nog naar foodfestival geweest?
Ontkenningsfase, cute welquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat ik iemand aardig vind, wil niet zeggen dat ik een crush heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |