ben je ook een uiquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Huilen. Wat een bizar slecht idee om Southpark characters te contacteren.

quote:
Wat is het met die semi bejaarden he? Mijn schoonvader moest uit een hijskraan gehaald worden door de brandweer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
hou jij je mond maar met je naakt ergens in een park of wat was het wakker worden na lsd

Ja, maar ik heb het gedaan. Jaren geleden. Dat geeft mij dus het recht om, naar Amerikaans voorbeeld, de grootste puriteine en conservatieve hypocriet uit te hangen en een droom te hebben alles te verbieden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
hou jij je mond maar met je naakt ergens in een park of wat was het wakker worden na lsd

Welnee, krijg je geen ban voor.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha kankersmerig zeggen tegen een mod
ban voor 3 maand
doeidoei
willow
zal je missen

quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het gedaan. Jaren geleden. Dat geeft mij dus het recht om, naar Amerikaans voorbeeld, de grootste puriteine en conservatieve hypocriet uit te hangen en een droom te hebben alles te verbieden.

Ik nooit.quote:

ja hahaquote:Op zondag 8 mei 2016 00:00 schreef deadprez het volgende:
ik heb volgens mij ook weleens een kankerban gehad
snapte em

quote:Op zondag 8 mei 2016 00:00 schreef deadprez het volgende:
ik heb volgens mij ook weleens een kankerban gehad
snapte em

Dit past niet in een Merci chocolaatjes-reclame willow.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het weer ongemakkelijk :s
En chocola is kankersmerig.

Jouw ouwe hoofd ook niet.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit past niet in een Merci chocolaatjes-reclame willow.

shotsquote:

volgens mij heeft frank nog nooit iemand een ban gegevenquote:Op zondag 8 mei 2016 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij geeft Frank gemiddeld maar 1 persoon per jaar een ban

Mod kan niet bannen hequote:Op zondag 8 mei 2016 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij geeft Frank gemiddeld maar 1 persoon per jaar een ban

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |