Ik heb nog nooit een foto gezien dus ik pas nog even. Hoekjes zijn voor stoute mensen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga lekker met chloro in een hokje zitten zeg..

ben jij niet stout?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een foto gezien dus ik pas nog even. Hoekjes zijn voor stoute mensen.

Jawel maar met andere stoute mensen... Ik moet eerst weten hoe ze ze eruit zien zodat ik kan bepalen met hoeveel stoutheid ik ga chargen.quote:

En heel de wereld weet dat dat een hoax is en ze daarom geen kampioen worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heel europa weet natuurlijk dat PSV beter was dit jaar.

Zinnnnn. Wat is je insta ik ga je toevoegen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Op mijn insta staat een filmpje
foto heb ik alleen closeup van mn ogen
[ afbeelding ]

Gelukkig heb ik zwemdiploma'squote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:19 schreef Crip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

ken je d'r niet ofzoquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jawel maar met andere stoute mensen... Ik moet eerst weten hoe ze ze eruit zien zodat ik kan bepalen met hoeveel stoutheid ik ga chargen.

Aablablablaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
En heel de wereld weet dat dat een hoax is en ze daarom geen kampioen worden.

Oeh, ik vind die oogschaduw mooiquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:19 schreef Crip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Gek genoeg zit ik al vanaf... 13/14 ofzo op Fok en heb ik nog nooit een foto gezien van d'r. Of überhaupt gepraat tot voor kort.quote:

ohjeequote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gek genoeg zit ik al vanaf... 13/14 ofzo op Fok en heb ik nog nooit een foto gezien van d'r. Of überhaupt gepraat tot voor kort.

@makeupwizarddquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zinnnnn. Wat is je insta ik ga je toevoegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |