Ben niet aan het pesten hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
poeh, daar heb je me wel hoor
nou zegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het voelde wel als een steek ;s
Hateful Eight was ijzersterkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
tarantino films zijn net wat te bloederig
Precies de reden waarom ik de Hateful Eight nog niet heb gezien ondanks dat ik van westerns hou.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
tarantino films zijn net wat te bloederig
ja, hatefull eight eerste 3/4 van de film is echt goed maar dan wordt het zo'n ontzettend bloedbadquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik de Hateful Eight nog niet heb gezien ondanks dat ik van westerns hou.
Wel goeie wendingenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, hatefull eight eerste 3/4 van de film is echt goed maar dan wordt het zo'n ontzettend bloedbad
zo overdreven dat het mij stoort
Ik heb het gelekte script gelezen, dus ik weet hoe het afloopt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, hatefull eight eerste 3/4 van de film is echt goed maar dan wordt het zo'n ontzettend bloedbad
zo overdreven dat het mij stoort
ik kan er wel tegen maar vind het overdreven en niets toevoegendsquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
precies, niet tegen een beetje bloed kunnen
ravagequote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb het gelekte script gelezen, dus ik weet hoe het afloopt.
ach ja, dat heb ik wel vaker met hypes hèquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die obsessie met gore van Tarantino begrijp ik werkelijkwaar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |