Deze logicaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:23 schreef Montelly het volgende:
Pfff het is echt kenkiwarm, ga ff stukje joggen.

enkel bier en jonko vanavondquote:

het spijt mequote:

quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Same, op dat bier na. Sws blowen en bier drinken

quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:28 schreef Myrr het volgende:
Wejou wejou m'n vriend zit lekker te zuipen en snuiven in Grunn en moeder zit thuis te moederen.
Zoals het hoort.

woon jij in groningen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:28 schreef Myrr het volgende:
Wejou wejou m'n vriend zit lekker te zuipen en snuiven in Grunn en moeder zit thuis te moederen.
Zoals het hoort.

Weet je plekquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:28 schreef Myrr het volgende:
Zoals het hoort.

quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nog liever dat PSV kampioen wordt dan dat Real Madrid de CL wint. Denk ik.

wrm zouden bier en jonko niet samengaanquote:

Maar alleen omdat zijn vriendin een goedkeurende baas is, uiteraard. Anders had 'ie gewoon thuis gezeten van WJAATSS HOPPA STOFZUIGEN JIJ MANquote:

hehehe true datquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar alleen omdat zijn vriendin een goedkeurende baas is, uiteraard. Anders had 'ie gewoon thuis gezeten van WJAATSS HOPPA STOFZUIGEN JIJ MAN![]()
Maar ik gun gewoon, jwt.

Dan ga ik badquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm zouden bier en jonko niet samengaan

oquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, Utrecht. Ze zijn een nachtje hotellen.

Dit eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nog liever dat PSV kampioen wordt dan dat Real Madrid de CL wint. Denk ik.

wat een neppe ben je toch ookquote:

Schattebout ben je ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar alleen omdat zijn vriendin een goedkeurende baas is, uiteraard. Anders had 'ie gewoon thuis gezeten van WJAATSS HOPPA STOFZUIGEN JIJ MAN![]()
Maar ik gun gewoon, jwt.

van alles toch, over het algemeenquote:

Dat ik niet in Grunn woon. Ik interpreteerde het zo opgetogen op, maar hou vast mezelf voor de gek.quote:

ahw je hebt geluisterd naar mij vanmiddagquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat ik niet in Grunn woon. Ik interpreteerde het zo opgetogen op, maar hou vast mezelf voor de gek.

nog nooit iets van gemerktquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van sommige dingen baal ik niet

Had gezien jaquote:

Die opluchting als mascara van m'n harses af is gespoeld en er een shitload aan bio oil in mijn porien is gesmeerd.quote:

als het per se moetquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal ik je vertellen van wat?

I'm like a sponge.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahw je hebt geluisterd naar mij vanmiddag

daar geniet ik vanquote:

quote:

bepaal ik zelf wel boelertjequote:

Sowieso Steen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:34 schreef deadprez het volgende:
whehe steen op bevrijdingsfestival laten optreden![]()

ja, eerder ook al eens.. stonden er allemaal van die families met kinderen begon hij met zijn kadaverrapquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:34 schreef deadprez het volgende:
whehe steen op bevrijdingsfestival laten optreden![]()

mweh niks mis mee, maar snap niet wat die organisatie denkende wasquote:

quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, eerder ook al eens.. stonden er allemaal van die families met kinderen begon hij met zijn kadaverrap

heb nu sensitive dagcreme gesmeerd, eucerin creme voor gevoelige huid en daarna argan olie.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die opluchting als mascara van m'n harses af is gespoeld en er een shitload aan bio oil in mijn porien is gesmeerd.

Niks mis met Steen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
mweh niks mis mee, maar snap niet wat die organisatie denkende was

het leven is een illusiequote:

het is gewoon slechte muziek met dito teksten natuurlijk, maar best leuk op z'n tijdquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niks mis met Steen?![]()
Oké, waar zal ik beginnen...

ja stel je voor dat ronnie weer wat bier over zijn shirtje had gekregen, dat was dramatisch geweestquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ronnie Flex en Lil Kleine waren vast blij dat ze vrij ver van publiek af stonden bij bevrijdingsfestival in haarlem

eyyquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een goedenavond luitjes van het goede leven.

he frank xquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:37 schreef Frank_Drebin het volgende:

is mij 1x overkomen, mad asfuckquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:37 schreef Myrr het volgende:
Nou, ik zou flink balen als er de hele tijd bier over me heen werd gegooid.

vind het maar aanstellerijquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:37 schreef Myrr het volgende:

het leven is noch goed noch slechtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:37 schreef Frank_Drebin het volgende:

Het schijnt wel goed voor je haar te zijn, al lijkt het me - zeker als het droogt - een plakkerige bende.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:37 schreef Myrr het volgende:

trustenquote:

en dit jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voor 10k per optreden mogen ze vrijwel elke dranksoort over me heen mieteren

Ja als het je geen fuck uitmaakt dat je de rest van de avond naar bier meurt.quote:

Giel Beelen vindt dit absoluut niet kunnenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja stel je voor dat ronnie weer wat bier over zijn shirtje had gekregen, dat was dramatisch geweest

dat is ook wel een ander verhaal natuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja als het je geen fuck uitmaakt dat je de rest van de avond naar bier meurt.
Ik was een keer stappen met een meisje dat sowieso al niet echt spoort, en die vond het een grappig idee om random en bier tussen m'n memmen leeg te gieten. Heb twee glazen rode wijn voor d'r besteld. Mafkees.

super geil en sensueel lijkt me datquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja als het je geen fuck uitmaakt dat je de rest van de avond naar bier meurt.
Ik was een keer stappen met een meisje dat sowieso al niet echt spoort, en die vond het een grappig idee om random bier tussen m'n memmen leeg te gieten. Heb twee glazen rode wijn voor d'r besteld. Mafkees.

Neutraal, altijd het beste. Zo is Zwitserland onder twee Wereldoorlogen uitgekomen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het leven is noch goed noch slecht
quote:
Halloquote:

waar meeten we?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:40 schreef Myrr het volgende:
Ja, oke, voor 10k (ze krijgen toch niet serieus 10k he?) mag je een emmer zaad over me heen gooien.

giel beelen moet zijn bek houden vieze hoinkwannabe dat ie isquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Giel Beelen vindt dit absoluut niet kunnen

Ja, d'r haar was heel sensueel paars daarna.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
super geil en sensueel lijkt me dat

Dan moeten we wel collectief doortrekken hoor om een emmertje vol te krijgen, dat is namelijk nogal wat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:40 schreef Myrr het volgende:
Ja, oke, voor 10k (ze krijgen toch niet serieus 10k he?) mag je een emmer zaad over me heen gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |