quote:Op zondag 29 mei 2016 16:00 schreef flibber het volgende:
...
het zal wel geen blanke amerikaan zijn als je dit verhaal zo leest.
quote:Op zondag 29 mei 2016 17:30 schreef topdeck het volgende:
ze staan niet echt bekend om hun intellect![]()
#BLM!!!
Generalisatie. Dat is het probleem.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:36 schreef flibber het volgende:
[..]
en wat is daar mis mee?
"neger" voldoet aan stereotype?
nee een probleem van de veroorzaker.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Generalisatie. Dat is het probleem.
Het is voor iedereen leuker als je ophoudt steeds users persoonlijk aan te vallen en/of uit te schelden.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:44 schreef flibber het volgende:
[..]
nee een probleem van de veroorzaker.
zij voldoen aan het stereotype beeld.
Lijkt me een goed idee.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:57 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
oh wist ik niet ,samenvoegen dan svp
Bedankt !quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 09:06 schreef anonymoussie het volgende:
Ik weet dat je de Volkskrant niet mag quoten. Mag je er wel een linkje van plaatsen?
Volgens mij wel, gaat dat om het artikel over pillen die ¤1,50 per stuk kosten en voor ¤1.000 worden verkocht?quote:
Nee, een andere.quote:Op maandag 30 mei 2016 09:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij wel, gaat dat om het artikel over pillen die ¤1,50 per stuk kosten en voor ¤1.000 worden verkocht?
Ik wilde daar een topic over openen maar ik kon geen goede sensationele topictitel bij bedenken
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met een bord voor de kop van Tongerlo. Wat is jouw bier cherry-thee-muts ?
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben een FOK!zolderkamer-autist. Kom nooit buiten.
quote:
En uberhaupt eens even achter je oren krabben waarom je als mods zijnde 'hoer' aan een TT gaat toevoegen? het is toch geen ONZ hier ffs? Zeker als het aan de ene kant boehoehoe is over de verharde reacties en dan al de boel met zo'n TT zelf op scherp zettenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was een lichtgewicht toen ik veel zoop, in een eerste elftal speelde, de mooiste vrouwen van voor en achteren nam, met vrienden uitging en in een bandje speelde. Helaas nooit van bejaarden gestolen, iemand anders haar pinpas gebruikt, op iemand anders' scooter reed terwijl ik als zwartwerker hoereerde. Nu ben ik een dikke lobbes met hangtieten en sport-BH. Daarom had ik graag tot mooiste vrouw van Nederland gekozen willen zijn.
Lijkt me wel duidelijk nu toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:41 schreef sp3c het volgende:
ik vind de toevoeging hoer/dief niet super relevant bij het mooiste meisje maar als TS dat belangrijk vind en het feitelijk correct is (dat weet ik eigenlijk niet, ben niet zo into de BN'ers) dan zie ik er niet zoveel problemen in tenzij het hele topic misloopt op de TT
Ach ja, de verklaring was ook om te janken. Want een TS heeft redelijk wat vrijheid bij het openen van een topic, prima. Maar dit was dus als stap 2 ná het openen, waarbij je je als mod dus ook nog eens af kan vragen of het een nuttige toevoeging is. Maar goed, toen werd er gecounterd dat andere TT's van Tong wel regelmatig werden gewijzigd, maar dat was dan omdat die geen nieuwswaarde vertegenwoordigden, want je hebt vrijheid zolang het maar wel over het nieuws gaat. Wat dan het toevoegen van zowel hoer (of het originele dievegge) voor nieuwswaarde hierbij had moet nog uitgelegd worden geloof ik.... Het was nl. niet bepaald een prijs voor modelburger of goed gedrag ofzo...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Lijkt me wel duidelijk nu toch?
Uberhaupt triest dat het in eerste instantie wordt toegevoegd.
Het originele was 'Dievege', dus het moest sowieso al aangepast wordenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, de verklaring was ook om te janken. Want een TS heeft redelijk wat vrijheid bij het openen van een topic, prima. Maar dit was dus als stap 2 ná het openen, waarbij je je als mod dus ook nog eens af kan vragen of het een nuttige toevoeging is. Maar goed, toen werd er gecounterd dat andere TT's van Tong wel regelmatig werden gewijzigd, maar dat was dan omdat die geen nieuwswaarde vertegenwoordigden, want je hebt vrijheid zolang het maar wel over het nieuws gaat. Wat dan het toevoegen van zowel hoer (of het originele dievegge) voor nieuwswaarde hierbij had moet nog uitgelegd worden geloof ik.... Het was nl. niet bepaald een prijs voor modelburger of goed gedrag ofzo...
schoongemaaktquote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
Joh, misschien áls je dan gaat ruimen moet je dat even wat minder eenzijdig doen en in zo'n topic als deze NWS / Hoer/dievegge gekozen tot mooiste vrouw van Nederland dan ook onzinnge posts verwijderen zoals;
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En uberhaupt eens even achter je oren krabben waarom je als mods zijnde 'hoer' aan een TT gaat toevoegen? het is toch geen ONZ hier ffs? Zeker als het aan de ene kant boehoehoe is over de verharde reacties en dan al de boel met zo'n TT zelf op scherp zetten.
geen idee wat er eerst stond maar ik zag vooral offtopic gebrabbel van Tong en reacties daarop, echt veel reacties op de TT waren er niet, verder zie ik vooral 'ze is heul niet lekker' en 'wat een grafstem heeft ze'quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Lijkt me wel duidelijk nu toch?
Uberhaupt triest dat het in eerste instantie wordt toegevoegd.
Vaag hoor. Karskens zit on top of things.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:36 schreef sp3c het volgende:
mooi niet, het kan dat hij zich gewoon vergist heeft met de tijdzones of zelfs het jaartal
net als die dude die in 80 dagen de wereld rond wilde in een luchtballon ofzo ... een gewaarschuwd Fok!ker telt voor 010001101 dus dit blijft gewoon open
Een gewaarschuwd FOK!ker telt voor 141?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:36 schreef sp3c het volgende:
mooi niet, het kan dat hij zich gewoon vergist heeft met de tijdzones of zelfs het jaartal
net als die dude die in 80 dagen de wereld rond wilde in een luchtballon ofzo ... een gewaarschuwd Fok!ker telt voor 010001101 dus dit blijft gewoon open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |