lol iknowquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:16 schreef Drug het volgende:
[..]
Op jumu3ah in moskee haha, Bidden wel ukhti. Maar van mij hoeft het niet hoor
Ik ben gewoon down met m'n zustersquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik snap het niet is drug nou tatta gone mocro of gwn mocro
kom hierheen voor foodfestival danquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:17 schreef Crip het volgende:
[..]
hebben we hier niet maak me niet jelly met jullie eetgelegenheden in rotterdam
Dan is het al te laat voor bikini model denk ik. Kan je dadelijk je huid in een kruiwagen meenemenquote:
neequote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:23 schreef Crip het volgende:
[..]
jouw been zou daar wel passen iykwim hahahahah
gewoon wat kipkorns toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je al terug? Met zo'n topickill kan je de hele winkel leeggekocht hebben.
Was het maar zon feest dan kon ik bier drinken van dat geld :squote:
ja ben back, probeerde jouw liefde te kopenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je al terug? Met zo'n topickill kan je de hele winkel leeggekocht hebben.
Rick & Mortyquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:15 schreef Crip het volgende:
zeg eens een leuke serie waar ik op kan gaan bingen
eens een leuke serie waar ik op kan gaan bingenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:15 schreef Crip het volgende:
hahaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:19 schreef zeer het volgende:
[..]
eens een leuke serie waar ik op kan gaan bingen
Archerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:15 schreef Crip het volgende:
Nee, dat kun je niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan je interesseren in mijn kipcorn met mayo en uitjes
irritant is datquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:24 schreef BozeHaas het volgende:
gofverdomme allemaal hangjongeren voor mijn huis
Nee ik eet momenteel chocoladeamandelen met granaatappelsapquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]![]()
In mijn bruine boterham met pindakaas en olijven?
Steek ze neerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:24 schreef BozeHaas het volgende:
gofverdomme allemaal hangjongeren voor mijn huis
zit echt zo'n chubby turkse chick met strakke leggings bij, ben bang dat dat zij meepost in deze SCquote:
heeft ze een doodskop hoofddoek?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zit echt zo'n chubby turkse chick met strakke leggings bij, ben bang dat dat zij meepost in deze SC
wtf is dit voor een combiquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]![]()
Wacht even heb je deze combo trouwens van mijquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]![]()
Lijkt niet op saté. Mijn satéhatende bf kan pindakaas+sambal inmiddels al meer waarderen dan ik.quote:
Neem mijn dolkquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb net afgewassen heb geen zin in een vieze mes
hm ga t eens proberen danquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt niet op saté. Mijn satéhatende bf kan pindakaas+sambal inmiddels al meer waarderen dan ik.
zal een review schrijven op fb xquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
oke laat me weten hoe het gaat x
Gwn filet burger van kfc dusquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:30 schreef Crip het volgende:
mijn broodje kip krokant was lekker.
broodje met krokante kipstukken, sla, andalouse saus, cheddar kaas.
gvd
Nee, jij?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja. Haantjes worden versnipperd en ben je wel eens in een dier"vriendelijke" stal geweest?
Jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wacht even heb je deze combo trouwens van mij
Terecht ook, zou ook geen ruzie met jou durven te makenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
lopen ze nu wegvolgens mij zijn ze bang geworden door mijn vurige doch koude blik
Dat is dus geen echte mayo.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
gefrituurde tofu in een maisjasje met mayo met eivervanger en uitjes
Echt een drama die inauthentieke bereidingswijze van gerechten om dierenleed te verminderen. Vreselijk. Wow.quote:
Het is geen mayo. Ik zeg niet dat he het niet mag eten maar mayo is het niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:38 schreef housesoftheholy het volgende:
Echt een drama die inauthentieke bereidingswijze van gerechten om dierenleed te verminderen. Vreselijk. Wow.
vayoquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is geen mayo. Ik zeg niet dat he het niet mag eten maar mayo is het niet.
Alleen dierenleed? de rest boeit je niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Echt een drama die inauthentieke bereidingswijze van gerechten om dierenleed te verminderen. Vreselijk. Wow.
Okee, bedankt voor je bijdrage.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is geen mayo. Ik zeg niet dat he het niet mag eten maar mayo is het niet.
Alles boeit mij. Soms verlies ik overzicht omdat er zoveel zaken zijn waarover ik een politiek correcte mening moet formuleren, vandaar.quote:
Alles beter dan buiten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Is het bij jullie op zolder nog een beetje te harden of wat?
Dan care je echt teveel om in deze sc te kunnen posten sorry.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Alles boeit mij. Soms verlies ik overzicht omdat er zoveel zaken zijn waarover ik een politiek correcte mening moet formuleren, vandaar.
Ja dat vraag ik me ook af.quote:
Waarom care jij zoveel om wat ik doe en denk. Sneu.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan care je echt teveel om in deze sc te kunnen posten sorry.
Marianne Thieme heeft laatst een motie ingediend die in de praktijk juist meer dierenleed zou veroorzaken.quote:
Ik care alleen om jou, wist je dat.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom care jij zoveel om wat ik doe en denk. Sneu.
Ik care over de care-o-meters van alle users hier.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom care jij zoveel om wat ik doe en denk. Sneu.
Thirsty jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie, vind je iedereen geile teksten plaatsen?
Wat verantwoord van je.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:42 schreef housesoftheholy het volgende:
Alles boeit mij. Soms verlies ik overzicht omdat er zoveel zaken zijn waarover ik een politiek correcte mening moet formuleren, vandaar.
wow zo kritisch, ik zal het even privé toelichtenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
In deze sc of in het algemeen? Het eerste betekent vrij weinig.
Oh gefeliciteerd, was ze lekker?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie, ik ben net van al m'n pandapunten af, ben je nu trots op mij?
hahaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:47 schreef housesoftheholy het volgende:
http://www.degladiool.nl/pvv-clown/
Jij bent Carmen Felix?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:47 schreef housesoftheholy het volgende:
Details?quote:
gvdquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:50 schreef zeer het volgende:
[..]
wist bij plaatje 1 al zeker dat dit om een zwart schaap ging
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:47 schreef housesoftheholy het volgende:
De Ebru Umar van de grootstedelijke alfa studenten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:49 schreef housesoftheholy het volgende:
Nee maar zij is wel mijn spirit animal.
Zo praat je toch niet over je moeder ;squote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:51 schreef zeer het volgende:
[..]
Is TARDIS. nu weer aan het opscheppen over de hoer die die gisteren geneukt heeft?
Dit had je al veel eerder bedacht als oneliner of niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De Ebru Umar van de grootstedelijke alfa studenten.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:50 schreef zeer het volgende:
[..]
wist bij plaatje 1 al zeker dat dit om een zwart schaap ging
Wil je mijn vriend niet in verband brengen met niels0. Misselijkmakende frame.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:51 schreef zeer het volgende:
[..]
Is TARDIS. nu weer aan het opscheppen over de hoer die die gisteren geneukt heeft?
yoooo mama is so fat she doesnt need lube at allquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over je moeder ;s
Ik heb al heel lang een mening over Carmen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:52 schreef housesoftheholy het volgende:
Dit had je al veel eerder bedacht als oneliner of niet?
wie ben jijquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wil je mijn vriend niet in verband brengen met niels0. Misselijkmakende frame.
Demonisering van de Tard.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang een mening over Carmen.
- Carmen Felixquote:
Hihiquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:53 schreef zeer het volgende:
[..]
yoooo mama is so fat she doesnt need lube at all
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over je moeder ;s
de auteur van de dichtbundel 'houses voor het slapen gaan'?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De user die jij altijd ongenadig hard affikt zodra je godin weer eens Olympia is afgedaald.
Jullie lijken meer op elkaar dan jullie willen toegeven en ik kan het weten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De user die jij altijd ongenadig hard affikt zodra je godin weer eens Olympia is afgedaald.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Jullie lijken meer op elkaar dan jullie willen toegeven en ik kan het weten.
Ik wil hem dolgraag signeren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:56 schreef zeer het volgende:
de auteur van de dichtbundel 'houses voor het slapen gaan'?
Niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh man.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:56 schreef Chai het volgende:
Als er iemand een ongezonde obsessie heeft ben jij het anders hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
zeg je ook alleen maar omdat een onverzadigbare druipende liefdes grot hebtquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als er iemand een ongezonde obsessie heeft ben jij het anders hoor.
Bedankt voor je onvoorwaardelijke steun.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet dat het je ego goed zou doen als dit nog zou kloppen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Als er iemand een ongezonde obsessie heeft ben jij het anders hoor.
Hulk Hogan ftwquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:59 schreef zeer het volgende:
Valt me wel een beetje tegen van je dit, mijn snor is duidelijk anders.
O oke.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet dat het je ego goed zou doen als dit nog zou kloppen.
Omgekeerde Deluzion dit.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:00 schreef zeer het volgende:
Als het over uiterlijk gaat is Chai echt mastertroll want ik ben veel knapper.
Denk je dat 'ie het echt meent? Heb Hoink echt nog nooit srs een keer zien posten dat 'ie zich geneerde over al die shit of zo.quote:
geloof ik nie als ik niets ziequote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Als het over uiterlijk gaat is Chai echt mastertroll want ik ben veel knapper.
Hoink lijkt me zo'n schaamteloos type die in het openbaar in zijn neus peutert en dan het snotje tussen zijn vingers draait terwijl hij het inspecteert.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:02 schreef zeer het volgende:
[..]
Denk je dat 'ie het echt meent? Heb Hoink echt nog nooit srs een keer zien posten dat 'ie zich geneerde over al die shit of zo.
Het houdt jou voornamelijk bezig. Ik begrijp nog steeds niet waarom.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:02 schreef zeer het volgende:
Denk je dat 'ie het echt meent? Heb Hoink echt nog nooit srs een keer zien posten dat 'ie zich geneerde over al die shit of zo.
Een onzichtbare man die alles mooi en lelijk op de wereld geschapen heeft 'yeahhh sure I'll believe' maar iemand die zegt dat 'ie knapper is dan Hoink moet met bewijsstukken komen.quote:
Dit is projectiequote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoink lijkt me zo'n schaamteloos type die in het openbaar in zijn neus peutert en dan het snotje tussen zijn vingers draait terwijl hij het inspecteert.
Vond het een fascinerende tijdquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het houdt jou voornamelijk bezig. Ik begrijp nog steeds niet waarom.
geef jezelf geen godenstatus pls, zo interessant ben je ook weer niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:04 schreef zeer het volgende:
[..]
Een onzichtbare man die alles mooi en lelijk op de wereld geschapen heeft 'yeahhh sure I'll believe' maar iemand die zegt dat 'ie knapper is dan Hoink moet met bewijsstukken komen.
Weet het ook niet meer ;s .
Vraag me ook altijd af in welke maten z'n vriendin er bij betrokken was. De mijne wil iig iedere post die ik plaats van te voren goedkeuren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoink lijkt me zo'n schaamteloos type die in het openbaar in zijn neus peutert en dan het snotje tussen zijn vingers draait terwijl hij het inspecteert.
zei alleen dat ik knapper was dan Hoink, niks godenstatusquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:05 schreef Crip het volgende:
[..]
geef jezelf geen godenstatus pls, zo interessant ben je ook weer niet.
ik vind je schaamlippen netjes eruit zien hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:05 schreef housesoftheholy het volgende:
inb4 dat is ook projectie
inb4 pics van je schaamlippen
Niet 1 fok!-account delen met je levenspartnerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:05 schreef zeer het volgende:
[..]
Vraag me ook altijd af in welke maten z'n vriendin er bij betrokken was. De mijne wil iig iedere post die ik plaats van te voren goedkeuren.
mijn eerste twee vriendinnetjes hadden datquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je lijkt me ook zo'n type wiens vriendin enorme binnenste schaamlippen heeft.
ja zegt nie veelquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:06 schreef zeer het volgende:
[..]
zei alleen dat ik knapper was dan Hoink, niks godenstatus
Dank je, vouw ze altijd netjes naar binnen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:06 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind je schaamlippen netjes eruit zien hoor.
Beviel dat?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:06 schreef zeer het volgende:
[..]
mijn eerste twee vriendinnetjes hadden dat
Chai had toch gelijk.
Samen facebook account tochquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet 1 fok!-account delen met je levenspartner
Dan zou dat gesneden koek voor hem zijn en zou hij niet zo geïnteresseerd zijn in die van roosjeroosje.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je lijkt me ook zo'n type wiens vriendin enorme binnenste schaamlippen heeft.
mijn binnenste schaamlippen zijn non-existentquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dank je, vouw ze altijd netjes naar binnen.
die van mij flapperen trots in de lichtste bries.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:07 schreef Crip het volgende:
[..]
mijn binnenste schaamlippen zijn non-existent
En hondquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet 1 fok!-account delen met je levenspartner
wowquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:02 schreef zeer het volgende:
[..]
Komt door je kapsel.
Heb het geprobeerd na te doen maar heb toch maar weer gemillimeterd.
Ja wel zo fris als je de lappen gewoon lekker kan laten luchten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
die van mij flapperen trots in de lichtste bries.
gvdquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
#proudquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb ook jaren gedacht dat moterboaten down under gebeurdequote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:09 schreef zeer het volgende:
[..]
heb ook jaren gedacht dat moterboaten down under gebeurde
WIST IK VEEL
ffflllllrrprpprpflfllepbbbrrffrquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:09 schreef zeer het volgende:
[..]
heb ook jaren gedacht dat moterboaten down under gebeurde
WIST IK VEEL
Moest altijd scherp blijven en niet vergeten m'n nek te wassen nadat ik ze gebeft had.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ffflllllrrprpprpflfllepbbbrrffr
Gewoon die lichaamssappen-korst rond je mond en lippen met trots dragenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Moest altijd scherp blijven en niet vergeten m'n nek te wassen nadat ik ze gebeft had.
Heb daar slechte ervaringen mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gewoon die lichaamssappen-korst rond je mond en lippen met trots dragen
xDquote:
Ja zelden zo hard gelachen tardis,.quote:
2quirky4mequote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker Engelse drop aan het ontbijten
Ik ben zo gezond
ik ben niet jelly maar fylaxquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
waarom zijn jullie zo jaloers
De vijand van mijn vijand is mijn vriend.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat kunnen wij goed door één deur de laatste tijd, hè Catkillert?
mad jelly caret sadquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:26 schreef zeer het volgende:
[..]
ja ik zou ook het meest zuigerige jimmy neutronnetje van nederland willen zijn
Jimmy Neutron was vet slim hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:26 schreef zeer het volgende:
[..]
ja ik zou ook het meest zuigerige jimmy neutronnetje van nederland willen zijn
gaat welquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind mijn routinematige bestaan erg deprimerend. Hoe gaat het met jou?
succes kus xquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben een onzekere man. Even toppa openen in r en p
Wie is is onze vijand?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De vijand van mijn vijand is mijn vriend.
Biseksueel VOLGENS MIJ.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:31 schreef Catkiller het volgende:
Err mah gawd, Colton Haynes is gay. Nu snap ik waarom Hermann zo'n grote fan is van zijn personage in Arrow.
Neem ik willa welquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:31 schreef Catkiller het volgende:
Err mah gawd, Colton Haynes is gay. Nu snap ik waarom Hermann zo'n grote fan is van zijn personage in Arrow.
Che toch? En Montelly ook. En als Crip dan nog stoer doet omdat het haar gang is jagen we haar ook weg. En op die dag vieren we op FOK! bevrijdingsdag.quote:
leukquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Che toch? En Montelly ook. En als Crip dan nog stoer doet omdat het haar gang is jagen we haar ook weg. En op die dag vieren we op FOK! bevrijdingsdag.
Vond dit sneu om te lezen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Che toch? En Montelly ook. En als Crip dan nog stoer doet omdat het haar gang is jagen we haar ook weg. En op die dag vieren we op FOK! bevrijdingsdag.
Che_ en Montelly zijn onze moeite toch helemaal niet waard vriend.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Che is wel de grootste klaploper die hier rond looptquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Che_ en Montelly zijn onze moeite toch helemaal niet waard vriend.
Gelukkig boeit je mening mij niet als deze negatief is.quote:
K bedankt hequote:
quote:
Ja wie dan? De rest heb ik geen problemen mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Che_ en Montelly zijn onze moeite toch helemaal niet waard vriend.
Moet jij niet naar een rollerdisco of iets? Of ga eens werken. Volgens mij doet deadprez (waar je dat ooit tegen zei) nog meer dan dat jij doet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |