Ben je dikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Hou op over al die ijsjes ik moet aan bikinibody werken
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:10 schreef zeer het volgende:
[..]
magnum is geen sorbet ijs
are you even tryin
quote:
ja die heb ik laatst gehad, maar die oreo sandwich ijsjes vind k lekkerderquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die sandwich ijsjes van hun zijn wel nice.
sorbet ijs is in principe gewoon gepureerd bevroren fruit met wat suiker zodat het bevriezingstemp iets lager ligtquote:
omfg ik hou van kiwi ik heb 2 kilo hier liggenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:11 schreef zeer het volgende:
[..]
sorbet ijs is in principe gewoon gepureerd bevroren fruit met wat suiker zodat het bevriezingstemp iets lager ligt
hebben afgelopen week een bak kiwi sorbet ijs gemaakt
Meestal bel ik d'r gewoon even want zo vaak is ze niet meer op fok.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:10 schreef hoink581 het volgende:
Volgens mij leest zeer een aantal posts van houses door voordat hij met z'n vriendin gaat seksen zodat het oorlogsapparaat op volle sterkte de strijd in kan.
Die Magnum ijsjes van Oreo zijn goddelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:11 schreef Crip het volgende:
[..]
ja die heb ik laatst gehad, maar die oreo sandwich ijsjes vind k lekkerder
die heb ik nog nooit gehad o;quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die Magnum ijsjes van Oreo zijn goddelijk.
Voel me echt verbonden door je sigquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws rechts in Nederland.Hier houdt het gewoon in meer: asfalt, lekker hard rijden en de schijn ophouden van lagere belastingen en een kleinere overheid.
Ja zeker:quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:12 schreef Crip het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit gehad o;
zijn ze wel oreo genoeg
is niet zo gezond heh cripjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:14 schreef Crip het volgende:
ik heb nog niet eens 's gegeten vandaag.
alleen 750 ml water gedronken
vind de twix lekkerderquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:08 schreef Crip het volgende:
vind magnum niet zo lekker tho ;$
koop alleen snicker icecream bars, oreo cookiewich of citroen sorbet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |