quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh mag ik helpen
Al lees ik wel dat je nu een relatie hebt?
Het gaat er niet om dat je zegt wat je gaat doen, het gaat er om dat je gaat doen wat je zegt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol gaat je toch niet lukken met je achterhaalde weinig creatieve gedachtegoed.
Denk niet dat je voldoende basiskennis over het onderwerp bezit om een verfijnde onderzoeksvraag te formulerenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh mag ik helpen
Al lees ik wel dat je nu een relatie hebt?
lol hier staat rechts bekend om jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je zegt wat je gaat doen, het gaat er om dat je gaat doen wat je zegt.
Wat een nietszeggend antwoord.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je zegt wat je gaat doen, het gaat er om dat je gaat doen wat je zegt.
ja die kop van jequote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben je al misselijk geworden vanmn snap?
Hah! Try me.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denk niet dat je voldoende basiskennis over het onderwerp bezit om een verfijnde onderzoeksvraag te formuleren.
dus jij kunt lekker op je dikke reet blijven WoW'en want ik heb je werkelijk nog nooit kunnen betrappen op het doen van enige steekhoudende uitsprakenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
close to home ditquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:57 schreef zeer het volgende:
[..]
dus jij kunt lekker op je dikke reet blijven WoW'en
Sws rechts in Nederland.quote:
The classical Galois theory of fields and the classification of covering spacesquote:
Plus de lichtgetinten (quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws rechts in Nederland.Hier houdt het gewoon in meer: asfalt, lekker hard rijden en de schijn ophouden van lagere belastingen en een kleinere overheid.
Hey ik zie dat Braddie je voor kankerhoer heeft uitgemaakt. Heb je hem met gelijke munt terugbetaald?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws rechts in Nederland.Hier houdt het gewoon in meer: asfalt, lekker hard rijden en de schijn ophouden van lagere belastingen en een kleinere overheid.
Alsof jij wiskunde studeertquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
The classical Galois theory of fields and the classification of covering spaces
of a path-connected, locally path-connected, and semi-locally simply connected
space (which will be referred to as the Galois theory of covering
spaces) appear very similar. We study the connection of these two Galois
theories by generalizing them in categorical language as equivalences of certain
categories. This is commonly known as Grothendieck’s formulation of
Galois theory. These equivalences of categories can then be related to each
other by considering covers of Riemann surfaces, providing a link between
the Galois theory of fields and the Galois theory of covering spaces. In
particular, we find a link between the Galois group in field theory and the
fundamental group in topology.
SPOILER: Dit is goreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is hun vorm van complexe vraagstukken voortdurend afwentelen, maar dat doet de PvdA ook, maar dan op een andere manier.quote:
PvdAquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:58 schreef Chai het volgende:
[..]
De PvdA_! Hoop dat CDA, VVD en PvdA een collectieve dood sterven.
Klinkt net als de VVD.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
PvdAStemvee importeren, plucheplakken, en 'het moet eerlijker! nivelleren!' roepen terwijl ze zelf een riant salaris pakken vanuit (semi)-overheidsbaantjes.
pls MAHL kun jij niet verdwijnen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
PvdAStemvee importeren, plucheplakken, en 'het moet eerlijker! nivelleren!' roepen terwijl ze zelf een riant salaris pakken vanuit (semi)-overheidsbaantjes.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:00 schreef Crip het volgende:
Dit ziet er raar uit.ben aan het ontbijten gvdSPOILER: Dit is goreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sws grappig dat MAHL denkt dat 'ie überhaupt genoeg begrijpt van whatever om een waardevolle bijdrage te kunnen leven aan whateverquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:02 schreef housesoftheholy het volgende:
Leuk altijd mensen die denken dat ze genoeg van politiek begrijpen om er een waardevolle discussie over te kunnen voeren.
Vind het een fijne manier van afreageren.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:02 schreef housesoftheholy het volgende:
Leuk altijd mensen die denken dat ze genoeg van politiek begrijpen om er een waardevolle discussie over te kunnen voeren.
sws MAHLquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:03 schreef zeer het volgende:
[..]
sws grappig dat MAHL denkt dat 'ie überhaupt genoeg begrijpt van whatever om een waardevolle bijdrage te kunnen leven aan whatever
Kan ik niets aan doen bbyquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
je weet dat ik een nieuwsgierige jongen ben
Vind sowieso dat juristen en rechtenstudenten lijden aan grove zelfoverschatting wanneer het aankomt op kennis over maatschappelijke en politieke zaken.quote:
Ik weet dat soort dingen nooit, want ga alleen met mensen om die mijn straatje lullen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind sowieso dat juristen en rechtenstudenten lijden aan grove zelfoverschatting wanneer het aankomt op kennis over maatschappelijke en politieke zaken.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:00 schreef Crip het volgende:
Dit ziet er raar uit.Niiiiiice hoe is dat gebeurdSPOILER: Dit is goreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |