Mmmm krijg ik eindelijk de warmte en liefde die ik in m'n jeugd gemist hebquote:
waarom doe je dat dan nietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil je best een dagelijkse dosis geven
Lol gaat je toch niet lukken met je achterhaalde weinig creatieve gedachtegoed.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
En ik aan jou wanneer ik een rechts-populistische volksmenner ben.
ja ff lachenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb je het nu over mn borsten of?
Pics?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb je het nu over mn borsten of?
Voor een barkie krijg je deze designtje. Voor bankoe deze lelijkere. Allebei krijgen goede reviews.quote:
Nee je moet wel delen met mijquote:
die eerste lijkt op een glazen dildoquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:49 schreef Drug het volgende:
[..]
Voor een barkie krijg je deze designtje. Voor bankoe deze lelijkere. Allebei krijgen goede reviews.
En @Opso pixpls.
wist niet dat je dat wildequote:
Heb momenteel ook nog wat rode balsamico voor in de mix.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker zaden uit je noten over de binnenwanden van die opgerolde rosbief draperen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:50 schreef housesoftheholy het volgende:
Heb momenteel ook nog wat rode balsamico voor in de mix.
In principe kan ieder object wel gereduceerd worden tot een seksspeeltje. Dat jij meteen die associatie legt, zegt vooral iets over jouw spannende ziel. Die blijkbaar behoorlijk kinky isquote:
everything is a dildo if you're brave enoughquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:52 schreef Drug het volgende:
[..]
In principe kan ieder object wel gereduceerd worden tot een seksspeeltje. Dat jij meteen die associatie legt, zegt vooral iets over jouw spannende ziel. Die blijkbaar behoorlijk kinky is
Oh mag ik helpenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:47 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik kan geen onderwerp verzinnen voor mijn paper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |