omwquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
chocoladeamandelen, wijn en een box tissues
Haal gewoon pc speakertjes. Je hebt geen versterker toch? Dan is die shit die zeer aanraadt namelijk meteen worhtlessquote:
oke welkequote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:30 schreef Drug het volgende:
[..]
Haal gewoon pc speakertjes. Je hebt geen versterker toch? Dan is die shit die zeer aanraadt namelijk meteen worhtless
als ze er zelf blij van word en haar ouders vinden het goed mag ze dat wel zelf beslissen tochquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:32 schreef -supergirl- het volgende:
Zag net een meid op straat met een broekje zo kort dat hij halverwege haar billen zat. Ze liep dus zo'n beetje met een hipsteronderbroek op straat. Zo laat je je dochter toch het huis niet verlaten.Tegenwoordig moet ook alles maar normaal zijn..
achterhaald en misogyn ditquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:32 schreef -supergirl- het volgende:
Zag net een meid op straat met een broekje zo kort dat hij halverwege haar billen zat. Ze liep dus zo'n beetje met een hipsteronderbroek op straat. Zo laat je je dochter toch het huis niet verlaten.Tegenwoordig moet ook alles maar normaal zijn..
was ze lekker?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:32 schreef -supergirl- het volgende:
ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:34 schreef BozeHaas het volgende:
Lig hier nog in bed te stinken wie wil mij feeden
Piecie.quote:
Ik weet niet je boy heeft alleen die hi-fi jwzquote:
Och, zolang ze een beetje lekker is valt het wel mee toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:32 schreef -supergirl- het volgende:
"Lekker diep", zei ze droogjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de feedback die ik kreeg. En jij?
Ik heb chips en leverworst voor je? ;squote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:34 schreef BozeHaas het volgende:
Lig hier nog in bed te stinken wie wil mij feeden
Ik eigenlijk ook wel, maar ik kijk er toch graag naar dus keur het niet af. Hypocriet ben ik hequote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:36 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zal wel preuts zijnik vind het echt too mutch als je met je halve kont bloot op straat loopt.
Ja echt welquote:
Wil je mijn leverworst?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb chips en leverworst voor je? ;s
leverworstquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat voor chips?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
welke inhoud?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niet inhoudelijk kunnen reageren en daarom maar gaan mekkeren over de spelling
haha die gekke houses tochquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
beter dan lekker droogjes, zei ze diep HAWHIAHFIAUEHFOIAejgq
Nou dat was dus gewoon een standaardpotje, beetje missionaris, beetje hem al het werk laten doen, beetje orgasm-denial beetje choken daarna beetje 112 bellen, daarna paniekaanval, toen nog even geplast ivm urinebuis infecties.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:39 schreef TARDIS. het volgende:
hey houses vertel nog eens over je seks gisteren
Naturel ;squote:
dit is wel echt een ding voor je lijkt hetquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:40 schreef housesoftheholy het volgende:
toen nog even geplast ivm urinebuis infecties.
Goed gehandeld. Geen condoom?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou dat was dus gewoon een standaardpotje, beetje missionaris, beetje hem al het werk laten doen, beetje orgasm-denial beetje choken daarna beetje 112 bellen, daarna paniekaanval, toen nog even geplast ivm urinebuis infecties.
Laatst voor het eerst het ongemak hiervan ervaren #never againquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:41 schreef zeer het volgende:
[..]
dit is wel echt een ding voor je lijkt het
Hmmm nee.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je mijn leverworst?
En met leverworst bedoel ik natuurlijk mijn penis.
Vrouwen die niet gaan plassen na de seks ;')quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:41 schreef zeer het volgende:
[..]
dit is wel echt een ding voor je lijkt het
pixplsquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:32 schreef -supergirl- het volgende:
over je broek heen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godver heb zojuist m'n tosti eruit gekotst
lekker, umami zoet hartig en zuurquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godver heb zojuist m'n tosti eruit gekotst
pijn weer des te groter bij het gemisquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:42 schreef TARDIS. het volgende:
Hey zeer ben je ook zo blij dat onze grote liefde housesoftheholy er weer is?
Echt he, lekker volspuiten die natte flap.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Condooms in vaste relaties.Als ik hiv krijg van mijn levenspartner SO BE IT
Mag ik ookquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil je best een dagelijkse dosis geven
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt he, lekker volspuiten die natte flap.
Mmmm krijg ik eindelijk de warmte en liefde die ik in m'n jeugd gemist hebquote:
waarom doe je dat dan nietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil je best een dagelijkse dosis geven
Lol gaat je toch niet lukken met je achterhaalde weinig creatieve gedachtegoed.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
En ik aan jou wanneer ik een rechts-populistische volksmenner ben.
ja ff lachenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb je het nu over mn borsten of?
Pics?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb je het nu over mn borsten of?
Voor een barkie krijg je deze designtje. Voor bankoe deze lelijkere. Allebei krijgen goede reviews.quote:
Nee je moet wel delen met mijquote:
die eerste lijkt op een glazen dildoquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:49 schreef Drug het volgende:
[..]
Voor een barkie krijg je deze designtje. Voor bankoe deze lelijkere. Allebei krijgen goede reviews.
En @Opso pixpls.
wist niet dat je dat wildequote:
Heb momenteel ook nog wat rode balsamico voor in de mix.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker zaden uit je noten over de binnenwanden van die opgerolde rosbief draperen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:50 schreef housesoftheholy het volgende:
Heb momenteel ook nog wat rode balsamico voor in de mix.
In principe kan ieder object wel gereduceerd worden tot een seksspeeltje. Dat jij meteen die associatie legt, zegt vooral iets over jouw spannende ziel. Die blijkbaar behoorlijk kinky isquote:
everything is a dildo if you're brave enoughquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:52 schreef Drug het volgende:
[..]
In principe kan ieder object wel gereduceerd worden tot een seksspeeltje. Dat jij meteen die associatie legt, zegt vooral iets over jouw spannende ziel. Die blijkbaar behoorlijk kinky is
Oh mag ik helpenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:47 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik kan geen onderwerp verzinnen voor mijn paper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |