Oh je bent er zo eenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Haha doe dat ook altijd voordat ik een dildo in m'n kont steek en in het ondergoed van m'n vriendin voor de webcam ga zitten.
versta je d'r wel met al dat haarquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:03 schreef Crip het volgende:
over de duivel gesproken mijn nicht uit marokko is mij aan het bellen
Bedoel als eenzame puber.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:02 schreef zeer het volgende:
[..]
Want fappen is no-go als je een relatie hebt?
oh zo ;squote:
quote:
hihihiquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kan ik nog niet want mijn teennagels zijn nog niet gelakt.
Oh. Ja logisch. Zonder nagellak op mijn teennagels kan ik ook geen slippers aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kan ik nog niet want mijn teennagels zijn nog niet gelakt.
ziet er belachelijk uit, met je voeten op de plastic lekker zweten mmmm en sws kom op nouquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
tenen horen bedekt in het openbaar
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:12 schreef zeer het volgende:
[..]
ziet er belachelijk uit, met je voeten op de plastic lekker zweten mmmm en sws kom op nousrs, kom op nou
Is godverdomme de waarheid ditquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:13 schreef housesoftheholy het volgende:
Je zag het gisteren weer in dat linkse geldverslindende programma De Wereld Draait Door, Wij mogen de Duitsers niks kwalijk nemen voor 40 / 45. We mogen ook de Fransen niks kwalijk nemen voor de bezetting door Napoleon of de Spanjaarden voor hun bezetting van Nederland. Maar we moeten wel tot in de eeuwigheid sorry zeggen tegen de zoveelste generatie na de slavernij en alles pikken van de gelukzoekers die massaal Nederland binnenstromen. Zij zijn Trots op hun afkomst en herkomst en mogen dat vrij zeggen. Maar als Nederlander mag je niet zeggen dat je een trotse Nederlander ben, want dan wordt je uitgemaakt voor racist of zelfs facist.
Wil niet veel zeggen maar de slinkse (r)overheid schrijft natuurlijk de geschiedenisboeken in dit land.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:14 schreef zeer het volgende:
wist niet dat Napoleon in z'n eentje heel Nederland bezette
hehequote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat hier allemaal staat.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:13 schreef housesoftheholy het volgende:
Je zag het gisteren weer in dat linkse geldverslindende programma De Wereld Draait Door, Wij mogen de Duitsers niks kwalijk nemen voor 40 / 45. We mogen ook de Fransen niks kwalijk nemen voor de bezetting door Napoleon of de Spanjaarden voor hun bezetting van Nederland. Maar we moeten wel tot in de eeuwigheid sorry zeggen tegen de zoveelste generatie na de slavernij en alles pikken van de gelukzoekers die massaal Nederland binnenstromen. Zij zijn Trots op hun afkomst en herkomst en mogen dat vrij zeggen. Maar als Nederlander mag je niet zeggen dat je een trotse Nederlander ben, want dan wordt je uitgemaakt voor racist of zelfs facist.
Eltax monitorsquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:20 schreef Crip het volgende:
wie helpt mij aan goede betaalbare boxen die hard gaan voor als ik in de tuin werk hihi
https://www.conrad.nl/nl/(...)pla-095408&WT.srch=1quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:20 schreef Crip het volgende:
wie helpt mij aan goede betaalbare boxen die hard gaan voor als ik in de tuin werk hihi
En ik aan jou wanneer ik een rechts-populistische volksmenner ben.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken wanneer ik een invloedrijke (s)linkse spindokter ben.
fuquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.conrad.nl/nl/(...)pla-095408&WT.srch=1
Zoiets gewoon toch
Trimmenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:59 schreef Che_ het volgende:
Mensen die niet schaamhaar en okselhaar trimmen
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lrquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:23 schreef Crip het volgende:
[..]
zijn wel biggie zie ik, ik wil mn telie of laptop eraan aansluiten
ja maar totaal niet portablequote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:24 schreef zeer het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Zijn voor dat geld 100% srs de beste speakers die je kunt krijgen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:23 schreef Drug het volgende:
[..]
Trimmen
Mes en zeep vriend, gladder dan een babybil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |