same en altijd de vraag waarom doe je ze niet epileren. Het was toen in om van die liggende aanhalingsteken wenkies te hebben. Blij dat ik dat niet heb gedaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vroeger altijd geteased om mijn dikke harige wenkbrauwen door blanke chicks, nu zie ik ze wel hun wenkbrauwen bijtekenen met hun anastasia dipbrow #fuckouttahere.
Maar komt niet in de buurt van turken. Heb echt geen behaardere vrouwen gezien dan turkse, alleen afghanen misschienquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:48 schreef housesoftheholy het volgende: [..] Libanezen halen het gewoon weg hoor, i can't met deze naiviteit
de Armeniers danquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar komt niet in de buurt van turken. Heb echt geen behaardere vrouwen gezien dan turkse, alleen afghanen misschien
haakneus, haar overal, wijde billenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar komt niet in de buurt van turken. Heb echt geen behaardere vrouwen gezien dan turkse, alleen afghanen misschien
ik welquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haakneus, haar overal, wijde billenzou nooit turkse chick nemen
Het gaat nu even niet over blanke mensen, mag dat?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik doe ook niks met mijn wenkbrauwen maar krijg er nooit commentaar op. Maar die van mij zijn blond, valt allemaal niet zo op.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het gaat nu even niet over blanke mensen, mag dat?
Armenen bestaan niet. Is complot van de bilderberg conferentiequote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:50 schreef zeer het volgende:
[..]
de Armeniers danben blij dat we van een groot deel van die gasten verlost zijn
omdat onze wenkbrauwen superieur zijn?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:52 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind dat de allochtone vrouwen hier nogal haten op blanke vrouwen.
Gelijk weer die oppression kaart trekken, altijd hetzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:52 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind dat de allochtone vrouwen hier nogal haten op blanke vrouwen.
quote:
Zijn jullie door jullie harigheid ook toleranter naar haar bij mannen? ;squote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gelijk weer die oppression kaart trekken, altijd hetzelfde verhaal.
Mijn vriend heeft 2 borstharen en blond schaamhaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:53 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie door jullie harigheid ook toleranter naar haar bij mannen? ;s
Pedovriendin van me had seks met haar vriend voordat hij überhaupt schaamhaar had.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft 2 borstharen en blond schaamhaar.
da's niet veelquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wait whutquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Pedovriendin van me had seks met haar vriend voordat hij überhaupt schaamhaar had.
Oke wauwquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat ik van dit verhaal moet vinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Pedovriendin van me had seks met haar vriend voordat hij überhaupt schaamhaar had.
ja maar niet als hun pik in een oerwoud van krullerig schaamhaar verdwijntquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:53 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie door jullie harigheid ook toleranter naar haar bij mannen? ;s
wat is dat voor micropenisquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:57 schreef Crip het volgende:
[..]
ja maar niet als hun pik in een oerwoud van krullerig schaamhaar verdwijnt
Dat zegt dan meer over zn kleine pik :$quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:57 schreef Crip het volgende:
[..]
En dan klagen dat je "geen aandacht besteedt aan hun ballen".quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:57 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:
Gewoon iemand die pas laat haar kreeg, leeftijd was al wel 16+ en wat er hing was ook al redelijk massive.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat ik van dit verhaal moet vinden.
Lijkt me echt vreselijk als de liefde van je leven geen grote penis heeft.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:58 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Gewoon iemand die pas laat haar kreeg, leeftijd was al wel 16+ en wat er hing was ook al redelijk massive.
Maar normaal gesproken krijg je eerst schaamhaar en krijg je daarna pas zaadproductie. Die jongen was dus helemaal nog niet geslachtsrijp.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:58 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Gewoon iemand die pas laat haar kreeg, leeftijd was al wel 16+ en wat er hing was ook al redelijk massive.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En dan klagen dat je "geen aandacht besteedt aan hun ballen".
ditquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:59 schreef Che_ het volgende:
Mensen die niet schaamhaar en okselhaar trimmen
ik heb nog nooit schaamhaar gezien van 20 cmquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:59 schreef Crip het volgende:
[..]
eerder wat is dat voor een fucking amount of hair
Haha doe dat ook altijd voordat ik een dildo in m'n kont steek en in het ondergoed van m'n vriendin voor de webcam ga zitten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:59 schreef Che_ het volgende:
nou heb wel eens gezien dat een penis voor de helft werd opgeslokt door een oerwoudquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:59 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb nog nooit schaamhaar gezien van 20 cm
haha doe dat ook wel eens voor de grapquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Haha doe dat ook altijd voordat ik een dildo in m'n kont steek en in het ondergoed van m'n vriendin voor de webcam ga zitten.
haha leuk is dat hehquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haha doe dat ook wel eens voor de grap
dacht dat jij maagd was ;squote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:00 schreef Crip het volgende:
[..]
nou heb wel eens gezien dat een penis voor de helft werd opgeslokt door een oerwoud
Ja jarenlang kansloos fappen is hem wsl bespaard gebleven.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:59 schreef zeer het volgende:
[..]
Maar normaal gesproken krijg je eerst schaamhaar en krijg je daarna pas zaadproductie. Die jongen was dus helemaal nog niet geslachtsrijp.
voor de grap je verkleden als roze hond en een solo furryshow geven met een harige hondenstaartbuttplugquote:
Want fappen is no-go als je een relatie hebt?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja jarenlang kansloos fappen is hem wsl bespaard gebleven.
pffffquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
voor de grap je verkleden als roze hond en een solo furryshow geven met een harige hondenstaartbuttplug
Oh je bent er zo eenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Haha doe dat ook altijd voordat ik een dildo in m'n kont steek en in het ondergoed van m'n vriendin voor de webcam ga zitten.
versta je d'r wel met al dat haarquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:03 schreef Crip het volgende:
over de duivel gesproken mijn nicht uit marokko is mij aan het bellen
Bedoel als eenzame puber.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:02 schreef zeer het volgende:
[..]
Want fappen is no-go als je een relatie hebt?
oh zo ;squote:
quote:
hihihiquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kan ik nog niet want mijn teennagels zijn nog niet gelakt.
Oh. Ja logisch. Zonder nagellak op mijn teennagels kan ik ook geen slippers aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kan ik nog niet want mijn teennagels zijn nog niet gelakt.
ziet er belachelijk uit, met je voeten op de plastic lekker zweten mmmm en sws kom op nouquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
tenen horen bedekt in het openbaar
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:12 schreef zeer het volgende:
[..]
ziet er belachelijk uit, met je voeten op de plastic lekker zweten mmmm en sws kom op nousrs, kom op nou
Is godverdomme de waarheid ditquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:13 schreef housesoftheholy het volgende:
Je zag het gisteren weer in dat linkse geldverslindende programma De Wereld Draait Door, Wij mogen de Duitsers niks kwalijk nemen voor 40 / 45. We mogen ook de Fransen niks kwalijk nemen voor de bezetting door Napoleon of de Spanjaarden voor hun bezetting van Nederland. Maar we moeten wel tot in de eeuwigheid sorry zeggen tegen de zoveelste generatie na de slavernij en alles pikken van de gelukzoekers die massaal Nederland binnenstromen. Zij zijn Trots op hun afkomst en herkomst en mogen dat vrij zeggen. Maar als Nederlander mag je niet zeggen dat je een trotse Nederlander ben, want dan wordt je uitgemaakt voor racist of zelfs facist.
Wil niet veel zeggen maar de slinkse (r)overheid schrijft natuurlijk de geschiedenisboeken in dit land.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:14 schreef zeer het volgende:
wist niet dat Napoleon in z'n eentje heel Nederland bezette
hehequote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat hier allemaal staat.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:13 schreef housesoftheholy het volgende:
Je zag het gisteren weer in dat linkse geldverslindende programma De Wereld Draait Door, Wij mogen de Duitsers niks kwalijk nemen voor 40 / 45. We mogen ook de Fransen niks kwalijk nemen voor de bezetting door Napoleon of de Spanjaarden voor hun bezetting van Nederland. Maar we moeten wel tot in de eeuwigheid sorry zeggen tegen de zoveelste generatie na de slavernij en alles pikken van de gelukzoekers die massaal Nederland binnenstromen. Zij zijn Trots op hun afkomst en herkomst en mogen dat vrij zeggen. Maar als Nederlander mag je niet zeggen dat je een trotse Nederlander ben, want dan wordt je uitgemaakt voor racist of zelfs facist.
Eltax monitorsquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:20 schreef Crip het volgende:
wie helpt mij aan goede betaalbare boxen die hard gaan voor als ik in de tuin werk hihi
https://www.conrad.nl/nl/(...)pla-095408&WT.srch=1quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:20 schreef Crip het volgende:
wie helpt mij aan goede betaalbare boxen die hard gaan voor als ik in de tuin werk hihi
En ik aan jou wanneer ik een rechts-populistische volksmenner ben.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken wanneer ik een invloedrijke (s)linkse spindokter ben.
fuquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.conrad.nl/nl/(...)pla-095408&WT.srch=1
Zoiets gewoon toch
Trimmenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:59 schreef Che_ het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lrquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:23 schreef Crip het volgende:
[..]
zijn wel biggie zie ik, ik wil mn telie of laptop eraan aansluiten
ja maar totaal niet portablequote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:24 schreef zeer het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Zijn voor dat geld 100% srs de beste speakers die je kunt krijgen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:23 schreef Drug het volgende:
[..]
Trimmen
Mes en zeep vriend, gladder dan een babybil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |