same en altijd de vraag waarom doe je ze niet epileren. Het was toen in om van die liggende aanhalingsteken wenkies te hebben. Blij dat ik dat niet heb gedaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vroeger altijd geteased om mijn dikke harige wenkbrauwen door blanke chicks, nu zie ik ze wel hun wenkbrauwen bijtekenen met hun anastasia dipbrow #fuckouttahere.
Maar komt niet in de buurt van turken. Heb echt geen behaardere vrouwen gezien dan turkse, alleen afghanen misschienquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:48 schreef housesoftheholy het volgende: [..] Libanezen halen het gewoon weg hoor, i can't met deze naiviteit
de Armeniers danquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar komt niet in de buurt van turken. Heb echt geen behaardere vrouwen gezien dan turkse, alleen afghanen misschien
haakneus, haar overal, wijde billenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar komt niet in de buurt van turken. Heb echt geen behaardere vrouwen gezien dan turkse, alleen afghanen misschien
ik welquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haakneus, haar overal, wijde billenzou nooit turkse chick nemen
Het gaat nu even niet over blanke mensen, mag dat?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik doe ook niks met mijn wenkbrauwen maar krijg er nooit commentaar op. Maar die van mij zijn blond, valt allemaal niet zo op.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het gaat nu even niet over blanke mensen, mag dat?
Armenen bestaan niet. Is complot van de bilderberg conferentiequote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:50 schreef zeer het volgende:
[..]
de Armeniers danben blij dat we van een groot deel van die gasten verlost zijn
omdat onze wenkbrauwen superieur zijn?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:52 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind dat de allochtone vrouwen hier nogal haten op blanke vrouwen.
Gelijk weer die oppression kaart trekken, altijd hetzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:52 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind dat de allochtone vrouwen hier nogal haten op blanke vrouwen.
quote:
Zijn jullie door jullie harigheid ook toleranter naar haar bij mannen? ;squote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gelijk weer die oppression kaart trekken, altijd hetzelfde verhaal.
Mijn vriend heeft 2 borstharen en blond schaamhaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:53 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie door jullie harigheid ook toleranter naar haar bij mannen? ;s
Pedovriendin van me had seks met haar vriend voordat hij überhaupt schaamhaar had.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft 2 borstharen en blond schaamhaar.
da's niet veelquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wait whutquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Pedovriendin van me had seks met haar vriend voordat hij überhaupt schaamhaar had.
Oke wauwquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat ik van dit verhaal moet vinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Pedovriendin van me had seks met haar vriend voordat hij überhaupt schaamhaar had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |