omwquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
chocoladeamandelen, wijn en een box tissues
Haal gewoon pc speakertjes. Je hebt geen versterker toch? Dan is die shit die zeer aanraadt namelijk meteen worhtlessquote:
oke welkequote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:30 schreef Drug het volgende:
[..]
Haal gewoon pc speakertjes. Je hebt geen versterker toch? Dan is die shit die zeer aanraadt namelijk meteen worhtless
als ze er zelf blij van word en haar ouders vinden het goed mag ze dat wel zelf beslissen tochquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:32 schreef -supergirl- het volgende:
Zag net een meid op straat met een broekje zo kort dat hij halverwege haar billen zat. Ze liep dus zo'n beetje met een hipsteronderbroek op straat. Zo laat je je dochter toch het huis niet verlaten.Tegenwoordig moet ook alles maar normaal zijn..
achterhaald en misogyn ditquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:32 schreef -supergirl- het volgende:
Zag net een meid op straat met een broekje zo kort dat hij halverwege haar billen zat. Ze liep dus zo'n beetje met een hipsteronderbroek op straat. Zo laat je je dochter toch het huis niet verlaten.Tegenwoordig moet ook alles maar normaal zijn..
was ze lekker?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:32 schreef -supergirl- het volgende:
ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:34 schreef BozeHaas het volgende:
Lig hier nog in bed te stinken wie wil mij feeden
Piecie.quote:
Ik weet niet je boy heeft alleen die hi-fi jwzquote:
Och, zolang ze een beetje lekker is valt het wel mee toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:32 schreef -supergirl- het volgende:
"Lekker diep", zei ze droogjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de feedback die ik kreeg. En jij?
Ik heb chips en leverworst voor je? ;squote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:34 schreef BozeHaas het volgende:
Lig hier nog in bed te stinken wie wil mij feeden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |