pixplsquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:32 schreef -supergirl- het volgende:
Zag net een meid op straat met een broekje zo kort dat hij halverwege haar billen zat. Ze liep dus zo'n beetje met een hipsteronderbroek op straat. Zo laat je je dochter toch het huis niet verlaten.Tegenwoordig moet ook alles maar normaal zijn..
over je broek heen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godver heb zojuist m'n tosti eruit gekotst
lekker, umami zoet hartig en zuurquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godver heb zojuist m'n tosti eruit gekotst
pijn weer des te groter bij het gemisquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:42 schreef TARDIS. het volgende:
Hey zeer ben je ook zo blij dat onze grote liefde housesoftheholy er weer is?
Echt he, lekker volspuiten die natte flap.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Condooms in vaste relaties.Als ik hiv krijg van mijn levenspartner SO BE IT
Mag ik ookquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil je best een dagelijkse dosis geven
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt he, lekker volspuiten die natte flap.
Mmmm krijg ik eindelijk de warmte en liefde die ik in m'n jeugd gemist hebquote:
waarom doe je dat dan nietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil je best een dagelijkse dosis geven
Lol gaat je toch niet lukken met je achterhaalde weinig creatieve gedachtegoed.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
En ik aan jou wanneer ik een rechts-populistische volksmenner ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |