Ik eigenlijk ook wel, maar ik kijk er toch graag naar dus keur het niet af. Hypocriet ben ik hequote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:36 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zal wel preuts zijnik vind het echt too mutch als je met je halve kont bloot op straat loopt.
Ja echt welquote:
Wil je mijn leverworst?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb chips en leverworst voor je? ;s
leverworstquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat voor chips?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
welke inhoud?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niet inhoudelijk kunnen reageren en daarom maar gaan mekkeren over de spelling
haha die gekke houses tochquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
beter dan lekker droogjes, zei ze diep HAWHIAHFIAUEHFOIAejgq
Nou dat was dus gewoon een standaardpotje, beetje missionaris, beetje hem al het werk laten doen, beetje orgasm-denial beetje choken daarna beetje 112 bellen, daarna paniekaanval, toen nog even geplast ivm urinebuis infecties.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:39 schreef TARDIS. het volgende:
hey houses vertel nog eens over je seks gisteren
Naturel ;squote:
dit is wel echt een ding voor je lijkt hetquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:40 schreef housesoftheholy het volgende:
toen nog even geplast ivm urinebuis infecties.
Goed gehandeld. Geen condoom?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou dat was dus gewoon een standaardpotje, beetje missionaris, beetje hem al het werk laten doen, beetje orgasm-denial beetje choken daarna beetje 112 bellen, daarna paniekaanval, toen nog even geplast ivm urinebuis infecties.
Laatst voor het eerst het ongemak hiervan ervaren #never againquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:41 schreef zeer het volgende:
[..]
dit is wel echt een ding voor je lijkt het
Hmmm nee.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je mijn leverworst?
En met leverworst bedoel ik natuurlijk mijn penis.
Vrouwen die niet gaan plassen na de seks ;')quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:41 schreef zeer het volgende:
[..]
dit is wel echt een ding voor je lijkt het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |