ja ff lachenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb je het nu over mn borsten of?
Pics?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb je het nu over mn borsten of?
Voor een barkie krijg je deze designtje. Voor bankoe deze lelijkere. Allebei krijgen goede reviews.quote:
Nee je moet wel delen met mijquote:
die eerste lijkt op een glazen dildoquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:49 schreef Drug het volgende:
[..]
Voor een barkie krijg je deze designtje. Voor bankoe deze lelijkere. Allebei krijgen goede reviews.
En @Opso pixpls.
wist niet dat je dat wildequote:
Heb momenteel ook nog wat rode balsamico voor in de mix.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker zaden uit je noten over de binnenwanden van die opgerolde rosbief draperen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:50 schreef housesoftheholy het volgende:
Heb momenteel ook nog wat rode balsamico voor in de mix.
In principe kan ieder object wel gereduceerd worden tot een seksspeeltje. Dat jij meteen die associatie legt, zegt vooral iets over jouw spannende ziel. Die blijkbaar behoorlijk kinky isquote:
everything is a dildo if you're brave enoughquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:52 schreef Drug het volgende:
[..]
In principe kan ieder object wel gereduceerd worden tot een seksspeeltje. Dat jij meteen die associatie legt, zegt vooral iets over jouw spannende ziel. Die blijkbaar behoorlijk kinky is
Oh mag ik helpenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:47 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik kan geen onderwerp verzinnen voor mijn paper.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh mag ik helpen
Al lees ik wel dat je nu een relatie hebt?
Het gaat er niet om dat je zegt wat je gaat doen, het gaat er om dat je gaat doen wat je zegt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol gaat je toch niet lukken met je achterhaalde weinig creatieve gedachtegoed.
Denk niet dat je voldoende basiskennis over het onderwerp bezit om een verfijnde onderzoeksvraag te formulerenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh mag ik helpen
Al lees ik wel dat je nu een relatie hebt?
lol hier staat rechts bekend om jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je zegt wat je gaat doen, het gaat er om dat je gaat doen wat je zegt.
Wat een nietszeggend antwoord.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je zegt wat je gaat doen, het gaat er om dat je gaat doen wat je zegt.
ja die kop van jequote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben je al misselijk geworden vanmn snap?
Hah! Try me.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denk niet dat je voldoende basiskennis over het onderwerp bezit om een verfijnde onderzoeksvraag te formuleren.
dus jij kunt lekker op je dikke reet blijven WoW'en want ik heb je werkelijk nog nooit kunnen betrappen op het doen van enige steekhoudende uitsprakenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |