Echt een drama die inauthentieke bereidingswijze van gerechten om dierenleed te verminderen. Vreselijk. Wow.quote:
Het is geen mayo. Ik zeg niet dat he het niet mag eten maar mayo is het niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:38 schreef housesoftheholy het volgende:
Echt een drama die inauthentieke bereidingswijze van gerechten om dierenleed te verminderen. Vreselijk. Wow.
vayoquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is geen mayo. Ik zeg niet dat he het niet mag eten maar mayo is het niet.
Alleen dierenleed? de rest boeit je niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Echt een drama die inauthentieke bereidingswijze van gerechten om dierenleed te verminderen. Vreselijk. Wow.
Okee, bedankt voor je bijdrage.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is geen mayo. Ik zeg niet dat he het niet mag eten maar mayo is het niet.
Alles boeit mij. Soms verlies ik overzicht omdat er zoveel zaken zijn waarover ik een politiek correcte mening moet formuleren, vandaar.quote:
Alles beter dan buiten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Is het bij jullie op zolder nog een beetje te harden of wat?
Dan care je echt teveel om in deze sc te kunnen posten sorry.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Alles boeit mij. Soms verlies ik overzicht omdat er zoveel zaken zijn waarover ik een politiek correcte mening moet formuleren, vandaar.
Ja dat vraag ik me ook af.quote:
Waarom care jij zoveel om wat ik doe en denk. Sneu.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan care je echt teveel om in deze sc te kunnen posten sorry.
Marianne Thieme heeft laatst een motie ingediend die in de praktijk juist meer dierenleed zou veroorzaken.quote:
Ik care alleen om jou, wist je dat.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom care jij zoveel om wat ik doe en denk. Sneu.
Ik care over de care-o-meters van alle users hier.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom care jij zoveel om wat ik doe en denk. Sneu.
Thirsty jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie, vind je iedereen geile teksten plaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |