eens een leuke serie waar ik op kan gaan bingenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:15 schreef Crip het volgende:
zeg eens een leuke serie waar ik op kan gaan bingen
hahaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:19 schreef zeer het volgende:
[..]
eens een leuke serie waar ik op kan gaan bingen
Archerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:15 schreef Crip het volgende:
zeg eens een leuke serie waar ik op kan gaan bingen
Nee, dat kun je niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan je interesseren in mijn kipcorn met mayo en uitjes
irritant is datquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:24 schreef BozeHaas het volgende:
gofverdomme allemaal hangjongeren voor mijn huis
Nee ik eet momenteel chocoladeamandelen met granaatappelsapquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]![]()
In mijn bruine boterham met pindakaas en olijven?
Steek ze neerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:24 schreef BozeHaas het volgende:
gofverdomme allemaal hangjongeren voor mijn huis
zit echt zo'n chubby turkse chick met strakke leggings bij, ben bang dat dat zij meepost in deze SCquote:
heeft ze een doodskop hoofddoek?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zit echt zo'n chubby turkse chick met strakke leggings bij, ben bang dat dat zij meepost in deze SC
wtf is dit voor een combiquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]![]()
Wacht even heb je deze combo trouwens van mijquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]![]()
Lijkt niet op saté. Mijn satéhatende bf kan pindakaas+sambal inmiddels al meer waarderen dan ik.quote:
Neem mijn dolkquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb net afgewassen heb geen zin in een vieze mes
hm ga t eens proberen danquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt niet op saté. Mijn satéhatende bf kan pindakaas+sambal inmiddels al meer waarderen dan ik.
zal een review schrijven op fb xquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
oke laat me weten hoe het gaat x
Gwn filet burger van kfc dusquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:30 schreef Crip het volgende:
mijn broodje kip krokant was lekker.
broodje met krokante kipstukken, sla, andalouse saus, cheddar kaas.
gvd
Nee, jij?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja. Haantjes worden versnipperd en ben je wel eens in een dier"vriendelijke" stal geweest?
Jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wacht even heb je deze combo trouwens van mij
Terecht ook, zou ook geen ruzie met jou durven te makenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
lopen ze nu wegvolgens mij zijn ze bang geworden door mijn vurige doch koude blik
Dat is dus geen echte mayo.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
gefrituurde tofu in een maisjasje met mayo met eivervanger en uitjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |