Is het ooit te warm voor evolutie?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:16 schreef tesssssssss het volgende:
"Het geweld is de vroedvrouw voor de geboorte der nieuwe maatschappij."
Want ik dacht "ik doe ook Karl Marx"
Het is nu weer te warm voor evolutie, denk ik.
Bovendien zijn de Magnums in de aanbieding bij de Albert Heijn.
Die met dubbele chocolade ook.
En mensen op fietsen, arme mensen dus, worden achtervolgd door mensen in auto's!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:16 schreef Toefjes het volgende:
In Apeldoorn is iets gaande, dit kan het misschien zijnIedereen lijkt in het roze gekleed. Dit is hoogst ongewoon.
En die kerel reed tegen die enorme pilaar op toen de koningin er was in... Jawel: Apeldoornquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En mensen op fietsen, arme mensen dus, worden achtervolgd door mensen in auto's!
Het is wel een tráge revolutie, dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En die kerel reed tegen die enorme pilaar op toen de koningin er was in... Jawel: Apeldoorn
Cirkel is rond!
Ik denk dat we straks in het roze gekleed in de auto moeten stappen en fietsers ondersteboven moeten gaan rijden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is wel een tráge revolutie, dan.
Toch geen epigoon van Karst Tates, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:16 schreef Toefjes het volgende:
In Apeldoorn is iets gaande, dit kan het misschien zijnIedereen lijkt in het roze gekleed. Dit is hoogst ongewoon.
Maar dat doe ik elke dag al!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat we straks in het roze gekleed in de auto moeten stappen en fietsers ondersteboven moeten gaan rijden.
O jee, roze vrijdag. Een sexuele revolutie. Dat bedoelt Karskens.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:16 schreef Toefjes het volgende:
Kale ondeugd is het ook. Hij wil ons gewoon voor zijn homo-karretje spannen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:09 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
O jee, roze vrijdag. Een sexuele revolutie. Dat bedoelt Karskens.
Zodat onze soort uitsterft......quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kale ondeugd is het ook. Hij wil ons gewoon voor zijn homo-karretje spannen.
Haha wat een drol is het ookquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:39 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Karskens, Baudet, Brussen en Roos entameren de oorlog die ze 'voorspellen'
Wat een mongool.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:39 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie fanboys van de islam vallen elke keer zo door de mand he.quote:
Het gaat natuurlijk om de volstrekte paranoia waar mensen die dit soort dingen roepen aan lijden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jullie fanboys van de islam vallen elke keer zo door de mand he.Ze willen zogenaamd het gezinsleven van die vent laten zien, zonder zijn vrouw!!!, en dat vind jij heel normaal.
Kritisch is het juiste woord. Met staatsomroepen en politici die je voorliegen en alles in de doofpot willen stoppen zou je wel gek zijn als je ze op hun blauwe ogen zou geloven.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om de volstrekte paranoia waar mensen die dit soort dingen roepen aan lijden.
"De meeste mensen houden hun paranoia voor de waarheid.", schreef een wijs man ooit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kritisch is het juiste woord. Met staatsomroepen en politici die je voorliegen en alles in de doofpot willen stoppen zou je wel gek zijn als je ze op hun blauwe ogen zou geloven.
Ok, Karskens is dus gewoon gestoord, nu weten we het zeker.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:39 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die man heeft anders heel wat oorlogen overleeft. Jij zou in je bloemenjurkje en in je hippiebusje zorgeloos een IS-kamp binnenrijden als je journalist was. Dan neem ik Karskens toch wat serieuzer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ok, Karskens is dus gewoon gestoord, nu weten we het zeker.
Ik denk juist dat ie daardoor doorgedraaid is. Wat een onzin kraamt die man uit tegenwoordig.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die man heeft anders heel wat oorlogen overleeft. Jij zou in je bloemenjurkje en in je hippiebusje zorgeloos een IS-kamp binnenrijden als je journalist was. Dan neem ik Karskens toch wat serieuzer.
och jee..... je hebt het over lastige jongens op straat ?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:13 schreef RobbieRonald het volgende:
Misschien niet in mei maar op een gegeven moment is de grens wel bereikt natuurlijk. Hoeveel jaar moeten we dit soort typische straatterreur nog gedogen?
Het is een puur menselijke reactie om in opstand te komen tegen groepen "binnendringers" die de boel met opzet lopen te verstieren.
Och jee.... Een wegkijker. Niet serieus te nemen dus. Fijne avond verderquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
och jee..... je hebt het over lastige jongens op straat ?
En daarom wilt men een 'revolutie" ?
Drama queens !
Je hebt het over lastige jongetjes op straat..toch ? Die wijst men aan als oorzaak voor straatterreur?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:26 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Och jee.... Een wegkijker. Niet serieus te nemen dus. Fijne avond verder
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:13 schreef RobbieRonald het volgende:
Misschien niet in mei maar op een gegeven moment is de grens wel bereikt natuurlijk. Hoeveel jaar moeten we dit soort typische straatterreur nog gedogen?
Het is een puur menselijke reactie om in opstand te komen tegen groepen "binnendringers" die de boel met opzet lopen te verstieren.
Evolutionair gezien is de beste oplossing om dit soort lui met keiharde hand te corrigeren dan wel uit de samenleving te weren. Soms moet je gewoon teruggrijpen naar (bewezen werkende) basisprincipes maar jammer genoeg wordt dat door naïevelingen weer als iets onmenselijks gezien. Hoe ironisch...
Ik heb het niet over "lastige" jongetjes. Ik heb het over straatterroristen. Downplay het maar weer... Typisch.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je hebt het over lastige jongetjes op straat..toch ? Die wijst men aan als oorzaak voor straatterreur?
En dat vind jij een reden voor een revolutie ?
Weet je wat een revolutie is ?
Dat impliceert geweld, met als doel de macht over te nemen in het land.
Ga nou niet wegkijken van dit goedpraten van revolutionair geweld
Straat terroristen wat zijn dat deze etterbakken in Ede maar dan ook de roomblanke kinderen die wel eens een stoeptegel van een viaduct gooien?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:41 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ik heb het niet over "lastige" jongetjes. Ik heb het over straatterroristen. Downplay het maar weer... Typisch.
Niets mis met een opstand. Daar hoeft niet per se iets negatiefs uit te komen.
Je wil wel echt te graag. Beetje ziek wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is net een paar dagen mooi weer en we hebben al te maken met rellen in Ede en een steekpartij in een AZC en de ramadan is nog geeneens begonnen. Heb geduld mijn vrienden, of er een revolutie gaat komen weet ik niet maar dat het de komende maanden in Europa erg onplezierig gaat worden weet ik wel.
Ik heb geen zin. Vanavond naar een concert, en morgen de ontknoping van de eredivisie. Vanaf dinsdag wordt het weer kouder, dus misschien volgende keer. Maar waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:13 schreef Dven het volgende:
Prachtig weertje weer voor een revolutie. Zal 'ie vandaag dan?
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen zin. Vanavond naar een concert, en morgen de ontknoping van de eredivisie. Vanaf dinsdag wordt het weer kouder, dus misschien volgende keer. Maar waarschijnlijk niet.
Zo snel nog maar even boodschappen doen voordat de pleuris uitbreekt, zodat ik straks lekker met een waterijsje vanaf mijn balkon de chaos kan gadeslaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:13 schreef Dven het volgende:
Prachtig weertje weer voor een revolutie. Zal 'ie vandaag dan?
Maar hopen dat de chaos dan gelijktijdig geheel landelijk uitbreekt anders missen de meesten het dadelijk nog.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo snel nog maar even boodschappen doen voordat de pleuris uitbreekt, zodat ik straks lekker met een waterijsje vanaf mijn balkon de chaos kan gadeslaan.
Nou, ik heb zojuist boodschappen gedaan en iedereen oogde erg ontspannen, en aan het koopgedrag te zien was men niet aan het hamsteren. Maar die mensen houden natuurlijk de schijn op, want de boodschap van Karstens is natuurlijk wel degelijk tot alle lagen van de bevolking doorgedrongen. Karstens heeft geen autoriteit, Karstens is autoriteit. Maar dat weten we natuurlijk al te goed.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo snel nog maar even boodschappen doen voordat de pleuris uitbreekt, zodat ik straks lekker met een waterijsje vanaf mijn balkon de chaos kan gadeslaan.
Die roomblanke kinderen die stoeptegels gooiden kregen hier op Fok! ook doodsverwensingen. Dus niet zo hypocriet zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Straat terroristen wat zijn dat deze etterbakken in Ede maar dan ook de roomblanke kinderen die wel eens een stoeptegel van een viaduct gooien?
Karskens heeft nu wel al een nieuwe naam zo te zienquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik heb zojuist boodschappen gedaan en iedereen oogde erg ontspannen, en aan het koopgedrag te zien was men niet aan het hamsteren. Maar die mensen houden natuurlijk de schijn op, want de boodschap van Karstens is natuurlijk wel degelijk tot alle lagen van de bevolking doorgedrongen. Karstens heeft geen autoriteit, Karstens is autoriteit. Maar dat weten we natuurlijk al te goed.
Ik ben gegaan voor de magnums. 2 pakken halen, 1 betalen. Een mooie bonus aanbieding om de overgang van het oude tijdperk naar het nieuwe in te luiden
Ah ja, ik deed 2 dingen tegelijkertijd. Broodjes haring prepareren en ondertussen een bericht tikken. Kan ik beter niet doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:25 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Karskens heeft nu wel al een nieuwe naam zo te zien
Het was eerder een vraag / opmerking wat kan daar hypocriet aan zijn? Ik zou de populisten dan eerder hypocriet willen noemen dat men tegen zulke raddraaiers geen revolutie wil ontketenen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die roomblanke kinderen die stoeptegels gooiden kregen hier op Fok! ook doodsverwensingen. Dus niet zo hypocriet zijn
Daar gaat het hier toch helemaal niet over?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het was eerder een vraag / opmerking wat kan daar hypocriet aan zijn? Ik zou de populisten dan eerder hypocriet willen noemen dat men tegen zulke raddraaiers geen revolutie wil ontketenen.
Ik kon wel degelijk merken dat mensen gehamsterd hadden, de Festini Peer ijsjes waren op.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik heb zojuist boodschappen gedaan en iedereen oogde erg ontspannen, en aan het koopgedrag te zien was men niet aan het hamsteren. Maar die mensen houden natuurlijk de schijn op, want de boodschap van Karstens is natuurlijk wel degelijk tot alle lagen van de bevolking doorgedrongen. Karstens heeft geen autoriteit, Karstens is autoriteit. Maar dat weten we natuurlijk al te goed.
Ik ben gegaan voor de magnums. 2 pakken halen, 1 betalen. Een mooie bonus aanbieding om de overgang van het oude tijdperk naar het nieuwe in te luiden
Alstublieft: NWS / [NWS-SC] Jullie allemaal :')))))))quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kon wel degelijk merken dat mensen gehamsterd hadden, de Festini Peer ijsjes waren op.
Noodgedwongen maar Festini aardbei gehaald. Ik begin zo langzamerhand te begrijpen hoe de mensen in de hongerwinter van 1944 zich gevoeld moeten hebben.
Hoho, het gaat hier over de revolutie die elk moment uit kan breken. Het is belangrijk dat mensen over dertig jaar nog kunnen teruglezen hoe de mensen zich voelden zo vlak voor het uitbreken van de grote meirevolutie van 2016.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alstublieft: NWS / [NWS-SC] Jullie allemaal :')))))))
Ho ho, je onderschat een belangrijk detail. De magnums waren in de aanbieding. Magnums. Dit is een teken. Magnums zijn ook wapens.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alstublieft: NWS / [NWS-SC] Jullie allemaal :')))))))
Ik maak mij ook zorgen. Ik moet straks nog naar de AH, als er nog perenijsjes zijn zal ik zeker inslaan maar ik ben bang dat ze op de terugweg smelten als ik door het zonnetje loop. Daar hebben onze Afrikaanse vrienden geen last van als ze twintig kilometer van de waterput naar huis mogen lopen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kon wel degelijk merken dat mensen gehamsterd hadden, de Festini Peer ijsjes waren op.
Noodgedwongen maar Festini aardbei gehaald. Ik begin zo langzamerhand te begrijpen hoe de mensen in de hongerwinter van 1944 zich gevoeld moeten hebben.
Ik heb mooi een stukje schaduw meegepikt tijdens de wandeling terug. Maar ja, Magnums zijn iets degelijker dan perenijsjes. Dit was dan ook een bewuste keuze omdat ik je angst herken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik maak mij ook zorgen. Ik moet straks nog naar de AH, als er nog perenijsjes zijn zal ik zeker inslaan maar ik ben bang dat ze op de terugweg smelten als ik door het zonnetje loop. Daar hebben onze Afrikaanse vrienden geen last van als ze twintig kilometer van de waterput naar huis mogen lopen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik denk dat het eraan komt. De tuintafel die ik bij de Praxis wou meenemen was uitverkocht. Men is dus duidelijk bezig om barricademateriaal in te slaan!
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:22 schreef Baconbus het volgende:
Inmiddels van mijn kruipruimte een bunker gemaakt. Hier vinden ze me nooit.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:03 schreef Wespensteek het volgende:
Vandaag wou ik de revolutie beginnen maar het is er veel te warm voor, eerst maar een biertje, het leven is goed.
Wat een humor allemaal.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:16 schreef 99.999 het volgende:
Ik ben toch voor de perenijsjes gegaan. Zo even kijken of ze de tocht overleefd hebben.
Misschien nu ook wel weer een goed idee...quote:In NRC Handelsblad tekende Jannetje Koelewijn op oudejaarsavond 2000 op hoe een angstig ouder echtpaar in afwachting van het laatste oordeel zijn bad alvast had laten vollopen om nog tenminste voor enkele dagen drinkwater te hebben.
Dus dat deden de buren buiten op het grasveld. Wel vreemd dat ze hun kinderen er dan in laten spelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:06 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Interessant artikel over onheilsprofeten.
http://www.meervrijheid.nl/index.html?bo-optimisten.htm
Zoals aan het einde van de vorige eeuw....
[..]
Misschien nu ook wel weer een goed idee...
Je bad vol laten lopen voor drinkwater.
DNA verzamelen voor na de slachting, zodat ze de kinderen kunnen klonen. Gaat vlugger en je weet wat je krijgt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus dat deden de buren buiten op het grasveld. Wel vreemd dat ze hun kinderen er dan in laten spelen.
Die Baudet wil “een nieuwe generatie opleiden, die uiteindelijk het roer kan overnemen in Nederland”?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:11 schreef Kijkertje het volgende:
Ik ga maar even snel nog een terrasje pakken voor het te laat is
Ik kan nog wel een organisatie noemen, die kinderen wilde opleiden voor het besturen van een toekomstig rijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die Baudet wil “een nieuwe generatie opleiden, die uiteindelijk het roer kan overnemen in Nederland”?.
Dat forum voor de vrijheid van hem, of hoe heet het, schijnt net zo'n oubollig marge clubje te zijn als de Edmund Burke Stichting destijds.
Edmund Burke Stichting organiseerde ook zomerkamp voor jonge leden om zich te scholen in de conservatieve leer. Ik weet niet of dat ooit een succes is geweest trouwens.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een organisatie noemen, die kinderen wilde opleiden voor het besturen van een toekomstig rijk.
Daar heeft Breivik toen een stokje voor gestoken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een organisatie noemen, die kinderen wilde opleiden voor het besturen van een toekomstig rijk.
Schaar jij Hans Teeuwen onder een oubollig marge clubje?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die Baudet wil “een nieuwe generatie opleiden, die uiteindelijk het roer kan overnemen in Nederland”?.
Dat forum voor de vrijheid van hem, of hoe heet het, schijnt net zo'n oubollig marge clubje te zijn als de Edmund Burke Stichting destijds.
Teeuwen zit niet in dat oubollige marge clubje hoor. Zijn allemaal conservatief rechtse corpsballetjes die daarnaar toe gaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:52 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Schaar jij Hans Teeuwen onder een oubollig marge clubje?
Toch apart dat ik als ultralinks figuur het voor een groot deel eens ben met een extreem rechts persoon als Baudet trouwens.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar heeft Breivik toen een stokje voor gestoken.
Hans Teeuwen heeft zichzelf paranoïde gesnoven.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:52 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Toch apart dat ik als ultralinks figuur het voor een groot deel eens ben met een extreem rechts persoon als Baudet trouwens.
Want de intelligentsia van voorgaande periodes zijn geen producten van hun tijd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:59 schreef LelijKnap het volgende:
Maar laten we wel wezen, de leidende intelligentsia van tegenwoordig is een verzameling van verziekt pc-conformisten die op geen enkele wijze intellectueel bestaansrecht hebben opgeëist; het zijn slechts producten van een periode vrede die aan de hand van redelijke relatieve welvaart terecht zijn gekomen in posities waar wereldvreemdheid niet afgestraft wordt.
Gesnoven, een vriend/collega, neergestoken. Oninteressant verschil ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hans Teeuwen heeft zichzelf paranoïde gesnoven.
Ze eisen niet hun bestaansrecht op ? Foute boel .... Ieder mens heeft bestaansrechtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:59 schreef LelijKnap het volgende:
Maar laten we wel wezen, de leidende intelligentsia van tegenwoordig is een verzameling van verziekt pc-conformisten die op geen enkele wijze intellectueel bestaansrecht hebben opgeëist;
.nou nou.... en jij weet hoe het allemaal beter moet ?quote:het zijn slechts producten van een periode vrede die aan de hand van redelijke relatieve welvaart terecht zijn gekomen in posities waar wereldvreemdheid niet afgestraft wordt.
Een zal hoogstwaarschijnlijk de aanjager van het ander zijn geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:03 schreef LelijKnap het volgende:
Gesnoven, een vriend/collega, neergestoken. Oninteressant verschil ongetwijfeld.
Ieder is een product van zijn eigen tijd. Bepaalde tijden forceren echter vernieuwende en intrinsiek (en 'eigenaardige') intellectuele denkers en leiders, die met de strijd om macht/invloed in aanraking komen met aspecten (v.d. mens) welke hier onderdrukt worden. M.a.w.; het verloopt hier te soepel; conformeer aan je linkse pc-vriendjes en docenten, en je belandt vanzelf in een bepaalde degelijke positie. Alle kinderen van de eigen tijd maar verschillende tijden creëren verschillende antwoorden op de eigen tijd. En gelukkig begint nu ook deze tijd eindelijk, met de steeds benauwder wordende realiteit, werkelijk intellectualisme te eisen; de opkomst van het zo benoemde 'extreme rechts'.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Want de intelligentsia van voorgaande periodes zijn geen producten van hun tijd.
Veel dure woordenvoor een boude stelling zonder argumenten.
Ik lach me blauw als ik jou zulke uitspraken zie doen, gefrustreerde geesteszieke cuckhold.
Je schrijft zo veel maar je zegt helaas niks...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:59 schreef LelijKnap het volgende:
Maar laten we wel wezen, de leidende intelligentsia van tegenwoordig is een verzameling van verziekt pc-conformisten geleid door elite-populisme die op geen enkele wijze intellectueel bestaansrecht hebben opgeëist; het zijn slechts producten van een periode vrede die aan de hand van redelijke relatieve welvaart terecht zijn gekomen in posities waar wereldvreemdheid niet afgestraft wordt.
Extreem rechts en intellectualisme in een zin staat erg vreemd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ieder is een product van zijn eigen tijd. Bepaalde tijden forceren echter vernieuwende en intrinsiek (en 'eigenaardige') intellectuele denkers en leiders, die met de strijd om macht/invloed in aanraking komen met aspecten (v.d. mens) welke hier onderdrukt worden. M.a.w.; het verloopt hier te soepel; conformeer aan je linkse pc-vriendjes en docenten, en je belandt vanzelf in een bepaalde degelijke positie. Alle kinderen van de eigen tijd maar verschillende tijden creëren verschillende antwoorden op de eigen tijd. En gelukkig begint nu ook deze tijd eindelijk, met de steeds benauwder wordende realiteit, werkelijke intellectualisme te eisen; de opkomst van het zo benoemde 'extreme rechts'.
Alhier een voorbeeld van een niet uitgedaagd kind van z'n tijd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Extreem rechts en intellectualisme in een zin staat erg vreemd.
Niet noodzakelijkerwijs. Veel nazi's, bijvoorbeeld, waren hoog opgeleid.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Extreem rechts en intellectualisme in een zin staat erg vreemd.
Maar ik heb dan weer geen goede baan gekregen omdat ik meepraat met de pc-elite. Dus ik val helemaal tussen wal en schip!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Alhier een voorbeeld van een niet uitgedaagd kind van z'n tijd.
Ik heb dan ook nooit gezegd dat intelligentie geen rol speelt als vereiste 'goed terecht te komen'.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar ik heb dan weer geen goede baan gekregen omdat ik meepraat met de pc-elite. Dus ik val helemaal tussen wal en schip!
Extreem-rechts is niet de norm, genialiteit voldoet niet aan de norm, extreem-rechts is geniaal.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:10 schreef LelijKnap het volgende:
Ieder is een product van zijn eigen tijd. Bepaalde tijden forceren echter vernieuwende en intrinsiek (en 'eigenaardige') intellectuele denkers en leiders, die met de strijd om macht/invloed in aanraking komen met aspecten (v.d. mens) welke hier onderdrukt worden. M.a.w.; het verloopt hier te soepel; conformeer aan je linkse pc-vriendjes en docenten, en je belandt vanzelf in een bepaalde degelijke positie. Alle kinderen van de eigen tijd maar verschillende tijden creëren verschillende antwoorden op de eigen tijd. En gelukkig begint nu ook deze tijd eindelijk, met de steeds benauwder wordende realiteit, werkelijk intellectualisme te eisen; de opkomst van het zo benoemde 'extreme rechts'.
Evenals vele Chinezen, Japanners, Z-Koreanen, Amerikanen, etc, die bijvoorbeeld geen trek hebben in een massale toestroom van (islamitische) migranten en zelfbehoud propaganderen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Niet noodzakelijkerwijs. Veel nazi's, bijvoorbeeld, waren hoog opgeleid.
en kersverse elite dus, wat nogal wringt met het aanschoppen tegen de elite en het idee dat “het gewone volk” moet spreken via “directe democratie”.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Teeuwen zit niet in dat oubollige marge clubje hoor. Zijn allemaal conservatief rechtse corpsballetjes die daarnaar toe gaan.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:59 schreef LelijKnap het volgende:
Maar laten we wel wezen, de leidende intelligentsia van tegenwoordig is een verzameling van verziekt pc-conformisten geleid door elite-populisme die op geen enkele wijze intellectueel bestaansrecht hebben opgeëist; het zijn slechts producten van een periode vrede die aan de hand van redelijke relatieve welvaart terecht zijn gekomen in posities waar wereldvreemdheid niet afgestraft wordt.
Het is echter geen intellectuele beweging. In feite is het nazisme opgelegd in de universiteit waardoor er vanzelf hoogopgeleide nazi's ontstonden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Niet noodzakelijkerwijs. Veel nazi's, bijvoorbeeld, waren hoog opgeleid.
Nou, veel hoef je er anders niet voor te doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nooit gezegd dat intelligentie geen rol speelt als vereiste 'goed terecht te komen'.
En ik conformeer heel netjes hoor.quote:conformeer aan je linkse pc-vriendjes en docenten, en je belandt vanzelf in een bepaalde degelijke positie.
En nu je eigen mening in je eigen woorden?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ieder is een product van zijn eigen tijd. Bepaalde tijden forceren echter vernieuwende en intrinsiek (en 'eigenaardige') intellectuele denkers en leiders, die met de strijd om macht/invloed in aanraking komen met aspecten (v.d. mens) welke hier onderdrukt worden. M.a.w.; het verloopt hier te soepel; conformeer aan je linkse pc-vriendjes en docenten, en je belandt vanzelf in een bepaalde degelijke positie. Alle kinderen van de eigen tijd maar verschillende tijden creëren verschillende antwoorden op de eigen tijd. En gelukkig begint nu ook deze tijd eindelijk, met de steeds benauwder wordende realiteit, werkelijk intellectualisme te eisen; de opkomst van het zo benoemde 'extreme rechts'.
Ja, mensen zullen een handtekening wel gezet hebben en daar loopt Baudet nou mee te pimpen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:19 schreef Japie77 het volgende:
[..]
en kersverse elite dus, wat nogal wringt met het aanschoppen tegen de elite en het idee dat “het gewone volk” moet spreken via “directe democratie”.
Onder de deelnemers bekende en minder bekende gezichten als Jort Kelder, Hans Teeuwen, Paul Cliteur, Arjo Klamer, Bruno de Haas, Annabel Nanninga en Geerten Waling. Ook Sid Lukkassen en Timon Dias mochten natuurlijk niet ontbreken. Opmerkelijke namen in de aftiteling zijn Balasz Orban (toevallig, de achternaam?), Theodore Dalrymple en islamhater Douglas Murray[3].
http://sargasso.nl/karske(...)-die-ze-voorspellen/
Deels. Een deel werd inderdaad, zoals nu, gedwongen zich te conformeren aan de leidende idealen van de machthebbende. In dat opzicht heeft bijvoorbeeld een Timmermans veel meer gemeen met een hoogopgeleide nazi dan een Fortuyn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is echter geen intellectuele beweging. In feite is het nazisme opgelegd in de universiteit waardoor er vanzelf hoogopgeleide nazi's ontstonden.
Wat lul je nou, Hans Teeuwen is ook een van de deelnemers. Dat jij je eigen links niet doorleest moet je zelf weten maar geef het in ieder geval toe.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, mensen zullen een handtekening wel gezet hebben en daar loopt Baudet nou mee te pimpen.
Maar nee, je zit er niet op te wachten dat de huidige "elite" door deze "elite" wordt overgenomen iig. Gelukkig is het een oubollige marge clubje van rabiaten en valt het ongetwijfeld na paar jaar uit elkaar nadat ze onderling elkaar voor rotte vis uitmaken net zoals die potsierlijke marginalen van dat EBS clubje.
Je moet natuurlijk ook naar de universiteit gaan en daar de multiple choice quispelletjes met een voldoende 'winnen'.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, veel hoef je er anders niet voor te doen.
[..]
En ik conformeer heel netjes hoor.
Wat mij betreft wel. En voorspelling: ze zullen (gelukkig) nooit een deuk in een pakje boter kunnen slaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat lul je nou, Hans Teeuwen is ook een van de deelnemers. Dat jij je eigen links niet doorleest moet je zelf weten maar geef het in ieder geval toe.
Absoluut geen oubollig mannenclubje imo. In ieder geval veel en veel minder oubollig mannenclubje dan wat er nu op het pluche zit. Met al die grijze bankiers en politici.
Dat is mijn eigen mening, in mijn eigen woordenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En nu je eigen mening in je eigen woorden?
Potverdrie, ik heb een paar diploma's van linkse geesteswetenschapsopleidingen van een universiteit thuis hangen. Cum laude van eentje zelfs, dus dat is ook voldoende! Wat doe ik niet goed?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook naar de universiteit gaan en daar de multiple choice quispelletjes met een voldoende 'winnen'.
Dan doorzien ze misschien toch jouw onechtheid ten aanzien van de politiek-correctheid.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Potverdrie, ik heb een paar diploma's van linkse geesteswetenschapsopleidingen van een universiteit thuis hangen. Cum laude van eentje zelfs, dus dat is ook voldoende! Wat doe ik niet goed?
Hans Teeuwen is als cabaretier die het al jaren niet meer van zijn voorstellingen maar provocaties en uitvallen moet hebben natuurlijk wel hard op weg naar de Freek de Jonge statusquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:52 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, ik ben het prototype van een niet-uitgedaagd kind van mijn tijd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dan doorzien ze misschien toch jouw onechtheid ten aanzien van de politiek-correctheid.
'Volgens mij is Luda niet helemaal... hoor jongens. Soms merk ik op dat...'
Noem jij jezelf extreem links?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. En voorspelling: ze zullen (gelukkig) nooit een deuk in een pakje boter kunnen slaan..
Dan weet ik het ook niet. Misschien ben je gewoon lelijk. Ook dat kan een reële rol spelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, ik ben het prototype van een niet-uitgedaagd kind van mijn tijd.
Wat een compleet nietszeggende zinquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:59 schreef LelijKnap het volgende:
Nee dat is een bepaald raar patroon dat je jezelf hebt aangeleerd door allerlei moeilijke woorden te gebruiken denk je dat mensen je intelligent zullen vinden en meer respect zullen geven. Laat die woordenschat van je even varen en geef gewoon je mening want die word niet echt duidelijk door al dat warrig taalgebruik.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is mijn eigen mening, in mijn eigen woorden
Teeuwen heeft het altijd met provocaties gedaan. En hij hoeft het niet meer van zijn voorstelligen te hebben omdat hij financieel onafhankelijk is en liever lekker jazz speelt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hans Teeuwen is als cabaretier die het al jaren niet meer van zijn voorstellingen maar provocaties en uitvallen moet hebben natuurlijk wel hard op weg naar de Freek de Jonge status
Jouw onkunde mijn werkelijke mening te abstraheren kan je niet deflecteren door mij van pretentie te betichten. Nee, Jappie, daar ga ik niet in mee.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee dat is een bepaald raar patroon dat je jezelf hebt aangeleerd door allerlei moeilijke woorden te gebruiken denk je dat mensen je intelligent zullen vinden en meer respect zullen geven. Laat die woordenschat van je even varen en geef gewoon je mening want die word niet echt duidelijk door al dat warrig taalgebruik.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:25 schreef LelijKnap het volgende:
Deels. Een deel werd inderdaad, zoals nu, gedwongen zich te conformeren aan de leidende idealen van de machthebbende. In dat opzicht heeft bijvoorbeeld een Timmermans veel meer gemeen met een hoogopgeleide nazi dan een Fortuyn.
Prima dan niet. Als je niet wilt dat mensen je begrijpen (wat me toch vrij essentieel lijkt voor een nuttige discussie) dan vraag ik me af wat je hier doet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jouw onkunde mijn werkelijke mening te abstraheren kan je niet deflecteren door mij van pretentie te betichten. Nee, Jappie, daar ga ik niet in mee.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:27 schreef LelijKnap het volgende:
Je moet natuurlijk ook naar de universiteit gaan en daar de multiple choice quispelletjes met een voldoende 'winnen'.
Ontwijkende persoonlijkheidsstoornis, o.a.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Timmermans gedwongen om PvdA idealen op zich te nemen om zo aan het werk te blijven.![]()
Waarvoor loop jij bij de psych?![]()
Het prozaische equivalent van een goldplated Opel Kadett.....quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:46 schreef LelijKnap het volgende:
Ontwijkende persoonlijkheidsstoornis, o.a.
Dit verklaart goddomme veel.quote:zich kenmerkt door geremdheid en het gevoel minderwaardig te zijn.
Volgens mij valt het gewoon prima te begrijpen. Zeker als je instaat bent voorbij de 'pretentie' te kijken. Maar goed, wat ik in het kort zeg; -en natuurlijk is het een generalisatie van de historie- dat de elite zich veelal op machiavellistische wijze een bepaalde machtspositie toegeëigende (met uitzondering van de kinderen, zoals blauwbloedjes natuurlijk). Die onderneming op zichzelf is al zo werkelijk, dat het een inherent ander en meer realistisch wereldbeeld (t.a.z. v.d. concurrerende/egoïstische mens) schiep. Vele andere intellectuele van voorheen, althans zij die nu uitsteken in de geschiedenisboeken, waren zij die in conflict waren met de tijdsgeest; het waren zij die veelal een zwaar en een leven vol conflict ondergingen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:38 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Prima dan niet. Als je niet wilt dat mensen je begrijpen (wat me toch vrij essentieel lijkt voor een nuttige discussie) dan vraag ik me af wat je hier doet.
Zeer zeker. Ik, anders dan vele, ken mijzelf dan ook wel redelijk goed.quote:
Wel zonde dat je hele wereldbeeld is vertekend dankzij een psychische stoornis.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zeer zeker. Ik, anders dan vele, ken mijzelf dan ook wel redelijk goed.
Ik moest toch wel glimlachen bij het stukje waar hij anderen aanspoort om te vechten voor hun vaderland terwijl hij zichzelf de naam van een Romeinse slaaf als alias heeft aangemeten. Blijkbaar kon hij geen oud-Nederlander vinden die voldeed aan de norm.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ah dat Spartacus Timon Dias Spartacus wist ik niet.
Die uit constant zeer dreigende taal over een onvermijdelijke burgeroorlog. Lijkt alsof die lui willen dat hun zieke voorspellingen een self-fulfilling prophecy worden.
Ik heb mijn psychische stoornissen ook intellectueel geïnternaliseerd waardoor ik de benodigde nuances in mijn wereldbeeld heb kunnen verrichten. Deze is dus op geen enkele wijze onderhevig geraakt aan mijn individuele psychologische problematiek.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wel zonde dat je hele wereldbeeld is vertekend dankzij een psychische stoornis.
Hoe Nederlands is die Thierry Baudet. Zijn achternaam doet vermoeden dat hij Franse (Hugenoten?) voorouders heeft. En met een voornaam Thierry is men dus nog steeds Frans "angehaucht". Holland, let op uw saeck! De vijfde kolonne der Sansculotten is in ons midden!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hou je dure woorden voor je als je zulke ongelofelijke onzin uitslaat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:59 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb mijn psychische stoornissen ook intellectueel geïnternaliseerd waardoor ik de benodigde nuances in mijn wereldbeeld heb kunnen verrichten. Deze is dus op geen enkele wijze onderhevig geraakt aan mijn individuele psychologische problematiek.
tjonge.... ken je niet iemand afzeiken zonder de nazi;s aan te roepen ?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Deels. Een deel werd inderdaad, zoals nu, gedwongen zich te conformeren aan de leidende idealen van de machthebbende. In dat opzicht heeft bijvoorbeeld een Timmermans veel meer gemeen met een hoogopgeleide nazi dan een Fortuyn.
Welke onzin? Ik ben de -bijna tragische- verwording van nuance.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou je dure woorden voor je als je zulke ongelofelijke onzin uitslaat.
Ik wordt liever tweemaal per dag gedomineerd door een Napoleon dan door een Arabische jihadist. Just sayin'quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:00 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Hoe Nederlands is die Thierry Baudet. Zijn achternaam doet vermoeden dat hij Franse (Hugenoten?) voorouders heeft. En met een voornaam Thierry is men dus nog steeds Frans "angehaucht". Holland, let op uw saeck! De vijfde kolonne der Sansculotten is in ons midden!
Onzin, gaat niet over zijn naam noch afkomst. Dat is namelijk niet relevant.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:00 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Hoe Nederlands is die Thierry Baudet. Zijn achternaam doet vermoeden dat hij Franse (Hugenoten?) voorouders heeft. En met een voornaam Thierry is men dus nog steeds Frans "angehaucht". Holland, let op uw saeck! De vijfde kolonne der Sansculotten is in ons midden!
\ Mand /quote:
Ah joh, als jij het land de verdoemenis inhelpt, dan mag ik toch zeker wel de taal verkrachten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
\ Mand /
\_____/
|
|
|
¥
LelijKnap
Oh? Hoe ben ik dat aan het doen, dan? Kan ik daar ergens een loonstrookje en salaris voor krijgen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah joh, als jij het land de verdoemenis inhelpt, dan mag ik toch zeker wel de taal verkrachten.
Heb je ooit wel eens overwogen dat je de luxe niet hebt om niet aan compromissen te doen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onzin, gaat niet over zijn naam noch afkomst. Dat is namelijk niet relevant.
Gaat imo om zijn in principe zeer moreel conservatieve, absolutistische en rechts sociaal-economische denkbeelden. Daar ga ik niet achterstaan, alhoewel ik dan wel tegengestemd heb bij het referendum en ook echt heel erg veel vraagtekens heb bij de islam, de EU en de vluchtelingencrisis.
Dat je dat dan hebt, betekent niet dat je je automatische wilt inlaten met dit soort figuren.
Baudets vereniging is een voortzetting van het EBS, en dat was echt huilen met de pet op.
En ik ben absoluut niet extremistisch, noch links noch rechts.
Ik woon samen met een vrouw, wat denk jij zelf?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens overwogen dat je de luxe niet hebt om niet aan compromissen te doen?
Ja, maar moeders zijn altijd veel toegeeflijker, dus dat telt niet...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik woon samen met een vrouw, wat denk jij zelf?
Publiekelijk (via het internet) opkomen voor en steun betuigen aan elementen die meedragen aan de ondergang van Nederland. Je kan er salaris voor krijgen wanneer je aangenomen wordt bij de VVD, PvdA, SP, et cetera.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh? Hoe ben ik dat aan het doen, dan? Kan ik daar ergens een loonstrookje en salaris voor krijgen?
Zijn Belgische stamvader was onderwijzer te Deventer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:00 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Jij projecteert je stacaravan avontuur nu op mij?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, maar moeders zijn altijd veel toegeeflijker, dus dat telt niet...
De gemiddelde Nederlandse man aanschouwende; geen idee.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik woon samen met een vrouw, wat denk jij zelf?
Je moet altijd compromissen sluiten jongen. Je hele leven moet je je aanpassen ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlandse man aanschouwende; geen idee.
Mijn peut raadde dat aan. Om de schaamte kwijt te raken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij projecteert je stacaravan avontuur nu op mij?
Whehehe.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mijn peut raadde dat aan. Om de schaamte kwijt te raken.
Neem dan genoegen met bovengenoemde heer. Zelf ik ben -bijna- bereid(t?) met Wilders genoegen te nemen na de door links geïnspireerde moord op Fortuyn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je moet altijd compromissen sluiten jongen.
Nou ja, Wilders stemt voor 99% met de VVD mee.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Neem dan genoegen met bovengenoemde heer. Zelf ik ben -bijna- bereid(t?) met Wilders genoegen te nemen na de door links geïnspireerde moord op Fortuyn.
Zo zijn er mensen die wakker worden van de door rechts geïnspireerde Breivik.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Neem dan genoegen met bovengenoemde heer. Zelf ik ben -bijna- bereid(t?) met Wilders genoegen te nemen na de door links geïnspireerde moord op Fortuyn.
O.a. daarom 'bijna'. Wat blijft er verder over?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, Wilders stemt voor 99% met de VVD mee.
Ik ben niet 'wakker geworden' door Fortuyn. Ik herkende in zijn retoriek genoeg overeenkomstige meningen om op hem te willen stemmen. Overigens heeft Breivik ook mensen aan de rechterkant wakkergeschud ('Dat hij bereid was zover te gaan, dat geeft wel aan dat...).quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zo zijn er mensen die wakker worden van de door rechts geïnspireerde Breivik.
Als je jezelf cultureel marxist noemt ben je toch wel vrij extreem imo.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onzin, gaat niet over zijn naam noch afkomst. Dat is namelijk niet relevant.
Gaat imo om zijn in principe zeer moreel conservatieve, absolutistische en rechts sociaal-economische denkbeelden. Daar ga ik niet achterstaan, alhoewel ik dan wel tegengestemd heb bij het referendum en ook echt heel erg veel vraagtekens heb bij de islam, de EU en de vluchtelingencrisis.
Dat je dat dan hebt, betekent niet dat je je automatische wilt inlaten met dit soort figuren.
Baudets vereniging is een voortzetting van het EBS, en dat was echt huilen met de pet op.
En ik ben absoluut niet extremistisch, noch links noch rechts.
Ja, dat doe ik omdat ik de waarden van de islam niet onderschrijf.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Als je jezelf cultureel marxist noemt ben je toch wel vrij extreem imo.
Nee, ook niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ah nee extreem rechts. Dan zouden de ideeen van Baudet je toch aan moeten spreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |