abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161991987
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:59 schreef LelijKnap het volgende:
Maar laten we wel wezen, de leidende intelligentsia van tegenwoordig is een verzameling van verziekt pc-conformisten die op geen enkele wijze intellectueel bestaansrecht hebben opgeëist;
Ze eisen niet hun bestaansrecht op ? Foute boel .... Ieder mens heeft bestaansrecht

quote:
het zijn slechts producten van een periode vrede die aan de hand van redelijke relatieve welvaart terecht zijn gekomen in posities waar wereldvreemdheid niet afgestraft wordt.
.nou nou.... en jij weet hoe het allemaal beter moet ?
Sluit aan , achterin de rij .... er zijn nog 3 miljoen beterweters voor je
pi_161992055
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:03 schreef LelijKnap het volgende:
Gesnoven, een vriend/collega, neergestoken. Oninteressant verschil ongetwijfeld.
Een zal hoogstwaarschijnlijk de aanjager van het ander zijn geweest.
pi_161992130
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:02 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Want de intelligentsia van voorgaande periodes zijn geen producten van hun tijd.

Veel dure woordenvoor een boude stelling zonder argumenten.

Ik lach me blauw als ik jou zulke uitspraken zie doen, gefrustreerde geesteszieke cuckhold.
Ieder is een product van zijn eigen tijd. Bepaalde tijden forceren echter vernieuwende en intrinsiek (en 'eigenaardige') intellectuele denkers en leiders, die met de strijd om macht/invloed in aanraking komen met aspecten (v.d. mens) welke hier onderdrukt worden. M.a.w.; het verloopt hier te soepel; conformeer aan je linkse pc-vriendjes en docenten, en je belandt vanzelf in een bepaalde degelijke positie. Alle kinderen van de eigen tijd maar verschillende tijden creëren verschillende antwoorden op de eigen tijd. En gelukkig begint nu ook deze tijd eindelijk, met de steeds benauwder wordende realiteit, werkelijk intellectualisme te eisen; de opkomst van het zo benoemde 'extreme rechts'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2016 19:13:04 ]
  zaterdag 7 mei 2016 @ 19:11:13 #229
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_161992143
quote:
Maar laten we wel wezen, de leidende intelligentsia van tegenwoordig is een verzameling van verziekt pc-conformisten geleid door elite-populisme die op geen enkele wijze intellectueel bestaansrecht hebben opgeëist; het zijn slechts producten van een periode vrede die aan de hand van redelijke relatieve welvaart terecht zijn gekomen in posities waar wereldvreemdheid niet afgestraft wordt.
Je schrijft zo veel maar je zegt helaas niks...
pi_161992177
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:10 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ieder is een product van zijn eigen tijd. Bepaalde tijden forceren echter vernieuwende en intrinsiek (en 'eigenaardige') intellectuele denkers en leiders, die met de strijd om macht/invloed in aanraking komen met aspecten (v.d. mens) welke hier onderdrukt worden. M.a.w.; het verloopt hier te soepel; conformeer aan je linkse pc-vriendjes en docenten, en je belandt vanzelf in een bepaalde degelijke positie. Alle kinderen van de eigen tijd maar verschillende tijden creëren verschillende antwoorden op de eigen tijd. En gelukkig begint nu ook deze tijd eindelijk, met de steeds benauwder wordende realiteit, werkelijke intellectualisme te eisen; de opkomst van het zo benoemde 'extreme rechts'.
Extreem rechts en intellectualisme in een zin staat erg vreemd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_161992200
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Alhier een voorbeeld van een niet uitgedaagd kind van z'n tijd.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 19:16:03 #232
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_161992218
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Niet noodzakelijkerwijs. Veel nazi's, bijvoorbeeld, waren hoog opgeleid.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_161992222
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Alhier een voorbeeld van een niet uitgedaagd kind van z'n tijd.
Maar ik heb dan weer geen goede baan gekregen omdat ik meepraat met de pc-elite. Dus ik val helemaal tussen wal en schip!
pi_161992270
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Maar ik heb dan weer geen goede baan gekregen omdat ik meepraat met de pc-elite. Dus ik val helemaal tussen wal en schip!
Ik heb dan ook nooit gezegd dat intelligentie geen rol speelt als vereiste 'goed terecht te komen'.
pi_161992272
quote:
Ieder is een product van zijn eigen tijd. Bepaalde tijden forceren echter vernieuwende en intrinsiek (en 'eigenaardige') intellectuele denkers en leiders, die met de strijd om macht/invloed in aanraking komen met aspecten (v.d. mens) welke hier onderdrukt worden. M.a.w.; het verloopt hier te soepel; conformeer aan je linkse pc-vriendjes en docenten, en je belandt vanzelf in een bepaalde degelijke positie. Alle kinderen van de eigen tijd maar verschillende tijden creëren verschillende antwoorden op de eigen tijd. En gelukkig begint nu ook deze tijd eindelijk, met de steeds benauwder wordende realiteit, werkelijk intellectualisme te eisen; de opkomst van het zo benoemde 'extreme rechts'.
Extreem-rechts is niet de norm, genialiteit voldoet niet aan de norm, extreem-rechts is geniaal.

Aha. :')
pi_161992292
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Evenals vele Chinezen, Japanners, Z-Koreanen, Amerikanen, etc, die bijvoorbeeld geen trek hebben in een massale toestroom van (islamitische) migranten en zelfbehoud propaganderen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2016 19:20:26 ]
  zaterdag 7 mei 2016 @ 19:19:45 #237
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_161992294
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Teeuwen zit niet in dat oubollige marge clubje hoor. Zijn allemaal conservatief rechtse corpsballetjes die daarnaar toe gaan.
en kersverse elite dus, wat nogal wringt met het aanschoppen tegen de elite en het idee dat “het gewone volk” moet spreken via “directe democratie”.

Onder de deelnemers bekende en minder bekende gezichten als Jort Kelder, Hans Teeuwen, Paul Cliteur, Arjo Klamer, Bruno de Haas, Annabel Nanninga en Geerten Waling. Ook Sid Lukkassen en Timon Dias mochten natuurlijk niet ontbreken. Opmerkelijke namen in de aftiteling zijn Balasz Orban (toevallig, de achternaam?), Theodore Dalrymple en islamhater Douglas Murray[3].

http://sargasso.nl/karske(...)-die-ze-voorspellen/
Feyenoord!
  zaterdag 7 mei 2016 @ 19:20:34 #238
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_161992307
quote:
Maar laten we wel wezen, de leidende intelligentsia van tegenwoordig is een verzameling van verziekt pc-conformisten geleid door elite-populisme die op geen enkele wijze intellectueel bestaansrecht hebben opgeëist; het zijn slechts producten van een periode vrede die aan de hand van redelijke relatieve welvaart terecht zijn gekomen in posities waar wereldvreemdheid niet afgestraft wordt.
_O- _O-
Feyenoord!
pi_161992309
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is echter geen intellectuele beweging. In feite is het nazisme opgelegd in de universiteit waardoor er vanzelf hoogopgeleide nazi's ontstonden.
pi_161992310
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik heb dan ook nooit gezegd dat intelligentie geen rol speelt als vereiste 'goed terecht te komen'.
Nou, veel hoef je er anders niet voor te doen.

quote:
conformeer aan je linkse pc-vriendjes en docenten, en je belandt vanzelf in een bepaalde degelijke positie.
En ik conformeer heel netjes hoor.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 19:22:18 #241
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_161992339
quote:

[..]

En nu je eigen mening in je eigen woorden?
Feyenoord!
pi_161992375
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:19 schreef Japie77 het volgende:

[..]

en kersverse elite dus, wat nogal wringt met het aanschoppen tegen de elite en het idee dat “het gewone volk” moet spreken via “directe democratie”.

Onder de deelnemers bekende en minder bekende gezichten als Jort Kelder, Hans Teeuwen, Paul Cliteur, Arjo Klamer, Bruno de Haas, Annabel Nanninga en Geerten Waling. Ook Sid Lukkassen en Timon Dias mochten natuurlijk niet ontbreken. Opmerkelijke namen in de aftiteling zijn Balasz Orban (toevallig, de achternaam?), Theodore Dalrymple en islamhater Douglas Murray[3].

http://sargasso.nl/karske(...)-die-ze-voorspellen/
Ja, mensen zullen een handtekening wel gezet hebben en daar loopt Baudet nou mee te pimpen.
Maar nee, je zit er niet op te wachten dat de huidige "elite" door deze "elite" wordt overgenomen iig. Gelukkig is het een oubollige marge clubje van rabiaten en valt het ongetwijfeld na paar jaar uit elkaar nadat ze onderling elkaar voor rotte vis uitmaken net zoals die potsierlijke marginalen van dat EBS clubje.
I´m back.
pi_161992407
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:20 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Het is echter geen intellectuele beweging. In feite is het nazisme opgelegd in de universiteit waardoor er vanzelf hoogopgeleide nazi's ontstonden.
Deels. Een deel werd inderdaad, zoals nu, gedwongen zich te conformeren aan de leidende idealen van de machthebbende. In dat opzicht heeft bijvoorbeeld een Timmermans veel meer gemeen met een hoogopgeleide nazi dan een Fortuyn.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 19:26:24 #244
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_161992429
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, mensen zullen een handtekening wel gezet hebben en daar loopt Baudet nou mee te pimpen.
Maar nee, je zit er niet op te wachten dat de huidige "elite" door deze "elite" wordt overgenomen iig. Gelukkig is het een oubollige marge clubje van rabiaten en valt het ongetwijfeld na paar jaar uit elkaar nadat ze onderling elkaar voor rotte vis uitmaken net zoals die potsierlijke marginalen van dat EBS clubje.
Wat lul je nou, Hans Teeuwen is ook een van de deelnemers. Dat jij je eigen links niet doorleest moet je zelf weten maar geef het in ieder geval toe.

Absoluut geen oubollig mannenclubje imo. In ieder geval veel en veel minder oubollig mannenclubje dan wat er nu op het pluche zit. Met al die grijze bankiers en politici.
Feyenoord!
pi_161992443
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, veel hoef je er anders niet voor te doen.

[..]

En ik conformeer heel netjes hoor.
Je moet natuurlijk ook naar de universiteit gaan en daar de multiple choice quispelletjes met een voldoende 'winnen'.
pi_161992445
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:26 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat lul je nou, Hans Teeuwen is ook een van de deelnemers. Dat jij je eigen links niet doorleest moet je zelf weten maar geef het in ieder geval toe.

Absoluut geen oubollig mannenclubje imo. In ieder geval veel en veel minder oubollig mannenclubje dan wat er nu op het pluche zit. Met al die grijze bankiers en politici.
Wat mij betreft wel. En voorspelling: ze zullen (gelukkig) nooit een deuk in een pakje boter kunnen slaan. :).
I´m back.
pi_161992454
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:22 schreef Japie77 het volgende:

[..]

En nu je eigen mening in je eigen woorden?
Dat is mijn eigen mening, in mijn eigen woorden }:|
pi_161992478
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:27 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk ook naar de universiteit gaan en daar de multiple choice quispelletjes met een voldoende 'winnen'.
Potverdrie, ik heb een paar diploma's van linkse geesteswetenschapsopleidingen van een universiteit thuis hangen. Cum laude van eentje zelfs, dus dat is ook voldoende! Wat doe ik niet goed?
pi_161992512
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Potverdrie, ik heb een paar diploma's van linkse geesteswetenschapsopleidingen van een universiteit thuis hangen. Cum laude van eentje zelfs, dus dat is ook voldoende! Wat doe ik niet goed?
Dan doorzien ze misschien toch jouw onechtheid ten aanzien van de politiek-correctheid.
'Volgens mij is Luda niet helemaal... hoor jongens. Soms merk ik op dat...'
pi_161992526
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:52 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Schaar jij Hans Teeuwen onder een oubollig marge clubje?

Hans Teeuwen is als cabaretier die het al jaren niet meer van zijn voorstellingen maar provocaties en uitvallen moet hebben natuurlijk wel hard op weg naar de Freek de Jonge status :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')