abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161983741
quote:
Hoho, het gaat hier over de revolutie die elk moment uit kan breken. Het is belangrijk dat mensen over dertig jaar nog kunnen teruglezen hoe de mensen zich voelden zo vlak voor het uitbreken van de grote meirevolutie van 2016.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_161983754
quote:
Ho ho, je onderschat een belangrijk detail. De magnums waren in de aanbieding. Magnums. Dit is een teken. Magnums zijn ook wapens.
pi_161983797
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 11:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik kon wel degelijk merken dat mensen gehamsterd hadden, de Festini Peer ijsjes waren op. :(
Noodgedwongen maar Festini aardbei gehaald. Ik begin zo langzamerhand te begrijpen hoe de mensen in de hongerwinter van 1944 zich gevoeld moeten hebben.
Ik maak mij ook zorgen. Ik moet straks nog naar de AH, als er nog perenijsjes zijn zal ik zeker inslaan maar ik ben bang dat ze op de terugweg smelten als ik door het zonnetje loop. Daar hebben onze Afrikaanse vrienden geen last van als ze twintig kilometer van de waterput naar huis mogen lopen.
pi_161983842
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 11:48 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik maak mij ook zorgen. Ik moet straks nog naar de AH, als er nog perenijsjes zijn zal ik zeker inslaan maar ik ben bang dat ze op de terugweg smelten als ik door het zonnetje loop. Daar hebben onze Afrikaanse vrienden geen last van als ze twintig kilometer van de waterput naar huis mogen lopen.
Ik heb mooi een stukje schaduw meegepikt tijdens de wandeling terug. Maar ja, Magnums zijn iets degelijker dan perenijsjes. Dit was dan ook een bewuste keuze omdat ik je angst herken.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 12:07:45 #205
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_161984121
Ik denk dat het eraan komt. De tuintafel die ik bij de Praxis wou meenemen was uitverkocht. Men is dus duidelijk bezig om barricademateriaal in te slaan!
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 7 mei 2016 @ 12:22:08 #206
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161984365
Inmiddels van mijn kruipruimte een bunker gemaakt. Hier vinden ze me nooit.
wooblabalurg
pi_161985143
Vandaag wou ik de revolutie beginnen maar het is er veel te warm voor, eerst maar een biertje, het leven is goed.
pi_161985425
Ik ben toch voor de perenijsjes gegaan. Zo even kijken of ze de tocht overleefd hebben.
pi_161985488
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik denk dat het eraan komt. De tuintafel die ik bij de Praxis wou meenemen was uitverkocht. Men is dus duidelijk bezig om barricademateriaal in te slaan!
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:22 schreef Baconbus het volgende:
Inmiddels van mijn kruipruimte een bunker gemaakt. Hier vinden ze me nooit.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 13:03 schreef Wespensteek het volgende:
Vandaag wou ik de revolutie beginnen maar het is er veel te warm voor, eerst maar een biertje, het leven is goed.
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 13:16 schreef 99.999 het volgende:
Ik ben toch voor de perenijsjes gegaan. Zo even kijken of ze de tocht overleefd hebben.
Wat een humor allemaal.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 13:28:39 #210
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161985651
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 13:20 schreef Infection het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Wat een humor allemaal.
Ben je al klaar voor de strijd?
wooblabalurg
pi_161986236
Interessant artikel over onheilsprofeten.

http://www.meervrijheid.nl/index.html?bo-optimisten.htm

Zoals aan het einde van de vorige eeuw....

quote:
In NRC Handelsblad tekende Jannetje Koelewijn op oudejaarsavond 2000 op hoe een angstig ouder echtpaar in afwachting van het laatste oordeel zijn bad alvast had laten vollopen om nog tenminste voor enkele dagen drinkwater te hebben.

Misschien nu ook wel weer een goed idee...
Je bad vol laten lopen voor drinkwater.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 14:11:14 #212
323401 Kijkertje
met filter
pi_161986295
Karskens, Baudet, Brussen en Roos entameren de oorlog die ze 'voorspellen'

Ik ga maar even snel nog een terrasje pakken voor het te laat is :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_161986301
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 14:06 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Interessant artikel over onheilsprofeten.

http://www.meervrijheid.nl/index.html?bo-optimisten.htm

Zoals aan het einde van de vorige eeuw....

[..]

Misschien nu ook wel weer een goed idee...
Je bad vol laten lopen voor drinkwater.
Dus dat deden de buren buiten op het grasveld. Wel vreemd dat ze hun kinderen er dan in laten spelen.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 14:15:50 #214
66444 Lord_Vetinari
pi_161986354
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 14:11 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dus dat deden de buren buiten op het grasveld. Wel vreemd dat ze hun kinderen er dan in laten spelen.
DNA verzamelen voor na de slachting, zodat ze de kinderen kunnen klonen. Gaat vlugger en je weet wat je krijgt.
pi_161986373
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 14:11 schreef Kijkertje het volgende:
Karskens, Baudet, Brussen en Roos entameren de oorlog die ze 'voorspellen'

Ik ga maar even snel nog een terrasje pakken voor het te laat is :P
Die Baudet wil “een nieuwe generatie opleiden, die uiteindelijk het roer kan overnemen in Nederland”? :D.
Dat forum voor de vrijheid van hem, of hoe heet het, schijnt net zo'n oubollig marge clubje te zijn als de Edmund Burke Stichting destijds.
I´m back.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 14:44:38 #216
66444 Lord_Vetinari
pi_161986865
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 14:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die Baudet wil “een nieuwe generatie opleiden, die uiteindelijk het roer kan overnemen in Nederland”? :D.
Dat forum voor de vrijheid van hem, of hoe heet het, schijnt net zo'n oubollig marge clubje te zijn als de Edmund Burke Stichting destijds.
Ik kan nog wel een organisatie noemen, die kinderen wilde opleiden voor het besturen van een toekomstig rijk.
pi_161986928
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 14:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik kan nog wel een organisatie noemen, die kinderen wilde opleiden voor het besturen van een toekomstig rijk.
Edmund Burke Stichting organiseerde ook zomerkamp voor jonge leden om zich te scholen in de conservatieve leer. Ik weet niet of dat ooit een succes is geweest trouwens.
I´m back.
pi_161987112
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 14:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Daar heeft Breivik toen een stokje voor gestoken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 7 mei 2016 @ 18:52:20 #219
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_161991803
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 14:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Schaar jij Hans Teeuwen onder een oubollig marge clubje?

Toch apart dat ik als ultralinks figuur het voor een groot deel eens ben met een extreem rechts persoon als Baudet trouwens.
Feyenoord!
pi_161991837
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:52 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Toch apart dat ik als ultralinks figuur het voor een groot deel eens ben met een extreem rechts persoon als Baudet trouwens.
Teeuwen zit niet in dat oubollige marge clubje hoor. Zijn allemaal conservatief rechtse corpsballetjes die daarnaar toe gaan.
I´m back.
pi_161991839
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 14:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daar heeft Breivik toen een stokje voor gestoken.
_O_ _O-
pi_161991907
Maar laten we wel wezen, de leidende intelligentsia van tegenwoordig is een verzameling van verziekt pc-conformisten geleid door elite-populisme die op geen enkele wijze intellectueel bestaansrecht hebben opgeëist; het zijn slechts producten van een periode vrede die aan de hand van redelijke relatieve welvaart terecht zijn gekomen in posities waar wereldvreemdheid niet afgestraft wordt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2016 19:00:46 ]
pi_161991909
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:52 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Hans Teeuwen heeft zichzelf paranoïde gesnoven.
pi_161991967
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:59 schreef LelijKnap het volgende:
Maar laten we wel wezen, de leidende intelligentsia van tegenwoordig is een verzameling van verziekt pc-conformisten die op geen enkele wijze intellectueel bestaansrecht hebben opgeëist; het zijn slechts producten van een periode vrede die aan de hand van redelijke relatieve welvaart terecht zijn gekomen in posities waar wereldvreemdheid niet afgestraft wordt.
Want de intelligentsia van voorgaande periodes zijn geen producten van hun tijd.

Veel dure woordenvoor een boude stelling zonder argumenten.

Ik lach me blauw als ik jou zulke uitspraken zie doen, gefrustreerde geesteszieke cuckhold.
pi_161991978
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 18:59 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Hans Teeuwen heeft zichzelf paranoïde gesnoven.
Gesnoven, een vriend/collega, neergestoken. Oninteressant verschil ongetwijfeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')