Hoho, het gaat hier over de revolutie die elk moment uit kan breken. Het is belangrijk dat mensen over dertig jaar nog kunnen teruglezen hoe de mensen zich voelden zo vlak voor het uitbreken van de grote meirevolutie van 2016.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alstublieft: NWS / [NWS-SC] Jullie allemaal :')))))))
Ho ho, je onderschat een belangrijk detail. De magnums waren in de aanbieding. Magnums. Dit is een teken. Magnums zijn ook wapens.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alstublieft: NWS / [NWS-SC] Jullie allemaal :')))))))
Ik maak mij ook zorgen. Ik moet straks nog naar de AH, als er nog perenijsjes zijn zal ik zeker inslaan maar ik ben bang dat ze op de terugweg smelten als ik door het zonnetje loop. Daar hebben onze Afrikaanse vrienden geen last van als ze twintig kilometer van de waterput naar huis mogen lopen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kon wel degelijk merken dat mensen gehamsterd hadden, de Festini Peer ijsjes waren op.
Noodgedwongen maar Festini aardbei gehaald. Ik begin zo langzamerhand te begrijpen hoe de mensen in de hongerwinter van 1944 zich gevoeld moeten hebben.
Ik heb mooi een stukje schaduw meegepikt tijdens de wandeling terug. Maar ja, Magnums zijn iets degelijker dan perenijsjes. Dit was dan ook een bewuste keuze omdat ik je angst herken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik maak mij ook zorgen. Ik moet straks nog naar de AH, als er nog perenijsjes zijn zal ik zeker inslaan maar ik ben bang dat ze op de terugweg smelten als ik door het zonnetje loop. Daar hebben onze Afrikaanse vrienden geen last van als ze twintig kilometer van de waterput naar huis mogen lopen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik denk dat het eraan komt. De tuintafel die ik bij de Praxis wou meenemen was uitverkocht. Men is dus duidelijk bezig om barricademateriaal in te slaan!
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:22 schreef Baconbus het volgende:
Inmiddels van mijn kruipruimte een bunker gemaakt. Hier vinden ze me nooit.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:03 schreef Wespensteek het volgende:
Vandaag wou ik de revolutie beginnen maar het is er veel te warm voor, eerst maar een biertje, het leven is goed.
Wat een humor allemaal.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:16 schreef 99.999 het volgende:
Ik ben toch voor de perenijsjes gegaan. Zo even kijken of ze de tocht overleefd hebben.
Misschien nu ook wel weer een goed idee...quote:In NRC Handelsblad tekende Jannetje Koelewijn op oudejaarsavond 2000 op hoe een angstig ouder echtpaar in afwachting van het laatste oordeel zijn bad alvast had laten vollopen om nog tenminste voor enkele dagen drinkwater te hebben.
Dus dat deden de buren buiten op het grasveld. Wel vreemd dat ze hun kinderen er dan in laten spelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:06 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Interessant artikel over onheilsprofeten.
http://www.meervrijheid.nl/index.html?bo-optimisten.htm
Zoals aan het einde van de vorige eeuw....
[..]
Misschien nu ook wel weer een goed idee...
Je bad vol laten lopen voor drinkwater.
DNA verzamelen voor na de slachting, zodat ze de kinderen kunnen klonen. Gaat vlugger en je weet wat je krijgt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus dat deden de buren buiten op het grasveld. Wel vreemd dat ze hun kinderen er dan in laten spelen.
Die Baudet wil “een nieuwe generatie opleiden, die uiteindelijk het roer kan overnemen in Nederland”?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:11 schreef Kijkertje het volgende:
Karskens, Baudet, Brussen en Roos entameren de oorlog die ze 'voorspellen'
Ik ga maar even snel nog een terrasje pakken voor het te laat is
Ik kan nog wel een organisatie noemen, die kinderen wilde opleiden voor het besturen van een toekomstig rijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die Baudet wil “een nieuwe generatie opleiden, die uiteindelijk het roer kan overnemen in Nederland”?.
Dat forum voor de vrijheid van hem, of hoe heet het, schijnt net zo'n oubollig marge clubje te zijn als de Edmund Burke Stichting destijds.
Edmund Burke Stichting organiseerde ook zomerkamp voor jonge leden om zich te scholen in de conservatieve leer. Ik weet niet of dat ooit een succes is geweest trouwens.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een organisatie noemen, die kinderen wilde opleiden voor het besturen van een toekomstig rijk.
Daar heeft Breivik toen een stokje voor gestoken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een organisatie noemen, die kinderen wilde opleiden voor het besturen van een toekomstig rijk.
Schaar jij Hans Teeuwen onder een oubollig marge clubje?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die Baudet wil “een nieuwe generatie opleiden, die uiteindelijk het roer kan overnemen in Nederland”?.
Dat forum voor de vrijheid van hem, of hoe heet het, schijnt net zo'n oubollig marge clubje te zijn als de Edmund Burke Stichting destijds.
Teeuwen zit niet in dat oubollige marge clubje hoor. Zijn allemaal conservatief rechtse corpsballetjes die daarnaar toe gaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:52 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Schaar jij Hans Teeuwen onder een oubollig marge clubje?
Toch apart dat ik als ultralinks figuur het voor een groot deel eens ben met een extreem rechts persoon als Baudet trouwens.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar heeft Breivik toen een stokje voor gestoken.
Hans Teeuwen heeft zichzelf paranoïde gesnoven.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:52 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Schaar jij Hans Teeuwen onder een oubollig marge clubje?
Toch apart dat ik als ultralinks figuur het voor een groot deel eens ben met een extreem rechts persoon als Baudet trouwens.
Want de intelligentsia van voorgaande periodes zijn geen producten van hun tijd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:59 schreef LelijKnap het volgende:
Maar laten we wel wezen, de leidende intelligentsia van tegenwoordig is een verzameling van verziekt pc-conformisten die op geen enkele wijze intellectueel bestaansrecht hebben opgeëist; het zijn slechts producten van een periode vrede die aan de hand van redelijke relatieve welvaart terecht zijn gekomen in posities waar wereldvreemdheid niet afgestraft wordt.
Gesnoven, een vriend/collega, neergestoken. Oninteressant verschil ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hans Teeuwen heeft zichzelf paranoïde gesnoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |