abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161979641
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 01:26 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Och jee.... Een wegkijker. Niet serieus te nemen dus. Fijne avond verder :W
Je hebt het over lastige jongetjes op straat..toch ? Die wijst men aan als oorzaak voor straatterreur?
En dat vind jij een reden voor een revolutie ?
Weet je wat een revolutie is ?
Dat impliceert geweld, met als doel de macht over te nemen in het land.

Ga nou niet wegkijken van dit goedpraten van revolutionair geweld
  zaterdag 7 mei 2016 @ 01:36:50 #182
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_161979736
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 01:13 schreef RobbieRonald het volgende:
Misschien niet in mei maar op een gegeven moment is de grens wel bereikt natuurlijk. Hoeveel jaar moeten we dit soort typische straatterreur nog gedogen?

Het is een puur menselijke reactie om in opstand te komen tegen groepen "binnendringers" die de boel met opzet lopen te verstieren.

Evolutionair gezien is de beste oplossing om dit soort lui met keiharde hand te corrigeren dan wel uit de samenleving te weren. Soms moet je gewoon teruggrijpen naar (bewezen werkende) basisprincipes maar jammer genoeg wordt dat door naïevelingen weer als iets onmenselijks gezien. Hoe ironisch...
:')_!
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_161979850
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 01:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je hebt het over lastige jongetjes op straat..toch ? Die wijst men aan als oorzaak voor straatterreur?
En dat vind jij een reden voor een revolutie ?
Weet je wat een revolutie is ?
Dat impliceert geweld, met als doel de macht over te nemen in het land.

Ga nou niet wegkijken van dit goedpraten van revolutionair geweld
Ik heb het niet over "lastige" jongetjes. Ik heb het over straatterroristen. Downplay het maar weer... Typisch.

Niets mis met een opstand. Daar hoeft niet per se iets negatiefs uit te komen.
pi_161979880
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 01:36 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

:')_!
:D
pi_161981765
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 01:41 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Ik heb het niet over "lastige" jongetjes. Ik heb het over straatterroristen. Downplay het maar weer... Typisch.

Niets mis met een opstand. Daar hoeft niet per se iets negatiefs uit te komen.
Straat terroristen wat zijn dat deze etterbakken in Ede maar dan ook de roomblanke kinderen die wel eens een stoeptegel van een viaduct gooien?
pi_161981958
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 00:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is net een paar dagen mooi weer en we hebben al te maken met rellen in Ede en een steekpartij in een AZC en de ramadan is nog geeneens begonnen. Heb geduld mijn vrienden, of er een revolutie gaat komen weet ik niet maar dat het de komende maanden in Europa erg onplezierig gaat worden weet ik wel.
Je wil wel echt te graag. Beetje ziek wel eigenlijk.
pi_161981993
Maar jongens, we hebben gewoon verkiezingen volgend jaar, hoezo zou er een "revolutie" uitbreken?
  zaterdag 7 mei 2016 @ 10:13:21 #188
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_161982419
Prachtig weertje weer voor een revolutie. Zal 'ie vandaag dan?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_161982443
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:13 schreef Dven het volgende:
Ik heb geen zin. Vanavond naar een concert, en morgen de ontknoping van de eredivisie. Vanaf dinsdag wordt het weer kouder, dus misschien volgende keer. Maar waarschijnlijk niet.
pi_161982467
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:15 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik heb geen zin. Vanavond naar een concert, en morgen de ontknoping van de eredivisie. Vanaf dinsdag wordt het weer kouder, dus misschien volgende keer. Maar waarschijnlijk niet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_161982488
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:13 schreef Dven het volgende:
Zo snel nog maar even boodschappen doen voordat de pleuris uitbreekt, zodat ik straks lekker met een waterijsje vanaf mijn balkon de chaos kan gadeslaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_161982539
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zo snel nog maar even boodschappen doen voordat de pleuris uitbreekt, zodat ik straks lekker met een waterijsje vanaf mijn balkon de chaos kan gadeslaan.
Maar hopen dat de chaos dan gelijktijdig geheel landelijk uitbreekt anders missen de meesten het dadelijk nog. :D
pi_161983271
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou, ik heb zojuist boodschappen gedaan en iedereen oogde erg ontspannen, en aan het koopgedrag te zien was men niet aan het hamsteren. Maar die mensen houden natuurlijk de schijn op, want de boodschap van Karstens is natuurlijk wel degelijk tot alle lagen van de bevolking doorgedrongen. Karstens heeft geen autoriteit, Karstens is autoriteit. Maar dat weten we natuurlijk al te goed.

Ik ben gegaan voor de magnums. 2 pakken halen, 1 betalen. Een mooie bonus aanbieding om de overgang van het oude tijdperk naar het nieuwe in te luiden _O_
  zaterdag 7 mei 2016 @ 11:20:47 #194
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_161983363
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 09:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Straat terroristen wat zijn dat deze etterbakken in Ede maar dan ook de roomblanke kinderen die wel eens een stoeptegel van een viaduct gooien?
Die roomblanke kinderen die stoeptegels gooiden kregen hier op Fok! ook doodsverwensingen. Dus niet zo hypocriet zijn :)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 11:25:36 #195
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_161983417
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 11:13 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nou, ik heb zojuist boodschappen gedaan en iedereen oogde erg ontspannen, en aan het koopgedrag te zien was men niet aan het hamsteren. Maar die mensen houden natuurlijk de schijn op, want de boodschap van Karstens is natuurlijk wel degelijk tot alle lagen van de bevolking doorgedrongen. Karstens heeft geen autoriteit, Karstens is autoriteit. Maar dat weten we natuurlijk al te goed.

Ik ben gegaan voor de magnums. 2 pakken halen, 1 betalen. Een mooie bonus aanbieding om de overgang van het oude tijdperk naar het nieuwe in te luiden _O_
Karskens heeft nu wel al een nieuwe naam zo te zien :P
pi_161983439
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 11:25 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Karskens heeft nu wel al een nieuwe naam zo te zien :P
Ah ja, ik deed 2 dingen tegelijkertijd. Broodjes haring prepareren en ondertussen een bericht tikken. Kan ik beter niet doen.
pi_161983507
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 11:20 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Die roomblanke kinderen die stoeptegels gooiden kregen hier op Fok! ook doodsverwensingen. Dus niet zo hypocriet zijn :)
Het was eerder een vraag / opmerking wat kan daar hypocriet aan zijn? Ik zou de populisten dan eerder hypocriet willen noemen dat men tegen zulke raddraaiers geen revolutie wil ontketenen. :D
  zaterdag 7 mei 2016 @ 11:36:14 #198
110987 ErwinRommel
pi_161983593
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 11:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het was eerder een vraag / opmerking wat kan daar hypocriet aan zijn? Ik zou de populisten dan eerder hypocriet willen noemen dat men tegen zulke raddraaiers geen revolutie wil ontketenen. :D
Daar gaat het hier toch helemaal niet over?
pi_161983628
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 11:13 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik kon wel degelijk merken dat mensen gehamsterd hadden, de Festini Peer ijsjes waren op. :(
Noodgedwongen maar Festini aardbei gehaald. Ik begin zo langzamerhand te begrijpen hoe de mensen in de hongerwinter van 1944 zich gevoeld moeten hebben.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 11:42:20 #200
110987 ErwinRommel
pi_161983692
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 11:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik kon wel degelijk merken dat mensen gehamsterd hadden, de Festini Peer ijsjes waren op. :(
Noodgedwongen maar Festini aardbei gehaald. Ik begin zo langzamerhand te begrijpen hoe de mensen in de hongerwinter van 1944 zich gevoeld moeten hebben.
Alstublieft: NWS / [NWS-SC] Jullie allemaal :'))))))) ^O^
pi_161983741
quote:
Hoho, het gaat hier over de revolutie die elk moment uit kan breken. Het is belangrijk dat mensen over dertig jaar nog kunnen teruglezen hoe de mensen zich voelden zo vlak voor het uitbreken van de grote meirevolutie van 2016.
pi_161983754
quote:
Ho ho, je onderschat een belangrijk detail. De magnums waren in de aanbieding. Magnums. Dit is een teken. Magnums zijn ook wapens.
pi_161983797
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 11:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik maak mij ook zorgen. Ik moet straks nog naar de AH, als er nog perenijsjes zijn zal ik zeker inslaan maar ik ben bang dat ze op de terugweg smelten als ik door het zonnetje loop. Daar hebben onze Afrikaanse vrienden geen last van als ze twintig kilometer van de waterput naar huis mogen lopen.
pi_161983842
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 11:48 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik maak mij ook zorgen. Ik moet straks nog naar de AH, als er nog perenijsjes zijn zal ik zeker inslaan maar ik ben bang dat ze op de terugweg smelten als ik door het zonnetje loop. Daar hebben onze Afrikaanse vrienden geen last van als ze twintig kilometer van de waterput naar huis mogen lopen.
Ik heb mooi een stukje schaduw meegepikt tijdens de wandeling terug. Maar ja, Magnums zijn iets degelijker dan perenijsjes. Dit was dan ook een bewuste keuze omdat ik je angst herken.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 12:07:45 #205
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_161984121
Ik denk dat het eraan komt. De tuintafel die ik bij de Praxis wou meenemen was uitverkocht. Men is dus duidelijk bezig om barricademateriaal in te slaan!
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 7 mei 2016 @ 12:22:08 #206
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161984365
Inmiddels van mijn kruipruimte een bunker gemaakt. Hier vinden ze me nooit.
wooblabalurg
pi_161985143
Vandaag wou ik de revolutie beginnen maar het is er veel te warm voor, eerst maar een biertje, het leven is goed.
pi_161985425
Ik ben toch voor de perenijsjes gegaan. Zo even kijken of ze de tocht overleefd hebben.
pi_161985488
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik denk dat het eraan komt. De tuintafel die ik bij de Praxis wou meenemen was uitverkocht. Men is dus duidelijk bezig om barricademateriaal in te slaan!
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 12:22 schreef Baconbus het volgende:
Inmiddels van mijn kruipruimte een bunker gemaakt. Hier vinden ze me nooit.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 13:03 schreef Wespensteek het volgende:
Vandaag wou ik de revolutie beginnen maar het is er veel te warm voor, eerst maar een biertje, het leven is goed.
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 13:16 schreef 99.999 het volgende:
Ik ben toch voor de perenijsjes gegaan. Zo even kijken of ze de tocht overleefd hebben.
Wat een humor allemaal.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 13:28:39 #210
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161985651
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 13:20 schreef Infection het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Wat een humor allemaal.