abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2016 @ 00:01:01 #1
2651 svann
night-hawk
pi_161888526

Jeroen Pauw gaat in zijn eentje verder nu zijn soulmate Paul Witteman het hazenpad genomen heeft. Paultje houdt namelijk niet zo van nachtbraken en het late tijdstip. Dat komt ook mede door zijn leeftijd. Jeroen Pauw stopt nog lang niet. Die neemt elke dag weer wat vrouwen mee naar huis om de motor bij te tanken.

Het concept van Pauw blijft gewoon hetzelfde. Ouwehoeren over de waan en de urgentie van de dag. Van het geweld in het Midden-Oosten tot het geweld in het Oostblok. Van sport tot de politieke gebeurtenissen. Nu meer met een links kleurtje. Elke werkdag 23:00: Pauw!

Het geile Jeroen Pauw Twitteracount
Ik wil meer weten over Jeroen Pauw
Een koel linkje naar de site

seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 3 mei 2016 @ 00:02:21 #2
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_161888569
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 00:00 schreef svann het volgende:

[..]

Het ongeschoolde slecht geļnformeerde ontevreden 'gepeupel', of zoiets.
Khilafa is het beloofde land en de nieuwste uitvindingen zoals ''mosterdgas''
RED ONS HENNIEGOD
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 mei 2016 @ 00:06:27 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_161888683
Herhaling waard ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_161888734
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 00:06 schreef tong80 het volgende:
Herhaling waard ?

Probeer het!
Moeten zij weten
pi_161888747
quote:
9s.gif Op maandag 2 mei 2016 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Zij hebben een nieuw testament. Nu veroorzaakt de Koran overal ellende
Want het Nieuwe Testament is een herziening oid? Nee. Het Oude Testament is er gewoon onderdeel van, en dus net zo relevant. Daarbij staat er genoeg achterlijkheid in het Nieuwe Testament. En hoe denken we over de Joden die met de Tenach alleen het Oude Testament hebben? En moeten de Aziatische geloven over de Abrahamistische geloven dan ook maar standaard roepen wat voor dwaze imperialistische werken dit zijn die de westerse barbaren aanhangen?

Dat hele verhaal over de Islam of een heiligboek en de inhoud is zo ontzettend kort door de bocht. Moslims kunnen Indonesiėrs, Iraniėrs, Marokkanen, Islamitische Hindoestaanse Surinamers, Malaisiėrs, etc. zijn. Totaal niet te vergelijken met elkaar.

Ze komen gewoon te vaak uit randgroepwijken waar dom groepsgedrag aan de basis staat van een dergelijke maatschappelijke mentaliteit.
pi_161888767
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 00:08 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Want het Nieuwe Testament is een herziening oid? Nee. Het Oude Testament is er gewoon onderdeel van, en dus net zo relevant. Daarbij staat er genoeg achterlijkheid in het Nieuwe Testament. En hoe denken we over de Joden die met de Tenach alleen het Oude Testament hebben? En moeten de Aziatische geloven over de Abrahamistische geloven dan ook maar standaard roepen wat voor dwaze imperialistische werken dit zijn die de westerse barbaren aanhangen?

Dat hele verhaal over de Islam of een heiligboek en de inhoud is zo ontzettend kort door de bocht. Moslims kunnen Indonesiėrs, Iraniėrs, Marokkanen, Islamitische Hindoestaanse Surinamers, Malaisiėrs, etc. zijn. Totaal niet te vergelijken met elkaar.

Ze komen gewoon te vaak uit randgroepwijken waar dom groepsgedrag aan de basis staat van een dergelijke maatschappelijke mentaliteit.
Dat moslims verschillende etniciteiten hebben, zegt natuurlijk niets over de inhoud van de koran.
pi_161888796
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 00:09 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat moslims verschillende etniciteiten hebben, zegt natuurlijk niets over de inhoud van de koran.
Punt is dat die niet relevant is wanneer het gaat om de sociale ontwikkeling van mensen. Indonesiėrs hebben gemiddeld genomen een heel andere sociaal-maatschappelijke ontwikkeling dan Marokkanen. Nogmaals, de Bijbel en dus de Tenach kennen een soortgelijke inhoud. Alleen de Aziatische geloven doen het beter. Vreemd genoeg zie je uit die hoek dergelijke kort door de bocht-kritiek op de Abrahamistische geloven niet komen.
pi_161888872
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 00:10 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Punt is dat die niet relevant is wanneer het gaat om de sociale ontwikkeling van mensen. Indonesiėrs hebben gemiddeld genomen een heel andere sociaal-maatschappelijke ontwikkeling dan Marokkanen. Nogmaals, de Bijbel en dus de Tenach kennen een soortgelijke inhoud. Alleen de Aziatische geloven doen het beter. Vreemd genoeg zie je uit die hoek dergelijke kort door de bocht-kritiek op de Abrahamistische geloven niet komen.
Het Christendom heeft zich ontwikkeld naar een toleranter geloof. Gezien de inhoud van de bijbel is zo'n ontwikkeling ook makkelijker.

De Koran staat bol van de gewelddadigheden, Mohamed leed een gewelddadig leven, de hadith is hier duidelijk over.
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 mei 2016 @ 00:50:29 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_161889403
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 00:08 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Probeer het!
Er van af gezien. Zag de kop van Hans van Baalen. Daar tegenover Leicester op de BBC. :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_161889468
Open deuren teevee weer hoor hee.
pi_161896540
Ik krijg nu alweer jeuk van deze line-up.

http://pauw.vara.nl/komende-uitzending
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:41:24 #12
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161896651
Bij nieuws staat twee keer Maan :+
SOONY
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:51:52 #13
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161896941
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 00:08 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Want het Nieuwe Testament is een herziening oid? Nee.
:D
Laffe huichelaar
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 14:59:49 #14
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_161897127

Waar slaat dit plaatje eigenlijk op
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_161897774
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]

Nergens op
Moeten zij weten
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 15:43:13 #16
pi_161897946
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 15:34 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Nergens op
Wrm staat het dan in de OP
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_161898069
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Wrm staat het dan in de OP
Snap ik ook niet helemaal
Moeten zij weten
pi_161898106
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]

Wist je al dat Jeroen Pauw een woonboot heeft?
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 17:31:41 #19
pi_161900261
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wist je al dat Jeroen Pauw een woonboot heeft?
Ja dat wist ik. Alleen wrm staat Schelveccio erop
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_161900275
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:31 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ik denk dat Mani89 dat weet. Ik had de OP gemaakt in topic #1 maar volgens mij wilde hij dat plaatje erin.
pi_161900382
TV / Knevel & Van den Brink #232 RIP

Hier zit ook een VI verwijzing verborgen. :)
  dinsdag 3 mei 2016 @ 17:42:56 #22
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161900480
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:31 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Waarom. Niet.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 17:49:18 #23
pi_161900610
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:38 schreef tralalala het volgende:
TV / Knevel & Van den Brink #232 RIP

Hier zit ook een VI verwijzing verborgen. :)

(Niet de verwijzing waar je het over had maar moest toch lachen)
_O-
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 17:50:20 #24
pi_161900633
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:42 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Waarom. Niet.
:s
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_161901486
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 00:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het Christendom heeft zich ontwikkeld naar een toleranter geloof. Gezien de inhoud van de bijbel is zo'n ontwikkeling ook makkelijker.

De Koran staat bol van de gewelddadigheden, Mohamed leed een gewelddadig leven, de hadith is hier duidelijk over.
Dit is bullshit. Nogmaals, je negeert de Tenach, plus het verschil tussen alle Christelijke groepen onderling en ook de moslimgroepen tov elkaar. Het heeft alles met de omgevingsfactoren te maken. Religie is als het om randgroepgedrag gaat, weinig relevant.
pi_161901547
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:36 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Dit is bullshit. Nogmaals, je negeert de Tenach, plus het verschil tussen alle Christenen onderling en ook de moslims. Het heeft alles met de omgevingsfactoren te maken. Religie is als het om randgroepgedrag gaat, weinig relevant.
IS en andere extremisten gebruiken letterlijk teksten uit de koran en de hadith.

Natuurlijk gaat het om omgevingsfactoren, wat religie ook is. Maar religie weinig relevant noemen is op zijn minst dommig.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 18:42:03 #27
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161901626
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg nu alweer jeuk van deze line-up.

http://pauw.vara.nl/komende-uitzending
[img]Veroordeling SP-raadslid Lennart Feijen
Lennart Feijen, SP-raadslid uit Zoetermeer, is gisteren in hoger beroep veroordeeld tot een voorwaardelijke boete van 350 euro voor het beledigen van mede-raadslid Hilbrand Nawijn. Feijen noemde Nawijn twee jaar geleden een racist op Facebook en Twitter. Is hier sprake van beledigen of is deze uitspraak geoorloofd in de context van het politieke debat? Te gast: Lennart Feijen en Hilbrand Nawijn. [/img]

Dit wordt wel een topshowtje denk ik
Laffe huichelaar
pi_161901674
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

[ [url=Veroordeling SP-raadslid Lennart Feijen
Lennart Feijen, SP-raadslid uit Zoetermeer, is gisteren in hoger beroep veroordeeld tot een voorwaardelijke boete van 350 euro voor het beledigen van mede-raadslid Hilbrand Nawijn. Feijen noemde Nawijn twee jaar geleden een racist op Facebook en Twitter. Is hier sprake van beledigen of is deze uitspraak geoorloofd in de context van het politieke debat? Te gast: Lennart Feijen en Hilbrand Nawijn. ]afbeelding[/url] ]

Lijkt me dat Nawijn zichzelf prima kan verdedigen, beetje onzinnig om SP-meneer te veroordelen.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 18:45:40 #29
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_161901728
Nawijn _O-
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_161901864
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:45 schreef Gutmensch het volgende:
Nawijn _O-
Wat nou?

dinsdag 3 mei 2016 @ 19:01:53 #31
168304 Mani89
pi_161902157
Wat een ongelofelijke baas.
pi_161908545
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:38 schreef luxerobots het volgende:

[..]

IS en andere extremisten gebruiken letterlijk teksten uit de koran en de hadith.

Natuurlijk gaat het om omgevingsfactoren, wat religie ook is. Maar religie weinig relevant noemen is op zijn minst dommig.
Het is weinig relevant, omdat het gebruikt wordt als een tool. Het had iedere Abrahamistische religie kunnen zijn, of iets als patriotistische, klasse-technische of etnische sympathieėn zoals door de hele geschiedenis heen eveneens gebruikt is.
Islam was in dit geval logisch omdat in de betreffende regio, dat boek een soort van werkelijkheid is. Bepaalde groepen kunnen dan aangesproken worden, zeker wanneer je het combineert met bijv. de belofte van een goed leven en dat ook 'backed' met het daadwerkelijk geven van bijv. voedsel of geld. Vergeet niet dat er in dezelfde regio's ook mensen zijn/waren die met dezelfde omgevingsfactoren te maken hadden, eveneens in de Islam geloofden, die nu tot de slachtoffers behoren. Derhalve is religie weinig relevant wanneer je de factoren destilleert die aan de basis staan van het kunnen ontstaan van een dergelijke groep.
Ik zeg voor alle duidelijkheid niet dat het niet relevant is. Maar mensen doen nu alsof het een doorslaggevende rol heeft en dat het zonder de Islam nooit mis was gegaan. Dit is onzin.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

[ [url=Veroordeling SP-raadslid Lennart Feijen
Lennart Feijen, SP-raadslid uit Zoetermeer, is gisteren in hoger beroep veroordeeld tot een voorwaardelijke boete van 350 euro voor het beledigen van mede-raadslid Hilbrand Nawijn. Feijen noemde Nawijn twee jaar geleden een racist op Facebook en Twitter. Is hier sprake van beledigen of is deze uitspraak geoorloofd in de context van het politieke debat? Te gast: Lennart Feijen en Hilbrand Nawijn. ]afbeelding[/url] ]

Iemand een racist noemen kan tot een veroordeling leiden? Ben benieuwd naar de aanleiding en de overige details, aangezien ik me niet kan voorstellen dat het alleen daarbij gebleven is.

Overigens is van Nawijn bekend dat hij als minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie heel scheutig was met het toekennen van een status aan mensen waarover hij zelf de beslissing moest nemen ondanks dat de LPF een reputatie had daar juist erg conservatief in te staan. Ook de 14-1-brief is zijn creatie.

Een wat rare minister was het dus. Niet echt betrouwbaar als het om standpunten en beleid gaat. Naast het morele CDA-eske gedrag (waar hij van origine vandaan komt) was het ook een recalcitrant kereltje en richtte hij met DeWinter van het Vlaams Belang een denktank op, waar de LPF niets mee te maken wilde hebben. Dit was o.a. de reden dat hij voor zichzelf begon.

[ Bericht 34% gewijzigd door Djoetma op 03-05-2016 22:28:06 ]
pi_161909785
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 22:11 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Het is weinig relevant, omdat het gebruikt wordt als een tool. Het had iedere Abrahamistische religie kunnen zijn, of iets als patriotistische, klasse-technische of etnische sympathieėn zoals door de hele geschiedenis heen eveneens gebruikt is.
Islam was in dit geval logisch omdat in de betreffende regio, dat boek een soort van werkelijkheid is. Bepaalde groepen kunnen dan aangesproken worden, zeker wanneer je het combineert met bijv. de belofte van een goed leven en dat ook 'backed' met het daadwerkelijk geven van bijv. voedsel of geld. Vergeet niet dat er in dezelfde regio's ook mensen zijn/waren die met dezelfde omgevingsfactoren te maken hadden, eveneens in de Islam geloofden, die nu tot de slachtoffers behoren. Derhalve is religie weinig relevant wanneer je de factoren destilleert die aan de basis staan van het kunnen ontstaan van een dergelijke groep.
Ik zeg voor alle duidelijkheid niet dat het niet relevant is. Maar mensen doen nu alsof het een doorslaggevende rol heeft en dat het zonder de Islam nooit mis was gegaan. Dit is onzin.
De islam is inderdaad weinig relevant. Veel succes met deze boodschap in het Midden-Oosten.

Djoetma weet het beter.
pi_161909875
quote:
Hey! Heeeeey!! Jumpen!!1
pi_161909958
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 22:33 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De islam is inderdaad weinig relevant. Veel succes met deze boodschap in het Midden-Oosten.

Djoetma weet het beter.
Je snapt het gewoon niet en hebt het nodig om mensen in hokjes te plaatsen. Zo zit de wereld niet in elkaar. Feitelijk zeg je precies wat ik bedoel. Ze maken gebruik van de generale realiteit die de Islam in het Midden-Oosten is. Ik heb het puur over de sociale ontwikkeling richting iets als het onderdeel worden van IS.
pi_161909978
Ik ga kijken voor Peter Rgod.
pi_161910051
Kijken waardl?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_161910240
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 22:36 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Je snapt het gewoon niet en hebt het nodig om mensen in hokjes te plaatsen. Zo zit de wereld niet in elkaar. Feitelijk zeg je precies wat ik bedoel. Ze maken gebruik van de generale realiteit die de Islam in het Midden-Oosten is. Ik heb het puur over de sociale ontwikkeling richting iets als het onderdeel worden van IS.
Ik gebruik ironie.

Dit is trouwens niet de eerste keer dat je doet alsof ik het niet begrijp. Dat is makkelijk, jij hebt gelijk, en anderen begrijpen het niet.

Je hebt ook een zeurderig toontje met je ''vergeet niet''.

Ergens geef ik je gelijk, armoede, sociale ongelijkheid, bommen die uit de lucht vallen, oorlog, het zijn allemaal factoren waardoor terrorisme ontstaat. Net als dat de islam daar een component van is, er zijn nu eenmaal dik meer islamitische dan christelijke of boeddhistische terroristen. Niet zo gek als je het kijkt naar de oorsprong van dergelijke religies.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 22:45:27 #39
168304 Mani89
pi_161910517
Peter R is nog even ingehuurd om Hilbrand Nawijn er straks op te wijzen dat hij lid was van een fascistische nazipartij. Ik voel het.
pi_161910749
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 22:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik gebruik ironie.

Dit is trouwens niet de eerste keer dat je doet alsof ik het niet begrijp. Dat is makkelijk, jij hebt gelijk, en anderen begrijpen het niet.

Je hebt ook een zeurderig toontje met je ''vergeet niet''.

Ergens geef ik je gelijk, armoede, sociale ongelijkheid, bommen die uit de lucht vallen, oorlog, het zijn allemaal factoren waardoor terrorisme ontstaat. Net als dat de islam daar een component van is, er zijn nu eenmaal dik meer islamitische dan christelijke of boeddhistische terroristen. Niet zo gek als je het kijkt naar de oorsprong van dergelijke religies.
Die oorsprong is dus niet relevant. Kijk naar hoe Christelijke Kroaten en Serviėrs vaak over elkaar spreken bijv.
pi_161910823
pi_161910920
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 22:52 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is dus een veelzeggende blik. Die kost ¤275,-.
pi_161911070
quote:
[ afbeelding ]
¤¤¤¤
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 3 mei 2016 @ 22:57:50 #44
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_161911100
Pieter Ralfje de Fries genot. _O_
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_161911159
ik kijk ook :)
Zonder wrijving geen glans
pi_161911213
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 22:50 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Die oorsprong is dus niet relevant. Kijk naar hoe Christelijke Kroaten en Serviėrs vaak over elkaar spreken bijv.
Terrorisme gaat wel wat verder dan dat.

Maar ben weer ontopic.
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 23:00:51 #47
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_161911221
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 22:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik kijk ook :)
:)
What can change the nature of a man?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:01:07 #48
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_161911229
Peter r de vriesGOD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_161911230
quote:
[ afbeelding ]
pi_161911291
Als je jeuk hebt moet je krabben.
pi_161911345
Weer 2000 euro voor Peter R.
(she/her)
pi_161911351
:'( zijn er weer nieuwe zielige kinderen.
pi_161911355
Ah de VARA heeft weer 2 model vluchtelingen gevonden.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:04:14 #54
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_161911358
Present
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_161911361
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:04:17 #56
168304 Mani89
pi_161911362
Modelvluchtelingen. O+
pi_161911369
Aleppo heeft de meeste ziekenhuizen ter wereld.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:04:31 #58
168304 Mani89
pi_161911370
Oh Oh Aleppo.
pi_161911372
quote:
Blijf van me afff
pi_161911373
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Ah de VARA heeft weer 2 model vluchtelingen gevonden.
Zijn ze naast struikrover ook oogarts?
pi_161911387
Kop er bij houden.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:05:18 #62
378682 JohnBercow
pi_161911394
Ellie Lust :9~
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_161911398
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Terrorisme gaat wel wat verder dan dat.

Maar ben weer ontopic.
De antipathie heeft iig een basis die vooral met iets anders dan religie te maken hebben.

Dit is trouwens interessant inzake Nawijn:
Gino_Praat twitterde op dinsdag 03-05-2016 om 22:37:09 Was ik dit artikel gisteren maar tegengekomen.. Rechtvaardigt Feijens uitspraak des te meer #Pauw https://t.co/rSQZxo9Ed8 reageer retweet
Allochtonen harder straffen dan autochtonen, wel andere religieus gegronde scholen maar geen Islamitische... Je kan de racisme-claim prima verdedigen volgens mij. Of het waar is, is een tweede, maar er is zeker voldoende basis om een veroordeling (ook al is het voorwaardelijk) ronduit belachelijk te noemen.
pi_161911403
Slacht0ffor.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:05:34 #65
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161911406
Peter :O :z :Z
SOONY
pi_161911418
Ik wil Anniko aan tafel.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:05:52 #67
344884 monkyyy
pi_161911419
Hopelijk mag Peter als eerste zijn spreekbeurt doen, kan ik daarna m'n bed in.
pi_161911430
Je kan er geen kut mee, die beelden.
pi_161911438
Peter is net uit bed gerold.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:06:36 #70
168304 Mani89
pi_161911440
Lekker wijf achter Peter.
pi_161911442
Arabisch ziekenhuis
Onthoofde Arabier
Illegale arabieren en een pardon
Arabier met toneel en 4 Mei

Hallo Vara :')
pi_161911447
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Ellie Lust :9~
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_161911450
Zijn er nu ook al jasjes van Frenk van der Linden?
pi_161911464
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:05 schreef Djoetma het volgende:

[..]

De antipathie heeft iig een basis die vooral met iets anders dan religie te maken hebben.

De misdaden van IS hebben vooral met iets anders dan religie te maken?
pi_161911466
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik vind dit zeer onfapwaardig.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:07:38 #76
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_161911470
Niet gevreesd, ik kijk ook :)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:07:43 #77
168304 Mani89
pi_161911474
Walgelijk die Arabische ondertiteling.
pi_161911475

Sindsdien is Peter scherp op fietsen.
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 23:07:46 #79
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_161911476
quote:

[..]

[ afbeelding ]
pi_161911477
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Volgens mij een soort terminator in bed.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:07:59 #81
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_161911484
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:07 schreef luxerobots het volgende:

[..]

IS is oldskool , meer niet
RED ONS HENNIEGOD
pi_161911487
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Eindredactie Games dinsdag 3 mei 2016 @ 23:08:08 #83
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161911491
quote:

[..]

[ afbeelding ]
ik vind het idioot dat een politieagente zo met haar geloof te koop loopt.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_161911498
quote:
[ afbeelding ]

Lol... laffing out laut
pi_161911499
Heinekentap zeker, Peter? Maffiamaatje.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:08:29 #86
168304 Mani89
pi_161911501
quote:
[ afbeelding ]

Ik vind dit zo'n geweldige foto.
pi_161911504
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:08 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Op die foto is ze niet in functie.
pi_161911510
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:07 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het ontstaan van IS en daarmee ook de misdaden.
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 23:08:53 #89
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_161911511
quote:
[ afbeelding ]

pi_161911512
quote:

[..]

Dat zal wel in d'r privé-sfeer zijn aangezien politieagenten niet met religieuze symbolen mogen lopen.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:08:54 #91
202546 Baszh
The Dude abides
pi_161911513
Dit moet je de criminelen niet vertellen Peter :N
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_161911514
Peter weet alles van publiciteitsmomentjes.
pi_161911520
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:08 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik vind dit zo'n geweldige foto.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:09:12 #94
344884 monkyyy
pi_161911521
Peter, je verklapt alle politiegeheimpjes.
pi_161911523
quote:

[..]

Is een Ankh.
pi_161911527
Lelijk jasje heeft Peter aan.
  Eindredactie Games dinsdag 3 mei 2016 @ 23:09:35 #97
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161911530
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:08 schreef luxerobots het volgende:

[..]

nee, maar de enige rede waarom de foto is gemaakt is omdat ze bekend is van de politie
pi_161911541
Hakblok. hak - geen pijn
pi_161911543
20k daar komt Peter z'n bed niet voor uit.
pi_161911546
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Lelijk jasje heeft Peter aan.
Hoe duur zou het zijn? Doe eens een gok als veilingmeester.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:10:13 #101
378682 JohnBercow
pi_161911550
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Effe fappen
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_161911555
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:08 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Lol... laffing out laut
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 23:10:28 #103
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_161911560
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:08 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Door die foto ben ik ook niet in functie.
  Eindredactie Games dinsdag 3 mei 2016 @ 23:10:38 #104
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161911563
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

Is een Ankh.
ja, egyptische oude geloven is ook geloof
pi_161911567
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:09 schreef donald_dick het volgende:

[..]

nee, maar de enige rede waarom de foto is gemaakt is omdat ze bekend is van de politie
Alleen mensen bekend van politie laten foto's van zichzelf maken.
pi_161911568
Peter zet hoog in. Net zoals hij dat zelf ook doet.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:11:04 #107
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_161911574
Peter R. lacht om 20k...
pi_161911585
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:10 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ja, egyptische oude geloven is ook geloof
Wordt voornamelijk voor de sier gedragen.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:11:32 #109
2651 svann
night-hawk
pi_161911590
Bedrag voor levensmoeie kruimeldieven, vindt Peter.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Eindredactie Games dinsdag 3 mei 2016 @ 23:11:36 #110
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161911592
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:10 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Alleen mensen bekend van politie laten foto's van zichzelf maken.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:11:42 #111
446803 Tagliano
pi_161911596
Is Peter nu al klaar? :r
pi_161911597
pi_161911611
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:11 schreef donald_dick het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Like a boss :7
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:12:22 #114
344884 monkyyy
pi_161911617
10 minuutjes praten, 2.5k verdient.
pi_161911619
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:11 schreef donald_dick het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Toen keek ie al over zijn schouder.
  Eindredactie Games dinsdag 3 mei 2016 @ 23:12:38 #116
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161911623
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom dit :')
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:13:01 #117
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_161911635
Kinderpardon :r
Ze moeten die kinderen en hun families per direct het land uitzetten.
#superniger2020
pi_161911638
De tijdelijke asielstatus is 5 jaar.
pi_161911643
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:12 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Waarom dit :')
Dit was die onthoofde gast
pi_161911651
Zou haar doen
Jij bent het zonnetje!!!
pi_161911658
Hier komen de huilies.
  Eindredactie Games dinsdag 3 mei 2016 @ 23:13:51 #122
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161911662
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:13 schreef Zipportal het volgende:

[..]

maar waarom die Probleemwijken dudes erop :P
pi_161911664
pi_161911667
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:13 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Heeft Pauw een gast onthoofd? :o
pi_161911671
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:13 schreef donald_dick het volgende:

[..]

maar waarom die Probleemwijken dudes erop :P
Gewoon.
pi_161911672
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:13 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_161911675
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:10 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hoe duur zou het zijn? Doe eens een gok als veilingmeester.
Dit is van die semidure troep 800 piek easily maar het is waardeloos, gewoon een plakjasje uit het oosten met een prijskaartje.
  Eindredactie Games dinsdag 3 mei 2016 @ 23:14:26 #128
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161911680
quote:
[ afbeelding ]
pi_161911690
Hilbrand Nawijn hoorde hij nou bij Pim Fortuyn of bij Wilders? De politieke geschiedenis wordt een beetje een blur voor mij.
pi_161911703
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Hilbrand Nawijn hoorde hij nou bij Pim Fortuyn of bij Wilders? De politieke geschiedenis wordt een beetje een blur voor mij.
LPF mannetje
pi_161911704
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Dit is van die semidure troep 800 piek easily maar het is waardeloos, gewoon een plakjasje uit het oosten met een prijskaartje.
Ik koop ook semidure troep, maar dan goedkoop.

quote:
LPF, maar is erbij gekomen na Fortuyns dood.
  Eindredactie Games dinsdag 3 mei 2016 @ 23:15:24 #132
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161911706
quote:
Dikke LPFer
pi_161911707
quote:
bij pimmetje
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:15:33 #134
311468 Van_Poppel
pi_161911712
quote:
Nawijn ken ik alleen nog van die show op SBS :@
pi_161911713
Georgie viel zelf Zuid-Ossetia opeens binnen s'nachts.

Papa beer greep toen in.

Eindredactie Games dinsdag 3 mei 2016 @ 23:15:42 #136
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161911714
quote:
[ afbeelding ]
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:15:42 #137
202546 Baszh
The Dude abides
pi_161911715
quote:
Is toch een zanger?
pi_161911719
quote:
Hildebrand en Mat waren een soort Batman en Robin.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:15:49 #139
344884 monkyyy
pi_161911724
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:14 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Gewoon.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:16:00 #140
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_161911727
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

LPF mannetje
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:16:17 #141
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_161911735
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:15 schreef monkyyy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
21bwhf.jpg
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:16:28 #142
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_161911739
LEKKER JUMPEN
#superniger2020
pi_161911741
Kek brilletje heeft ie op hoor.
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 23:16:54 #144
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_161911748
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:16 schreef superniger het volgende:
LEKKER JUMPEN
HEY!
pi_161911749
Het gaat er niet om waar je vandaan komt. Alle landen zijn zielig!
pi_161911752
Ik weiger Nawijn serieus te nemen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:17:03 #147
311468 Van_Poppel
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:17:06 #148
344884 monkyyy
pi_161911758
pi_161911759
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

LPF mannetje
Ook ex-CDA waar zijn beleid als minister van Vreemdelingenzaken en Integratie meer op leek.
pi_161911760
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Matje Herben!!
pi_161911761
Mijn advies aan asielzoekers: maak een paar kinderen en blijf zo lang mogelijk procederen. Dan word je vanzelf zielig.
pi_161911765
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:17 schreef marcodej het volgende:
Ik weiger Nawijn serieus te nemen.
Dan blijft de rits dicht.
pi_161911772
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Mijn advies aan asielzoekers: maak een paar kinderen en blijf zo lang mogelijk procederen. Dan word je vanzelf zielig.
Daarom komen ze ook zwanger hierheen.
pi_161911776
Nawijn komt .... ?
pi_161911779
Waarom zijn kinderen zieliger dan volwassen, een kind wortelt juist het snelst.
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 23:18:08 #156
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_161911780
Tan :')
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:18:08 #157
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_161911781
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:10 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Effe fappen
Ook op die Georgische :9
pi_161911784
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:15 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik koop ook semidure troep, maar dan goedkoop.
Sinds Suit-Supply is het makkelijk om een beter, goedzittend pak te hebben.
Ik ga zelf naar een oud Italiaans mannetje die een full bespoke een pak aan elkaar naait voor vrij weinig. Maar draag mijn Suit-Supply mtm's nog steeds.

Brian en Kiton zijn overrated, prachtige stoffen en maakwijze maar het moet je net passen en pasvorm bij pakken/jasjes is alles.
pi_161911785
WHERE ARE YOU NOOOOW?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:18:28 #160
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_161911787
HumbertoGOD
#superniger2020
pi_161911790
Uiteindelijk blijft iedereen, eind goed al goed.
pi_161911791
Kek muziekje.
pi_161911793
Uitgezet in Zimbabwe :')
pi_161911798
Briefje van Bleker regelt het .
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:18:59 #165
202546 Baszh
The Dude abides
pi_161911807
Jump muziekje
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 23:19:00 #166
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_161911808
Deze compilatie _O-
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:19:05 #167
168304 Mani89
pi_161911809
#MauroOprotten
pi_161911815
Met MH-17 is er weer plek in Nederland gekomen.

Jammer.
pi_161911817
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:15 schreef monkyyy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_161911823
De wereld is een tranendal. We halen toch ook geen kinderen uit Bangladesh, Soedan of Noord-Korea? Daar zijn pas zielige kinderen.
pi_161911826
pi_161911827
Flikker ze er maar gewoon uit. Genoeg kinderen in dit land.
pi_161911832
Je moet ze neuken en het land uitzetten
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:19:50 #174
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:19:57 #175
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_161911834
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
RED ONS HENNIEGOD
pi_161911835
de land
pi_161911836
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
De wereld is een tranendal. We halen toch ook geen kinderen uit Bangladesh, Soedan of Noord-Korea? Daar zijn pas zielige kinderen.
Allemaal importeren, plaats zat.
pi_161911842
Neem je Tsjernobyl schimmel maar weer mee.
pi_161911846
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
Het gedachtegoed van Pim blijft bewaard
pi_161911857
Illegaal einde verhaal.
  Eindredactie Games dinsdag 3 mei 2016 @ 23:20:57 #181
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161911859
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
lekker kort, lekker krachtig
pi_161911865
Ik had nooit vriendjes op school mag ik dan wel uitgetyfd worden gvd
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:21:16 #183
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_161911875
Daarom het hele asielsysteem afschaffen.
pi_161911880
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Meest vergevorderde Afrikaanse land in de 60's.
Maar ja, een blanke man als leider kan natuurlijk niet, liever Mugabe.... :')

Kijk eens hoe modern Rhodesia ooit was:

Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 23:21:28 #185
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_161911883
Schade aan de ontwikkeling man man man :')
pi_161911887
Ondertussen poept een bejaarde de luier nog voller.
pi_161911888
pi_161911889
We willen geen pardon, maar dat iedereen blijft na vijf jaar. Dus alle gezinnen met een tijdelijke status mogen dus blijven.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:21:34 #189
2651 svann
night-hawk
pi_161911890
Laat die lui die hard werken aan een opleiding en graag willen blijven alsjeblieft blijven en de lui die schijt hebben aan Nederland naar een ander land oprotten.
pi_161911892
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:20 schreef Zipportal het volgende:
Illegaal einde verhaal.
fuck your racist borders fuck your racist nations
Jij bent het zonnetje!!!
pi_161911908
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:21 schreef svann het volgende:
Laat die lui die hard werken aan een opleiding en graag willen blijven alsjeblieft blijven en de lui die schijt hebben aan Nederland naar een ander land oprotten.
Iemand die mag blijven mag gewoon blijven. Mensen gaan sowieso niet terug.
pi_161911909
quote:
Was het maar zo geregeld.
pi_161911911
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Klopt. Ben er geweest.
pi_161911912
Worden er wel eens mensen daadwerkelijk uitgezet?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:22:42 #195
168304 Mani89
pi_161911913
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Reqolonisatie.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:22:44 #196
344884 monkyyy
pi_161911915
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:21 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
pi_161911920
quote:
Alle allochtonen gewoon terug naar Marokko...
  Eindredactie Games dinsdag 3 mei 2016 @ 23:23:10 #198
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161911924
quote:

[..]

[ afbeelding ]
afje gemacht
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:23:13 #199
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_161911925
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:20 schreef donald_dick het volgende:

[..]

lekker kort, lekker krachtig
Ja gewoon snel kwakken, plichtmatig zonder te genieten.
pi_161911927
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:22 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Djoetma terug naar Friesland.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:23:24 #201
168304 Mani89
pi_161911929
Ok doei.
pi_161911932
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:22 schreef monkyyy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jammer van de spelfout. Kansloos.
pi_161911935
quote:

[..]

Alleen de KUT-Marokkanen die hier de straten terroriseren zou al mooi zijn.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:23:49 #204
311468 Van_Poppel
pi_161911937
quote:
Als je goed kunt leren mag je blijven en anders kun je de tyfus krijgen...heel rechtvaardig klinkt dat ook niet. Gelijke monniken, gelijke kappen wat mij betreft.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:23:49 #205
446803 Tagliano
pi_161911938
METSJFIKSING
pi_161911940
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 23:24:18 #207
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_161911943
SJEIN
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:24:23 #208
2651 svann
night-hawk
pi_161911944
quote:

Dat zeg en bedoel ik heel nadrukkelijk niet.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:24:53 #209
436595 Sked
Zonnestraal
pi_161911952
Trump :')
pi_161911954
TrumpGod
pi_161911957
Trump +1
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:25:05 #212
168304 Mani89
pi_161911958
DONALDGOD.
  Eindredactie Games dinsdag 3 mei 2016 @ 23:25:10 #213
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161911959
Petertje heeft weer iets gezegd
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:25:15 #214
202546 Baszh
The Dude abides
pi_161911960
Trump > Cruz
  Eindredactie Games dinsdag 3 mei 2016 @ 23:25:20 #215
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161911962
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:25 schreef Mani89 het volgende:
DONALDGOD.
ja?
pi_161911965
Dit hebben we al gezien :z
pi_161911967
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:22 schreef monkyyy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:25:31 #218
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_161911968
Queen met de beste katoenplukkerhaat
RED ONS HENNIEGOD
pi_161911973
Gewonde militairen terug naar het slagveld!! Wat is dit nou?
Had je maar geen militair moeten worden. :')

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2016 23:26:02 ]
pi_161911975
Michelle Obama.

:')
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 23:25:59 #221
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_161911977
Boom headshot
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:26:22 #222
311468 Van_Poppel
pi_161911981
Nawijn heeft wel een breed gezicht gekregen :o
pi_161911985
Sieg Nawijn.
pi_161911990
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Alleen de KUT-Marokkanen die hier de straten terroriseren zou al mooi zijn.
Ik bedoel met die opmerking dat er gedaan wordt alsof 'allochtonen' een dergelijke opstelling hebben. Je vind ze echter in 99% van de gevallen alleen bij Turken en Marokkanen, hoewel de trend van de laatste jaren waarin allochtonen als één groep gegeneraliseerd worden, een soort ontwikkeling teweeg brengt die juist de verkeerde kant op is.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:26:45 #226
2651 svann
night-hawk
pi_161911993
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:

Als je goed kunt leren mag je blijven en anders kun je de tyfus krijgen...heel rechtvaardig klinkt dat ook niet. Gelijke monniken, gelijke kappen wat mij betreft.
Dat is waar. Iedereen met een positieve instelling bedoel ik meer.
pi_161911995
Wat een snotneus.
pi_161911997
Nawijn, met zijn vette paddenkop
pi_161911998
pi_161912008
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Michelle Obama.

[ afbeelding ]

:')
Zit ze te schijten?
pi_161912009
DISCRIMINATIE
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:27:20 #232
436595 Sked
Zonnestraal
pi_161912010
#teamHilbrand
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:27:26 #233
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_161912014
Dat die mafkees ooit minister kon worden is ook niet te geloven eigenlijk.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:27:28 #234
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_161912015
Wat een snotneus.
Heb nu al een teringhekel aan die SP'er
#superniger2020
pi_161912016
Wat een kneus
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 23:27:34 #236
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_161912017
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:26 schreef svann het volgende:

[..]

Dat is waar. Iedereen met een positieve instelling bedoel ik meer.
Dus mensen die depressief zijn van het oorlogsgebied mogen niet blijven.
Lekker rechtvaardig.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:27:34 #237
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161912018
Ohhhhhhhh
SOONY
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:27:41 #238
202546 Baszh
The Dude abides
pi_161912021
Dat is toch helemaal niet racistisch ?
pi_161912022
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zit ze te schijten?
Zo ziet ze er gewoon uit.

pi_161912024
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:27 schreef Martinello het volgende:
Dat die mafkees ooit minister kon worden is ook niet te geloven eigenlijk.
pi_161912027
#cut4hilbrand
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:28:01 #242
168304 Mani89
pi_161912029
Die gozer heeft een iets te bijdehante kop.
pi_161912035
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zoek de Dieren.
pi_161912041
Wat is dit nou weer voor flauwekul :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:28:26 #245
311468 Van_Poppel
pi_161912043
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mat was het nog het meest normaal van dat gezelschap :')
pi_161912044
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Uitzetten in Zimbabwe.
pi_161912045
Die SP'er kan geeneens normaal praten.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:28:46 #248
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161912051
Wie is deze kneus :+
SOONY
pi_161912053
Het recht heeft gesproken.
pi_161912057
pi_161912058
Wie wist dat Hilbrand nog in de politiek zat?
pi_161912062
Dit gozertje lach je toch gewoon keihard uit in zijn gezicht. Pleur op man, wie denkt ie wel niet dat ie is _O-
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:29:09 #253
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_161912063
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Haal het Marxisme erbij en hij spreekt opeens vloeiend Duits
RED ONS HENNIEGOD
pi_161912065
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het is treurig gesteld met de politici, vooral in de plaatselijke politiek.
  Eindredactie Games dinsdag 3 mei 2016 @ 23:29:26 #255
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161912069
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:29 schreef DrDentz het volgende:
iedereen kan de politiek in, alleen waar, dat is de vraag
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:29:41 #256
446803 Tagliano
pi_161912074
Ik vind dit een tamelijk absurdistisch gesprek
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 23:29:42 #257
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_161912075
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:28 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
pi_161912077
Volgens mij kun je als je 3 zinnen achter elkaar kunt zeggen in de politiek naam en faam maken.
pi_161912082
quote:
[ afbeelding ]
pi_161912083
Ik wist het, zit ook in een buurgemeente van Zoetermeer.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:30:03 #261
311468 Van_Poppel
pi_161912085
Scherp Pauw :D
pi_161912086
Er zijn wel veel bijdehante tienertjes op TV vanavond zeg :') Die snotneuzen bij De Rijdende Rechter net konden er ook wat van :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 23:30:11 #263
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_161912088
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja leuk.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:30:14 #264
2651 svann
night-hawk
pi_161912089
quote:

[ afbeelding ]
Dokt dat nog een beetje, die Russische propaganda?
pi_161912090
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:29 schreef Coco98 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_161912094
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Lokale politiek in Zoetermeer, dat was wel bekend ja. Na z'n carriere in popmuziek is ie daar terecht gekomen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_161912096
Peter zit er weer bij of hij moet poepen.
pi_161912098
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:29 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Haal het Marxisme erbij en hij spreekt opeens vloeiend Duits
Ik wed dat hij nooit Das Kapital heeft gelezen.

(Ik heb het gedaan en het is een martelgang)
  Eindredactie Games dinsdag 3 mei 2016 @ 23:30:32 #269
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161912100
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Scherp Pauw :D
heeft ie ingestudeert
pi_161912105
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:30:52 #271
155387 Martinello
pi_161912107
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De knappe broer van Nawijn.
pi_161912108
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:30 schreef svann het volgende:

[..]

Dokt dat nog een beetje, die Russische propaganda?
Ik heb een er een Russisch model voor gekregen.
pi_161912109
Peterrr over wilders
Jij bent het zonnetje!!!
  Eindredactie Games dinsdag 3 mei 2016 @ 23:31:03 #274
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161912110
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

ik lees elke dag Das Kapital
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:31:03 #275
168304 Mani89
pi_161912111
Wilders genoemd. Peter ontbrandt.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:31:04 #276
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_161912112
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Erger dan Mein Kampf ?
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:31:10 #277
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161912114
Peter is ook niet consequent _O_
SOONY
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:31:22 #278
311468 Van_Poppel
pi_161912122
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:30 schreef donald_dick het volgende:

[..]

heeft ie ingestudeert
Klopt, maar het is wel een terechte vraag.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:31:24 #279
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_161912124
RED ONS HENNIEGOD
  Eindredactie Games dinsdag 3 mei 2016 @ 23:31:31 #280
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161912126
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Erger dan Mein Kampf ?
Erger dan de Libelle Zomereditie ?
pi_161912133
quote:
[ afbeelding ]
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:31:53 #282
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_161912137
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:31 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Erger dan de Libelle Zomereditie ?
Erger dan de Koran ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_161912144
pi_161912145
even een stukje meepikken
pi_161912146
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:32:15 #286
436595 Sked
Zonnestraal
pi_161912147
Dat SP'ertje moet maar naar Alaska verhuizen
pi_161912151
Wat een knuppel, die student in dat donkere jasje.
pi_161912152
Geen onderwerp voor Pauw, dit soort lokale geneuzel boeit niemand.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 23:32:30 #289
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_161912155
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:31 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat ziet er niet uit als urine.
pi_161912158
religieuze aids weer
pi_161912159
Islamitische scholen horen hier ook niet.
pi_161912164
_O-
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:33:02 #293
436595 Sked
Zonnestraal
pi_161912170
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Moslims horen hier niet. Geen een.
pi_161912171
Pauw is nu een soort Meester Visser
  Eindredactie Games dinsdag 3 mei 2016 @ 23:33:06 #295
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161912173
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Erger dan de Koran ?
Erger dan de Linda?
pi_161912177
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:33:19 #297
155387 Martinello
pi_161912179
Beide heren vertegenwoordigen nutteloze politieke stromingen.
pi_161912183
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De socialistische partij die het voor religieuze scholen opneemt. De tijdsgeest is wel verandert.
pi_161912185
Kan iemand hier even het Vliegend Spaghettimonster noemen? Bekken zullen schuimen :D
  Eindredactie Games dinsdag 3 mei 2016 @ 23:33:53 #300
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161912196
ZO
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:33:54 #301
446803 Tagliano