De antipathie heeft iig een basis die vooral met iets anders dan religie te maken hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Terrorisme gaat wel wat verder dan dat.
Maar ben weer ontopic.
Allochtonen harder straffen dan autochtonen, wel andere religieus gegronde scholen maar geen Islamitische... Je kan de racisme-claim prima verdedigen volgens mij. Of het waar is, is een tweede, maar er is zeker voldoende basis om een veroordeling (ook al is het voorwaardelijk) ronduit belachelijk te noemen.twitter:Gino_Praat twitterde op dinsdag 03-05-2016 om 22:37:09Was ik dit artikel gisteren maar tegengekomen.. Rechtvaardigt Feijens uitspraak des te meer #Pauw https://t.co/rSQZxo9Ed8 reageer retweet
quote:
De misdaden van IS hebben vooral met iets anders dan religie te maken?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:05 schreef Djoetma het volgende:
[..]
De antipathie heeft iig een basis die vooral met iets anders dan religie te maken hebben.
IS is oldskool , meer nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De misdaden van IS hebben vooral met iets anders dan religie te maken?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Sindsdien is Peter scherp op fietsen.
ik vind het idioot dat een politieagente zo met haar geloof te koop loopt.quote:
Lol... laffing out lautquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo'n geweldige foto.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Op die foto is ze niet in functie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik vind het idioot dat een politieagente zo met haar geloof te koop loopt.
Het ontstaan van IS en daarmee ook de misdaden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De misdaden van IS hebben vooral met iets anders dan religie te maken?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal wel in d'r privé-sfeer zijn aangezien politieagenten niet met religieuze symbolen mogen lopen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik vind het idioot dat een politieagente zo met haar geloof te koop loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |