Dit is van die semidure troep 800 piek easily maar het is waardeloos, gewoon een plakjasje uit het oosten met een prijskaartje.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoe duur zou het zijn? Doe eens een gok als veilingmeester.
LPF mannetjequote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Hilbrand Nawijn hoorde hij nou bij Pim Fortuyn of bij Wilders? De politieke geschiedenis wordt een beetje een blur voor mij.
Ik koop ook semidure troep, maar dan goedkoop.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dit is van die semidure troep 800 piek easily maar het is waardeloos, gewoon een plakjasje uit het oosten met een prijskaartje.
LPF, maar is erbij gekomen na Fortuyns dood.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Hilbrand Nawijn hoorde hij nou bij Pim Fortuyn of bij Wilders? De politieke geschiedenis wordt een beetje een blur voor mij.
Dikke LPFerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:14 schreef DrDentz het volgende:
bij pimmetjequote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Nawijn ken ik alleen nog van die show op SBSquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Is toch een zanger?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Hildebrand en Mat waren een soort Batman en Robin.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:14 schreef DrDentz het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |