ja, egyptische oude geloven is ook geloofquote:
Alleen mensen bekend van politie laten foto's van zichzelf maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, maar de enige rede waarom de foto is gemaakt is omdat ze bekend is van de politie
Wordt voornamelijk voor de sier gedragen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, egyptische oude geloven is ook geloof
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Alleen mensen bekend van politie laten foto's van zichzelf maken.
Waarom ditquote:
maar waarom die Probleemwijken dudes eropquote:
Gewoon.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar waarom die Probleemwijken dudes erop
Dit is van die semidure troep 800 piek easily maar het is waardeloos, gewoon een plakjasje uit het oosten met een prijskaartje.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoe duur zou het zijn? Doe eens een gok als veilingmeester.
LPF mannetjequote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Hilbrand Nawijn hoorde hij nou bij Pim Fortuyn of bij Wilders? De politieke geschiedenis wordt een beetje een blur voor mij.
Ik koop ook semidure troep, maar dan goedkoop.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dit is van die semidure troep 800 piek easily maar het is waardeloos, gewoon een plakjasje uit het oosten met een prijskaartje.
LPF, maar is erbij gekomen na Fortuyns dood.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Hilbrand Nawijn hoorde hij nou bij Pim Fortuyn of bij Wilders? De politieke geschiedenis wordt een beetje een blur voor mij.
Dikke LPFerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:14 schreef DrDentz het volgende:
bij pimmetjequote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Nawijn ken ik alleen nog van die show op SBSquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Is toch een zanger?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Hildebrand en Mat waren een soort Batman en Robin.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:14 schreef DrDentz het volgende:
quote:
Daarom komen ze ook zwanger hierheen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Mijn advies aan asielzoekers: maak een paar kinderen en blijf zo lang mogelijk procederen. Dan word je vanzelf zielig.
Sinds Suit-Supply is het makkelijk om een beter, goedzittend pak te hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik koop ook semidure troep, maar dan goedkoop.
Allemaal importeren, plaats zat.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
De wereld is een tranendal. We halen toch ook geen kinderen uit Bangladesh, Soedan of Noord-Korea? Daar zijn pas zielige kinderen.
lekker kort, lekker krachtigquote:
Meest vergevorderde Afrikaanse land in de 60's.quote:
Iemand die mag blijven mag gewoon blijven. Mensen gaan sowieso niet terug.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:21 schreef svann het volgende:
Laat die lui die hard werken aan een opleiding en graag willen blijven alsjeblieft blijven en de lui die schijt hebben aan Nederland naar een ander land oprotten.
Was het maar zo geregeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:21 schreef svann het volgende:
Laat die lui die hard werken aan een opleiding en graag willen blijven alsjeblieft blijven en de lui die schijt hebben aan Nederland naar een ander land oprotten.
Klopt. Ben er geweest.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Meest vergevorderde Afrikaanse land in de 60's.
Maar ja, een blanke man als leider kan natuurlijk niet, liever Mugabe....![]()
Kijk eens hoe modern Rhodesia ooit was:
[ afbeelding ]
Reqolonisatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alle allochtonen gewoon terug naar Marokko...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:21 schreef svann het volgende:
afje gemachtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Djoetma terug naar Friesland.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:22 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Alle allochtonen gewoon terug naar Marokko...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |