Wiens snee?quote:Op maandag 2 mei 2016 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan noemen we het Zwagerman's en Wim Brands hun doorsnee-boekje.
die serie schijnt ook goed te zijnquote:Op maandag 2 mei 2016 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga naar OJ Simpson kijken. De film dan.
breek je beenquote:Op maandag 2 mei 2016 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop ook dat Atletico helemaal scheel getikt
Carrie Slee.quote:
Ach, iemand moet Garrichga en George Best in ere houden.quote:
hopelijk stap je morgen wel met je goede been uit bed.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:01 schreef timmmmm het volgende:
Nou, kap deze ellende maar af. Het is weer leuk geweest voor vandaag
Gas geven op z'n Duits.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Bayern moet morgen vuren anders redden ze het niet.
#grasisgroen
quote:Op maandag 2 mei 2016 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tot vrijdag
Ik geef deze show een 2.3/13
Hopelijk stap je morgen op je derde been uit bedquote:Op maandag 2 mei 2016 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
hopelijk stap je morgen wel met je goede been uit bed.
Je hebt meer de trekjes van Gascoigne in je op zijn tijd.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Carrie Slee.
[..]
Ach, iemand moet Garrichga en George Best in ere houden.
quote:Op maandag 2 mei 2016 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk nooit.
Timmmmmm en ik vinden dat achterlijke kut onzin!
Tenzij Sensie haar tetters laat zien natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2016 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk nooit.
Timmmmmm en ik vinden dat achterlijke kut onzin!
Ik sla je op je bekquote:Op maandag 2 mei 2016 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rome doet gekke dingen met die mafkees uit Almelo.
Dat bedoel ik. Hij wordt seniel.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV heeft toch gewoon een goed puntenaantal gehaald?
PSV heeft een betere selectie, dus mogen ze het zich aantrekken dat ze zich door Ajax af hebben laten troevenquote:Op maandag 2 mei 2016 22:03 schreef tong80 het volgende:
Derksen vindt het kampioenschap van Ajax een aanfluiting voor PDSV. Hoeveel punten heeft PSV. En welke records heeft Ajax gebroken. Derksen. De eeuwige middelmaat.
Bij de één zit geen wiel in de coerve.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is het verschil tussen een gehaktbal en een balletje breed?
Blijkbaar heeft PSV geen betere selectie.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
PSV heeft een betere selectie, dus mogen ze het zich aantrekken dat ze zich door Ajax af hebben laten troeven
Ajax is er nog niet, voor hetzelfde geldt wordt het een Excelsior-AZ scenario.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:03 schreef tong80 het volgende:
Derksen vindt het kampioenschap van Ajax een aanfluiting voor PDSV. Hoeveel punten heeft PSV. En welke records heeft Ajax gebroken. Derksen. De eeuwige middelmaat.
In me zelfs. Hij zou mij willen zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt meer de trekjes van Gascoigne in je op zijn tijd.
Ajax heeft meer gogmequote:Op maandag 2 mei 2016 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
PSV heeft een betere selectie, dus mogen ze het zich aantrekken dat ze zich door Ajax af hebben laten troeven
Betere selectie. Ugh zo'n vermoeiend cliché man. Hebben ze helemaal niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het balletje breed is geen bal.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is het verschil tussen een gehaktbal en een balletje breed?
Ik ook. Lachen over de witniksquote:Op maandag 2 mei 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij gebrek aan beter op tv ga ik matchwinner kijken.
Dat mag jij vindenquote:Op maandag 2 mei 2016 22:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Betere selectie. Ugh zo'n vermoeiend cliché man. Hebben ze helemaal niet.
Hoeveel punten hebben kampioen van de laatste meer dan de laatste 20 jaar PSV heeft als tweede dity seizoen ?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon gekruid enzo?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het balletje breed is geen bal.
Maar wel lekker, vond ik.
Huppa. Wee een persoonlijke aanval. Je bent zo voorspelbaar. Wordt dat nooit vermoeiend ? Adrem proberen te zijn, terwijl het resultaat nihil is ?quote:
Gezien de smiley ben je toch ietwat van slag hoor. Walgelijk kerel die Caland.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Huppa. Wee een persoonlijke aanval. Je bent zo voorspelbaar. Wordt dat nooit vermoeiend ? Adrem proberen te zijn, terwijl het resultaat nihil is ?
:p
Heb ik zelfs een topic over geopend.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ajax is er nog niet, voor hetzelfde geldt wordt het een Excelsior-AZ scenario.
Graafschap gaat de beuk er in gooien.
Daar houd jij wel van, topics openen.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik zelfs een topic over geopend.
Met voorbeelden uit het verleden.
Ik vind het allebei mooi.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:51 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Het gaat mij ook meer om het kampioenschap van Leicester
Ja het is RTL4 he, dan moet het wel anders zappen de tokkies weg.quote:
Ik had bij Hansie een beetje het gevoel dat die dit jaar hooguit vier wedstrijd van Leicester heeft gekeken.quote:
Bij VI is het altijd mooi, omdat hij dan nog gecorrigeerd wordt, maar bij Humberto was het toch een beetjequote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:13 schreef Arn0 het volgende:
Haha, die intonatie van Hans verandert ook nooit hé. Heerlijk dramatiseren.
Bedankt René.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Bayern tikt Atletico helemaal zoek. Geen schijn van kans.
Ik moest al lachen toen hij het zei, hij laat zich zoals wel vaker leiden door emotie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Bayern tikt Atletico helemaal zoek. Geen schijn van kans.
Dit slappe gelul bedoel je?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het sneue is dat ze het filmpje waarin René foute voorspellingen doet niet meer laten zien in de uitzending van vrijdag want dan heeft ie er geen zin meer in.
quote:De obsessie van Jan Boskamp
'Ik ga toch niet dat boek van die mafkees lezen.' Zonder het te weten had Jan Boskamp niet alleen een dvd-box over de Tweede Wereldoorlog gekocht. Ook Mein Kampf van Adolf Hitler bleek in de hoes te zitten. Lang bleef het verboden boek onaangeroerd, ergens achter in de kast. 'En toch, toch ben ik eraan begonnen. Gestoord.'
Boskamp (67) is vooral bekend om zijn voetbalcarrière, als speler bij Feyenoord en RWDM en als trainer bij Anderlecht. Of om zijn tv-optredens bij Voetbal Inside. Daar aan tafel krijgt de kijker het beeld van een goedlachse man die bezeten is van het voetbal. En voetbal alleen.
Oorlogsobsessie
Maar thuis, onder de rook van Brussel, ligt Boskamp onderuit gezakt op zijn grijze bank tot diep in de nacht te lezen. Of hij kijkt documentaires. Intensief volgt hij actualiteitenprogramma's als Brandpunt en Nieuwsuur, maar altijd keert dat ene onderwerp terug: de Tweede Wereldoorlog. Het is een verslaving, een obsessie.
Hij leest alles wat hij maar in handen kan krijgen. Hoewel hij 400 boeken verpatste, is Boskamp eigenaar van een aardige verzameling met 150 pillen - 'zulke keien'. Vanuit Engeland stuurt een 'kameraad' documentaires en films op. 'Als je al die dvd's gaat tellen, zal ik niet ver van de tweeduizend afzitten. Ik slurp alles over de oorlog op, ik moet alles zien.'
In een oorlogsmuseum in Caen keek hij zes uur onafgebroken naar documentaires. Zijn vriendin Lydia ging naar de stad. Boskamp zou wel bellen als hij klaar was. 'Ze dacht dat ik gek was geworden.'
De oorlog werd er letterlijk 'ingehakt', zegt hij. Dat begon al vroeg aan de eettafel, thuis in Rotterdam. Boskamp, geboren in 1948, at niet graag aardappelen met krootjes. En dat kreeg hij te horen, maar vooral te voelen. 'Mijn moeder had zulke kolenschoppen. Als ze me een tik gaf, zat mijn kop achterstevoren. 'Je hebt de oorlog zeker niet meegemaakt?,' zei ze dan.'
Jarenlang lag Rotterdam in puin door het bombardement. Voetbal was het enige wat de jonge Boskamp had. En kattenkwaad. Om hem in te laten zien wat de oorlog teweeg had gebracht, kreeg hij van zijn ouders het jeugdboek Van Hollandse jongens in de Duitse tijd, geschreven door Aart Romijn. Het maakte veel indruk: de personages bleven voorgoed zijn helden.
Maar vooral de miljoenen soldaten is hij dankbaar, die stierven om Duitsland te stuiten. 'Ik heb een heel goed leven gekregen door die gasten die daar in Normandië liggen. Die hebben voor mijn vrijheid gevochten. En daarvoor heb ik zoveel respect.'
Overal is hij geweest om zijn respect te betuigen. Hij hoeft alleen nog naar Berlijn en Jeruzalem. 'Dan heb ik zo'n beetje alles wel gezien.' Zijn laatste trip ging naar Hawaii naar Pearl Harbor, waar de Japanners eind 1941 een verrassingsaanval plaatsten op de Amerikaanse marinebasis.
Niks geleerd
De concentratiekampen van Auschwitz en Dachau en ook het Franse dorpje Oradour lieten een permanente indruk achter, die niet van zijn netvlies is te wissen. Hij heeft er geen woorden voor. 'Er zijn bijna 50 miljoen mensen gestorven. 50 miljoen. Dat is een heel land. Dan is bijna heel Duitsland weg. Dat kan toch niet?'
'En het is niet iets van vroeger, hè. We doen het nog steeds.' Zijn conclusie: 'We hebben er helemaal niks van geleerd.' En juist van het verleden kunnen we leren, vindt Boskamp. 'Want ik weet niet wat er morgen gebeurt.'
'Nu hebben we die achterlijke IS. Als ik in Syrië woonde, zou ik ook als een raket vluchten.' Alle vluchtelingen zijn wat hem betreft welkom in Europa, maar zij dienen zich wel aan te passen. 'Ik heb in het Midden-Oosten gewerkt. Als het ramadan was, mocht ik niet op straat een appel eten.' Hij begint hard te lachen. Dan weer serieus: 'Ik heb me aangepast. Maar ik weet ook dat het zo makkelijk allemaal niet is.'
Met de tijd is Boskamp gematigder geworden. Nieuwe generaties Duitsers 'kun je niet opschepen met iets dat 70 jaar geleden is gebeurd', zegt hij. Hoewel hij de festiviteiten naderhand niet wilde zien, was Duitsland in 2014 absoluut de terechte wereldkampioen. En het is ook niet dat hij het land mijdt. Meermaals bezoekt hij wedstrijden van Bayern München en Borussia Dortmund. Maar daarna? 'Ga ik als een raket weer naar huis.'
Jarenlang liep hij als hij oorlogsmusea en -monumenten bezocht de begraafplaatsen van Duitse soldaten voorbij. Hij heeft zich voorgenomen om de eerst volgende keer in Normandië met die gewoonte te breken. 'Daar liggen ook jongens van 19 jaar. Beter laat dan nooit, hè.'
http://www.volkskrant.nl/(...)c0fce870fce2d7bd3206
Garantie voor een leuke show dus! Heerlijk, (korte) broekje uit!quote:
En Derksen die het weer met hem eens isquote:
tot einde seizoen denk ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:34 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, Kieft zat gister weer bij RTL. Mag het weer?
KingRoland heeft er meer kijk op dan Gijp.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Bayern moet morgen vuren anders redden ze het niet.
#grasisgroen
Mooi fragmentjequote:
Derksen kan je sowieso niet serieus nemen als het niet over onderwerpen binnen de eredivisie gaat. Dit bewijst dat maar weer eensquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:09 schreef vincenzo78 het volgende:
Johan Derksen: " Chery komt nauwelijks aan spelen toen en zit alleen maar op de bank"
Chery heeft 2 awards gewonnen en staat op de 10e plaats van spelers met de meeste minuten bij QPR.
38 Wedstrijden; 24x basis, 14x ingevallen en 17x gewisseld. 10 doelpunten en 4 assist in je 1e jaar.
En niet dat ter zake doet, maar zal waarschijnlijk 6/7/8 ton netto verdienen.
Nee Johan vindt dat dat soort spelers genoegen moeten nemen om een goede clubspeler te zijn bij Groningen en tegen een veel minder salaris.
Hans Kraay jr raakt ook niet uitgesproken over geld. Het lijkt gewoon op misgunnen. Zeiken over mensen die naar de zandbak gaan en hoe ze daar terecht komen....always counting somebody else his pocket
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:09 schreef vincenzo78 het volgende:
Johan Derksen: " Chery komt nauwelijks aan spelen toen en zit alleen maar op de bank"
Chery heeft 2 awards gewonnen en staat op de 10e plaats van spelers met de meeste minuten bij QPR.
38 Wedstrijden; 24x basis, 14x ingevallen en 17x gewisseld. 10 doelpunten en 4 assist in je 1e jaar.
En niet dat ter zake doet, maar zal waarschijnlijk 6/7/8 ton netto verdienen.
Nee Johan vindt dat dat soort spelers genoegen moeten nemen om een goede clubspeler te zijn bij Groningen en tegen een veel minder salaris.
Hans Kraay jr raakt ook niet uitgesproken over geld. Het lijkt gewoon op misgunnen. Zeiken over mensen die naar de zandbak gaan en hoe ze daar terecht komen....always counting somebody else his pocket
ik ga trainen dus ook absentquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:55 schreef Ties02 het volgende:
Als je Johan over het buitenland hoort, vooral Italië bijv. dan weet je gewoon dat hij nooit kijkt
Ik ben er trouwens niet bij vanavond #rip
twitter:VoetbalInside twitterde op vrijdag 06-05-2016 om 20:09:01De opening wordt vanavond verzorgd door Danielle Nicole, bekend van Trampled Under Foot! #voetbalinside https://t.co/OP6LXzwH72 reageer retweet
Leuk...quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:20 schreef Evertjan het volgende:
twitter:VoetbalInside twitterde op vrijdag 06-05-2016 om 20:09:01De opening wordt vanavond verzorgd door Danielle Nicole, bekend van Trampled Under Foot! #voetbalinside https://t.co/OP6LXzwH72 reageer retweet
Ik hoort dat er hier een fuif is :quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga kijken. Heb wat tijgernootjes paprika.
meer ordinairquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geer en Goor is ook een keurige show
ordinaire homohumorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geer en Goor is ook een keurige show
Dadelijk nog lekker poepen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik krijg nu een voetbehandeling jongens. Lekker hoor, massage alles.
met happy end?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die zul je wel ieder moment moeten onderbreken voor de stoelgang, of is dat alleen met wedstrijden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die zul je wel ieder moment moeten onderbreken voor de stoelgang, of is dat alleen met wedstrijden.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al gedaan. Uurtje geleden.
Van het vrouwtje?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rekiki?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:48 schreef Evertjan het volgende:
alsof Derksen weet hoe Rekik speelt in Frankrijk
Ik wel , hij is een lachertje daarquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:48 schreef Evertjan het volgende:
alsof Derksen weet hoe Rekik speelt in Frankrijk
Wat is er precies slecht aan Tete en Dost?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tete Rekik Letschert Anita Depay die andere van Utrecht. Dost en de Jong als je spitsen.
Is dit het slechtste team ooit?
Tete laat zich tenminste niet uitspelen door Robin Pröpper..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er precies slecht aan Tete en Dost?
Kut ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:49 schreef Rabieluh het volgende:
Godsamme, de muggen zijn ook weer ontwaakt hoor.
Tete net terug van een blessure Dost speelt wereld wedstrijd een keer in de drie jaar en is verder heel matig.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er precies slecht aan Tete en Dost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Wat zegt dat over zijn kwaliteiten?quote:
''Speelt wereldwijd een keer in de drie jaar''quote:Dost speelt wereld wedstrijd een keer in de drie jaar en is verder heel matig.
Mooi.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
Uitgerekend nu doet mijn laptop raar. En ja Rabieluh zon en drsnk en Van Poppel hoi !
Een nieuwe Robben moet je niet zoeken. Die komen vanzelf.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:52 schreef KingRoland het volgende:
Er moet iemand de wijken in voor nieuw talent. Johannes en ik zijn van plan om in Groningen de nieuwe Arjen Robben te zoeken.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HihihihihihihihihihiiiiiiiWeet je zeker dat ze met je voeten aan het spelen is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen ben je nog 1 belangrijke detail vergeten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een nieuwe Robben moet je niet zoeken. Die komen vanzelf.
Het is niet mijn vriendin. Moet me inhouden. Mijn vriendin is net al aan de beurt geweest.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze met je voeten aan het spelen is?
Sorryquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alleen ben je nog 1 belangrijke detail vergeten.
Dat is alleen als Onze Lieve Heer dat wilt natuurlijk
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze met je voeten aan het spelen is?
Had Fons Spooren hem niet ontdekt destijds als een van zijn schandknapen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een nieuwe Robben moet je niet zoeken. Die komen vanzelf.
Makkelie vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:56 schreef Zorro het volgende:
PSV heeft ruimschoots voldoende punten, niet zeuren.
Dat ajax toevallig prutwedstrijden hun kant op heeft zien vallen daar kan niemand wat aan doen.
Denk hetquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:56 schreef Evertjan het volgende:
Johan is op dreef zit hij weer op komkommer met cracker dieet??
Tong?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Ja ga maar door met beledigen.
Van wie is deze legendarische uitspraak?
Erdoganquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Marco van Basten?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Danny Blind?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:57 schreef DrDentz het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWW
PIZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWW
PIZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
geef je het antwoord nog?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik vrees dat ze slachtoffer zijn geworden van terrasjes en drank.quote:
Hoiquote:
Dat was voor mij vanaf vanmorgen 11.00 tot een uurtje of 18.00.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze slachtoffer zijn geworden van terrasjes en drank.
Zo das een lekkere lange zit, kleurtje gekregen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was voor mij vanaf vanmorgen 11.00 tot een uurtje of 18.00.
Uiteraard. En niet de rode kleurquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zo das een lekkere lange zit, kleurtje gekregen?
Ik weet nog wel steeds dat ie dat Unibet-shirt aan had. Het werkt dus welquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:09 schreef DrDentz het volgende:
Wat een matige reclames maakt die b-acteur tegenwoordig.
Meh is morgen weer weg hoor ik ben geen kreeft.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Smeer je dan ook eens goed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |