http://qmusic.nl/nieuws/een-bericht-van-mattiequote:Beste allemaal,
Zoals jullie merken heb ik even wat tijd voor mezelf genomen.
Mijn leven staat op dit moment bol van emoties waardoor ik mezelf moet terugvinden en herpakken. Dit kost meer tijd dan ik gehoopt had.
De kwetsbaarheid van twee pasgeboren kinderen brengt me naar plekken van mezelf die ik nog niet kende. Er is in de meeste extreme vormen angst, geluk, verdriet.
Maar de afgelopen periode heeft vooral ongeloof de boventoon gevoerd toen bleek dat ik niet de biologische vader ben van de twee vechtertjes.
Iets wat ik op het moment van schrijven nog steeds niet lijk te beseffen. Ik ben in de war.
Het liefst had ik ervoor gekozen om dit op mijn eigen tijd, onder de radar, met alle betrokkenen vorm te geven. Echter de situatie bleek onhoudbaar. Ik en mijn familie kunnen niet langer het enorme medeleven rondom de kinderen op de juiste manier ontvangen.
Wel wil ik iedereen vragen niet primair verwijten te maken of te veroordelen. Dat doe ik zelf ook niet. Deze situatie kent alleen maar verliezers, en van alle emoties brengt boos zijn je altijd het minst ver.
Dit met Kirsten op een vredige manier en als volwassen mensen oplossen geeft me nu de meeste kracht en houvast.
De komende periode zullen we gaan gebruiken om ons verhaal af te sluiten, en daarna los van elkaar opnieuw te beginnen.
Bedankt voor al jullie liefde, en tot binnenkort.
Mattie
We vragen iedereen de privacy van Mattie, Kirsten en hun familie en vrienden te respecteren.
WTF.twitter:mattievalk twitterde op maandag 02-05-2016 om 08:54:03Mijn verhaal:https://t.co/B7Ltxd2cqF reageer retweet
quote:Op maandag 2 mei 2016 14:25 schreef NoXia het volgende:
Zal hij vanavond aan de desk staan bij Boulevard?
Dat. Echt enorm pijnlijk nu, maar zeker die kop van Wietze erbijquote:Op maandag 2 mei 2016 14:29 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik blijf lachen als ik hem zie. Ik bedoel, kutsituatie en alles, maar hilarisch plaatje.
quote:Op maandag 2 mei 2016 14:29 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik blijf lachen als ik hem zie. Ik bedoel, kutsituatie en alles, maar hilarisch plaatje.
Wordt pas echt priceless als Wietze de vader blijkt te zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat. Echt enorm pijnlijk nu, maar zeker die kop van Wietze erbijpriceless.
Ik gun je hetzelfde.quote:
Ik hoop het ook, aangezien ik alles behalve kinderen wil. Verder toch bedankt voor de mededeling.quote:
En natuurlijk de implicatie dat hij geen echte man is.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is zo bizar dat je bijna denkt dat het gespeeld is. Wat enorm genant.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoax gespot.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is zo bizar dat je bijna denkt dat het gespeeld is. Wat enorm genant.
Behalve dat je als (ex-)vader van vroeggeboren kindjes 't wel uit je hoofd laat hiermee te geinen.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is zo bizar dat je bijna denkt dat het gespeeld is. Wat enorm genant.
Denk niet dat ze toen al geboren waren.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Behalve dat je als (ex-)vader van vroeggeboren kindjes 't wel uit je hoofd laat hiermee te geinen.
Oh wacht, Lavender had 't over die foto specifiek, niet over de situatie als geheel. Ff gemist.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:34 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Denk niet dat ze toen al geboren waren.
True. Het is echt tragisch, alleen begrijp ik niet dat hij er zo mee in de publiciteit is gegaan. Je kan toch dingen privé houden?quote:Op maandag 2 mei 2016 14:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Behalve dat je als (ex-)vader van vroeggeboren kindjes 't wel uit je hoofd laat hiermee te geinen.
Over de rest zal denk ik vrijwel niemand het in zijn hoofd halen er geintjes over te maken, dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Oh wacht, Lavender had 't over die foto specifiek, niet over de situatie als geheel. Ff gemist.
Hij had geen zin meer in toneelspelen, zoals ie aangaf. En als het blijkt dat hij zonder opgaaf van redenen bij zijn vriendin plus kids weg is, krijg je sowieso de wildste geruchten.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
True. Het is echt tragisch, alleen begrijp ik niet dat hij er zo mee in de publiciteit is gegaan. Je kan toch dingen privé houden?
Wietze weet meer, tijd voor een special van Peter R de Vries die dit gaat onderzoeken .quote:Op maandag 2 mei 2016 14:31 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Wordt pas echt priceless als Wietze de vader blijkt te zijn.
ik zit an de buis geklinknageltquote:Op maandag 2 mei 2016 14:38 schreef WammesWaggel het volgende:
weet meer, tijd voor een special van Peter R de Vries die dit ga
Wij kunnen dat zeker maar dat is als bekende Nederlander toch wel wat lastiger.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
True. Het is echt tragisch, alleen begrijp ik niet dat hij er zo mee in de publiciteit is gegaan. Je kan toch dingen privé houden?
Kan me wel voorstellen dat je, om speculaties van De Telegraaf te voorkomen, dit zo naar buiten brengt. En wie weet hoeveel (privé)berichten hij van luisteraars ontvangt om te vragen hoe het met de kindjes is, dat lijkt me vreselijk confronterend. Dan kan je maar beter het zo doen.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
krstnquote:Op maandag 2 mei 2016 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ze zijn nog wel vriendjes op Facebook, al heeft zij haar naam daar wat 'aangepast'
/Sherlock
In Hilversum schijnen ze ter ere van Mattie een straat te vernoemen. De Tweelingweg.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:40 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Maar niet zo slecht als Mattie, want die is helemaal geen vader.
Ja, hij's fijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
In Hilversum schijnen ze ter ere van Mattie een straat te vernoemen. De Tweelingweg.
Dan nam Wietze dat programma wel heel serieus.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:45 schreef NoXia het volgende:
Wat wel opvallend is bij Mattie: "Heeft gewerkt bij Qmusic - Nederland". Ontslag genomen nadat hij erachter kwam dat Wietze de vader van de kindjes bleek te zijn?
Er zouden er nu zo'n 40-45 moeten zijn.quote:
Als dit echt haar werk isquote:Op maandag 2 mei 2016 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
Gelukkig kan ze op haar werk wat ondersteuning krijgen:
[ afbeelding ]
Volgens haar Facebook wel, maarja, je weet nu niks meer zeker hé. Wie zegt dat ze écht Kirsten heet?quote:
TRquote:Op maandag 2 mei 2016 14:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien was ze wel in verwachting van de hond van de buurman, wat de draagtijd aanzienlijk heeft verkort.
Bokito zou ook een verklaring zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien was ze wel in verwachting van de hond van de buurman, wat de draagtijd aanzienlijk heeft verkort.
Krstn Wllmstn tochquote:Op maandag 2 mei 2016 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens haar Facebook wel, maarja, je weet nu niks meer zeker hé. Wie zegt dat ze écht Kirsten heet?
Jup, oftewel Kirsten Willemstein (En nee, wie er ook op die rooie knop zit te drukken, dit is niet 'privé', zelfs het AD vermeld haar volledige naam).quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 14:55 schreef NoXia het volgende:
Deze foto krijgt nu wel een hele andere context...
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Zwembad, sauna, de buurman had een keer over haar strings aan de waslijn gespoten, ditdatquote:Op maandag 2 mei 2016 14:57 schreef Apotheose het volgende:
of er lag sperma op een wc bril ergens op een openbaar toilet
ik denk dan eerder bij 'dna onbekend' of hoe het nu heetquote:Op maandag 2 mei 2016 15:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Over 18 jaar zitten er dus twee sippe kids bij een bedaagde Derk Bolt in een aflevering van Spoorloos![]()
Ik ben het nietquote:
Qua uiterlijk vooral heel gewóóntjes. Over het algemeen trekken die dj's toch meer van die stereotype knappe meisjes aan (ongeacht hoe de dj in kwestie er zelf uit ziet).quote:Op maandag 2 mei 2016 15:02 schreef ssebass het volgende:
Wat een lelijk wijf, zowel uiterlijk als innerlijk.
Mattie heeft *ahum* het uiterlijk van een echte radio manquote:Op maandag 2 mei 2016 15:06 schreef female81 het volgende:
[..]
Qua uiterlijk vooral heel gewóóntjes. Over het algemeen trekken die dj's toch meer van die stereotype knappe meisjes aan (ongeacht hoe de dj in kwestie er zelf uit ziet).
O, d'r zullen genoeg "ratten" zijn, die ervoor zogenaamd "goedbedoeld" voor gaan zorgen dat deze meisjes dit nooit zullen vergeten.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:05 schreef Ticootje het volgende:
Maar als mattie de kinderen heeft erkent en aangegeven dan dragen ze waarschijnlijk ook zijn achternaam. Blijft dat niet altijd in bepaalde papieren zichbaar? Als de geboorteakte wordt opgevraagd ofzo?
De moeder zal dan dus ooit ook open kaart moeten spelen net de meisjes hoe en wat.
Lekker boeiend. Die koters zijn niet van hem. Optyfen ermee.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:05 schreef Ticootje het volgende:
Maar als mattie de kinderen heeft erkent en aangegeven dan dragen ze waarschijnlijk ook zijn achternaam. Blijft dat niet altijd in bepaalde papieren zichbaar? Als de geboorteakte wordt opgevraagd ofzo?
De moeder zal dan dus ooit ook open kaart moeten spelen net de meisjes hoe en wat.
Dat lijkt me wel ja, geen idee in het huidige digitale bestaan in hoeverre zoiets te veranderen is, maar als je echt een ouderwetse papieren akte hebt dan kan daar hoogstens iets doorgehaald worden en/of notitie gemaakt.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:05 schreef Ticootje het volgende:
Net alsof dat iets uitmaakt. Nu het zo uitgebreid op internet staat wordt dit nooit meer vergeten.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O, d'r zullen genoeg "ratten" zijn, die ervoor zogenaamd "goedbedoeld" voor gaan zorgen dat deze meisjes dit nooit zullen vergeten.
Het is al openbaar...quote:Op maandag 2 mei 2016 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja, geen idee in het huidige digitale bestaan in hoeverre zoiets te veranderen is, maar als je echt een ouderwetse papieren akte hebt dan kan daar hoogstens iets doorgehaald worden en/of notitie gemaakt.
Dat ook ja, geheim houden voor die kids gaat uberhaupt niet meer lukken, maar volgens mij was het meer een 'stel dat' vraag. In hoeverre je bij een niet-BN'er dit kan wijzigen/'terugdraaien' zonder dat het vindbaar is.quote:
Op de een of andere manier had het stel gemakkelijk broer & zus kunnen zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mattie heeft *ahum* het uiterlijk van een echte radio man
Vind ik ook jaquote:Op maandag 2 mei 2016 15:11 schreef female81 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier had het stel gemakkelijk broer & zus kunnen zijn.
Mosterd na de maaltijdquote:Op maandag 2 mei 2016 15:11 schreef NoXia het volgende:
Dit topic zal over 18 jaar ook vast naar boven komen wanneer de dames op zoek zullen gaan.
Damian kan hier ook zijn familie geschiedenis terugvinden, net als het kind van meneer Kaktus.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:11 schreef NoXia het volgende:
Dit topic zal over 18 jaar ook vast naar boven komen wanneer de dames op zoek zullen gaan.
Zo blijven de psychiaters iig aan het werk.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Damian kan hier ook zijn familie geschiedenis terugvinden, net als het kind van meneer Kaktus.
Ook de meid van Bahr en het kleinkind van Rochel weten straks de ins en outs van de gehele stamboom.
Zouden die Bnn-ers daar nu echt geen rekening mee houden?
Die van mijn kinderen evengoed....quote:Op maandag 2 mei 2016 15:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Damian kan hier ook zijn familie geschiedenis terugvinden, net als het kind van meneer Kaktus.
Ook de meid van Bahr en het kleinkind van Rochel weten straks de ins en outs van de gehele stamboom.
wie is bahr? en die ene dochter van kaktus is allang oud genoeg om te lezen en zo op de hoogte te blijven van de strapatsen van haar ouwequote:Op maandag 2 mei 2016 15:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je bent een beetje zuur. Er wordt alom gespeculeerd in dit topic en nu moet je opeens een TR plaatsen. Misschien tijd om die augurk uit je kut te halen.quote:
Tuurlijk is het niet van Wietze. Zijn vriendin presenteert ook gewoon nog vrolijk op Q-Music.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:19 schreef amaranta het volgende:
Ik geloof echt niet dat het van Wietze is.
Daarbij was die levensruil ergens in 2014.
En waarom zijn er geen beelden van hoe Wietze die verklaring voorleest? Was er geen stream op dat moment?
Badr, en ik heb het over dat kleuterdochtertje.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wie is bahr? en die ene dochter van kaktus is allang oud genoeg om te lezen en zo op de hoogte te blijven van de strapatsen van haar ouwe
Je moet gewoon niet als een achterlijke gaan trollen.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent een beetje zuur. Er wordt alom gespeculeerd in dit topic en nu moet je opeens een TR plaatsen. Misschien tijd om die augurk uit je kut te halen.
Die tweede dochter, dat duurt nog wel een jaar of tien voor die een volle zin kan lezen.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wie is bahr? en die ene dochter van kaktus is allang oud genoeg om te lezen en zo op de hoogte te blijven van de strapatsen van haar ouwe
Ze hebben al wel eens samen een kinderkamer ingericht..quote:Op maandag 2 mei 2016 15:19 schreef amaranta het volgende:
Ik geloof echt niet dat het van Wietze is.
Daarbij was die levensruil ergens in 2014.
En waarom zijn er geen beelden van hoe Wietze die verklaring voorleest? Was er geen stream op dat moment?
http://qmusic.nl/nieuws/mattie-wietze-weer-terug-hun-eigen-levenquote:Wietze bekende namelijk samen met Kirsten, de vriendin van Mattie, een kinderkamer te hebben gebouwd in zijn huis.
25-8-2014quote:Op maandag 2 mei 2016 15:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze hebben al wel eens samen een kinderkamer ingericht..
[..]
http://qmusic.nl/nieuws/mattie-wietze-weer-terug-hun-eigen-leven
Maar was ze al zwanger dan toen? Sorry, ik luister nooit naar hun zender dus het hele voorverhaal heb ik gemistquote:Op maandag 2 mei 2016 15:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze hebben al wel eens samen een kinderkamer ingericht..
[..]
http://qmusic.nl/nieuws/mattie-wietze-weer-terug-hun-eigen-leven
Dat was in 2014.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:31 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Maar was ze al zwanger dan toen? Sorry, ik luister nooit naar hun zender dus het hele voorverhaal heb ik gemist
Lijkt me ook, maar wie weet kwamen ze later nog op het idee terug?quote:Op maandag 2 mei 2016 15:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
25-8-2014
En dat is natuurlijk gewoon een kutgeintje van dat moment geweest.
Vast ja.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar wie weet kwamen ze later nog op het idee terug?
Het zou niet de eerste keer zijn dat er iemand vreemd ging met een goede vriend van zijn partner iig..quote:
nee precies, kan uit ervaring sprekenquote:Op maandag 2 mei 2016 15:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat er iemand vreemd ging met een goede vriend van zijn partner iig..
Joh, Per,quote:Op maandag 2 mei 2016 15:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat er iemand vreemd ging met een goede vriend van zijn partner iig..
Giel ook, maar...quote:Op maandag 2 mei 2016 15:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mattie heeft *ahum* het uiterlijk van een echte radio man
Mattie en Wietze zijn niet eens vrienden, dus al helemaal geen goede vrienden. Het zijn collega's.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ah ja idd.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:47 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Mattie en Wietze zijn niet eens vrienden, dus al helemaal geen goede vrienden. Het zijn collega's.
Nou ja, volgens mij was Mattie niet eens op Wietzes bruiloft.quote:
Klopt. Misschien voelde Wietze zich wel genaaid waarop Wietze Mattie's vriendin goed naaide.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij was Mattie niet eens op Wietzes bruiloft.
Wel als feestgast, maar niet als daggast zeg maar. (was de bruiloft niet 3 dagen???)
Dat is best wel tragisch voor die manquote:Op maandag 2 mei 2016 14:55 schreef NoXia het volgende:
Deze foto krijgt nu wel een hele andere context...
[ afbeelding ]
Wil je dus suggereren dat Wietze de vader is?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:26 schreef Perrin het volgende:
Overigens is dat huwelijk van Wietze (19 september 2015) idd 26 weken (plus 3 dagen) vóór de geboorte van de twee dochters.. (22 maart 2016).
Die heeft zich in de garderobe laten volsauzen door de bruidegom?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:26 schreef Perrin het volgende:
Overigens is dat huwelijk van Wietze (19 september 2015) idd 26 weken (plus 3 dagen) vóór de geboorte van de twee dochters.. (22 maart 2016).
Nou dat ook weer niet, al lijkt 't me niet uitgesloten. Maar wel frappant iig. De daadwerkelijke biologische vader heeft ergens rond die tijd iig toegeslagen.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wil je dus suggereren dat Wietze de vader is?
Ik zou niet weten waarom hij vreemd zou gaan...
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die heeft zich in de garderobe laten volsauzen door de bruidegom?
En het telt niet zo simpel terug, volgens mijAls je zwanger bent gaan ze tellen vanaf je laatste menstruatie (dames, correct me if I'm wrong
), terwijl de conceptie zo'n 2 weken ná die tijd zal zijn geweest.
2 weken erna.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:32 schreef amaranta het volgende:
Al zou Wietze vreemdgaan, dan toch niet tijdens zijn eigen bruiloft?
Dat is echt ziek.
Tijdens de wilde vrijgezellenavond voor de trouwerij is een van Wietze´s vrienden vreemd gegaan. Dat lijkt mij logischer.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:32 schreef amaranta het volgende:
Al zou Wietze vreemdgaan, dan toch niet tijdens zijn eigen bruiloft?
Dat is echt ziek.
Kan ze in de agenda even terugzoeken voor wie ze toen de benen wijd had.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
Dus 22 maart was week 12, 26 weken terug zit je dan op week 39 van 2015, plus 2 weken op week 41; 5 tm 11 oktober
En wat heeft dat met de ex van mattie te maken?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:34 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Tijdens de wilde vrijgezellenavond voor de trouwerij is een van Wietze´s vrienden vreemd gegaan. Dat lijkt mij logischer.
En volgens mij kan zaad best een poos overleven wanneer eenmaal gedeponeerd in d'n vagijn, dus er is vrij ruime speling.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kan ze in de agenda even terugzoeken voor wie ze toen de benen wijd had.
Maar ook dat is nog niet eens helemaal zeker. Ligt ook gewoon aan de cyclus.
twitter:mattievalk twitterde op zondag 04-10-2015 om 13:17:21Wie is er nog meer op de singelloop jongens. #breda reageer retweet
Oh heerlijkquote:Op maandag 2 mei 2016 16:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En volgens mij kan zaad best een poos overleven wanneer eenmaal gedeponeerd in d'n vagijn, dus er is vrij ruime speling.
Mattie was wel de 4e van huis
twitter:mattievalk twitterde op zondag 04-10-2015 om 13:17:21Wie is er nog meer op de singelloop jongens. #breda reageer retweet
Dus toen Mattie in Breda was werd zijn vriendin knoeihard genomen?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En volgens mij kan zaad best een poos overleven wanneer eenmaal gedeponeerd in d'n vagijn, dus er is vrij ruime speling.
Daar werd een recordtijd van 2m12s neergezet.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:48 schreef NoXia het volgende:
[..]
Dus toen Mattie in Breda was werd zijn vriendin knoeihard genomen?
En waarom was zij er dan bij?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:34 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Tijdens de wilde vrijgezellenavond voor de trouwerij is een van Wietze´s vrienden vreemd gegaan. Dat lijkt mij logischer.
Zonder ontbijt.quote:
Dat weten we helemaal niet!quote:
Bedoelde hij geen single loop?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ouch.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:15 schreef hierissieweer het volgende:
Logisch VS logies wordt er bedoelt met het ontbeit...
Bedankt hoor.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:15 schreef hierissieweer het volgende:
Logisch VS logies wordt er bedoelt met het ontbeit...
We maken hier alleen garpjes! En ontbijten met grutten.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:29 schreef amaranta het volgende:
Sorry, ik weet dat het logisch is en niet logies, was een grapje.
Yep. Maar voor Mattie is het ook niet gemakkelijk.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 16:26 schreef Perrin het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2016 17:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep. Maar voor Mattie is het ook niet gemakkelijk.
Ik durfde het woord garpje niet meer te gebruiken na die misser.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
We maken hier alleen garpjes! En ontbijten met grutten.
Je moet behoorlijk kapot zijn als er echt geen kans meer is. Maar hij koos ervoor om geen medisch traject te volgen. Dus koos zij de andere weg.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:54 schreef agter het volgende:
Lijkt me biologisch vrij kansloos als je je als man niet voort kunt planten.
Oke, is het zéker dat het aan hem lag? Dat het tussen hun niet lukte?quote:Op maandag 2 mei 2016 17:54 schreef agter het volgende:
Kindjes te vroeg geboren. Dus krijg je onderzoeken.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:03 schreef hierissieweer het volgende:
Vraag mij wel af wat de reden van de DNA test was?
In de kont???quote:Op maandag 2 mei 2016 17:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oke, is het zéker dat het aan hem lag? Dat het tussen hun niet lukte?
Misschien deden ze het al die tijd wel verkeerd
Misschien vroeg de arts of er ook erfelijke ziektes in de familie van hun waren waarop Matties vriendin zei: "Nee, maar van de vader zou ik na moeten vragen."quote:Op maandag 2 mei 2016 17:03 schreef hierissieweer het volgende:
Vraag mij wel af wat de reden van de DNA test was?
ze kozen samen om niet t medische traject te volgenquote:Op maandag 2 mei 2016 17:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je moet behoorlijk kapot zijn als er echt geen kans meer is. Maar hij koos ervoor om geen medisch traject te volgen. Dus koos zij de andere weg.
Je bent een naar mens.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:54 schreef agter het volgende:
Ik ben vader van een tweeling.quote:
Een jongen en een meisje van bijna 10 jaar.quote:
Je vertrouwde de moeder (je vrouw / geliefde) niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een jongen en een meisje van bijna 10 jaar.
en ze zijn 100% van mij want ik heb stiekem een vaderschapstest laten doen want ik werd panisch na het zien van de film "De passievrucht"
Ik vertrouw geen enkele vrouw.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:26 schreef agter het volgende:
[..]
Je vertrouwde de moeder (je vrouw / geliefde) niet.
Wat was de reden?
Lever jij je mancard ook eens ff inquote:Op maandag 2 mei 2016 18:22 schreef superniger het volgende:
Straks een item hierover bij RTL Boulevard met Nicolette Kluijver, Albert Verlinde en John van den Heuvel.
Als de bloedgroep niet klopt, is DNA-onderzoek niet eens nodig, dan weet je al dat hij de vader niet kan zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:27 schreef hierissieweer het volgende:
Humz, dus of: via standaard test, of complicaties, of door de bloedgroep moeten redenen zijn geweest voor de DNA test. Vraag mij wel af hoe lang hij het wist?
is dat serieus, dat je stiekem die test hebt gedaan?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
en ze zijn 100% van mij want ik heb stiekem een vaderschapstest laten doen want ik werd panisch na het zien van de film "De passievrucht"
Dat lijkt me meer een probleem in je persoonlijkheid.quote:
Dat lijken me stuk voor stuk deskundigen!quote:Op maandag 2 mei 2016 18:22 schreef superniger het volgende:
Straks een item hierover bij RTL Boulevard met Nicolette Kluijver, Albert Verlinde en John van den Heuvel.
Nicolette is een echt vrouw. Zij heeft een tweeling.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat lijken me stuk voor stuk deskundigen!
Zo'n reactie geven; dan ben je pas echt kansloosquote:Op maandag 2 mei 2016 17:54 schreef agter het volgende:
hopen dat je ex niet (meer) op FOK! leestquote:Op maandag 2 mei 2016 18:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
kan ook puur aan de combi gelegen hebbenquote:Op maandag 2 mei 2016 17:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oke, is het zéker dat het aan hem lag? Dat het tussen hun niet lukte?
Misschien deden ze het al die tijd wel verkeerd
Wat klopt er dan precies niet?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:48 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
[..]
Zo'n reactie geven; dan ben je pas echt kansloos
Zijn het geen broer en zus, ze lijken op elkaarquote:
Echt he? Nature's warning?quote:Op maandag 2 mei 2016 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Zijn het geen broer en zus, ze lijken op elkaar![]()
ja dan is t misschien maar beter ddat zij geen kinderen konden krijgenquote:
Vanavond bij Boulevard!quote:Op maandag 2 mei 2016 18:27 schreef hierissieweer het volgende:
Humz, dus of: via standaard test, of complicaties, of door de bloedgroep moeten redenen zijn geweest voor de DNA test. Vraag mij wel af hoe lang hij het wist?
Ik vraag me een beetje af of een DNA-test in situatie passievrucht wel geholpen hadquote:Op maandag 2 mei 2016 18:23 schreef FireFox1 het volgende:
ik werd panisch na het zien van de film "De passievrucht"
Als ik jouw reacties op dit onderwerp lees, ben jij überhaupt niet een type die te vertrouwen valt.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:32 schreef agter het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer een probleem in je persoonlijkheid.
Kun je aan werken.
Overdracht lijkt me niet echt wenselijk.
Moet Arie zich weer profileren over de rug van anderen?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:01 schreef roos85 het volgende:
Arie Boomsma is zelf drie maanden vader van dochtertje Bobby Jo. Hij is dan ook geschrokken van het nieuws dat Mattie Valk niet de vader blijkt te zijn van zijn tweeling.
http://www.telegraaf.nl/t(...)derrol_Mattie__.html
Er werd hem om een reactie gevraagd. Was zo te zien bij zijn boekpresentatie.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Moet Arie zich weer profileren over de rug van anderen?
Je schrijft net dat je issues hebt en dat je geen enkele vrouw vertrouwt.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik jouw reacties op dit onderwerp lees, ben jij überhaupt niet een type die te vertrouwen valt.
je hoeft niet overal een reactie op te gevenquote:Op maandag 2 mei 2016 20:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Er werd hem om een reactie gevraagd. Was zo te zien bij zijn boekpresentatie.
Welke issues?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:04 schreef agter het volgende:
[..]
Je schrijft net dat je issues hebt en dat je geen enkele vrouw vertrouwt.
Klopt.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hoeft niet overal een reactie op te geven
Nummer 2 ga ik voor. Direct en zonder teveel gelul.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:04 schreef vincenzo78 het volgende:
Enige gevoel dat dit verhaal bij mij oproept
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Deze issues. Of denk jij serieus dat dit normaal is?quote:
alleen al daarom moet je de Telegraaf geen antwoord geven op dit onderwerpquote:Op maandag 2 mei 2016 20:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt.
Anderzijds is het ook wel De Telegraaf die er een hoop sensatie uit wil slepen
Na een relatie van 12 jaar is het net als met honden en hun baasjes: die gaan ook nog weleens op elkaar lijken.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn het geen broer en zus, ze lijken op elkaar![]()
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Weet je vriend wel dat je zo denkt over kinderen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wilde ik net posten!quote:
bij dezenquote:Op maandag 2 mei 2016 20:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die wilde ik net posten!
Vroeg me al af waarom die nog niet gepost was.
Ja ik lees die reactie (om 15:16 uur) daar ook dat zij een open relatie hadden, en dat Mattie het regelmatig met een ander deed. Dus de Privé van woensdag maar even afwachten.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
Bizar verhaal, maar ik las in reacties op mediacourant (dat zij een open relatie hadden. Als dat was dan tsja...
Dus wellicht is zij gewoon net wat eerder met kinderen dan Mattie ?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:42 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja ik lees die reactie (om 15:16 uur) daar ook dat zij een open relatie hadden, en dat Mattie het regelmatig met een ander deed. Dus de Privé van woensdag maar even afwachten.
Als die relatie werkelijk zo open was, dan zou Mattie toch wel iets meer rekening hebben gehouden met de kans dat hij niet de vader was?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:42 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja ik lees die reactie (om 15:16 uur) daar ook dat zij een open relatie hadden, en dat Mattie het regelmatig met een ander deed. Dus de Privé van woensdag maar even afwachten.
Nou, hoe is Mattie er nu achtergekomen? Ik heb geen medicijnen gestudeerd maar wanneer gaat bloed met elkaar vergeleken worden?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als die relatie werkelijk zo open was, dan zou Mattie toch wel iets meer rekening hebben gehouden met de kans dat hij niet de vader was?
Eerlijkheid.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou, hoe is Mattie er nu achtergekomen? Ik heb geen medicijnen gestudeerd maar wanneer gaat bloed met elkaar vergeleken worden?
- erfelijke aandoening
- vaderschapstest
- meer?
Kan ook nog op basis van uiterlijk zijn geweest.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou, hoe is Mattie er nu achtergekomen? Ik heb geen medicijnen gestudeerd maar wanneer gaat bloed met elkaar vergeleken worden?
- erfelijke aandoening
- vaderschapstest
- meer?
Denk je niet dat hij dat dan in 3 seconden geweten had?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kan ook nog op basis van uiterlijk zijn geweest.
Je hebt open relaties en je hebt open open relaties.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:42 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:59 schreef agter het volgende:
[..]
Denk je niet dat hij dat dan in 3 seconden geweten had?
Nee hoor.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is het te vroeg om een gatenaam te verzinnen?
Maar weet Mattie dat? En zo nee, gaat een arts dat expliciet en indiscreet uitleggen?quote:Op maandag 2 mei 2016 21:03 schreef Aventura het volgende:
Als ik gok dan kan het uitgekomen zijn door bloedgroepen naast elkaar te leggen. Sommige combinaties 'kunnen' niet uitmonden in bepaalde bloedgroepen bij kinderen.
"Geen Mattie's meer"quote:Op maandag 2 mei 2016 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is het te vroeg om een gatenaam te verzinnen?
Oh dus er is al bekend dat ze daadwerkelijk vreemdging om zwanger te worden?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
bij dezen![]()
Ergens heb ik wel begrip voor Kirsten. Een kind willen kan zo diep gaan, daar zouden veel vrouwen alles voor over hebben. Wat niet wegneemt dat zo'n bedrog echt niet door de beugel kan.
Nee johquote:Op maandag 2 mei 2016 21:37 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Oh dus er is al bekend dat ze daadwerkelijk vreemdging om zwanger te worden?
Dat vraag ik me dus ook af.. Wellicht ook afhankelijk van of het indd nodig is. Lijkt me wel dat je het 'moet' vertellen als arts als er geen match is, maar als hij zegt 'oh de meiden hebben bloedtype X' en Mattie zegt 'hee ik heb Y', weet ik niet of de arts gaat zeggen 'huh dat kan niet!'quote:Op maandag 2 mei 2016 21:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar weet Mattie dat? En zo nee, gaat een arts dat expliciet en indiscreet uitleggen?
De gelovige is Wietze, toch?quote:Op maandag 2 mei 2016 21:39 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Nee joh.
Maar dus zo'n god gelovige heeft een open relatie?
Ja, dat werd hier gezegd. En er wordt hier ook gezegd dat ze een open relatie hadden?quote:
Zit alle mogelijke scenario's voor te stellen en het is allemaal even pijnlijk. Echt. Au.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af.. Wellicht ook afhankelijk van of het indd nodig is. Lijkt me wel dat je het 'moet' vertellen als arts als er geen match is, maar als hij zegt 'oh de meiden hebben bloedtype X' en Mattie zegt 'hee ik heb Y', weet ik niet of de arts gaat zeggen 'huh dat kan niet!'
Wytze is gelovig en gaat iedere zondag naar de kerk. Dat kan je makkelijk op google vinden.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:50 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ja, dat werd hier gezegd. En er wordt hier ook gezegd dat ze een open relatie hadden?
Maar stel dat ze inderdaad een open relatie hadden, dan is het toch alsnog geen stijl om op deze manier iemand te bedonderen. Alsof je een open relatie aangaat om kinderen buiten je partner om te verwekken. En hem in de waan laten dat hij de vader is.
welk fragment?quote:
Ik heb anders wel eens een gerucht gehoord dat er middelen zouden zijn om een zwangerschap te voorkomen.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:47 schreef Perrin het volgende:
Als die relatie werkelijk zo open was, dan zou Mattie toch wel iets meer rekening hebben gehouden met de kans dat hij niet de vader was?
Mijn kinderen zijn ook te vroeg geboren. Soms hebben die kindjes een bloedtransfusie nodig. Ze gaan dan een soort kruisproef doen, misschien hebben ze dat gedaan en bleken de kindjes niet moeders bloedgroep te hebben maar ook niet die van vader...quote:Op maandag 2 mei 2016 20:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
- erfelijke aandoening
- vaderschapstest
- meer?
Uiteraard. Maar als je al weet dat jij niet haar enige mattie bent én jullie hebben erg veel moeite om haar zwanger te krijgen en vervolgens is ze het dan simsalabim toch ineens..quote:Op maandag 2 mei 2016 22:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb anders wel eens een gerucht gehoord dat er middelen zouden zijn om een zwangerschap te voorkomen.
Het is niet zo dat kinderen altijd of de bloedgroep van de vader of van de moeder hebben, hè.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn ook te vroeg geboren. Soms hebben die kindjes een bloedtransfusie nodig. Ze gaan dan een soort kruisproef doen, misschien hebben ze dat gedaan en bleken de kindjes niet moeders bloedgroep te hebben maar ook niet die van vader...
Maar ze weten wel welk bloed er nodig is, en welke combi dan onmogelijk is als je a en b optelt.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is niet zo dat kinderen altijd of de bloedgroep van de vader of van de moeder hebben, hè.
is deze ellende toch nog ergens goed voor geweestquote:Op maandag 2 mei 2016 22:13 schreef amaranta het volgende:
Ik wist trouwens nooit wie nou Mattie was en wie Wietze.
Nu wel.
Daar had kirsten misschien ook wel last van.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:13 schreef amaranta het volgende:
Nu wel.
Hij heeft wellicht dan even gevraagd of ze zich aan de (waarschijnlijk bestaande) afspraak heeft gehouden om het alleen veilig te doen. Als zij dat dan bevestigt (of wellicht zelfs meldt dat ze in de week dat ze zwanger werd geen andere kerels heeft ontvangen) is het niet zo heel moeilijk om te geloven dat je wel de vader moet zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:07 schreef Perrin het volgende:
Uiteraard. Maar als je al weet dat jij niet haar enige mattie bent én jullie hebben erg veel moeite om haar zwanger te krijgen en vervolgens is ze het dan simsalabim toch ineens..
Zijn reactie leek me er meer een van totale verbijstering dan een van 'ik wist dat de kans er in zat'.
Volgens mij kan een open relatie alleen werken als je meer dan eerlijk naar elkaar bent, over alles.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:50 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ja, dat werd hier gezegd. En er wordt hier ook gezegd dat ze een open relatie hadden?
Maar stel dat ze inderdaad een open relatie hadden, dan is het toch alsnog geen stijl om op deze manier iemand te bedonderen. Alsof je een open relatie aangaat om kinderen buiten je partner om te verwekken. En hem in de waan laten dat hij de vader is.
maar wacht even, een loze comment op mediacourant (:')) en iedereen neemt die aan voor waarheid?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij heeft wellicht dan even gevraagd of ze zich aan de (waarschijnlijk bestaande) afspraak heeft gehouden om het alleen veilig te doen. Als zij dat dan bevestigt (of wellicht zelfs meldt dat ze in de week dat ze zwanger werd geen andere kerels heeft ontvangen) is het niet zo heel moeilijk om te geloven dat je wel de vader moet zijn.
Je vertrouwt je partner als het goed is.
Dat vertrouwen is nu wel weg natuurlijk.
Bij correct gebruik is de kans verwaarloosbaar.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sowieso kan er altijd iets mis gaan met condoom.
Uiteraard, maar dat is wel echt ontzettend vertieft om te doen. Zeg dan gewoon dat je liever een ander neukt.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:21 schreef Ticootje het volgende:
Ook in een open relatie kun je gewoon vreemd gaan...
Ja, maar heel veel mensen gebruiken ze niet echt correct. Als je ze alleen bij de penetratie gebruikt en ondertussen overal wappert met je handen... En ze kunnen scheuren, maar dat heb je snel genoeg door.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij correct gebruik is de kans verwaarloosbaar.
Ik reageer slechts op de gedachte dat je bij een open relatie rekening moet houden dat jouw vrouw ook zwanger kan worden van andere mannen.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar wacht even, een loze comment op mediacourant (:')) en iedereen neemt die aan voor waarheid?
Ik begrijp je even niet goed als je het hebt over handen wapperen. Wat bedoel je?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, maar heel veel mensen gebruiken ze niet echt correct. Als je ze alleen bij de penetratie gebruikt en ondertussen overal wappert met je handen... En ze kunnen scheuren, maar dat heb je snel genoeg door.
Het is minder erg als de relatie monogaam is?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat is wel echt ontzettend vertieft om te doen. Zeg dan gewoon dat je liever een ander neukt.
Nee, dat staat gelijk aan elkaar.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is minder erg als de relatie monogaam is?
ik denk dat ze sowieso al een hele tijd niet meer met de pil bezig wasquote:Op maandag 2 mei 2016 22:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik reageer slechts op de gedachte dat je bij een open relatie rekening moet houden dat jouw vrouw ook zwanger kan worden van andere mannen.
Dat terwijl je toch als je stopt met de pil je op zo'n moment echt wel aan een condoom gaat denken. Het is niet zo handig om zwanger te worden van een passant.
met handen waar mogelijk voorvocht/sperma op zit prutten in/rond de vagijnquote:Op maandag 2 mei 2016 22:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik begrijp je even niet goed als je het hebt over handen wapperen. Wat bedoel je?
Vertel eens?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze zien er niet uit alsof ze het goed doen in de funfortwo...
Nee, ik reageer op een stelling. Of ze al dan niet een open relatie hebben weet ik niet. Ik acht het ook bepaald niet onmogelijk, ongeveer 1/5e van de relaties is in meer of mindere mate open.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:29 schreef JaneDoe het volgende:
ik denk dat ze sowieso al een hele tijd niet meer met de pil bezig was
maar dr wordt hier over open relatie gesproken (niet aleen door jou) alsof dat een vaststaand feit is alleen maar nav een opmerking van een anonieme reactie op mediacourant
1) radiohoofdquote:
De kans dat je daar zwanger van wordt is nihil.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
met handen waar mogelijk voorvocht/sperma op zit prutten in/rond de vagijn
Met een bekende kop trek je de aandacht nog wel lijkt me, maar die Kirsten vind ik idd niet heel aantrekkelijk ogen op de foto die er van haar rondzweeft.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze zien er niet uit alsof ze het goed doen in de funfortwo...
Tsja toch dacht iemand daar anders overquote:Op maandag 2 mei 2016 22:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Met een bekende kop trek je de aandacht nog wel lijkt me, maar die Kirsten vind ik idd niet heel aantrekkelijk ogen op de foto die er van haar rondzweeft.
Ik snapte hem ook niet...quote:Op maandag 2 mei 2016 22:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik begrijp je even niet goed als je het hebt over handen wapperen. Wat bedoel je?
Weet ik maar sommige combi's kunnen niet toch? Geen idee hoe t precies zit joh. Speculeer ook maar wat. Misschien heeft ze wel gelogen over de zwangerschapsduur, misschien hebben de kindjes een donkere vader ( duurt ff voor dat zichtbaar is bij preemies)quote:Op maandag 2 mei 2016 22:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is niet zo dat kinderen altijd of de bloedgroep van de vader of van de moeder hebben, hè.
En nu je het weet: Wanneer kom je gezellig langs?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:43 schreef JaneDoe het volgende:
ik moest googlen om te weten wat fun4two is
Ik ben best benieuwd wat de reactie was van Wytse, ervanuitgaande dat die er niks vanaf wist.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:51 schreef NoXia het volgende:
[..]
Verwijderd / niet opgenomen door Q Music. Bewust.
ik ben one dus dat houdt al snel opquote:Op maandag 2 mei 2016 22:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En nu je het weet: Wanneer kom je gezellig langs?
Maar dan kon hij zijn plasje niet doenquote:Op maandag 2 mei 2016 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen al daarom moet je de Telegraaf geen antwoord geven op dit onderwerp
Dat hij de brief voorlas wist hij het een dag, hij had gebeld met Mattie op zondag. Hij klonk wel aangeslagen alsof hij het ook niet helemaal snapte.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd wat de reactie was van Wytse, ervanuitgaande dat die er niks vanaf wist.
Albert zei dat Q alles van de site zou halen. Maar in het fragment van Boulevard is nog wel de brief te zien, Albert leest hem dan voor. En ook fragment dat Mattie verteld dat ie vader zou worden was daar ook nog in te zien.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:51 schreef NoXia het volgende:
[..]
Verwijderd / niet opgenomen door Q Music. Bewust.
dat fragment har Boulevard in hun eigen archief zitten en mocht na overleg met Q vertoont wordenquote:Op maandag 2 mei 2016 22:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Albert zei dat Q alles van de site zou halen. Maar in het fragment van Boulevard is nog wel de brief te zien, Albert leest hem dan voor. En ook fragment dat Mattie verteld dat ie vader zou worden was daar ook nog in te zien.
Erg aangedaan. Kippenvel momentje.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd wat de reactie was van Wytse, ervanuitgaande dat die er niks vanaf wist.
Had hij haar daarmee toch mooi aan de ketting kunnen leggen...quote:Op maandag 2 mei 2016 22:57 schreef JaneDoe het volgende:
ik zie nu bij shownieuws duidelijkere foto's van kirsten
ze heeft zo'n mondhoek/lip piercing
kinky hoor
Het zijn wel de Nick & Simon van de radioquote:Op maandag 2 mei 2016 22:13 schreef amaranta het volgende:
Nu wel.
Is van 2 jaar geleden.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:15 schreef NoXia het volgende:
Sowieso is Wietze erg gehecht aan zijn Mattie![]()
https://soundcloud.com/qmusicnl/wietze-leest-de-brief-van
had je even aan je vriendin moeten vragenquote:Op maandag 2 mei 2016 22:43 schreef JaneDoe het volgende:
Yep, klopt. Maar ik bedoelde te zeggen dat ze best goede vrienden zijn. Niet zomaar collega's.quote:
Huh twee jaar geleden? Was het een grap?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:15 schreef NoXia het volgende:
Sowieso is Wietze erg gehecht aan zijn Mattie![]()
https://soundcloud.com/qmusicnl/wietze-leest-de-brief-van
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:23 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
had je even aan je vriendin moeten vragen
Ik denk dat hij denkt dat je een man bentquote:
Ik ook.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:43 schreef JaneDoe het volgende:
Dat is tamelijk vergezocht. Bij een echo wordt al de leeftijd bepaald en ik neem aan dat hij daar bij was.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:50 schreef frietenstamp het volgende:
Stel dat ze vreemd is gegaan en dat geheim wilde houden, staat de uitgerekende datum dan niet ter discussie? Misschien moest ze wel een totaal verkeerde vermoedelijke bevruchtingsdatum opgeven om die gast in de waan te laten dat hij de vader kon zijn en waren de baby's minder prematuur dan uitgerekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |